Omdat Berdych zijn racket op de bal kreeg. Niet logisch in dit geval maar dat is wel de reden denk ik.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:41 schreef Szura het volgende:
Waarom kreeg Nadal dat punt niet gewoon?
Berdych had de bal al geslagen (en die ging dus uit) en toen kwam de foute call pas
Als je er aan zit is het punt overspelen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:41 schreef Szura het volgende:
Berdych had de bal al geslagen (en die ging dus uit) en toen kwam de foute call pas
Theoretisch gezien kan de speler last hebben gehad van de callquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:41 schreef Szura het volgende:
Weet niet, in ieder geval nog genoeg kansen om erop te lettenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:44 schreef Ebbao het volgende:
Ben ik de enige die bij die Kia reclame steeds I like.. Andre agassi hoort ipv i like accuracy.
Vanaf nu waarschijnlijk niet meer.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:44 schreef Ebbao het volgende:
Ben ik de enige die bij die Kia reclame steeds I like.. Andre agassi hoort ipv i like accuracy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |