Lijkt mij ook maar waarom mogen coaches bij tennis niks, behoorlijk gay imoquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:01 schreef Salamando het volgende:
Ik denk als je van de hele top 50 de coach weg zou halen, Nadal het het moeilijkst zal hebben.
Dat dachten we vorig jaar natuurlijk ook van Nadal - Ferrerquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:03 schreef Federer-fan het volgende:
Liever geen vijfsetter want die kan ik niet afkijken.![]()
Die wedstrijden morgen ga ik trouwens niet kijken. Vooral Djokovic-Ferrer lijkt me niet heel boeiend.
Nou ja, Ferrer had Nadal al eens verslagen in een Grand Slam en die kan het op HC Nadal gewoon heel moeilijk maken.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:03 schreef Salamando het volgende:
[..]
Dat dachten we vorig jaar natuurlijk ook van Nadal - Ferrer
Ik bedoel meer dat het tennis van Ferrer me niet aanspreekt. Ik vind het knap wat hij doet maar ik vind er weinig aan.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:03 schreef Salamando het volgende:
[..]
Dat dachten we vorig jaar natuurlijk ook van Nadal - Ferrer
Djokovic-Ferrer. 09.30 uur NL tijd.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:04 schreef Zocalo het volgende:
Wat staat er donderdagochtend op het programma? NL tijd?
Djoko - Ferrer.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:04 schreef Zocalo het volgende:
Nog niet bekend, maar waaschijnlijk Federer - Nadal/Berdychquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:04 schreef Zocalo het volgende:
die is voor morgenochtend dan is het woensdag zeg maarquote:
Dat lijkt me morgenochtendquote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Djokovic-Ferrer. 09.30 uur NL tijd.
Donderdag zegt ie he, niet morgenquote:
Oh donderdag inderaad..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Nog niet bekend, maar waaschijnlijk Federer - Nadal/Berdych
Ja, sorry, inderdaad.quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:05 schreef Salamando het volgende:
[..]
[..]
Donderdag zegt ie he, niet morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |