SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Entry List + Alternates DAMES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll:
Poll: Winnaar Australian Open 2012
• Novak Djokovic
• Rafael Nadal
• Roger Federer
• Andy Murray
• Juan Martin Del Potro
• Iemand anders
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Omdat ze geil worden van dat stevige racket in combinatie met ballenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:23 schreef Sjapoela het volgende:
Gisteravond had ik even niets te doen en kwam toevallig op Eurosport, o leuk, dacht ik, Sharapova tegen die Duitse. Was een leuke wedstrijd, maar plotseling herinnerde ik me waarom ik zo weinig tennis kijk. Dat godsgruwelijke gekreun en gekrijs van sommige vrouwen, vre-se-lijl.
Waarom doen ze dit?? Ik snap dat je soms wat extra power er tegenaan wilt gooien, maar op zo'n manier? Sorry, ben een leek in tennis, en kan dit niet plaatsen
Dat jaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:20 schreef tja77 het volgende:
Heb nog niks meegekregen, maar is Fed zo goed, of speelt Delpo ondermaats?
Had er eerlijk gezegd iets meer van verwacht qua spanning. Niet dat ik Delpo zag winnen, maar een setje zat er mijn inziens toch wel in.
Iets met 10 uur tijdsverschil ofzo...???quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:39 schreef theSummoner het volgende:
Commentator zegt: Berdych-Nadal in about 50 minutes. Maar in de OOP staat 7:30 PM?
O wacht dat is over ongeveer 50 minsquote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:39 schreef theSummoner het volgende:
Commentator zegt: Berdych-Nadal in about 50 minutes. Maar in de OOP staat 7:30 PM?
Het standaard verschil tussen de 2. Over het algemeen eet Fed deze spelers voor zijn ontbijt. Pas als er nonchalantie en echte concentratieverslapping in zijn spel komt kunnen de Delpos en de Soderlings van deze wereld van Fed winnen...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:28 schreef tja77 het volgende:
Fed oogt topfit, en zeer steady, weinig fouten, en verzorgd tennis.
Delpo is te grillig, zijn forehand is ouderwets hard en diep, maar zijn hele spel kom te kort ten opzichte van dat van Fed.
Denk je niet dat Fed tegen Berdych meer kans heeft?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:46 schreef Federer-fan het volgende:
Klasse van Federer.Nu hoop ik dat Nadal van Berdych wint, dat Federer in de SF van Nadal wint en dat hij in de finale van Djokovic wint.
Klopt, maar Delpo oogde juist in de aanloop naar deze kwartfinale erg solide, en goed. Ik had een 4 setter verwacht, of een beetje een krachtmeting, maar dit ging nergens over.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het standaard verschil tussen de 2. Over het algemeen eet Fed deze spelers voor zijn ontbijt. Pas als er nonchalantie en echte concentratieverslapping in zijn spel komt kunnen de Delpos en de Soderlings van deze wereld van Fed winnen...
Ja, maar het geeft het wel meer glans als hij van Nadal wint. Maar als hij maar het toernooi wint, ben ik allang blij.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Denk je niet dat Fed tegen Berdych meer kans heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |