Yes. Ben nu schooltje aan het spelen met mijn oppaskids.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:46 schreef von_Preussen het volgende:
Het is rustig hier, iedereen momenteel een leven?
Ik heb al z'n boeken gelezen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:31 schreef KoosVogels het volgende:
Voorproefje van het nieuwste boek van Joris Luyendijk.
Joris schetst een aardig onthutsend beeld van de bankierswereld.
Deze ga ik ook maar eens halen.quote:
Je hebt toch wel iets beters te doen dan je bezig houden met Ron Paul, die zowel tegen Gingrich als Romney geen enkele kans gaat maken?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:06 schreef du_ke het volgende:
Als ik me op fok verveel post ik gewoon willekeurig iets in DEF of ergens iets over Ron Paul en je hebt gelijk half FOK! waarvan het IQ hun schoenmaat niet overstijgt over je heen
ik wel maar een kleine opstokende post tussendoor zorgt nog wel eens voor wat vermaak. En het is tegen de vervelingquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je hebt toch wel iets beters te doen dan je bezig houden met Ron Paul, die zowel tegen Gingrich als Romney geen enkele kans gaat maken?
Hij liegt wel vakerquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:14 schreef betyar het volgende:
Wilders heeft 12 keer gezegd dat hij er niet zeker van is dat "ze" eruit komen met het CDA en VVD.
Zodra hij in de peilingen weer boven de SP staat zal hij minder nederig zijn.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:14 schreef betyar het volgende:
Wilders heeft 12 keer gezegd dat hij er niet zeker van is dat "ze" eruit komen met het CDA en VVD.
Het zal een heel eind afgelopen zijn met de PVV. SP stemmers schuiven straks door naar de PvdA.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zodra hij in de peilingen weer boven de SP staat zal hij minder nederig zijn.
Dat laatste betwijfel ik. Qua profilering zit de SP in de lift.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Het zal een heel eind afgelopen zijn met de PVV. SP stemmers schuiven straks door naar de PvdA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |