Oh dat is heerlijk!quote:Op zondag 29 januari 2012 15:48 schreef _Loki het volgende:
Homemade chinese tomatensoep. Ben benieuwd
Mjam!quote:Op zondag 29 januari 2012 15:48 schreef _Loki het volgende:
Homemade chinese tomatensoep. Ben benieuwd
Geen taugé, helemaal vergeten, wel kipquote:Op zondag 29 januari 2012 16:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mjam!Met kip en taugé enzo?
![]()
Ik eet vandaag boerenkool met een stukje hemaworst en wat spekkies!
Chinese tomatensoep met appelmoes?quote:Op zondag 29 januari 2012 18:14 schreef _Loki het volgende:
[..]
Geen taugé, helemaal vergeten, wel kip
En appelmoes, uiteraard.
Maakt het helemaal afquote:Op zondag 29 januari 2012 19:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Chinese tomatensoep met appelmoes?
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:09 schreef Zo-is-dat het volgende:
Geroosterde groente (pastinaak, wortel, rode ui, zoete aardappel, cherrytomaatjes) met een kappertjes, citroen, ahorndressing, er over verse basilicum uit Plenty, heerlijk weer!!
Aziatische maaltijden zijn idd lekker voor kant-en-klaar. Eerlijk gezegd de enige k&k's die lekker zijn.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:48 schreef El_Liberaliste het volgende:
Bami uit de magnetron met wat ei, groente, kip.
En het was voor een kant-en-klaarmaaltijd prima te kanen
Klopt, viel me 100% mee. Toch wel handig als je lastig tijd vindt om te koken.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Aziatische maaltijden zijn idd lekker voor kant-en-klaar. Eerlijk gezegd de enige k&k's die lekker zijn.
Ook van een duurder merk zijn die stamppotten niet te vreten. Ooit zuurkoolstamppot geprobeerd (want maak geen hele pan voor mij alleen) en bah bah bah; smaakte niet eens naar zuurkoolquote:Op zondag 29 januari 2012 20:58 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Klopt, viel me 100% mee. Toch wel handig als je lastig tijd vindt om te koken.
Die Euroshopper dingen met hutspot, spinazie etc. zijn echt veel minder van kwaliteit en enorm zout.
Off topic: Had je al gezien dat er weer een nieuw boek van zijn hand is?quote:
Bedoel je niet gewoon deze?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:18 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Off topic: Had je al gezien dat er weer een nieuw boek van zijn hand is?ook zijn gebak recepten enzo erin!
Must.have.it!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |