Samsung is al beter, maar HTC nummer 1 voor mijquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:41 schreef Catch22- het volgende:
Samsung man. Touchwiz is beter en HTC maakt lelijke toestellen
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:41 schreef Catch22- het volgende:
Samsung man. Touchwiz is beter en HTC maakt lelijke toestellen
Graag.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:45 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Kunnen de iphone topics gewoon gelijk op slot?
En wil je nu even met echte argumenten ons vertellen waarom Apple zo kut is? En alleen noemen dat het duur is is geen goed argument. Een Porsche is ook duurder dan een Opel...quote:
meisje ik ben boooooosquote:
De meerprijs van een Apple staat niet in verhouding tot de kwaliteit. Apple-tax van 25%, tsja..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:48 schreef reeybehn het volgende:
[..]
En wil je nu even met echte argumenten ons vertellen waarom Apple zo kut is? En alleen noemen dat het duur is is geen goed argument. Een Porsche is ook duurder dan een Opel...
Dat treurige gebash is inderdaad erg uitgekauwd.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:45 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Kunnen de iphone topics gewoon gelijk op slot?
Ik snap echt niet dat je topic na topic een merk gaat bashen. Een fucking merk! Volgens mij zegt dat vaak toch meer over je eigen ontevredenheid ...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:30 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap opzich nog wel dat je iets tegen de iPhone kan hebben, maar om dan als alternatief met rommelnerd-op-zolderkamer-OS Android aan te komen.
kankerboeiend wel OS je draait man, als het toch gewoon werktquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:30 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap opzich nog wel dat je iets tegen de iPhone kan hebben, maar om dan als alternatief met rommelnerd-op-zolderkamer-OS Android aan te komen.
Alles is beter dan blackberry. Het wordt pas echt dramatisch bij de mensen die dan ook nog eens een T-Mobile abbo hebben.quote:
nee, het had lekker veel toegevoegde waarde zo'n reactie.quote:
Gelukkig is schelden met kanker van enorme toegevoegde waarde. Nou ja, eigenlijk wel, ikweet wel dat je mening per definitie debiel is.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:37 schreef leeell het volgende:
[..]
nee, het had lekker veel toegevoegde waarde zo'n reactie.
mijn reactie was tenminste inhoudelijkquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig is schelden met kanker van enorme toegevoegde waarde. Nou ja, eigenlijk wel, ikweet wel dat je mening per definitie debiel is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |