Ik heb elke week één dag dat ik me er niet aan houd. Het moet wel een beetje leuk blijven en inderdaad voor dit soort dingen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:51 schreef stoeltafel het volgende:
Hoe doen jullie het als er vrienden op bezoek komen?
De gehele week als ik gewoon thuis ben met mijn vriendin dan volg ik gemakkelijk mijn voedingsschema echter als er vrienden komen kan ik niet helemaal niks "slecht" eten/drinken?
Hoe doen jullie dit?
VB, a.s. zaterdag komt er een stel op bezoek, zij nemen Port mee en ik moet de kaas halen. Dan kan ik moeilijk alleen crackers gaan eten
Vanavond ga ik naar een leuk feestje toe en heb geregeld dat ik de bob ben, geen bier
Of houdt er bijna niemand hier 7 dagen aan zijn/haar voedingsschema?
Hoezo, slaan je vriendjes je in elkaar als je iets weigert?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:51 schreef stoeltafel het volgende:
De gehele week als ik gewoon thuis ben met mijn vriendin dan volg ik gemakkelijk mijn voedingsschema echter als er vrienden komen kan ik niet helemaal niks "slecht" eten/drinken?
Hoe doen jullie dit?
VB, a.s. zaterdag komt er een stel op bezoek, zij nemen Port mee en ik moet de kaas halen. Dan kan ik moeilijk alleen crackers gaan eten
Vanavond ga ik naar een leuk feestje toe en heb geregeld dat ik de bob ben, geen bier
Gewoon aan je schema houden.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:51 schreef stoeltafel het volgende:
Hoe doen jullie dit?
Pas die wijn/toast dan qua hoeveelheid en macro's in je planning in. Voedsel is niet moeilijk. Je hoeft niet als een autist star aan je voedingsschema te houden, je moet flexibel genoeg zijn om je voeding aan te passen zodat je macro's gehaald worden.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:51 schreef stoeltafel het volgende:
Hoe doen jullie dit?
Dit inderdaad. Een keer per week cheaten maakt het makkelijker de hele week vol te houden.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik heb elke week één dag dat ik me er niet aan houd. Het moet wel een beetje leuk blijven en inderdaad voor dit soort dingen.
Klopt en ik wil ook weleens wat dingen eten die er niet perfect inpassen. Overigens, met een beetje passen en meten kom je vaak toch nog behoorlijk goed uit.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Een keer per week cheaten maakt het makkelijker de hele week vol te houden.
Hoewel ik moet toegeven dat het als ik in Spanje ben, zoals nu, juist door regelmatig buiten de deur eten en meer sociale dingen doen, iets moeilijker is om de verleidingen te weerstaan. Ik hou enorm van lekker eten en een drankje erbij.![]()
Maar dat werk ik er wel weer af zodra ik terug in Nederland ben.
Lekker aan de broodjes met tomaat en olijfolie.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Een keer per week cheaten maakt het makkelijker de hele week vol te houden.
Hoewel ik moet toegeven dat het als ik in Spanje ben, zoals nu, juist door regelmatig buiten de deur eten en meer sociale dingen doen, iets moeilijker is om de verleidingen te weerstaan. Ik hou enorm van lekker eten en een drankje erbij.![]()
Maar dat werk ik er wel weer af zodra ik terug in Nederland ben.
Precies. Daarbij, bedenk ik me net, eet ik best vaak vis als ik uit eten ga hier. Ik ´woon´ (ik blijf hier een maand of 3 -4) erg dicht bij de kust en de Spanjaarden zijn gek op vis. Dus elk restaurant heeft wel wat lekkere vis op het menu staan. Groenten zijn wat moeilijker hier als je uit eten gaat. Bijna alles is verzopen in olijfolie.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Klopt en ik wil ook weleens wat dingen eten die er niet perfect inpassen. Overigens, met een beetje passen en meten kom je vaak toch nog behoorlijk goed uit.
Op vakantie er niet naar kijken, kan ook geen kwaad. Is na de vakantie zo weer weggewerkt allemaal.
Kijk, ik ben er niet 24/7 mee bezig op vakantie, maar ik overdrijf niet. Ik ga dus niet elke dag 3 keer bij de Mac eten ofzo. Vis is prima.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Precies. Daarbij, bedenk ik me net, eet ik best vaak vis als ik uit eten ga hier. Ik ´woon´ (ik blijf hier een maand of 3 -4) erg dicht bij de kust en de Spanjaarden zijn gek op vis. Dus elk restaurant heeft wel wat lekkere vis op het menu staan. Groenten zijn wat moeilijker hier als je uit eten gaat. Bijna alles is verzopen in olijfolie.
ik zie wat je deed daarquote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:47 schreef Weissman het volgende:
Had een nachtmerrie vannacht. Ik droomde dat ik overal dumbells had laten slingeren. Dus dat waren dus allemaal curl-reps die ik achterliep omdat ik al zoveel maanden train en nog nooit had gecurld. Half paniekerig hele tijd staan curlen, ze waren overal verstopt.Echt wat-de-neuk.
Whoohoo, 3 kilo in 2,5 week is best veel. Ik ben ook niet al te moeilijk, en kijk eigenlijk niet echt naar m´n gewicht. Probleem is dat m´n buik vrij snel weer dikker wordt, dat probeer ik wel constant te voorkomen. Ben net zo trots dat ik het na een jaar of 5 zo goed als helemaal weg heb kunnen werken, daar zit een hoop effort in die ik niet zomaar overboord wil gooien.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kijk, ik ben er niet 24/7 mee bezig op vakantie, maar ik overdrijf niet. Ik ga dus niet elke dag 3 keer bij de Mac eten ofzo. Vis is prima.
In Roemenië waren groenten ook een probleem en vrijwel alles was varkensvlees en verzopen in varkensvet (daar bakken ze mee). Ik was 3 kilo aangekomen na 2,5 week vakantie en dat waren geen spieren.
Of 6 verschillende tapas en een kan sangria.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:49 schreef Diabox het volgende:
[..]
Lekker aan de broodjes met tomaat en olijfolie.
Ja, dat is vrij veel. Maar op zich niet raar. Weinig aan sport gedaan daar en het is vrijwel allemaal vettig varkensvlees wat je daar geserveerd krijgt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Whoohoo, 3 kilo in 2,5 week is best veel. Ik ben ook niet al te moeilijk, en kijk eigenlijk niet echt naar m´n gewicht. Probleem is dat m´n buik vrij snel weer dikker wordt, dat probeer ik wel constant te voorkomen. Ben net zo trots dat ik het na een jaar of 5 zo goed als helemaal weg heb kunnen werken, daar zit een hoop effort in die ik niet zomaar overboord wil gooien.
Sangriaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Of 6 verschillende tapas en een kan sangria.
Alcohol is sowieso troep. In elk geval als je er te veel van drinkt. Als ik op zaterdag flink heb gezopen, dan pak ik zondag 30% minder en maandag nog altijd een procent of 20 minder.quote:
Tja, dat heb ik zelf nooit geproefd. Ik ben wel meerdere malen in Spanje geweest, Mallorca voornamelijk, en daar is Sangria ook zo populair. Ben met een paar vrienden een avondje stappen met wat lokale meisjes geweest en ze zaten allemaal aan de Sangria (en drongen ons dit ook opquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Niet als het vers voor je gemaakt wordt.![]()
sp indeed.
Ja, dat spreekt voor zich. Had het over de smaak e.d.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alcohol is sowieso troep. In elk geval als je er te veel van drinkt. Als ik op zaterdag flink heb gezopen, dan pak ik zondag 30% minder en maandag nog altijd een procent of 20 minder.
Maar dan waren het dus ook goedkope meidenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:51 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Tja, dat heb ik zelf nooit geproefd. Ik ben wel meerdere malen in Spanje geweest, Mallorca voornamelijk, en daar is Sangria ook zo populair. Ben met een paar vrienden een avondje stappen met wat lokale meisjes geweest en ze zaten allemaal aan de Sangria (en drongen ons dit ook op). Ik vond het echt apart dat het zo populair was (omdat echt niet lekker), behalve dat het eigenlijk gewoon goedkope alcohol is.
Dan verkopen ze het uit flessen. Dat is echt bocht. Vers is heel wat anders, en absoluut niet goedkoop. Er gaat nogal wat sterke drank in namelijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:51 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Tja, dat heb ik zelf nooit geproefd. Ik ben wel meerdere malen in Spanje geweest, Mallorca voornamelijk, en daar is Sangria ook zo populair. Ben met een paar vrienden een avondje stappen met wat lokale meisjes geweest en ze zaten allemaal aan de Sangria (en drongen ons dit ook op). Ik vond het echt apart dat het zo populair was (omdat echt niet lekker), behalve dat het eigenlijk gewoon goedkope alcohol is.
Ja, het was geloof ik zelfs uit pakkenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan verkopen ze het uit flessen. Dat is echt bocht. Vers is heel wat anders, en absoluut niet goedkoop. Er gaat nogal wat sterke drank in namelijk.
Het gaat economisch niet echt lekker in Spanje he...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:51 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |