SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Entry List + Alternates DAMES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll:
Poll: Winnaar Australian Open 2012
• Novak Djokovic
• Rafael Nadal
• Roger Federer
• Andy Murray
• Juan Martin Del Potro
• Iemand anders
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Ja.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:47 schreef Federer-fan het volgende:
Waren dit drie lovegames voor Berdych op rij?
Had Nadal ook niet helemaal zien aankomen dat hij die voorsprong zou kwijtraken.quote:
Nadal stat 0-1 in TB's dit jaar, Berdych 7-0. (In 01 had Berdych 17-8 en Nadal 20-10.)quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:48 schreef truedestiny het volgende:
Berdych gaat voor de tiebreak. Zal die wel vertrouwen in hebben.
Hoeveel op rij al gewonnen?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:48 schreef truedestiny het volgende:
Berdych gaat voor de tiebreak. Zal die wel vertrouwen in hebben.
Het lijkt me wel dat daarnaar is gekeken, vooral ook omdat er een onnauwkeurigheids/foutmarge in zit.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:48 schreef EddyAlbena het volgende:
Is er bij het testen van Hawk Eye gekeken naar de nauwkeurigheid van de machine tov de nauwkeurigheid van gewoon lijnrechters (lijkt me niet heel moeilijk, goede camera's op alle lijnen en dan vergelijken met de calls)?
In 2012 dus al 7.quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:52 schreef TheArt het volgende:
I like a challenge en dan een beeld van Nadal.
Wat een humor in die reclame van Kia
IJzersterk.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:52 schreef TheArt het volgende:
I like a challenge en dan een beeld van Nadal.
Wat een humor in die reclame van Kia
Ze laten gewoon voorbeelden zien van ballen die uit zijn en dat moeten ze dan onthouden.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:53 schreef opgebaarde het volgende:
Hoe worden lijnrechters opgeleid eigenlijk? Kan me dat moeilijk inbeelden
Wel verdomme. Dat was helemaal niet mijn bedoeling.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:55 schreef franklop het volgende:
Eigenlijk staat er gewoon een jinx in de TT, elke keer als zoiets erin staat wint ie alsnog
[...]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |