Heb de Pilot gezien. Zag er erg leuk uit!quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:49 schreef stbabylon het volgende:
Kijktip: Alcatraz, nieuwe serie, vet cool!
Zout blijft beter dan zuur.quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:54 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben wel af en toe wat zout, waarom laat ik in het midden...
quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:54 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben wel af en toe wat zout, waarom laat ik in het midden...
Preview, preview?quote:
tis fok.. zeur nietquote:Op woensdag 25 januari 2012 09:55 schreef stbabylon het volgende:
Tijd voor hobby's
Als eerste het correct schrijven
Ik schreef het prima, in het Engels danquote:Op woensdag 25 januari 2012 09:55 schreef stbabylon het volgende:
Tijd voor hobby's
Als eerste het correct schrijven
of..quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Cue_... jij en ik moeten toch even praten.
Wat een slap kutexcuus!quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik schreef het prima, in het Engels dan.
D'r staan nog 80 andere kapsels op die server..quote:
StBab is een soort Twilight-vampier manquote:
Dat doet zeer man, echtquote:Op woensdag 25 januari 2012 10:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
StBab is een soort Twilight-vampier man.
gratis kaarten!quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:27 schreef stbabylon het volgende:
mrs. stbabylon gaat vrijwilligerswerk doen in een poppodium
Mja... helaas is elk optreden daar gratisquote:
Veel te ver, hij woont hier ongeveer naast me. Ga over een paar weken nog wel naar Paradiso.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:28 schreef Cue_ het volgende:
He Q .. jij was toch Spinvis fan? Kom je hier kijken bij Atak?
okquote:Op woensdag 25 januari 2012 10:32 schreef Q. het volgende:
Veel te ver, hij woont hier ongeveer naast me. Ga over een paar weken nog wel naar Paradiso.
Waar gaat het heen met de fokkersquote:Op woensdag 25 januari 2012 10:49 schreef stbabylon het volgende:
Gigantische luie donder die Q, zelfs voor de kans op een nachtje rollebollen met Cue_ wil hij niet z'n nest uit komen
Schiet eens op met die verbouwing, dan kom ik bij je logeren na Fink.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja... helaas is elk optreden daar gratis
Daarentegen de optredens bij de buren wat tegenwoordig hetzelfde bedrijf is (Hedon) niet
Dat gaat sowieso niet gebeuren, want geen orgie dan.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Schiet eens op met die verbouwing, dan kom ik bij je logeren na Fink.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat gaat sowieso niet gebeuren, want geen orgie dan.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:45 schreef stbabylon het volgende:
Even ge-yt-ed, trage muziek. Vind het niet concertwaardig.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:38 schreef 100% Tukker het volgende:
Wanneer treedt Fink op in Enschede?
Groot genoeg voor Stamppastaquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik vind het super. Hedon is ook niet zo groot he, dat scheelt ook.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:50 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik dacht dat Missbukkake naar Hermans Finkers gaat.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:50 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik dacht dat Missbukkake naar Hermans Finkers gaat.
Al moet ik zeggen dat mijn eerste gedachte bij Fink ook Finkers isquote:
Ik ken Fink niet, dat zal het zijn geweest...quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al moet ik zeggen dat mijn eerste gedachte bij Fink ook Finkers is
Maar had al door dat zij het niet bedoelde
Ik in een tissue.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:55 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga ws. wel vanavond een flinke witte kledder tegen de muur kwakken...
TMIquote:
Het is je vergeven hoor jong. Hij is welquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ken Fink niet, dat zal het zijn geweest...
De ware vraag is waarom jij grondverf op een muur smeert!quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom stop jij grondverf in een tissue??
Goed, houten wandje dan.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
De ware vraag is waarom jij grondverf op een muur smeert!
Je bent ook zo vaak verkoudenquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:02 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik schaam me ook altijd bij die leuke kassameisjes als ik weer eens 3 dozen tissues op de lopende band leg.
Holy moly, gaat het zo hard met je vlam.quote:
Dan is het goed. And remember: is het shit, gebruik dan kit. Zit het ruim, gebruik dan schuim...quote:
quote:
Één nachtje maar? Daar doe ik het niet voor hoor.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:49 schreef stbabylon het volgende:
Gigantische luie donder die Q, zelfs voor de kans op een nachtje rollebollen met Cue_ wil hij niet z'n nest uit komen
quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:14 schreef STING het volgende:
Holy moly, gaat het zo hard met je vlam.
Al voorbij het Station Wagon & Golden retriever stadium?
Na dat stadium komt toch het 2-meter-onder-de-grond-stadium?quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:14 schreef STING het volgende:
[..]
Holy moly, gaat het zo hard met je vlam.
Al voorbij het Station Wagon & Golden retriever stadium?
heb ik alquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:24 schreef STING het volgende:
[..]
Net als het aanschaffen van een tuinbroek zeker?
Vriendin trumps collega lijkt me.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:32 schreef vencodark het volgende:
Afgesproken baby-shower van collega van vriend -VS- verjaardag van vriendin die ik een jaar niet heb gezien maar die ná die afspraak ermee kwam dat ze het hield.
Punt...maar ik ben dan weer van: afspraak trumps niet-afspraak.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vriendin trumps collega lijkt me.
True.. maar je kunt het toch uitleggen? Het is niet iemand die je gisteren nog hebt gezien enzo..quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Punt...maar ik ben dan weer van: afspraak trumps niet-afspraak.Ok dat klinkt vast niet logisch.
Zeker. Mijn vriend wou het vorig keer al wijzigen nadat we een meningsverschil over iets anders hadden. Afspraken die dan stonden, wil hij dan nog weleens omgooien.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
True.. maar je kunt het toch uitleggen? Het is niet iemand die je gisteren nog hebt gezien enzo..
Maar een meningsverschil tussen jou en je vriend zegt toch niets over een afspraak tussen jou en die collega?quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:39 schreef vencodark het volgende:
Zeker. Mijn vriend wou het vorig keer al wijzigen nadat we een meningsverschil over iets anders hadden. Afspraken die dan stonden, wil hij dan nog weleens omgooien.
Maar ik vond dat irritant dus zei ik dat we gewoon gaan want dat hadden we afgesproken. En nu denk ik steeds aan vriendin's verjaardag.
Euh nee maar hij heeft dan de neiging om gemaakte afspraken (van ons met anderen of tussen ons), te wijzigen. Ja, lastig uit te leggen maar het gebeurt. Uit irritatie waarschijnlijk over het meningsverschil en dan wil hij weleens dingen omgooien dus. Het is zijn collega he, niet de mijne.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar een meningsverschil tussen jou en je vriend zegt toch niets over een afspraak tussen jou en die collega?
Ja en dat is niet de reden want het is voor de meeste mensen hier totaal niet relevant wie mijn vrienden zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:45 schreef stbabylon het volgende:
Is die vriendin Cue_ en zeg je dat er niet bij omdat dan direct iedereen zegt dat je voor Cue_ moet kiezen?
Nou ja, iets met baby's tegenover Cue... Dat is voor mij een uitgemaakte zaakquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja en dat is niet de reden want het is voor de meeste mensen hier totaal niet relevant wie mijn vrienden zijn.Daarbij: nu je het zegt: had ik gezegd dat het Cue was, dan zou dat inderdaad de objectieve mening die ik verlang, kunnen beïnvloeden.
Jaa, maar ja. We hadden het nu eenmaal toegezegd en ik vond het wel prima. Het is een aardige collega dus leek me wel gezellig. Maar toen bedacht ik me een paar dagen later dat Cue dan natuurlijk jarig is, dus geïnformeerd naar haar plannen en toen bleek dat ze het inderdaad wel van plan was te houden.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, iets met baby's tegenover Cue... Dat is voor mij een uitgemaakte zaak
Natuurlijk ben ik het.. anders zou ze niet twijfelenquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:45 schreef stbabylon het volgende:
Is die vriendin Cue_ en zeg je dat er niet bij omdat dan direct iedereen zegt dat je voor Cue_ moet kiezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |