Waarom zou je dat niet kunnen maken? Wenger wisselt de beste speler van het veld voor een gozer die al maanden speelt alsof hij niks om de club geeft, maar hij steekt wel elke week 100k oid in zijn zak. Dát kun je niet maken naar mijn mening.quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:48 schreef sylvietjoo het volgende:
Chamberlain stond eigenlijk aan de basis van alle kansen lijkt 't... en heeft ook nog 's een goed schot. Dat boegeroep toen Arshavin erin kwam was me tijdens het kijken niet zo opgevallen, maar nu wel. Was een hoop discussie over op Twitter, en ben het er eigenlijk wel mee eens dat je dat niet kunt maken als supporter in het stadion...
Clichy hadden ze nooit van de hand moeten doen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:14 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Abidal zou goed bij Arsenal passen. Maar ja die speelt bij Barcelona...
Van de hand doen? Daar hebben ze nog wel een slordige 8 miljoen voor gevangen. En zo goed was hij nou ook weer niet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:29 schreef daftme het volgende:
[..]
Clichy hadden ze nooit van de hand moeten doen.
Ramsey heeft wel een paar hele sterke wedstrijden gespeeld hoor.. Hij is ook pas 19 he?quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:39 schreef Arsenal2012 het volgende:
Ze moeten gewoon Yennaris en die oxlade chamberlain in de basis zetten. Ramsey eruit halen als Wilshere terug is. Ramsey heeft te weinig inzicht en speelt te weinig ballen op Robin. Walcott moeten ze ook vervangen voor een ander talent. Laat die man eerst leren zijn oogkleppen af te doen. Zonde!
Als de supporters klappen en juichen, gaat Arshavin ook niet beter spelen. Bovendien verdient hij ook geen gejuich. En als de wedstrijd afgelopen boe-roepen heeft natuurlijk ook maar een beperkte boodschap - "slechte wedstrijd' ipv "slechte wissel" als je het bij de wissel doet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:45 schreef sylvietjoo het volgende:
Ja, maar daar gaat Arshavin ook niet beter van spelen. Je bent bezig om een wedstrijd te winnen. Doe het dan erna of zo...
Ramsey is alweer 21. Maar hij is nog niet echt consistent, wisselt goed wedstrijden af met echte bagger.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:48 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ramsey heeft wel een paar hele sterke wedstrijden gespeeld hoor.. Hij is ook pas 19 he?
quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:23 schreef Banaanensuiker het volgende:
Rosicky krijgt een nieuw contract volgens zijn agent.
Ja, weet zelf niet echt. Misschien wel handig om ook wat ervaren spelers in het team te hebben om de balans te bewaren, maar hij heeft niet veel goeds laten zien afgelopen tijd.quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:25 schreef alors het volgende:
[..]Hoeft van mij niet, tenzij het bij een andere club is
Beter hebben ze niet in de selectie. Er is eigenlijk gewoon een nieuw type Fabregas nodig.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:12 schreef gniffie het volgende:
Maar Arteta brengt aanvallend weinig, voor de rust zou je eigenlijk Song moeten hebben maar die heeft enkel rare fratsen in huis.
Maar het is ook niet Arteta's belangrijkste taak om aanvallend iets te brengen. Hij speelt wat verdedigender, net als Wilshere tijdens vorig seizoen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:12 schreef gniffie het volgende:
Maar Arteta brengt aanvallend weinig, voor de rust zou je eigenlijk Song moeten hebben maar die heeft enkel rare fratsen in huis.
En dit ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:27 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Maar het is ook niet Arteta's belangrijkste taak om aanvallend iets te brengen. Hij speelt wat verdedigender, net als Wilshere tijdens vorig seizoen.
Song is de verdedigende middenvelder, Arteta moet zeker wel aanvallend wat meer brengen dan wat hij nu doet. Het enige waar hij nu mee komt is balletjes breed en schieten van 30 meter. Beetje nutteloos dus.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:27 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Maar het is ook niet Arteta's belangrijkste taak om aanvallend iets te brengen. Hij speelt wat verdedigender, net als Wilshere tijdens vorig seizoen.
Het systeem is meer een 4-2-3-1 formatie ipv de 4-1-2-3 formatie die jij beschrijft.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:48 schreef gniffie het volgende:
[..]
Song is de verdedigende middenvelder, Arteta moet zeker wel aanvallend wat meer brengen dan wat hij nu doet. Het enige waar hij nu mee komt is balletjes breed en schieten van 30 meter. Beetje nutteloos dus.
Ja, natuurlijk, wie hoopt dat niet. Ik bedoelde meer te zeggen dat ik hem het niet aanreken als hij niet aan de lopende band scoort, zoals bijvoorbeeld Cesc in seizoen 2009/2010quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:06 schreef sylvietjoo het volgende:
Vind Arteta ook een groot gemis. Hoop stiekem toch dat hij wat meer doelpunten gaat maken, hij heeft best een goeie stevige trap..
Ik ook met mijn voetbalkennis.quote:
Het is maar de FA Cup. Ik zie Arsenal liever in de top 4 eindigen dit jaar of dat ze ver komen in de CL.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:49 schreef fanneke het volgende:
en de 0-2. GODVERDOMME WAT EEN SLAP ZOOITJE!!!
De FA Cup is de enige realistische prijs die Arsenal kan winnen dit seizoen...quote:Op zondag 29 januari 2012 18:03 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Het is maar de FA Cup. Ik zie Arsenal liever in de top 4 eindigen dit jaar of dat ze ver komen in de CL.
tofquote:Op zondag 29 januari 2012 20:09 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik zat in het stadion, was lekker spannend
Gaaf!!! Wel koud zeker?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:09 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik zat in het stadion, was lekker spannend
Had het niet koud, maar dat kwam niet door de temperatuurquote:Op zondag 29 januari 2012 20:44 schreef sylvietjoo het volgende:
[..]
Gaaf!!! Wel koud zeker?
Blij met de win, wahoo!
Ja, was een aantal jaar niet geweest uit protest. Slecht spel/management en hoge prijzen, maar dit was een cadeau dus daar zeg ik geen nee tegen.quote:Op maandag 30 januari 2012 11:05 schreef sylvietjoo het volgende:
Ik ben dit jaar wel red member maar vind het jammer dat ik voor de meeste wedstrijden maar 1 kaartje kan kopen. Ze zijn ook nog eens best prijzig... en snel uitverkocht, pff.
Ik hoop stiekem ook op Hazard, maar hij heeft een behoorlijk prijskaartje. Zal wel Chelsea worden dan...
Ja, hij zou 400,000 pond hebben gekost. Waarschijnlijk dit seizoen alleen in de reserves, maar wel volledig meetrainen met het eerste elftal.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:52 schreef sylvietjoo het volgende:
En die Eisfeld heeft nu schijnbaar getekend... hum hum.
Lijkt me dan ook erg onwaarschijnlijk dat het doorgaat.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:20 schreef Yi-Long het volgende:
Ik las net op goal.com/nl dat Anzhi zich heeft gemeld voor Arshavin. Zou mooi zijn als hij op zou rotten, al is het wel een beetje sneue timing nu Ryo net is verhuurd aan Bolton...
Tja, het zal lastig worden om Arshavin deze laatste paar uren nog te los te wrikken uit de dikke darm van Wenger, maar goed, we kunnen blijven hopen...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Lijkt me dan ook erg onwaarschijnlijk dat het doorgaat.
Beter koopt Arsenal ervaren spelers die zich al hebben bewezen in de PL.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:37 schreef sausagin het volgende:
Hazard gaat deze zomer naar een engelse club. Ik hoop zo hard dat hij naar arsenal komt
Onzin. Hazard is duidelijk kwaliteit. Of denk je dat Messi zich ook niet in de PL zou kunnen bewijzen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:15 schreef YazooW het volgende:
[..]
Beter koopt Arsenal ervaren spelers die zich al hebben bewezen in de PL.
Hazard gaat gewoon keihard floppen.
Zeiden ze van Chamakh en Gervinho ook. Arsenal moet oude spelers met ervaring aantrekken.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:25 schreef tech4u het volgende:
[..]
Onzin. Hazard is duidelijk kwaliteit. Of denk je dat Messi zich ook niet in de PL zou kunnen bewijzen?
Chamakh en Gervinho hadden een hele andere status dan Hazard nu. Chamakh hebben ze transfer-free gehaald en Gervinho was rond 13 miljoen euro. Hazard is volgens vele de beste speler van de Franse competitie die waarschijnlijk voor een recordbedrag naar Chelsea gaat.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:38 schreef YazooW het volgende:
[..]
Zeiden ze van Chamakh en Gervinho ook. Arsenal moet oude spelers met ervaring aantrekken.
Wat hij dus eigenlijk zegt is dat er gewoon niet gewoon kwaliteit in het team zit.quote:But I cannot fault the effort, the commitment and desire to win the game. On the positive side we haven't lost and we haven't conceded a goal. Of course we have regrets because we did not take our chances tonight.
quote:We had even more difficult periods when we won championships and went six games without a win. It's part of football when you lose three games like we did, when you do not lose the fourth game it is already not too bad.
Ontkenningsfase. En dan dit zooitje vergelijken met de invincibles.quote:Op donderdag 2 februari 2012 08:29 schreef Banaanensuiker het volgende:
Wel weer schandalig dit. 1 uit de 12 punten. Weer een walgelijke persconferentie van AW:
[..]
Wat hij dus eigenlijk zegt is dat er gewoon niet gewoon kwaliteit in het team zit.
Meneer blijft doorgaan:
[..]![]()
Ongelooflijk hoe hij keer op keer weer met dezelfde bullshit aan komt zetten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 08:29 schreef Banaanensuiker het volgende:
Wel weer schandalig dit. 1 uit de 12 punten. Weer een walgelijke persconferentie van AW:
[..]
Wat hij dus eigenlijk zegt is dat er gewoon niet gewoon kwaliteit in het team zit.
Meneer blijft doorgaan:
[..]![]()
Doodzonde weer, als er een kans was geweest op dubbele cijfers was het vandaag wel. Laatste half uur leek nergens meer op.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:09 schreef Yi-Long het volgende:
Wenger heeft de geweldige wedstrijd een beetje om zeep gehoplen met zijn wisselbeleid. Zoals eigenlijk heel vaak het geval is.
Niet zeiken. Het niveau in de PL is zo denderend hoog dat de laagste clubs geregeld de hoogste vellen. Vind 't wel iets om blij mee te zijn, deze wedstrijd.quote:
Het Blackburn dat nog niet zo lang geleden won op Old Trafford en een punt pakte op Anfield.quote:
Maar dat vandaag heel slecht speelde.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:51 schreef fanneke het volgende:
[..]
Het Blackburn dat nog niet zo lang geleden won op Old Trafford en een punt pakte op Anfield.
Dan had Wenger bijvoorbeeld Van Persie eraf kunnen halen om hem wat rust te gunnen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:06 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ach stel je toch niet zo aan. De wedstrijd om zeep geholpen.
Het seizoen bestaat niet uit een wedstrijd, dus vind ik het slim om spelers die veel gespeeld hebben te wisselen.
Dat had gekund ja, maar Koscielny en Song spelen net zo veel en Oxlade-Chamberlain was afgelopen week geblesseerd.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dan had Wenger bijvoorbeeld Van Persie eraf kunnen halen om hem wat rust te gunnen.
Dan heb je de wedstrijd niet gezien.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:01 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Dat had gekund ja, maar Koscielny en Song spelen net zo veel en Oxlade-Chamberlain was afgelopen week geblesseerd.
Je chargeert nogal om te zeggen dat Wenger door zijn wissels de wedstrijd kapot heeft gemaakt. Dan kan ik je gewoon niet serieus nemen.
Klopt, heb de wedstrijd helemaal niet gezien.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dan heb je de wedstrijd niet gezien.
Niet de eerste keer dat Wenger compleet bagger is met wissels. Sterker nog, dat is vrij standaard.
quote:'Mourinho wil Van Persie'
José Mourinho wil Arsenal-aanvoerder Robin van Persie komende zomer naar Madrid halen. De coach van Real Madrid zou zeer gecharmeerd zijn van de Nederlandse aanvaller, die een uitstekend seizoen beleeft bij The Gunners.
Van Persie heeft een contract tot 2013 bij Arsenal en heeft nog altijd niet verlengd. Real Madrid-coach José Mourinho is van plan om binnenkort contact op te nemen met de ex-Feyenoorder, meldt de Spaanse sportkrant Marca.
Van Persie beleeft een uitmuntend seizoen bij Arsenal. De aanvoerder van The Gunners wist dit seizoen al 22 keer het net te vinden.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:05 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoop dat hij niet gaat ... hij zit prima daar bij Arsenal. Bij Real zal hij hard falen.
Waar je niet meer de man bent, maar CR7 etc staat. Bij Arsenal speelt hij elke week geweldig en is hij een publiekslieveling. Dat gaat hem in madrid niet lukken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:07 schreef TLC het volgende:
Bij Arsenal kan hij wachten totdat hij een ons weegt voordat ie een belangrijke prijs wint, dus dan maar naar een nog grotere ploeg a la Real Madrid, waar de kansen op grote prijzen natuurlijk veel groter zijn.
Lekker kortzichtig. Kans is natuurlijk erg groot dat deze rumoeren door de pers leven in zijn geblazen zonder ook maar iets van quotes te hebben. Doen ze wel vaker.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:34 schreef TheFatLady het volgende:
Wederom probeert Moroninho, net als destijds bij Cesc, zijn grootste rivaal een loer te draaien door zgn. "ïnteresse" te tonen en zodoende de transferprijs flink op te drijven.
Die kwal doet dit heel doelbewust.
Hij zit zelf volgend seizoen bij Man.City en zal dus bij RM niets aan RvP hebben.
Dit is alleen om Barca dwars te zitten. Zo zie ik het tenminste.
Vind het alleen maar slim, waarom niet?quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:34 schreef TheFatLady het volgende:
Wederom probeert Moroninho, net als destijds bij Cesc, zijn grootste rivaal een loer te draaien door zgn. "ïnteresse" te tonen en zodoende de transferprijs flink op te drijven.
Hij zit zelf volgend seizoen bij Man.City en zal dus bij RM niets aan RvP hebben.
Zou kunnen, maar ik verdenk die "persoon wiens naam ik liever niet noem" ervan dat hij toch echt wel bewust iets heeft uitgelekt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:37 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Lekker kortzichtig. Kans is natuurlijk erg groot dat deze rumoeren door de pers leven in zijn geblazen zonder ook maar iets van quotes te hebben. Doen ze wel vaker.
Ah, dus zo doet Wenger datquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:34 schreef TheFatLady het volgende:
Ga dit soort uitspraken aub pas doen als je het uit mond van Mourinho zelf hebt horen komen. Spaanse pers is bij dit soort dingen bijna net zo erg als de Engelse pers, zeer grote kans dit het gewoon een onzin bericht is.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:34 schreef TheFatLady het volgende:
Ik ga er vanuit dat het geen onzinbericht is, met name omdat dit van Marca zelf afkomstig is en niet van een Catalaanse krant. En ik heb bij mijn reactie gezet dat ik het zo zie, ik wil het (nog) niet als feit bestempelen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:49 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ga dit soort uitspraken aub pas doen als je het uit mond van Mourinho zelf hebt horen komen. Spaanse pers is bij dit soort dingen bijna net zo erg als de Engelse pers, zeer grote kans dit het gewoon een onzin bericht is.
Spaanse pers is far worse dan de Engelse in het creëren van geruchten in mijn mening.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:49 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ga dit soort uitspraken aub pas doen als je het uit mond van Mourinho zelf hebt horen komen. Spaanse pers is bij dit soort dingen bijna net zo erg als de Engelse pers, zeer grote kans dit het gewoon een onzin bericht is.
Ik haat die gozer echt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:51 schreef Banaanensuiker het volgende:
En er is gezeik met Lee Cattermole en Bendtner. Zij zouden samen in de chinatown van Sunderland auto's vernield hebben.
Daar bovenop komt dat Bendtner een flink aantal kilometers te hard heeft gereden in zijn Porsche.
Hopelijk zien we hem niet meer terug in een Arsenal shirt.
Alweer? Of was dat nog van vorige keer?quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:51 schreef Banaanensuiker het volgende:
En er is gezeik met Lee Cattermole en Bendtner. Zij zouden samen in de chinatown van Sunderland auto's vernield hebben.
Daar bovenop komt dat Bendtner een flink aantal kilometers te hard heeft gereden in zijn Porsche.
Hopelijk zien we hem niet meer terug in een Arsenal shirt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |