scrwls gespot!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:13 schreef screwloose het volgende:
[..]
Dat jurkje links, daar wordt ik nou vrolijk van.
Vrouwen met jurkjes
Die is wel briljant jaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:16 schreef Drommeldaris het volgende:
Gaan jullie ook naar Nick & Simon![]()
Een avondje wild gaan stappen,quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:14 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb 6 uur gepretendeerd te studeren waarvan ik er toch wel 3 uur heb gestudeerd #succes
Ik neem ze vrijwel altijd mee naar mijn kamer hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Een avondje wild gaan stappen,
Drankjes, muziek en bitterballen happen.
Thuis vluchtig en ongezien naar boven,
via de trap omhoog gestoven.
Beneden de kopjes die trillen van het lawaai,
Ouders kijken The Voice want al het andere is maar saai.
Pa die denkt: wat hoor ik toch voor gestommel,
Eenmaal boven, Oh nee, m'n dochter bovenop die baas Drommel.
Drommel
Zonde wel, denk ikquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:26 schreef Sinosappel het volgende:
Er is een tijd geweest dat ik jurkjes droeg.
Nu nooit meer eigenlijk
Rap naar de winkel jij!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:26 schreef Sinosappel het volgende:
Er is een tijd geweest dat ik jurkjes droeg.
Nu nooit meer eigenlijk
Jurkjes kunnen wel heel sexy staanquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:33 schreef heloef het volgende:
Ik heb niet zoveel met vrouwen in jurkjes eigenlijk.
Dat wel.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jurkjes kunnen wel heel sexy staan
Wat?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat wel.
Maar mijn ideaalbeeld zijn meisje met doorschijnende kousen en rokjes.
De rokjes zijn niet doorschijnend he.quote:
O ik dacht al.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:39 schreef heloef het volgende:
[..]
De rokjes zijn niet doorschijnend he.
Jaa.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:14 schreef ook_gek het volgende:
Ja want tegen een vrouw praten is eng natuurlijk
Soms in de zomer heb je van die jurkjes in van die dunne witgekleurde stof...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:39 schreef heloef het volgende:
[..]
De rokjes zijn niet doorschijnend he.
True, maar ik heb het meer over die alto meisjes met gewone spijkerrokjes.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Soms in de zomer heb je van die jurkjes in van die dunne witgekleurde stof...
Ik heb een spijkerrokje ben ik nu alto?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:43 schreef heloef het volgende:
[..]
True, maar ik heb het meer over die alto meisjes met gewone spijkerrokjes.
Nee, maar die dragen die alto chicks meestal.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb een spijkerrokje ben ik nu alto?
Je laatste zin: als je het niet vinden kunt mag je altijd bellen!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Heb net een leuk meisje de weg gewezen
Ik had helemaal geen date, ik was bij m'n beste vriendin en 'r manquote:
Ow das dan weer jammer...was ie gezellie?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik had helemaal geen date, ik was bij m'n beste vriendin en 'r man
Only in a fantasy world.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je laatste zin: als je het niet vinden kunt mag je altijd bellen!
zij: ja maar ik heb je nummer niet?
Jij:
Zeg me dat het zo gegaan is
Toch niet "permanent" weggestuurd mag ik hopen?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:20 schreef Lokasenna het volgende:
Hehe, ik ben net weggestuurd van mijn werk
Ik deed al een uur nogal weinig goeds. Dus hai.
Nee, ik mag morgen weer terugkomenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Toch niet "permanent" weggestuurd mag ik hopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |