abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 18 januari 2012 @ 13:08:43 #276
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_106946655
Ze hebben beiden nog geen kans gehad om zich te bewijzen op het hoogste niveau. Lazio staat overingens 4de met Hernanes als spelmaker, Montolivo wordt continu gelinkt aan Arsenal en Milan.

Het zijn beiden betere opties dan Arteta.

Vidal hadden ze eventueel ook nog kunnen halen.

Edit:

Al is Vidal meer een verbindingsspeler, dus niet echt nodig :P

[ Bericht 23% gewijzigd door gniffie op 18-01-2012 13:28:35 ]
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_106948311
Dat je aan een team gelinkt wordt betekent niet dat je kwaliteit bent.

Ik denk dat Arsenal al genoeg risico neemt met de spelers die ze nu hebben. Je moet iemand hebben waarvan je bijna zeker weet dat hij meteen het team naar dusdanig niveau tilt.
Maar zoals ik al eerder zei, ik denk niet dat Wenger in staat is dit team in de stroom opwaarts te brengen.
pi_106948646
Hamsik. :P
  woensdag 18 januari 2012 @ 14:05:35 #279
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_106948868
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 13:53 schreef Banaanensuiker het volgende:
Dat je aan een team gelinkt wordt betekent niet dat je kwaliteit bent.

Ik denk dat Arsenal al genoeg risico neemt met de spelers die ze nu hebben. Je moet iemand hebben waarvan je bijna zeker weet dat hij meteen het team naar dusdanig niveau tilt.
Maar zoals ik al eerder zei, ik denk niet dat Wenger in staat is dit team in de stroom opwaarts te brengen.
Ik gaf alleen maar aan met die geruchten dat zijn prestaties interesse opwekken bij de grote clubs, en dat ik hem wel klaar acht voor een topclub.

En een speler van het niveau wat jij omschrijft kost tientallen miljoenen, en Arsenal heeft nooit zulke dure spelers gehaald. Dat zullen ze nu dus ook niet doen.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  woensdag 18 januari 2012 @ 14:05:56 #280
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_106948884
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 14:01 schreef Paul-89 het volgende:
Hamsik. :P
Dat is een dribbelaar, Fabregas is een passer
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_106948999
quote:
7s.gif Op woensdag 18 januari 2012 14:05 schreef gniffie het volgende:

[..]

Dat is een dribbelaar, Fabregas is een passer
Oh even gemist dat het over de opvolger van Fabregas ging, ik dacht dat het gewoon over een aanvallende middenvelder ging. :P
pi_106950838
In principe heb je hem al in huis. Jack Wilshere.
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
pi_106951442
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 14:54 schreef daftme het volgende:
In principe heb je hem al in huis. Jack Wilshere.
is die dan nog te houden zodra hij weer op niveau is. dat is het nadeel van arsenal. de toppers lopen daar snel weg zodra ze een betere aanbieding krijgen. nou heeft wilshere gezegd dat hij arsenal trouw blijft maar dat is ook in het verleden geroepen door verschillende spelers en die verdwenen dan ook snel.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_106953768
Ik weet niet in hoeverre dit uit de context is gehaald, maar opmerkelijke uitspraken van de voorzitter:

http://www.dailystar.co.u(...)-won-t-hurt-Arsenal/

Weet je wel meteen hoe het met de ambities staat (als dat nog niet duidelijk was). Maar goed, het is de Daily Star en die weten woorden mooi te verdraaien.
all your heroes are whores
pi_106953920
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 12:17 schreef Paul-89 het volgende:
Het ergste van Wenger vind ik zijn gedrag richting de arbitrage, elk beslissing tegen Arsenal gaat hij aanvechten.
Volgens dit team heeft hij vaak wel gelijk:

http://www.debatabledecisions.com/tables

In hun tabel heeft Arsenal het minste voordeel gehad bij de beslissingen van de scheids :P
all your heroes are whores
pi_106956224
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 14:05 schreef gniffie het volgende:

[..]

Ik gaf alleen maar aan met die geruchten dat zijn prestaties interesse opwekken bij de grote clubs, en dat ik hem wel klaar acht voor een topclub.

En een speler van het niveau wat jij omschrijft kost tientallen miljoenen, en Arsenal heeft nooit zulke dure spelers gehaald. Dat zullen ze nu dus ook niet doen.
Vaak worden die geruchten verspreid door het ongedierte wat zich agents noemt, om een transfer te krijgen of een hoger salaris.

Maar dan zul je verrast zijn als je hoort dat vorig jaar januari 20m pond is geboden voor Reina. Door hem zelf bevestigd.
Daarnaast is volgens betrouwbare bronnen in de zomer 30m pond voor Goatse geboden. Dus ergens heb ik nog hoop dat Wenger begrijpt wat er aan de hand is, en wat er nodig is.
pi_106973291
Even iets positiefs:
Great stat from @JossBennett: Koscielny has only lost 4 tackles all season. 93% success rate, making him best tackler in PL.

Hij heeft zelfs een heel seizoen in Frankrijk een percentage van 100% tackling gehad. Echt fenomenaal.
pi_106974833
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 23:37 schreef Banaanensuiker het volgende:
Even iets positiefs:
Great stat from @JossBennett: Koscielny has only lost 4 tackles all season. 93% success rate, making him best tackler in PL.

Hij heeft zelfs een heel seizoen in Frankrijk een percentage van 100% tackling gehad. Echt fenomenaal.
Kos en verm vind ik het beste centrale duo van de PL. Toch al 31 doelpunten tegen :{
Er moet echt een andere trainer komen die meer verdedigende discipline bijbrengt aan de spelers.
pi_107074272
Frimpong is nu drie maanden geblesseerd met een gebroken jukbeen, door een schop in het gezicht van Petrov in de wedstrijd Wolves vs Villa. Erg zonde zo'n van verhuurperiode.

pi_107076534
En ook huurling Bendtner heeft waarschijnlijk een gebroken jukbeen opgelopen vandaag.
pi_107135365
Yennaris was in 2000 nog een mascotte in Highbury, maar gisteren heeft hij zijn PL-debuut gemaakt. Leuke foto:

pi_107136054
Jammer dat Arsenal gisteren verloor van Manchester united. Hoe Arsenal de 2e helft begon was indrukwekkend. Ik heb me ge-ergerd aan:
-Walcott. Die man heeft alleen zijn snelheid en is een blind paard.
-Mertesacker. Te langzaam en heeft slechts een enkele keer iets nuttigs gedaan door de bal van doellijn te halen.
-Ramsey. Te egoistisch om de bal op goede momenten af te spelen. In potentie een goede speler maar hij heeft nog veel te leren.

Ik werd blij van:
-Oxlade Chamberlin (sorry als het onjuist gespeld is): Wat een snelheid, inzicht en fysieke kracht. Vanaf nu moet hij een basisspeler worden. Brengt meer dan Walcott en Gervinho bij elkaar.
-Vermaelen: Gooit goed de beuk erin. Heeft het inzicht en neemt veelal juiste beslissingen.
-Yennaris: Als invaller maakte hij een gretige indruk. Heeft snelheid en en lef.

Vond Song, Koscielny, Szecheszny en Robin normaal spelen.

Robin kreeg opnieuw te weinih ballen. Walcott, Ramsey, Song en Rosicky moeten meer passen naar Robin. Robin had die kans voor het doel van Manchester United moeten benutten. Zonde dat hij naast schoot.

Denk dat Robin echt weg zal gaan in de zomer als Arsenal te ver afzakt. Als zijn medespelers geen inzicht en lef hebben om hem meer te betrekken, dan waarom daar blijven?

Denk dat Robin naar Spanje gaat na dit seizoen. Hij wordt er zelf ook moedeloos van. Hij gedraagt zich als een echte gentleman en is een voorbeeld van een goede aanvoerder.
pi_107136453
Hij gedroeg zich gisteren imo niet als gentleman/aanvoerder. Balen dat Chamberlin eraf wordt gehaald kan ik me voorstellen, maar laat dit niet merken. Arshavin kwam er nu in met een kutgevoel; het hele publiek is tegen je en zelfs je aanvoerder vindt het kut dat je erin komt.

Logisch dat Arshavin zon fout maakt uiteindelijk. Maar die Chamberlin was wel een lichtpuntje idd, eigen jeugd?
pi_107136568
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:23 schreef Arsenal2012 het volgende:

Ik werd blij van:
-Vermaelen: Gooit goed de beuk erin. Heeft het inzicht en neemt veelal juiste beslissingen.

Hoe kan je nou weer blij worden van hem? Het was een zeer matige wedstrijd van Vermaelen. Bij het eerste doelpunt verloor hij het kopduel van Valencia, wat niet acceptabel is voor een centrumverdediger.

quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:38 schreef De_kromme het volgende:

Maar die Chamberlin was wel een lichtpuntje idd, eigen jeugd?
Nee, gekocht van Southampton in de zomer voor minimaal 12m pond.
pi_107143277
Het verschil Djourou-Yennaris was goed te merken. Die zwakke plek had ManU al meteen door en ik verbaasde me er zelfs nog over dat Wenger Djourou ook echt eruit haalde in de rust (kun je nagaan...) Ik snap verder dat hij Arshavin op z'n favoriete 70 min-punt wilde inbrengen maar alleen als je denkt dat hij verschil kan maken. Dat deed ie uiteindelijk ook, maar dan voor ManU...
all your heroes are whores
pi_107144273
Mertesacker was echt niet slecht hoor gister. Samen met Koscielny gewoon goed gister. Alleen te sloom om zo'n high line te spelen. Maar veel weggehaald en staat vaak op de goede plek bij voorzetten van de zijkant.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_107190916
le future

Wat een kwaliteit heeft hij nu al, en dat voor een speler die eigenlijk alleen in de league one heeft gespeeld.
pi_107191847
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 00:07 schreef tech4u het volgende:

[..]

Kos en verm vind ik het beste centrale duo van de PL. Toch al 31 doelpunten tegen :{
Er moet echt een andere trainer komen die meer verdedigende discipline bijbrengt aan de spelers.
Vermaelen en Kos hebben dit seizoen amper samen gespeelt jammer genoeg. Eerst was Vermaelen in het begin geblesseerd. En toen hij terug was waren alle LB'ers geblesseerd , dus Vermaelen moet daar spelen omdat hij enige CV is die LB kan spelen. Hopen dat Kos-Verm zo snel mogelijk samen gaan spelen , Arsenal moet een LB kopen.

Vermaelen vind het trouwens niet leuk om LB te spelen , maar bij nationale ploeg speelt hij daar altijd wegens te weinig goeie LB's , en nu bij Arsenal hetzelfde. Terwijl hij bij beide de beste CV is , of toch zeker de 2de beste. En om eerlijk te zijn is doet hij het niet uitstekend op de LB.

Dus Arsenal koop een extra LB!
sd
  dinsdag 24 januari 2012 @ 20:14:47 #300
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_107192104
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:09 schreef sausagin het volgende:

[..]

Vermaelen en Kos hebben dit seizoen amper samen gespeelt jammer genoeg. Eerst was Vermaelen in het begin geblesseerd. En toen hij terug was waren alle LB'ers geblesseerd , dus Vermaelen moet daar spelen omdat hij enige CV is die LB kan spelen. Hopen dat Kos-Verm zo snel mogelijk samen gaan spelen , Arsenal moet een LB kopen.

Vermaelen vind het trouwens niet leuk om LB te spelen , maar bij nationale ploeg speelt hij daar altijd wegens te weinig goeie LB's , en nu bij Arsenal hetzelfde. Terwijl hij bij beide de beste CV is , of toch zeker de 2de beste. En om eerlijk te zijn is doet hij het niet uitstekend op de LB.

Dus Arsenal koop een extra LB!
Abidal zou goed bij Arsenal passen. Maar ja die speelt bij Barcelona...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')