ik hoop het niet, maar het lijkt me ook wel onwaarschijnlijk eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoorde vanochtend dat het volgende week misschien serieus gaat vriezen!
Final fantasyquote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:54 schreef Pheno het volgende:
Om te gamen pak ik toch liever een consoleNu ook: FFXIII-2 aan het spelen, dat kan op de pc niet
De 14-daagse voorspelling geeft iig duidelijk een afkoelende trend aan. Of het dan ook echt gaat vriezen of net boven 0 blijft (overdag) zullen we moeten afwachten.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:33 schreef dawg het volgende:
[..]
ik hoop het niet, maar het lijkt me ook wel onwaarschijnlijk eigenlijk.
even eten.
De horrorwinter zou in november al beginnen en maanden duren, dat gaat niet meer lukken Q.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:45 schreef Q. het volgende:
Horrorwinter FTW!Heb ik eindelijk eens wat aan dat dubbeldikke winterdekbed.
Twee redenen waarom je wél zou kunnen solliciteren:quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:56 schreef Tegan het volgende:
Ik heb eindelijk meer info over die tijdelijke baan. Het is echt iets met dat de bedoeling is dat je daar blijft en doorstroomt als dit werk af is zeg maar, terwijl het hele appeal voor mij was dat het even een half jaartje extra verdienen en ervaring op doen (kijken of ik zoiets echt wil (werken) of weer wil gaan studeren enzo). Maar het is dus helemaal niet zo tijdelijk. Nu twijfel ik of ik moet gaan solliciteren.
Ik adviseer je om dat eerste niet te zeggen. Het zou voor hen een reden kunnen zijn om je alsnog af te wijzen, terwijl jij wellicht dolenthousiast bent. Geen oude schoenen weggooien voor je nieuwe hebt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:02 schreef Tegan het volgende:
Ja true. Ik wist zelf ook wel dat ik gewoon kan zeggen van he ik kom echt alleen voor dit half jaar zeg maar. Maar de hele insteek is nu anders. Plus de functie is ook lekker vaag nog voor me. En ik vond het al eng. Ik ga even kijken of ik de echte vacature kan vinden, want dit is via via doorgemailde zooi...
Mee eens, daarmee gooi je wellicht je eigen glazen in. Je kunt altijd vertrekken na dat half jaar en misschien wil je op dat moment wel doorstromen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik adviseer je om dat eerste niet te zeggen. Het zou voor hen een reden kunnen zijn om je alsnog af te wijzen, terwijl jij wellicht dolenthousiast bent. Geen oude schoenen weggooien voor je nieuwe hebt.
Automobilist masturbeert in filequote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:36 schreef Tegan het volgende:
rhu, hier is die fietsmeneer waar je het over had.
Mja, ik ga mijn oude baan gewoon ook aanhouden als ik het doe.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik adviseer je om dat eerste niet te zeggen. Het zou voor hen een reden kunnen zijn om je alsnog af te wijzen, terwijl jij wellicht dolenthousiast bent. Geen oude schoenen weggooien voor je nieuwe hebt.
Niet je tweede oude paar schoenen weggooien dan als de kans bestaat dat ze over een half jaar nog heerlijk zitten dan.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:11 schreef Tegan het volgende:
Mja, ik ga mijn oude baan gewoon ook aanhouden als ik het doe.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet je tweede oude paar schoenen weggooien dan als de kans bestaat dat ze over een half jaar nog heerlijk zitten dan.
Zeikerd.
Hoog tijd om het geloof vaarwel te zeggen voor die beste kerel.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:51 schreef Tegan het volgende:
Poeh. Ik keek net Uit De Kast. Christelijke homo. Hij mag van iedereen wel homo zijn/gevoelens hebben maar het niet praktiseren en nu twijfelt hij zelf of hij ooit een relatie aangaat... Wat een lieve kerel. Dat verdient hij helemaal niet, zo'n omgeving.
http://twitter.com/#!/search?q=%23uitdekast
Nee, juist zijn omgeving moet hij vaarwel zeggen. Je kan prima homo en Christen zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoog tijd om het geloof vaarwel te zeggen voor die beste kerel.
Dat kan, als je accepteert dat je dan steeds in een omgeving zit waar heel wat mensen vinden dat je geen homo mag zijn.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, juist zijn omgeving moet hij vaarwel zeggen. Je kan prima homo en Christen zijn.
http://www.nu.nl/wetensch(...)ele-samenleving.htmlquote:Monogamie zorgt voor stabiele samenleving
Laatste update: 24 januari 2012 22:00
AMSTERDAM – Samenlevingen die polygamie toestaan hebben meer last van criminaliteit, geweld, armoede en sekse-ongelijkheid.
Dat schrijven wetenschappers van de Universiteit van British Colombia dinsdag in Philosophical Transactions of the Royal Society.
De wetenschappers waren geïnteresseerd in waarom monogamie vaker de norm is in een ontwikkeld land dan in een minder ontwikkeld land. In het verleden was polygamie veel vaker de normale samenlevingsvorm.
Door landen met mono- en polygamie naast elkaar te leggen, ontdekten de onderzoekers dat er in de laatste veel meer verkrachting, ontvoering, moord en diefstal voorkomt.
Overschot
Al die misdaden worden vooral gepleegd door ongetrouwde mannen, die in overschot zijn doordat andere mannen meerdere vrouwen hebben. De grotere competitie om vrouwen in polygame samenleving maakt dat mannen vaker hun toevlucht nemen tot criminaliteit.
Door als samenleving je toe te leggen op monogamie, creëer je een meer egalitaire samenleving, zo stellen de onderzoekers. Mannen hoeven zich niet meer op het vrouwen zoeken toe te leggen, maar kunnen investeren in het vaderschap.
Economische productiviteit
Monogame samenlevingen hebben daardoor minder kinderverwaarlozing, misbruik en huiselijke conflicten. Dit alles leidt tot een hogere economische productiviteit, betere lange termijnplanning en meer veiligheid.
De institutionalisering van het monogame huwelijk gaat daarom in veel landen vooraf aan hun spurt naar welvaart en democratie.
Groepsvoordeel
Volgens de onderzoekers is er dus een evolutionair groepsvoordeel om als samenleving te transformeren naar een monogame samenleving. Dat verklaart volgens hen de toename van de monogame samenlevingen door de afgelopen eeuwen heen.
Ze vergeten totaal de vrouwen met veel mannen polygamie.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Evolutionair voordeel voor monogame samenlevingen!
[..]
http://www.nu.nl/wetensch(...)ele-samenleving.html
Bel morgen evenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:31 schreef Tegan het volgende:
Owja, de vacature bestaat dus niet meer. Omdat ik er later via via achter kwam. Dus ik weet niet waar ik exact op solliciteer. Plus de gesprekken enzo zijn blijkbaar al bezig. Ik kan wel name droppen en heb dus een voordeel. Hm, hm. Ik kan er niet zo goed tegen dat het zo chaotisch is. Terwijl het misschien wel iets heel goeds is voor me (dat dacht ik iig toen ik er nog minder van wist.)
En hoe doe je een referentie in een sollicitatiebrief?!
Geen idee maar ik zuig in dit soort dingenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:36 schreef Tegan het volgende:
Nee ik bedoel, hoe zeg je van ja ik kwam op deze vacature via X van afdeling Y. Want hij heeft al intern laten weten dat ik geweldig ben enzo.
dat zat er toch al tijden gewoon aan te komen?quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:48 schreef Tegan het volgende:
Omg.
http://gigaom.com/2012/01(...)%28GigaOM:%20Tech%29
[ afbeelding ]
Dit wordt weer iets meer een werkelijkheid.
Geen idee. Ik ben niet zo'n nerd.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zat er toch al tijden gewoon aan te komen?
televisie aanzetten, dan hoor je nog eens wat.quote:
twitter:AlexanderNL twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 13:41:15M.E.G.A. Upload to me today meeeeeegaaaaaa reageer retweet
quote:Op woensdag 25 januari 2012 02:34 schreef Tegan het volgende:
Owja. Alexander Klopping en ik zijn echt voor elkaar gemaakt.
Hij is ook fan van het MegaUpload theme.twitter:AlexanderNL twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 13:41:15M.E.G.A. Upload to me today meeeeeegaaaaaa reageer retweet
Dan ontsporen al die vrouwen die overblijven natuurlijkquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ze vergeten totaal de vrouwen met veel mannen polygamie.
Dat is dan ook geen polygamie. Spreekt niemand meer Grieks?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ze vergeten totaal de vrouwen met veel mannen polygamie.
Griekenland was toch eigenlijk al failliet?quote:Op woensdag 25 januari 2012 07:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is dan ook geen polygamie. Spreekt niemand meer Grieks?.
Nu al thuis?quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En al weer vroeg thuis. Dat wordt geen vetpot met het salaris van komende maand op deze manier.
Jup, dan ben ik wel om 6:45 begonnen maar dan nog.quote:
Wat doe je voor werk dan dat je nu al thuis zit?quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jup, dan ben ik wel om 6:45 begonnen maar dan nog.
Laten we zeggen dat ik in de logistiek zit.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk dan dat je nu al thuis zit?
ik begon om 7.15.. maar moet nog tot 16.15
Dan niet als in kantoorbaan neem ik aan?quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Laten we zeggen dat ik in de logistiek zit.![]()
Heb ook maar een part-time contract, meestal kom ik wel tot minstens 30 uur per week en vaak ook rond de 40 maar deze week is er gewoon geen fuck te doen.
Ups and downsquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:09 schreef Anthraxx het volgende:
Gaat het goed met je eigen bedrijfje?
Dat heb ik dan wel aardig in de hand tegenwoordig gelukkigquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik ken het, heb een maand lopen aanklooien en deze week is het van 8 uur 's ochtends tot één uur 's nachts.
En als je dan een paar weken minder te doen hebt, dan zou je denken: doe wat nuttigs. Ruim het huis op, maak alles schoon, richt het even in want het is nog een beetje een kale boel.
Nee, CL gaat shoppen en geld uitgeven terwijl het een rustige maand is. Zo hoort het niet, CL
Ik ook, kom gewoon niet buiten, behalve met de honden wandelen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat heb ik dan wel aardig in de hand tegenwoordig gelukkig
internetshoppenquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ook, kom gewoon niet buiten, behalve met de honden wandelen.
Dat zou kunnen, toch doe ik dat maar zelden, meestal een spelletje voor de jongens ofzo.quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:58 schreef Cue_ het volgende:
CL ik leef met je mee!
Altijd als ik wil sparen ga ik geld uitgeven
wil ik minder eten, ga ik meer eten.
Dergelijke restricties leveren luist het tegenovergestelde bij mij op
Ik heb echt een gat in m'n hand.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, toch doe ik dat maar zelden, meestal een spelletje voor de jongens ofzo.
Voor mezelf eigenlijk zelden iets..
Voor mezelf vind ik nooit wat. Voor mini daarin tegen koop ik me ziek.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:05 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ben een lastige shopper, vind zelden iets en als dan had ik net zo goed dat kledingstuk kunnen pakken bij de eerste winkel ipv nog 7 winkels of meer binnen te lopen.
H&Mquote:Op woensdag 25 januari 2012 13:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
bestel je dan ook heeeeel veel en stuur je dan ook heeeel veel terug?
quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:26 schreef Tally het volgende:
CL ik heb al 2 poppen! Animal en MissPiggy
Ik wil ze allemaalquote:Op woensdag 25 januari 2012 13:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil Swedish Chef! Maar dat ga ik (hopelijk) niet halen
Dat bedoel ik voor anderen (mijn kinderen) heb ik daar minder moeite mee. Nu ze ouder zijn wel, eigen smaak.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Voor mezelf vind ik nooit wat. Voor mini daarin tegen koop ik me ziek.
Dat is wel moeilijker jaquote:Op woensdag 25 januari 2012 13:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik voor anderen (mijn kinderen) heb ik daar minder moeite mee. Nu ze ouder zijn wel, eigen smaak.
Nerd.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Zoh. 9 gehaald voor projectassessment
Netjes.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:06 schreef KomtTijd... het volgende:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Die lopen allemaal in de "Versace for H&M"-collectie rond?quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
H&M
M'n cavia's zijn ook al strontverwend trouwens.
Oh, als dat bestondquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Die lopen allemaal in de "Versace for H&M"-collectie rond?![]()
Leugens. Negens waren ooit onmogelijk te halen op projecten op de TH.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Inflatie van het onderwijs, Annie.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Leugens. Negens waren ooit onmogelijk te halen op projecten op de TH.
wow! super goed!quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:06 schreef KomtTijd... het volgende:
het leek wel in een andere taal dus ik zet toch met vrij veel zekerheid in op verknaldquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zeker weten dat het verknald is Rhu? Of bestaat er nog een kans?
Ok, duidelijk.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het leek wel in een andere taal dus ik zet toch met vrij veel zekerheid in op verknald
als het poker was ging ik all in zeg maar
uiteraard! je stem laten horen en zo om optimaal gebruik te kunnen maken van de democratie blablaquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik begon heul niet over poker!
En ga je staken ja?
Ik heb het eigenlijk helemaal niet gevolgd, sorryquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
uiteraard! je stem laten horen en zo om optimaal gebruik te kunnen maken van de democratie blabla
heel kort gaat het om 3 dingen:quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk helemaal niet gevolgd, sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |