abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107187631
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_107187690
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 18:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoorde vanochtend dat het volgende week misschien serieus gaat vriezen! :o
ik hoop het niet, maar het lijkt me ook wel onwaarschijnlijk eigenlijk. :P

even eten. :Y)
pi_107187726
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 08:54 schreef Pheno het volgende:
Om te gamen pak ik toch liever een console :@ Nu ook: FFXIII-2 aan het spelen, dat kan op de pc niet :N
Final fantasy O+.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_107187783
rhu, hier is die fietsmeneer waar je het over had.

pi_107187905
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 18:33 schreef dawg het volgende:

[..]

ik hoop het niet, maar het lijkt me ook wel onwaarschijnlijk eigenlijk. :P

even eten. :Y)
De 14-daagse voorspelling geeft iig duidelijk een afkoelende trend aan. Of het dan ook echt gaat vriezen of net boven 0 blijft (overdag) zullen we moeten afwachten.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_107188133
Horrorwinter FTW! *O* Heb ik eindelijk eens wat aan dat dubbeldikke winterdekbed. 8-)
For great justice!
pi_107188545
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 18:45 schreef Q. het volgende:
Horrorwinter FTW! *O* Heb ik eindelijk eens wat aan dat dubbeldikke winterdekbed. 8-)
De horrorwinter zou in november al beginnen en maanden duren, dat gaat niet meer lukken Q. :+

Maar een paar weken vorst behoort altijd nog tot de mogelijkheden. Al verwacht ik gewoon ouderwets NL kwakkelwinterweer. Beetje nachtvorst, hier en daar een vorstdag en that's it. :P
pi_107191152
Ik heb eindelijk meer info over die tijdelijke baan. Het is echt iets met dat de bedoeling is dat je daar blijft en doorstroomt als dit werk af is zeg maar, terwijl het hele appeal voor mij was dat het even een half jaartje extra verdienen en ervaring op doen (kijken of ik zoiets echt wil (werken) of weer wil gaan studeren enzo). Maar het is dus helemaal niet zo tijdelijk. Nu twijfel ik of ik moet gaan solliciteren.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 20:00:21 #9
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_107191328
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:56 schreef Tegan het volgende:
Ik heb eindelijk meer info over die tijdelijke baan. Het is echt iets met dat de bedoeling is dat je daar blijft en doorstroomt als dit werk af is zeg maar, terwijl het hele appeal voor mij was dat het even een half jaartje extra verdienen en ervaring op doen (kijken of ik zoiets echt wil (werken) of weer wil gaan studeren enzo). Maar het is dus helemaal niet zo tijdelijk. Nu twijfel ik of ik moet gaan solliciteren.
Twee redenen waarom je wél zou kunnen solliciteren:

1) Opdoen van sollicitatie-ervaring. Eerst maar es kijken of je überhaupt gevraagd wordt om te komen werken. Daarna kun je altijd nog 'nee' zeggen.
2) Het aannemen van het werk betekent niet dat je tot in de eeuwigheid en zaligheid aan die toko bent verbonden. Daar geldt een vergelijkbaar principe als bij 1), eerst maar es zien of ze je na een half jaar nog wel willen hebben. Als daar het antwoord 'ja' is, en jij denkt er anders over, ben jij ook vrij om te bedanken voor de eer.

Oftewel, klim in die spreekwoordelijke pen. :P
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_107191446
Ja true. Ik wist zelf ook wel dat ik gewoon kan zeggen van he ik kom echt alleen voor dit half jaar zeg maar. Maar de hele insteek is nu anders. Plus de functie is ook lekker vaag nog voor me. En ik vond het al eng :P. Ik ga even kijken of ik de echte vacature kan vinden, want dit is via via doorgemailde zooi...
  dinsdag 24 januari 2012 @ 20:04:10 #11
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_107191500
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:02 schreef Tegan het volgende:
Ja true. Ik wist zelf ook wel dat ik gewoon kan zeggen van he ik kom echt alleen voor dit half jaar zeg maar. Maar de hele insteek is nu anders. Plus de functie is ook lekker vaag nog voor me. En ik vond het al eng :P. Ik ga even kijken of ik de echte vacature kan vinden, want dit is via via doorgemailde zooi...
Ik adviseer je om dat eerste niet te zeggen. Het zou voor hen een reden kunnen zijn om je alsnog af te wijzen, terwijl jij wellicht dolenthousiast bent. Geen oude schoenen weggooien voor je nieuwe hebt. ;)
pi_107191784
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:04 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ik adviseer je om dat eerste niet te zeggen. Het zou voor hen een reden kunnen zijn om je alsnog af te wijzen, terwijl jij wellicht dolenthousiast bent. Geen oude schoenen weggooien voor je nieuwe hebt. ;)
Mee eens, daarmee gooi je wellicht je eigen glazen in. Je kunt altijd vertrekken na dat half jaar en misschien wil je op dat moment wel doorstromen.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_107191839
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 18:36 schreef Tegan het volgende:
rhu, hier is die fietsmeneer waar je het over had.

Automobilist masturbeert in file
Tap tap tap
pi_107191923
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:04 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Mja, ik ga mijn oude baan gewoon ook aanhouden als ik het doe.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 20:14:56 #15
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_107192112
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:11 schreef Tegan het volgende:
Mja, ik ga mijn oude baan gewoon ook aanhouden als ik het doe.
Niet je tweede oude paar schoenen weggooien dan als de kans bestaat dat ze over een half jaar nog heerlijk zitten dan. :P

Zeikerd. :6
pi_107192206
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:14 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Niet je tweede oude paar schoenen weggooien dan als de kans bestaat dat ze over een half jaar nog heerlijk zitten dan. :P

Zeikerd. :6
:* . Maar goed, ik snap wel wat je bedoelt. Terwijl ik in eerste instantie wel van plan was gewoon heel eerlijk te zijn :).
pi_107197410
Poeh. Ik keek net Uit De Kast. Christelijke homo. Hij mag van iedereen wel homo zijn/gevoelens hebben maar het niet praktiseren en nu twijfelt hij zelf of hij ooit een relatie aangaat... Wat een lieve kerel. Dat verdient hij helemaal niet, zo'n omgeving -O- .

http://twitter.com/#!/search?q=%23uitdekast
pi_107197785
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:51 schreef Tegan het volgende:
Poeh. Ik keek net Uit De Kast. Christelijke homo. Hij mag van iedereen wel homo zijn/gevoelens hebben maar het niet praktiseren en nu twijfelt hij zelf of hij ooit een relatie aangaat... Wat een lieve kerel. Dat verdient hij helemaal niet, zo'n omgeving -O- .

http://twitter.com/#!/search?q=%23uitdekast
Hoog tijd om het geloof vaarwel te zeggen voor die beste kerel. :)
pi_107197832
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hoog tijd om het geloof vaarwel te zeggen voor die beste kerel. :)
Nee, juist zijn omgeving moet hij vaarwel zeggen. Je kan prima homo en Christen zijn :).

Hij laat zich teveel beinvloeden. Dat zij Arie ook. Wanneer ga je eens doen wat je zelf wil ipv wat de rest van je wil.
pi_107197957
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:58 schreef Tegan het volgende:

[..]

Nee, juist zijn omgeving moet hij vaarwel zeggen. Je kan prima homo en Christen zijn :).
Dat kan, als je accepteert dat je dan steeds in een omgeving zit waar heel wat mensen vinden dat je geen homo mag zijn. :) Maar het is zijn feestje natuurlijk.
pi_107198471
Evolutionair voordeel voor monogame samenlevingen! :o
quote:
Monogamie zorgt voor stabiele samenleving
Laatste update: 24 januari 2012 22:00
AMSTERDAM – Samenlevingen die polygamie toestaan hebben meer last van criminaliteit, geweld, armoede en sekse-ongelijkheid.

Dat schrijven wetenschappers van de Universiteit van British Colombia dinsdag in Philosophical Transactions of the Royal Society.

De wetenschappers waren geïnteresseerd in waarom monogamie vaker de norm is in een ontwikkeld land dan in een minder ontwikkeld land. In het verleden was polygamie veel vaker de normale samenlevingsvorm.

Door landen met mono- en polygamie naast elkaar te leggen, ontdekten de onderzoekers dat er in de laatste veel meer verkrachting, ontvoering, moord en diefstal voorkomt.

Overschot

Al die misdaden worden vooral gepleegd door ongetrouwde mannen, die in overschot zijn doordat andere mannen meerdere vrouwen hebben. De grotere competitie om vrouwen in polygame samenleving maakt dat mannen vaker hun toevlucht nemen tot criminaliteit.

Door als samenleving je toe te leggen op monogamie, creëer je een meer egalitaire samenleving, zo stellen de onderzoekers. Mannen hoeven zich niet meer op het vrouwen zoeken toe te leggen, maar kunnen investeren in het vaderschap.

Economische productiviteit

Monogame samenlevingen hebben daardoor minder kinderverwaarlozing, misbruik en huiselijke conflicten. Dit alles leidt tot een hogere economische productiviteit, betere lange termijnplanning en meer veiligheid.

De institutionalisering van het monogame huwelijk gaat daarom in veel landen vooraf aan hun spurt naar welvaart en democratie.

Groepsvoordeel

Volgens de onderzoekers is er dus een evolutionair groepsvoordeel om als samenleving te transformeren naar een monogame samenleving. Dat verklaart volgens hen de toename van de monogame samenlevingen door de afgelopen eeuwen heen.
http://www.nu.nl/wetensch(...)ele-samenleving.html
pi_107199145
never mind, slecht humeur

[ Bericht 91% gewijzigd door rhubarbje op 24-01-2012 22:26:54 ]
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_107199707
Owja, de vacature bestaat dus niet meer. Omdat ik er later via via achter kwam. Dus ik weet niet waar ik exact op solliciteer. Plus de gesprekken enzo zijn blijkbaar al bezig. Ik kan wel name droppen en heb dus een voordeel. Hm, hm. Ik kan er niet zo goed tegen dat het zo chaotisch is. Terwijl het misschien wel iets heel goeds is voor me (dat dacht ik iig toen ik er nog minder van wist.)

En hoe doe je een referentie in een sollicitatiebrief?!
pi_107199729
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 22:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Evolutionair voordeel voor monogame samenlevingen! :o

[..]

http://www.nu.nl/wetensch(...)ele-samenleving.html
Ze vergeten totaal de vrouwen met veel mannen polygamie.
pi_107199835
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 22:31 schreef Tegan het volgende:
Owja, de vacature bestaat dus niet meer. Omdat ik er later via via achter kwam. Dus ik weet niet waar ik exact op solliciteer. Plus de gesprekken enzo zijn blijkbaar al bezig. Ik kan wel name droppen en heb dus een voordeel. Hm, hm. Ik kan er niet zo goed tegen dat het zo chaotisch is. Terwijl het misschien wel iets heel goeds is voor me (dat dacht ik iig toen ik er nog minder van wist.)

En hoe doe je een referentie in een sollicitatiebrief?!
Bel morgen even
Leg uit dat je via via er over gehoord hebt en heel geïnteresseert bent en dat je graag de kans zou krijgen specifiek te solliciteren en of ze je wat uit kunnen leggen over wat de functie precies is

maakt meteen een goede indruk omdat je ff belt

referenties staan op je cv geloof ik
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107199972
Nee ik bedoel, hoe zeg je van ja ik kwam op deze vacature via X van afdeling Y. Want hij heeft al intern laten weten dat ik geweldig ben enzo :P.
pi_107200051
Ik heb enkel een archieffunctiebeschrijving. Maar niet zeg maar de vacature voor de daadwerkelijke vraag deze keer.
pi_107200152
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 22:36 schreef Tegan het volgende:
Nee ik bedoel, hoe zeg je van ja ik kwam op deze vacature via X van afdeling Y. Want hij heeft al intern laten weten dat ik geweldig ben enzo :P.
Geen idee maar ik zuig in dit soort dingen :P

Via blabla werd ik gewezen op deze functie. Mijn interesse was meteen gewekt want uw bedrijf is erg groen en groen is my middle name. Ik zou uw team kunnen versterken op dit gebied door mijn ervaring in groen blabla
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107204814
Omg.

http://gigaom.com/2012/01(...)%28GigaOM:%20Tech%29

Dit wordt weer iets meer een werkelijkheid :P.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 25 januari 2012 @ 01:48:16 #30
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_107205922
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 00:48 schreef Tegan het volgende:
Omg.

http://gigaom.com/2012/01(...)%28GigaOM:%20Tech%29

[ afbeelding ]

Dit wordt weer iets meer een werkelijkheid :P.
dat zat er toch al tijden gewoon aan te komen?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_107206358
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 01:48 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dat zat er toch al tijden gewoon aan te komen?
Geen idee. Ik ben niet zo'n nerd.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 25 januari 2012 @ 02:30:49 #32
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_107206365
quote:
6s.gif Op woensdag 25 januari 2012 02:29 schreef Tegan het volgende:

[..]

Geen idee. Ik ben niet zo'n nerd.
televisie aanzetten, dan hoor je nog eens wat.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_107206395
Owja. Alexander Klopping en ik zijn echt voor elkaar gemaakt O+.

Hij is ook fan van het MegaUpload theme.

AlexanderNL twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 13:41:15 M.E.G.A. Upload to me today meeeeeegaaaaaa reageer retweet
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 25 januari 2012 @ 02:38:12 #34
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_107206417
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 02:34 schreef Tegan het volgende:
Owja. Alexander Klopping en ik zijn echt voor elkaar gemaakt O+.

Hij is ook fan van het MegaUpload theme.

AlexanderNL twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 13:41:15 M.E.G.A. Upload to me today meeeeeegaaaaaa reageer retweet
:D tis ook bij veel meer programma's geweest :P
DeLuna vindt me dik ;(
pi_107206429
Owja, ik kijk nooit tv.
pi_107206800
buenas noches. ~:)
pi_107206911
quote:
8s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 22:31 schreef Tegan het volgende:

[..]

Dan ontsporen al die vrouwen die overblijven natuurlijk ;(
pi_107207312
quote:
8s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 22:31 schreef Tegan het volgende:

[..]

Dat is dan ook geen polygamie. Spreekt niemand meer Grieks? :P.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_107207478
Goedemorgen Lid O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_107207516
quote:
12s.gif Op woensdag 25 januari 2012 07:40 schreef Litpho het volgende:

[..]

Dat is dan ook geen polygamie. Spreekt niemand meer Grieks? :P.
Griekenland was toch eigenlijk al failliet?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_107207599
Ik ga geen dode taal leren :{w
Tap tap tap
pi_107207675
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 08:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga geen dode taal leren :{w
Veluwsch? O+
For great justice!
pi_107207697
Necreools?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_107207768
CL-speak.
Tap tap tap
pi_107208122
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 07:59 schreef Tally het volgende:
Goedemorgen Lid O+
Tal O+.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_107208916
de freggles zijn echt tof trouwens O+
jammer dat ik zo moet gaan werken ;(
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107209026
w/
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_107211465
En al weer vroeg thuis. Dat wordt geen vetpot met het salaris van komende maand op deze manier. :')
  woensdag 25 januari 2012 @ 11:20:36 #50
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107211551
quote:
8s.gif Op woensdag 25 januari 2012 11:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En al weer vroeg thuis. Dat wordt geen vetpot met het salaris van komende maand op deze manier. :')
Nu al thuis? :o
pi_107211820
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 11:20 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nu al thuis? :o
Jup, dan ben ik wel om 6:45 begonnen maar dan nog.
  woensdag 25 januari 2012 @ 11:29:49 #52
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107211867
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 11:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Jup, dan ben ik wel om 6:45 begonnen maar dan nog.
Wat doe je voor werk dan dat je nu al thuis zit?

ik begon om 7.15.. maar moet nog tot 16.15 ;(
pi_107211993
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 11:29 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wat doe je voor werk dan dat je nu al thuis zit?

ik begon om 7.15.. maar moet nog tot 16.15 ;(
Laten we zeggen dat ik in de logistiek zit. :')

Heb ook maar een part-time contract, meestal kom ik wel tot minstens 30 uur per week en vaak ook rond de 40 maar deze week is er gewoon geen fuck te doen.
  woensdag 25 januari 2012 @ 11:36:22 #54
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107212080
quote:
6s.gif Op woensdag 25 januari 2012 11:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Laten we zeggen dat ik in de logistiek zit. :')

Heb ook maar een part-time contract, meestal kom ik wel tot minstens 30 uur per week en vaak ook rond de 40 maar deze week is er gewoon geen fuck te doen.
Dan niet als in kantoorbaan neem ik aan?

Aah zo, irritant lijkt me dat zo'n flexibel rooster
pi_107212152
Dat is inderdaad ontzettend kut. Maar goed, het is voorlopig niet anders vrees ik.
pi_107212359
Maar goed, het levert wel weer de gelegenheid tot een uiterst welkom middagdutje op. :z
  woensdag 25 januari 2012 @ 11:49:13 #57
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107212503
Moet je wel nog 12 minuten wakker blijven :P
pi_107213088
Ik ken het, heb een maand lopen aanklooien en deze week is het van 8 uur 's ochtends tot één uur 's nachts :') .
En als je dan een paar weken minder te doen hebt, dan zou je denken: doe wat nuttigs. Ruim het huis op, maak alles schoon, richt het even in want het is nog een beetje een kale boel.
Nee, CL gaat shoppen en geld uitgeven terwijl het een rustige maand is. Zo hoort het niet, CL :')
Tap tap tap
pi_107213103
Wel weer een paar leuke opdrachten binnengekregen *O*
Tap tap tap
  woensdag 25 januari 2012 @ 12:09:48 #60
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_107213232
Gaat het goed met je eigen bedrijfje? :)
pi_107213382
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 12:09 schreef Anthraxx het volgende:
Gaat het goed met je eigen bedrijfje? :)
Ups and downs :)
Tap tap tap
pi_107213461
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 12:13 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ups and downs :)
Het is net het echte leven. :7
For great justice!
pi_107213621
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 12:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik ken het, heb een maand lopen aanklooien en deze week is het van 8 uur 's ochtends tot één uur 's nachts :') .
En als je dan een paar weken minder te doen hebt, dan zou je denken: doe wat nuttigs. Ruim het huis op, maak alles schoon, richt het even in want het is nog een beetje een kale boel.
Nee, CL gaat shoppen en geld uitgeven terwijl het een rustige maand is. Zo hoort het niet, CL :')
Dat heb ik dan wel aardig in de hand tegenwoordig gelukkig :+
pi_107213987
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 12:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat heb ik dan wel aardig in de hand tegenwoordig gelukkig :+
Ik ook, kom gewoon niet buiten, behalve met de honden wandelen.
pi_107214408
quote:
14s.gif Op woensdag 25 januari 2012 12:32 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Ik ook, kom gewoon niet buiten, behalve met de honden wandelen.
internetshoppen :@
Tap tap tap
pi_107214592
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 12:48 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dat zou kunnen, toch doe ik dat maar zelden, meestal een spelletje voor de jongens ofzo.
Voor mezelf eigenlijk zelden iets..
  woensdag 25 januari 2012 @ 12:58:13 #67
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107214705
CL ik leef met je mee!

Altijd als ik wil sparen ga ik geld uitgeven
wil ik minder eten, ga ik meer eten.

Dergelijke restricties leveren luist het tegenovergestelde bij mij op :')
pi_107214823
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 12:48 schreef CherryLips het volgende:

[..]

De beste manier van shoppen! *O*
For great justice!
pi_107214918
Ik ben een lastige shopper, vind zelden iets en als dan had ik net zo goed dat kledingstuk kunnen pakken bij de eerste winkel ipv nog 7 winkels of meer binnen te lopen. :P
pi_107214970
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 12:58 schreef Cue_ het volgende:
CL ik leef met je mee!

Altijd als ik wil sparen ga ik geld uitgeven
wil ik minder eten, ga ik meer eten.

Dergelijke restricties leveren luist het tegenovergestelde bij mij op :')
O+ O+ Tweelingziel O+
Tap tap tap
pi_107214977
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 12:54 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Dat zou kunnen, toch doe ik dat maar zelden, meestal een spelletje voor de jongens ofzo.
Voor mezelf eigenlijk zelden iets..
Ik heb echt een gat in m'n hand.
Tap tap tap
pi_107214999
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 13:05 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ben een lastige shopper, vind zelden iets en als dan had ik net zo goed dat kledingstuk kunnen pakken bij de eerste winkel ipv nog 7 winkels of meer binnen te lopen. :P
Voor mezelf vind ik nooit wat. Voor mini daarin tegen koop ik me ziek.
  woensdag 25 januari 2012 @ 13:08:17 #73
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107215002
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 13:07 schreef CherryLips het volgende:

[..]

O+ O+ Tweelingziel O+
bestel je dan ook heeeeel veel en stuur je dan ook heeeel veel terug? O+
pi_107215645
CL ik heb al 2 poppen! Animal en MissPiggy O+
pi_107215713
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 13:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

bestel je dan ook heeeeel veel en stuur je dan ook heeeel veel terug? O+
H&M O+

M'n cavia's zijn ook al strontverwend trouwens.
Tap tap tap
pi_107215722
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 13:26 schreef Tally het volgende:
CL ik heb al 2 poppen! Animal en MissPiggy O+
:D

Ik wil Swedish Chef! Maar dat ga ik (hopelijk) niet halen :P
Tap tap tap
pi_107215738
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 13:28 schreef CherryLips het volgende:

[..]

:D

Ik wil Swedish Chef! Maar dat ga ik (hopelijk) niet halen :P
Ik wil ze allemaal :P
pi_107215748
Voor mini O-)
pi_107216180
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 13:08 schreef Tally het volgende:

[..]

Voor mezelf vind ik nooit wat. Voor mini daarin tegen koop ik me ziek.
Dat bedoel ik voor anderen (mijn kinderen) heb ik daar minder moeite mee. Nu ze ouder zijn wel, eigen smaak. :{w
pi_107216186
quote:
12s.gif Op woensdag 25 januari 2012 13:42 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Dat bedoel ik voor anderen (mijn kinderen) heb ik daar minder moeite mee. Nu ze ouder zijn wel, eigen smaak. :{w
Dat is wel moeilijker ja :)
pi_107216969
Zoh. 9 gehaald voor projectassessment :9
pi_107217324
quote:
14s.gif Op woensdag 25 januari 2012 14:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Nerd.

Gefeliciteerd!
Tap tap tap
pi_107218023
quote:
Netjes. :)
pi_107218609
quote:
^O^
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 13:28 schreef CherryLips het volgende:

[..]

H&M O+

M'n cavia's zijn ook al strontverwend trouwens.
Die lopen allemaal in de "Versace for H&M"-collectie rond? :7
pi_107218630
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 14:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

^O^

[..]

Die lopen allemaal in de "Versace for H&M"-collectie rond? :7
Oh, als dat bestond O+
Tap tap tap
  woensdag 25 januari 2012 @ 15:23:40 #87
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_107219310
quote:
Leugens. Negens waren ooit onmogelijk te halen op projecten op de TH.
pi_107219352
quote:
8s.gif Op woensdag 25 januari 2012 15:23 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Leugens. Negens waren ooit onmogelijk te halen op projecten op de TH.
Inflatie van het onderwijs, Annie.
For great justice!
pi_107221638
Nou dat tentamen heb ik verknald :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107221833
quote:
wow! super goed! :*
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107222361
Zeker weten dat het verknald is Rhu? Of bestaat er nog een kans?
pi_107222436
quote:
5s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zeker weten dat het verknald is Rhu? Of bestaat er nog een kans?
het leek wel in een andere taal dus ik zet toch met vrij veel zekerheid in op verknald :P

als het poker was ging ik all in zeg maar :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107222859
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:46 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

het leek wel in een andere taal dus ik zet toch met vrij veel zekerheid in op verknald :P

als het poker was ging ik all in zeg maar :P
Ok, duidelijk. :P

:* voor je dan :)
pi_107222919
ach ja
het is in ieder geval voorbij nu dus kan ik weer even chilleeeeeeeeeeeeen

ik heb wel zin in poker als je er toch over begint!

morgen staken natuurlijk, ook gezellig :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107223082
Ik begon heul niet over poker!

En ga je staken ja? :o
pi_107223273
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 17:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik begon heul niet over poker!

En ga je staken ja? :o
uiteraard! je stem laten horen en zo om optimaal gebruik te kunnen maken van de democratie blabla
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107223293
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 17:07 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

uiteraard! je stem laten horen en zo om optimaal gebruik te kunnen maken van de democratie blabla
Ik heb het eigenlijk helemaal niet gevolgd, sorry :@
pi_107223384
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 17:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik heb het eigenlijk helemaal niet gevolgd, sorry :@
heel kort gaat het om 3 dingen:
-1040 uren norm (verplichte extra lesuren die uit gaan draaien op ophokuren)
- een week vakantie inleveren om werkdruk te verlagen terwijl je daar niks mee wint (omdat je niet zomaar de leerlingen een dag naar huis kunt sturen gaat dat de werkdruk niet verlagen waarschijnlijk eerder verhogen)
- de afschaffing van de rugzakjes en het speciaal onderwijs waardoor je leerlingen met een gebruiksaanwijzing in er bij krijgt in de klas
dus nu is het 28 'gewone leerlingen' straks is het 28 'gewone leerllingen' 1 dove, 2 met PDDNOS en een met asperger die niet geschikt zijn voor het reguliere onderwijs
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107223426
Hup de barricades op Rhu!
pi_107223585
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')