GOAT!!!!!!!quote:
Scalabrine had volgens mij meer dan 20 minuten speeltijd.quote:
quote:Elson en Gadzuric in beeld bij Sixers
Francisco Elson en Dan Gadzuric keren mogelijk op korte termijn terug in de NBA. Ze zijn in beeld bij de Philadelphia 76ers. De 'Sixers' zijn op zoek naar een extra center omdat Nikola Vucevic (dijbeenspier) en Spencer Hawes (achillespees) momenteel zijn geblesseerd. De club heeft derhalve het Nederlandse duo uitgenodigd om donderdag mee te komen trainen.
Ik vond die van de clippers juist heel gaaf! Weer throwback?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:50 schreef DUK het volgende:
Wat een belachelijke clownspakjes bij Clippers v Grizzlies...
http://www.nba.com/video/(...)S_KG_postgame_v2.nba
KG![]()
bron: insidehoops.comquote:The Philadelphia 76ers announced today that they have signed free agent center Francisco Elson. With the addition of Elson, the Sixers roster now stands at 14.
Ah ze beginnen weer nadat de wedstrijd is begonnen? Sport is is zo 2006quote:Op zondag 29 januari 2012 12:56 schreef nelisb het volgende:
Sport1 vanavond kanaal 3.
Heat - Bulls 21.45.
Ach ja, hij heeft geld in Liverpool zitten, dan zou ik ook nog wel willen juichen voor Dirk.quote:Op zondag 29 januari 2012 09:03 schreef zeebeschuit het volgende:
Lebron is fan van Dirkie
[ afbeelding ]
twitter:KingJames twitterde op dinsdag 31-01-2012 om 06:06:33Dunk of the Year!! @blakegriffin just dunked on Kendrick Perkins so hard!! Wow!! I guess I'm #2 now. Move over #6 reageer retweet
Daar kan ik mee leven...quote:
@Denver gaan ze niet winnen idd. En in Salt Lake City zie ik ze ook niet winnen eigenlijk.. NY zou eigenlijk een schande zijn als je daar van verliest, maar Lakers zijn on the road echt een drama.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:43 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Daar kan ik mee leven...
Denk dat t @Denver en @NY ook nog lastig wordt...
Truequote:Op donderdag 2 februari 2012 05:26 schreef Djokotron het volgende:
[..]
@Denver gaan ze niet winnen idd. En in Salt Lake City zie ik ze ook niet winnen eigenlijk.. NY zou eigenlijk een schande zijn als je daar van verliest, maar Lakers zijn on the road echt een drama.
Care, anders hadden ze wel in OT verloren. Pauperteam.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:09 schreef TheGOAT het volgende:
Melo weer lekker, 5,2 seconden om de ball naar de andere kant te brengen, dribblet op 50% snelheid en schiet dan vanaf 40-foot een leaning 3, met nog 1,8 seconden te gaan. Wát een goede keuze weer!
Celtics - Knicks is altijd een leuke wedstrijd om te zien, hopen dat Rondo weer terug is voor de Celtics, alhoewel Bradley mij ook niet is tegen gevallen. Uiteraard een stuk minder dan Rondo maar toch.quote:
De eerste optie was een downscreen van Shumpert op Novak, maar doordat de downscreen heel slecht gezet werd kwam Novak niet open, daarna keek Fields naar de andere drie Knicks spelers(Amar'e, Shumpert en Melo) maar die kwamen ook niet vrij; onder druk van de vijf seconden regel gaf Fields de bal maar aan Novak die goed verdedigt werd door Pietrus en dus een onmogelijke fade-away driepunter moest schieten die de basket niet eens raakte.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 08:42 schreef TheGOAT het volgende:
Looooool weer een botched play at the end of regulation, Novak had hele wedstrijd nog niet gespeeld, vangt de bal, en schiet een fade-away 3'tje met hand in z'n gezicht? Konden ze geen beter schot krijgen? Mike D'Antoni is koning in dit soort situaties, bij Phoenix zo vaak een open look gekregen
I know, maar dit is typisch voor dit NY team. In Phoenix kan ik zo uit m'n hoofd 3 perfect plays opnoemenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:42 schreef GouweDouwe het volgende:
[..]
De eerste optie was een downscreen van Shumpert op Novak, maar doordat de downscreen heel slecht gezet werd kwam Novak niet open, daarna keek Fields naar de andere drie Knicks spelers(Amar'e, Shumpert en Melo) maar die kwamen ook niet vrij; onder druk van de vijf seconden regel gaf Fields de bal maar aan Novak die goed verdedigt werd door Pietrus en dus een onmogelijke fade-away driepunter moest schieten die de basket niet eens raakte.
Zoals ze dat zo mooi kunnen zeggen in het Engels; poor execution
Melo is de laatste tijd heel mat, z'n 1 point effort was natuurlijk schrijnend... Bij Granger weet je het, maar bij Indiana is het collectief ijzersterk.quote:Op zondag 5 februari 2012 11:51 schreef TheGOAT het volgende:
Melo weer 3-15, Granger 4-16, ze blijven ook maar (slecht) schieten
Veteranen gaan nog wel eens hun spel veranderen omdat ze te oud worden en hun oude spel niet meer kunnen spelen. Nu KG toch wel zienderogen achteruit gaat en in the paint niet meer zo dominant kan zijn voorspel ik nog een jarenlange toekomst als 3p schutterquote:Op zondag 5 februari 2012 22:16 schreef TheGOAT het volgende:
KG is opeens 3'tjes aan het schieten alsof het niets is, laatste 3 games 3-3
Hoop t voor mn fantasyquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:28 schreef TheGOAT het volgende:
Zo spijtig van Billups, so classy guy, would've liked to see how far the Clippers would've advanced... Maar CP3 zal nu gaan beesten, ben ik van overtuigd
Op een assist van Billupsquote:Op donderdag 9 februari 2012 06:00 schreef Djokotron het volgende:
Kenyon Martin vandaag ook weer gezien, nice
Nu zullen de Clippers toch sowieso wel ergens een SG vandaan halen. Die hadden ze al nodig, maar nu helemaal. JR Smith.. anyone?
Gaaf dat Kenyon Martin weer terug is. Brengt een hoop aggressie in het veld. Heerlijkquote:Op donderdag 9 februari 2012 06:00 schreef Djokotron het volgende:
Kenyon Martin vandaag ook weer gezien, nice
Nu zullen de Clippers toch sowieso wel ergens een SG vandaan halen. Die hadden ze al nodig, maar nu helemaal. JR Smith.. anyone?
Zeker een sensatie!quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:52 schreef emokid het volgende:
Waarom heeft niemand het over Jeremy Lin hier? De grootste sensatie in de NBA de afgelopen week.
Jij bent me voor...quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:52 schreef emokid het volgende:
Waarom heeft niemand het over Jeremy Lin hier? De grootste sensatie in de NBA de afgelopen week.
quote:
Larryquote:
Wat heb je liever een goede PG en SF of 2 goede Centers?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:09 schreef JayJay8 het volgende:
Ja dat sowieso.. Een PG en SF zijn hard nodig!!
Gasol en Bynum 20 en 15 schoten gister.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:11 schreef Djokotron het volgende:
Kobe moet sowieso zijn ego eens een keer aan de kant zetten. Lakers moeten Gasol en Bynum veel meer gebruiken. Daar komen ze een stuk verder mee. Oh en die bank een keer lozen. Wat een troep zit daar zeg.. niet te geloven. Een fatsoenlijke PG en wat perimeter shooting kunnen ze ook wel gebruiken. Nog genoeg te doen daar, dat blijkt.
Waarom of??quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:04 schreef Rienks het volgende:
[..]
Wat heb je liever een goede PG en SF of 2 goede Centers?
ALS Gasol en Bynum fit blijven en Kobe gaat naar hun blijven passen, kunnen ze nog ver komen
Behalve Bynum, Gasol en Bryant is er niemand die getrade kan worden om die spelers te halen, daarom of.. ALS Artest/MWP wakker wordt zouden ze een goede SF in huis kunnen hebben, maar geen team zal voor hem tradenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:35 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Waarom of??
Dit team heeft gewoon een decent PG en SF nodig. Een extra playmaker en iemand die wel een 3punter kan maken
Lakers hebben nog een trade exception van 9mil.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:28 schreef Rienks het volgende:
[..]
Behalve Bynum, Gasol en Bryant is er niemand die getrade kan worden om die spelers te halen, daarom of.. ALS Artest/MWP wakker wordt zouden ze een goede SF in huis kunnen hebben, maar geen team zal voor hem traden
Ja weet ik en de helft daar van waren na offensive rebounds.. Bynum is trouwens zo goed he, hij ontvangt de bal altijd zo diep in de paint, niet te stoppen. Maar, ik heb de indruk dat ie best veel miste gister omdat ie wat onrustig is rond de basket.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:30 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Gasol en Bynum 20 en 15 schoten gister.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 04:41 schreef Bastiefcg het volgende:
Jezus die stats van lin deze game, career high zeker?
Het moet niet gekker wordenquote:
Ben wel benieuwd hoe lang hij het vol houdt. Leuk om te zien in ieder geval.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 04:41 schreef Bastiefcg het volgende:
Jezus die stats van lin deze game, career high zeker?
De trademark D'Antoni pick 'n rolls werken weerquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:33 schreef popolon het volgende:
Heb aardig wat Knicks games gezien dit seizoen, eigenlijk allemaal om te janken maar zonder die twee allstar drollen is het echt wel om aan te zien.
Amare kan anders toch perfect samen met Lin spelen hoor. Lekker de pcik&roll maar het zal vooral Melo worden die de bal weer zal gaan opeisen dat het probleem gaat worden...En wie zegt dat dit sprookje trouwens blijft duren? Dus tjaa...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:15 schreef TheGOAT het volgende:
Nu wil ik weer eventjes horen van de mensen die Melo/Amare verdedigden, aan het begin van het seizoen
Melo is met de Knicks trouwens iets van 23-32, 41% winning percentage
Hou toch op man, vorig jaar na de trade waren ze 16-17 of 17-16, dit seizoen zijn ze nu 9-15 waarvan de laatste 4 wins zonder Anthony. Dus 5-15 met Anthony. Terwijl er vooraf werd gesproken (ook door de coach) over een championship contender Misschien te hoog ingezet, maar je mag toch verwachten, dat ondanks alles ze minstens .500 zouden zijn? 5-15, 25% vind ik toch íets te matig, en dat is een understatment...quote:Op zondag 12 februari 2012 01:46 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Geen PG, Melo speelde geblesseerd, D'Antoni is een slechte coach, slechtste bank in de league. Dat somt het wel bij elkaar op waarom het 41% is.
Heb je dit seizoen voor dat Lin zo ging spelen ooit een game van de Knicks gezien? De guards speelden absoluut dramatisch. Ze speelden praktisch 3 tegen 5. Douglas schiet maar driepunters die hij niet raakt, niemand gaat naar de paint voor een layup. Bibby dramatisch, Walker even dramatisch. Shumpert doet het redelijk goed door zijn defense, maar zijn shotselection is ook twijfelachtig. En het grootste probleem is dat geen van deze guards het spel kan verdelen waardoor het er feitelijk op neer kwam dat degene die de bal had (Carmelo) maar zelf wat moest creeren. Vandaar dat er ook een grote drop was in de stats van Amare.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:46 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Hou toch op man, vorig jaar na de trade waren ze 16-17 of 17-16, dit seizoen zijn ze nu 9-15 waarvan de laatste 4 wins zonder Anthony. Dus 5-15 met Anthony. Terwijl er vooraf werd gesproken (ook door de coach) over een championship contender Misschien te hoog ingezet, maar je mag toch verwachten, dat ondanks alles ze minstens .500 zouden zijn? 5-15, 25% vind ik toch íets te matig, en dat is een understatment...
Fields speelt sinds Lin er is weer een beetje redelijk, voor de Melo trade was hij nog beter dan dat hij nu speelt.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:09 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wanneer gaat Davis beginnen dan?
En ik vind Fields het ook boven verwachting doen.
Eerlijk gezegd had ik de Knicks ook wel als contest pretenders gezien hoor.
Dan nog, 2 superstars (2 top 10 players in de NBA), en 41%? Als je maar een béétje defense speelt win je van teams als Raptors, Wizards, Nets, Bobcats, Hornets, Cavs, Kings, Bucks, Pistons.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:59 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Heb je dit seizoen voor dat Lin zo ging spelen ooit een game van de Knicks gezien? De guards speelden absoluut dramatisch. Ze speelden praktisch 3 tegen 5. Douglas schiet maar driepunters die hij niet raakt, niemand gaat naar de paint voor een layup. Bibby dramatisch, Walker even dramatisch. Shumpert doet het redelijk goed door zijn defense, maar zijn shotselection is ook twijfelachtig. En het grootste probleem is dat geen van deze guards het spel kan verdelen waardoor het er feitelijk op neer kwam dat degene die de bal had (Carmelo) maar zelf wat moest creeren. Vandaar dat er ook een grote drop was in de stats van Amare.
Grunwald heeft het team echt dramatisch, fijn dat Chandler is gesigned, speelt prima, maar dan moet je op zijn minst een capabele point guard tekenen, omdat anders niets loopt. Dat heeft hij niet gedaan, waardoor het seizoen heel slecht begon. En ik neem aan dat ik de koppigheid en de coaching skills () van D'Antoni niet hoef uit te leggen?
Knicks mogen blij zijn als ze de play-offs halen. 80% kneuzen op dat roster, iedereen doet maar wat, defensief laten ze alles lopen, offensief spelen ze totaal zonder plan en die kneuzencoach hoef ik het niet eens over te hebben. Dit is niet wat en wordt ook niet wat. Heb in preseason nog zo hard gelachen op de vraag wier ´big three´ beter is; die van Miami of die van NY? LOLquote:Op zondag 12 februari 2012 13:09 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wanneer gaat Davis beginnen dan?
En ik vind Fields het ook boven verwachting doen.
Eerlijk gezegd had ik de Knicks ook wel als contest pretenders gezien hoor.
Hier stopte ik met lezen. Serieus.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:37 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Dan nog, 2 superstars (2 top 10 players in de NBA),
quote:Op zondag 12 februari 2012 17:05 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen. Serieus.
Van wat?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:39 schreef TheGOAT het volgende:
Kobe die zo slecht speelt, de wedstrijd in z'n eentje verliest voor de Lakers met bad shots in het 4e, turnovers, geen defense, fadeaways, de bal niet naar Gasol/Bynum, van 5 punten voor naar 4 punten achter in no time, en dan komt hij clutch op once again, het is ongelooflijk, is hij top 10 of top 25? Ik weet het niet, zo dubbel gevoel met hem altijd
All-time, duuh. Wat dacht je dan, SG op dit moment? Het is toch niet zo alsof hij nu geen tpo 25 speler meer in de league is..quote:
Nee oke, k dacht alquote:Op zondag 12 februari 2012 21:46 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
All-time, duuh. Wat dacht je dan, SG op dit moment? Het is toch niet zo alsof hij nu geen tpo 25 speler meer in de league is..
Rugklachten >> http://espn.go.com/chicag(...)unday-boston-celticsquote:Op zondag 12 februari 2012 22:36 schreef Tim86 het volgende:
Waarom speelt Rose niet bij de Bulls vandaag?
Als Rondo een schot had graag ja...quote:Op maandag 13 februari 2012 11:31 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Ik zou zó graag Rondo bij L.A. zien. Pure passing PG die Bynum, Gasol en Kobe kan dienen, maar wel dudes vanaf de dribbel kan pakken. Fisher en Blake stralen gewoon geen dreiging uit. Ze hebben in een week tijd Jeremy Lin en Jose Calderon de 'talk of the town' gemaakt. Wat een wan-defense, brrrrr.
Rondo spreads the floor so wellquote:Op maandag 13 februari 2012 11:40 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Als Rondo een schot had graag ja...
Daarom is het een flinke fout dat ze Odom hebben beledigd en weg hebben willen doen, hij was echt een key-player in de triangle.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:32 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Kobe spreidt de vloer wel, heb je geen schutters extra bij nodig. Verder hoor ik vaak in commentaar en lees ik veel dat L.A. de triangel vaarwel heeft gezegd. Kobe en Pau draaien hem volgens mij nog steeds hoor, al ga ik niet doen alsof ik heel dat systeem snap.
Die heb je wel nodig voor als Kobe gedubbeld wordt...Daarbij schiet Kobe ook slecht van 3pt dit seizoen.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:32 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Kobe spreidt de vloer wel, heb je geen schutters extra bij nodig. Verder hoor ik vaak in commentaar en lees ik veel dat L.A. de triangel vaarwel heeft gezegd. Kobe en Pau draaien hem volgens mij nog steeds hoor, al ga ik niet doen alsof ik heel dat systeem snap.
NBA is nou eenmaal een business. Had idd beter afgehandeld kunnen worden maar Odom wou zelf weg.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:00 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Daarom is het een flinke fout dat ze Odom hebben beledigd en weg hebben willen doen, hij was echt een key-player in de triangle.
Als ik het goed heb was hij boos dat hij niet was ingelicht over de tradequote:Op maandag 13 februari 2012 15:18 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
NBA is nou eenmaal een business. Had idd beter afgehandeld kunnen worden maar Odom wou zelf weg.
Waarheid.quote:En Gasol/Odom voor CP3 willen traden lijkt me niet echt een grote fout
Chicago zal 100% zeker de playoffs halen, met NY weet je het nooit.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:57 schreef linebear het volgende:
Wanneer wordt ongeveer bekend welke ploegen de play offs gaan spelen ? En wanneer zullen deze ongeveer plaats vinden. We zijn 18 - 26 mei in Chicago en New York. Zou geweldig zijn als we een van de ploegen in de play-offs kunnen zien
Neem een enorme zak met geld meequote:Op maandag 13 februari 2012 18:57 schreef linebear het volgende:
Wanneer wordt ongeveer bekend welke ploegen de play offs gaan spelen ? En wanneer zullen deze ongeveer plaats vinden. We zijn 18 - 26 mei in Chicago en New York. Zou geweldig zijn als we een van de ploegen in de play-offs kunnen zien
quote:Op maandag 13 februari 2012 20:03 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Neem een enorme zak met geld mee![]()
Mart Smeets zat net bij DWDD om te praten over Jeremy Lin.
En behoorlijk enthousiast en energiek! Leuk om de hype zelfs op de Nederlandse tv te zien.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:03 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Mart Smeets zat net bij DWDD om te praten over Jeremy Lin.
De hype doet me overigens heel erg denken aan Tebow timequote:Op maandag 13 februari 2012 20:30 schreef Maravilla het volgende:
[..]
En behoorlijk enthousiast en energiek! Leuk om de hype zelfs op de Nederlandse tv te zien.
Ik doelde meer op de hype in de VS. Alle aandacht voor Amerikaanse sporten in Nederland is prima.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:44 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hype?
Smeets is al tijden lang een NBA fan.
Daarnaast zit Frank Wielaard daar nog (NCAA fan) en Jeroen Elshoff bij de NOS die ook NBA volgers zijn.
En Lin doet mij juist meer denken aan Victor Cruz dan Tebow.
Er is relatief veel aandacht voor de NBA. Van de NHL zie je nooit iets, zelfs niet van de Finals. Voor MLB en NFL geldt eigenlijk hetzelfde.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:17 schreef reddevil1408 het volgende:
Toch is er te weinig aandacht voor de NBA (net zoals voor de NHL), eigenlijk zou Studio Sport iedere week een uurtje moeten uitrekken voor deze sporten.
Dat geldt trouwens ook voor sport 1 , had meer verwacht dat daar meer wedstrijden live zouden worden uitgezonden.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:41 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Er is relatief veel aandacht voor de NBA. Van de NHL zie je nooit iets, zelfs niet van de Finals. Voor MLB en NFL geldt eigenlijk hetzelfde.
Maar neemt niet weg dat er alsnog te weinig aandacht voor de NBA is.
http://www.foxsportswest.(...)D=665226&feedID=7972quote:"World Peace is "walking around all crazy-like. We're just waiting for him to go off," one Lakers player recently told FOXSportsWest.com, speaking on the condition of anonymity.
Added another teammate, also requesting anonymity: "He's always talking about how he should be playing no matter how bad he's shooting, but he can't figure out that when he takes bad shots and misses eight in a row it puts us in a hole."
"There are a lot of guys in here who'd just like to see him gone," one player told FOXSportsWest.com on the condition of anonymity. "I think we'd definitely be a better team if everyone didn't have to walk on eggshells when he's around."
Genoeg aandacht voor de NFL hoor.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:41 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Voor MLB en NFL geldt eigenlijk hetzelfde.
Lakers pleasequote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:13 schreef ThePlaneteer het volgende:
Klopt het nou dat JR Smith morgen een contract mag gaan tekenen?
Wat denken jullie? Geloof dat de Knicks hoofdkandidaten zijn.
Stiekem hoop ik Pacers (ook een gerucht).
Nee, gaat hij ook op de 1 spelen? Of op de 2 en Kobe op de 3? Kobe kan miss 10 minuten op de 3 spelen maar meer niet hoor.. Zou betekenen dat Smith max. 30 minuten speelt, Kobe 10 min. op de 3 en 28 op de 2 op z'n minimum..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:56 schreef JayJay8 het volgende:
Why not?
T is niet alsof ie alleen maar de backup minutes van Kobe zal spelen
Hij speelde weer heel sterk... Maar die turnoversquote:Op woensdag 15 februari 2012 08:07 schreef ThePlaneteer het volgende:
Jezus die Lin is niet te stoppen joh.
Ik was zelf nog niet echt overtuigd maar hij vertoont echt geen enkele zwakte.
Is niet op hem af te rekenen. Er is eindelijk iemand die wilt passen bij de Knicks, daar moeten ze als team even gewend aan raken.quote:Op woensdag 15 februari 2012 08:24 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Hij speelde weer heel sterk... Maar die turnoversSommige waren echt te makkelijk.
Vetquote:Op donderdag 16 februari 2012 07:51 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Is niet op hem af te rekenen. Er is eindelijk iemand die wilt passen bij de Knicks, daar moeten ze als team even gewend aan raken.
Komt goed
Ik heb zin in zondag, zit bij Knicks vs. Mavs op de tribune
Jep, en hopelijk een leuke Lin show. Zou geweldig zijn als hij dat tegen de champions ook zou flikken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:39 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Vet
Wordt een mooie, wellicht is Melo ook weer dr bij dan.
Shumpert wint. NY enzo.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:53 schreef lordteddybeer het volgende:
Slam Dunk 2012:
Derrick Williams
Paul George
Iman Shumpert
Chase Budinger
http://www.nba.com/2012/a(...)html?ls=iref:nbahpt1
Ziet er heul vet uitquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:21 schreef zeebeschuit het volgende:
Was vorige week bij Portland - Denver & Blazers vs Oklahoma. Vooral de laatste was een van de mooiste wedstrijden van het jaar. play-off atmosfeer en sensationele wedstrijd. Helaas was de 'welbekende cheat' scheids weer aanwezig dus werd er verloren. Er werd trouwens van alles op het veld gegooid. Flessen water richting de scheids en allesVrij ongewoon voor een NBA match en al helemaal in portland.
Had het geluk in hetzelfde hotel te zitten als waar de spelers verbleven dus heb Durant & Gallinari ontmoet! Beide echt super vriendelijk en leuk ze eens in het 'echt' te spreken!
Birdman spoort overigens echt nietWat een karakter. Gaat vogel geluiden maken voor de wedstrijd en ook tijdens de wedstrijd is die vooral bezig met z'n voorkomen ipv de wedstrijd. Zat de rij achter hun bank dus interessant om te zien hoe het eraan toegaat bij de time-outs!
Dinsdag nog Lakers vs Blazers en dan weer terug
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoogtepuntje die HT Act
[ afbeelding ]
Damn jij maakt wel leuke uitjes zo.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:21 schreef zeebeschuit het volgende:
Was vorige week bij Portland - Denver & Blazers vs Oklahoma. Vooral de laatste was een van de mooiste wedstrijden van het jaar. play-off atmosfeer en sensationele wedstrijd. Helaas was de 'welbekende cheat' scheids weer aanwezig dus werd er verloren. Er werd trouwens van alles op het veld gegooid. Flessen water richting de scheids en allesVrij ongewoon voor een NBA match en al helemaal in portland.
Had het geluk in hetzelfde hotel te zitten als waar de spelers verbleven dus heb Durant & Gallinari ontmoet! Beide echt super vriendelijk en leuk ze eens in het 'echt' te spreken!
Birdman spoort overigens echt nietWat een karakter. Gaat vogel geluiden maken voor de wedstrijd en ook tijdens de wedstrijd is die vooral bezig met z'n voorkomen ipv de wedstrijd. Zat de rij achter hun bank dus interessant om te zien hoe het eraan toegaat bij de time-outs!
Dinsdag nog Lakers vs Blazers en dan weer terug
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoogtepuntje die HT Act
[ afbeelding ]
Neuh, La-magic voelde ik.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:49 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Over een weekje zit ik ook in het vliegtuig. All Star Game, here I come![]()
Super veel zin in, ga super veel gasten spreken, filmpjes maken etc. De NBA is bezig met een grootse comeback in Nederland! Voelen jullie het ook?
Weet ik, maar dit zijn toch wel de namen die voor spektakel zorgen in de league, natuurlijk zal een James nooit mee doen aan de dunk contest en zet ik Curry ertussen omdat hij nog geen eens bij de ring kan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:01 schreef TheGOAT het volgende:
Denk alsjeblieft even na voordat je random namen roept.
Dus? Als je zelf al weet dat hij nooit meedoet waarom zet je dan uberhaupt mensen neer die voor spektakel zorgen? Het gaat toch om de DC hier...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:18 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Weet ik, maar dit zijn toch wel de namen die voor spektakel zorgen in de league, natuurlijk zal een James nooit mee doen aan de dunk contest en zet ik Curry ertussen omdat hij nog geen eens bij de ring kan.
[ afbeelding ]
Ik snap je punt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:26 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Dus? Als je zelf al weet dat hij nooit meedoet waarom zet je dan uberhaupt mensen neer die voor spektakel zorgen? Het gaat toch om de DC hier...
Ik kan ook wel neerzetten; Kobe, Rose, Durant, Griffin, LeBron, Wade, Nowitzki..
Ze zorgen allemaal voor spektakel..
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:34 schreef ThePlaneteer het volgende:
Je moet ook wel toegeven dat je aardig subjectief bezig bent TheGOAT.
Williams heeft ook niets laten zien dus niemand weet hoe creatief hij is, maar Brown reken je daar keihard op af...
Als je even alles leest...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:26 schreef TheGOAT het volgende:
Serieus, haten op deelnemers in de DC? Ik denk dat dit de 4 beste mensen zijn voor in een dunk contest. Dat er geen clear favourite bij zit (Shumpert en George, maar geen echte ster) maakt het alleen maar beter. Budinger kan dunken als de malle hoor, zijn windmills zijn sick en hij heeft ooit ook een baseline between the legs reverse gedaan. Shumpert z'n 360 windmill is Vince Carter-esque, en Paul George heeft al eens een 360 BTL gedaan. Williams kan hoog springen maar vraag me af hoe creatief hij is. Maar echte 'zwakke schakels' nee, ajb, deze line-up is goed. Vorig jaar ook, alleen was iedereen zo geil op Blake dat ze geen oog hadden voor de rest. McGee of Ibaka had moeten winnen.
Hij wacht nog.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:05 schreef One_conundrum het volgende:
Geen spectaculair einde van de helft voor Lin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |