Een dropshot die in de 7 geslagen wordtquote:
Klopt Murray heeft echt de makkelijkste loting gehad.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:58 schreef Szura het volgende:
Maar tegen Murray is het ook maar weer de vraag wat de uitslagen van Murray waard zijn. Mooie streak maar ook amper tegenstand. Ben benieuwd hoe hij daarmee omgaat als ie een tegenstander van topniveau treft. Qua fitheid zou het in zijn voordeel moeten zijn in ieder geval.
Nee, daar kwam jij ineens mee. Ik had het erover dat ik Djoko er niet zo sterk uit vond zien en daarbij had ik het over vermoeidheid, het voetenwerk, zijn foutenlast en zijn algemene indruk.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:55 schreef tja77 het volgende:
[..]
We hadden het over punten domineren, en dat doet Djokovic meer dan Ferrer. Tis een kwestie van tijd, voordat de rally's korter worden, en Djokovic een set wint met meer dan 1 break verschil. Ferrer in 3 sets wegtikken tijdens een grand slam, is voor weinigen weggelegd. Djoko oogt minder dan vorig jaar, dat wel...
Djokovic oogt ook niet topfit, maar zoals hij nu speelt tegen Ferrer, wint hij gewoon in 3 sets. Is veelzeggend, dat een niet topfit ogende Djokovic, in 3 sets van een Ferrer wint.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:02 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee, daar kwam jij ineens mee. Ik had het erover dat ik Djoko er niet zo sterk uit vond zien en daarbij had ik het over vermoeidheid, het voetenwerk, zijn foutenlast en zijn algemene indruk.
En natuurlijk zie je vanaf nu Djoko meer domineren. Dat was de 1e set een heel stuk minder. Dat hij nu meer domineert na een set en een break kon ik je ook wel vertellen. En hij tikt Ferrer absoluut niet weg. Hij moet verdomd veel moeite doen om de set te winnen. Het heeft niet voor niets een uur geduurd voor een 6-4 set.
Natuurlijk wint hij gewoon in 3 sets, of misschien 4, maar ook dat zou geen ramp zijn. En in je eerste zin staat waar ik het over had, hij oogt niet topfit. Dat is het enige wat ik zei. Hij oogt niet sterk. Dus al die posts die we daarna hebben gehad, waren eigenlijk onnodig.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Djokovic oogt ook niet topfit, maar zoals hij nu speelt tegen Ferrer, wint hij gewoon in 3 sets. Is veelzeggend, dat een niet topfit ogende Djokovic, in 3 sets van een Ferrer wint.
Eerste set heeft Djokovic hoeveel breekpunten gehad? Het had net zo goed 6-2 kunnen zijn. Ballen wegslaan zodat je tegenstander er niet meer bij kan is in het mannetennis gewoon wat moeilijker. Tevens het gros van de lange rally's, gingen dan wel naar Ferrer, maar vonden ook plaats in de servicegames van Ferrer.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:14 schreef TheGeneral het volgende:
Morgen:
11.00: Do not care
07.30 PM
Men's Singles - Semifinals
Roger Federer(SUI)[3] vs. Rafael Nadal(ESP)[2]
Ik heb ook niet gezegd dat ik het niet met je eens ben, tijdens de rally beweegt hij minder goed, en tussen de punten door, lijkt het alsof hij in z'n broek heeft gescheten.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:12 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Natuurlijk wint hij gewoon in 3 sets, of misschien 4, maar ook dat zou geen ramp zijn. En in je eerste zin staat waar ik het over had, hij oogt niet topfit. Dat is het enige wat ik zei. Hij oogt niet sterk. Dus al die posts die we daarna hebben gehad, waren eigenlijk onnodig..
En omdat hij juist 7 BP's heeft gehad en er maar 1 heeft verzilverd laat juist zien dat hij niet helemaal topfit is.
En winners slaan is er in het mannentennis nog wel hoor. Kijk maar naar de winners van de top 10. En dat de lange rallys op de service van Ferrer waren doet er niet zoveel toe.
Ik zeg niet dat Djoko het slecht doet, of dat hij gaat verliezen, maar hij oogt minder dan 'normaal'. Iets waar jij het dus mee eens ben.
Ohja, dat is vanavond.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:17 schreef TheGeneral het volgende:
El Clasico -> slapen -> wakker worden -> Federer - Nadal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |