Waarschijnlijk ergens tegen aan gelopen of een krat spastisch vast gepakt. Ik zit altijd helemaal onder de krassen enzoquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
KLAAG ZE AAN.... oh wacht we wonen niet in de USA
Een meisje die oud-klasgenoten kennen vind ik niet dichtbijquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
Bah, een meisje dat oud-klasgenoten van mij kennen is met scooter en al onder de aanhanger van een tractor gekomen en is in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht.
De foto's zien er ook niet goed uit.
Dan komt zoiets opeens wel heel dichtbij...
Heb je hem wel even verteld dat laat aanbellen bij vrouwen niet zo slim is?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:37 schreef Mss het volgende:
Het was een vriend van me, kwam even gedag zeggen omdat hij zag dat het licht nog aan was.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
Bah, een meisje dat oud-klasgenoten van mij kennen is met scooter en al onder de aanhanger van een tractor gekomen en is in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht.
De foto's zien er ook niet goed uit.
Dan komt zoiets opeens wel heel dichtbij...
Is ook niet dichtbij, maar het feit dat zulk soort dingen gebeuren komt dan wel dichtbij. Het had iedereen op een scooter kunnen gebeuren, en dat realiseer ik me niet altijd. Totdat zoiets gebeurt en dan schrik ik weer even op.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Een meisje die oud-klasgenoten kennen vind ik niet dichtbij
Klinkt als de moeder van de buurvrouw van de oom van mijn overgrootmoeder oid![]()
Toch klote
Hij klopte even aan bij de achterdeur. Doen mensen hier wel vakerquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:38 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Heb je hem wel even verteld dat laat aanbellen bij vrouwen niet zo slim is?
Oh, dat lijkt me zo afschuwelijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Toen ik in mijn examenklas zat werd er bij onze school in de buurt ook iemand op een scooter aangereden door een kleine vrachtwagen. Op klop dood dat wel gelukkig. Ik had later die dag nog een herkansing en om dat voor niemand te verpesten wilde de school niet vertellen of het een bekende was die daar was aangereden.
Dus ik zo mijn herkansing maken, loop ik naar buiten en zag ik twee mensen bij wie ik in de klas had gezeten. Was het iemand uit mijn dansgroepEerst wilde ik het niet geloven, bah ik weet dat moment nog precies in mijn geheugen op te roepen, opeens zakte ik ook echt door mijn benen. En er gingen allemaal van zo een rare dingen door mijn hoofd, want dat meisje had dat jaar de "hoofdrol" bij ons stuk van de dansgroep en hoe dat nou verder moest en nog meer van zulke dingen.
Durfde niet meer naar huis te fietsen en heb toen mijn vader maar gebeldEcht verschrikkelijk.
Tja, dan nog.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Hij klopte even aan bij de achterdeur. Doen mensen hier wel vaker.
Ja het stomme is dat je van zulke momenten de belachelijkste details blijft onthouden. Dit was mijn eerste sterfgeval in mijn buurt eigenlijk. Heb altijd geluk gehad en alleen de oma van mijn moeder was gestorven toen ik 12 jaar werd (ook op mijn verjaardagquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me zo afschuwelijk.
Heb je het echt nodig? Weet je zeker dat je hier geld aan uit wilt geven, terwijl je spaarrekening leeg is en je al meer dan 260 lakjes hebt? Wil je dit over 2 weken nog steeds?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heb je het echt nodig? Weet je zeker dat je hier geld aan uit wilt geven, terwijl je spaarrekening leeg is en je al meer dan 260 lakjes hebt? Wil je dit over 2 weken nog steeds?En nog zonder baanzekerheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
吴 曼 迪
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heb je het echt nodig? Weet je zeker dat je hier geld aan uit wilt geven, terwijl je spaarrekening leeg is en je al meer dan 260 lakjes hebt? Wil je dit over 2 weken nog steeds?Ik heb er al 1 gemailt en nu ga ik snel de rest wegklikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gek is dat inderdaad. Maar je was toen ook al wel 17 oid? Dus dan onthoud je sowieso wel veel.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja het stomme is dat je van zulke momenten de belachelijkste details blijft onthouden. Dit was mijn eerste sterfgeval in mijn buurt eigenlijk. Heb altijd geluk gehad en alleen de oma van mijn moeder was gestorven toen ik 12 jaar werd (ook op mijn verjaardag) maar die was ergens in de 90 en was ziek dus dan is het alleen maar beter voor zo iemand.
Die dag dat het meisje was aangereden had ik ook net toevallig in de ochtend een zwarte blouse gekocht, en in die tijd kocht ik eigenlijk nooit zwarte kleding. Allemaal dingen die ik nooit zal vergeten.
denk aan mij als ze DS's, OMG's of Kaleidoscopes dubbel tegen komtquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:46 schreef Mss het volgende:
Ik ga morgen een lijstje maken voor een vriendinnetje in de US met lakjes die ze als ze ze tegen komt METEEN moet kopen en opsturen.
Ja 17, bijna 18.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Gek is dat inderdaad. Maar je was toen ook al wel 17 oid? Dus dan onthoud je sowieso wel veel.
Ze is niet thuis in de nagellak, en ik wil haar geen ellenlange lijst meegevenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
denk aan mij als ze DS's, OMG's of Kaleidoscopes dubbel tegen komt
Lijkt me heel heftig. Ik heb genoeg mensen verloren, maar niet veel onverwacht of door een ongeluk.quote:
Twee weken heb ik het best zwaar gehad, toen was er een klik en had ik iets van achja het is nou eenmaal gebeurd en heb ik er eigenlijk nooit meer een traan om gelaten. Met zulke dingen ben ik altijd heel dubbelzinnigquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Lijkt me heel heftig. Ik heb genoeg mensen verloren, maar niet veel onverwacht of door een ongeluk.
Niet?!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Ze is niet thuis in de nagellak, en ik wil haar geen ellenlange lijst meegeven.
Nouja, op zich heel goed toch. Ergens moet die klik een keer gemaakt, fijn dat het bij jou na 2 weken al was.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Twee weken heb ik het best zwaar gehad, toen was er een klik en had ik iets van achja het is nou eenmaal gebeurd en heb ik er eigenlijk nooit meer een traan om gelaten. Met zulke dingen ben ik altijd heel dubbelzinnig
Het programma dat nu op Net 5 is.quote:
quote:Datingshow
Een hoopvolle vrijgezel krijgt vijf menukaarten voor zich die zijn samengesteld door potentiële dates. Op basis van deze gerechten kiest de single drie dinner dates. Gedurende drie avonden ontmoet de vrijgezel de mensen achter de driegangenmenu's bij hen thuis. De single kiest uiteindelijk welke date hij mee wil nemen voor een romantisch diner.
Mwah.quote:
Kijk jij nooit naar Astrotvquote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mwah.Ik vind het op zich best leuk, zeker vergeleken met wat er voor de rest op dit tijdstip uitgezonden wordt. Maar als ik zie dat het begint weet ik al dat het 1 uur 's nachts is en ik dus eigenlijk al moet slapen.
Fijn voor je.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik krijg altijd heel veel rust en duidelijkheid als ik daarheen bel
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Fijn voor je.
Ik ga slapen, morgen de wekker zetten en dan dingen afronden.
Truste!
order ALL the boxes!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
naast de glossybox en de trulyyoursbox nu ook binnenkort:
www.beautybox.nl
En welke moeten we nou nemen?
GEENquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
naast de glossybox en de trulyyoursbox nu ook binnenkort:
www.beautybox.nl
En welke moeten we nou nemen?
Omdat die beautybox waarschijnlijk hetzelfde bedrijf is als die andere box van 12.50.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
en waarom allemaal hetzelfde concept?
En dan wat overblijft van de ene een paar maanden later in de ander stoppenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
ja idd, dus gewoon dubbel geld kloppen van meiden die al die boxen willen?
boh, ik krijg maandag pas geldquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Stufi binnen, SPEND ALLLLL THE MONEEEYYYY
Mijn mama kreeg dr salaris pas net ná kerstmis, dat is pas lulligquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind van 22 dec tot 30 januari net te lang op 1 salaris. Then again hebben we toch gespaard, we hebben nog saldo en we hebben er ook kerst en oud en nieuw mee bekostigd, in dat licht is het best positief
komende maand dus meer sparen
ja ligt er aan, ik krijg het altijd op de 1 na laatste dag van de maand, dus dan is 22 december wel heel vroegquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn mama kreeg dr salaris pas net ná kerstmis, dat is pas lullig
Naja eerst zeiden ze dat ht voor kerst kwam, en toen weer niet. Was vorig jaar wel zo namelijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ligt er aan, ik krijg het altijd op de 1 na laatste dag van de maand, dus dan is 22 december wel heel vroegzolang je weet wanneer het komt maakt het niet uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tsja gezien mijn financiele situatie laat ik ze maar uitbetalen. Die 40 uur hoef ik er ook niet bij te hebben dus die ook maar uitbetalen.
Geeft weer wat ademruimte en wat moet ik in godesnaam met al die vrije dagen?
Oh alvast maar wat weken vrij inplannen dan...Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:51 schreef Puckzzz het volgende:
Wij hebben zo'n vaag mailtje gehad van de directie....En hoeveel dagen heb je normaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tsja gezien mijn financiele situatie laat ik ze maar uitbetalen. Die 40 uur hoef ik er ook niet bij te hebben dus die ook maar uitbetalen.
Oh alvast maar wat weken vrij inplannen dan...
Wij mogen er ook een aantal meenemen; maar wij zijn dan ook een klein bedrijf dus dat gaat wat makkelijker.. en we hebben maar 25 dagen; dus die heb ik normaal altijd wel op gemaakt in een jaar
Ik heb nu 41u aan overuren die ik dit jaar vrij pak ivm huwelijksreis ook...
En whao druk!! Dus wat doe ik hier !![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:51 schreef Puckzzz het volgende:
Wij hebben zo'n vaag mailtje gehad van de directie....ze kunnen je niet wettelijk verplichten om alles op te nemen, dus wanne bullcrapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tsja gezien mijn financiele situatie laat ik ze maar uitbetalen. Die 40 uur hoef ik er ook niet bij te hebben dus die ook maar uitbetalen.
Oh alvast maar wat weken vrij inplannen dan...
disclaimer
ja? Wat maf.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
Er is wel wat gewijzigd in de wet geloof ik hoor
http://www.elsevierfiscaa(...)iewetgeving-per-2012quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja? Wat maf.
Anyway, bij ons is het dus net andersom... wij mogen 40 uur laten uitbetalen maximaal en de rest gaat automagisch mee naar volgend jaar. Niet dat ik ooit iets overhou, maar goed
Maar alle opgebouwde vakantie uren voor 2012 opgebouwd mag je nog gewoon meenemen naar het volgende jaar dus uren voor 2012 gewoon mee naar 2012.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
http://www.elsevierfiscaa(...)iewetgeving-per-2012
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
http://www.elsevierfiscaa(...)iewetgeving-per-2012
en:quote:Extra vakantiedagen vallen buiten de nieuwe regeling. Voor deze dagen blijft een verjaringstermijn van vijf jaar gelden.
Ergo, de baas van Puckzzz praat een beetje onzinquote:Tussen 2012 en 2017 zijn er drie soorten vakantiedagen. De dagen opgebouwd voor 2012 (vervaltermijn maximaal 5 jaar), wettelijk minimum aantal vakantiedagen (vervaltermijn 6 maanden), en bovenwettelijke vakantiedagen (5 jaar)
We hebben 25 dagen en 12 Roostervrije. 37 in totaal dus waarvan een aantal al vaststaan (een week met carnaval enzo) Dat krijg ik nooit op manquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En hoeveel dagen heb je normaal?
Wij mogen er ook een aantal meenemen; maar wij zijn dan ook een klein bedrijf dus dat gaat wat makkelijker.. en we hebben maar 25 dagen; dus die heb ik normaal altijd wel op gemaakt in een jaar
Ik heb nu 41u aan overuren die ik dit jaar vrij pak ivm huwelijksreis ook...
En whao druk!! Dus wat doe ik hier !![]()
Dan mag je wettelijk 17 dagen per jaar vijf jaar meenemenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
We hebben 25 dagen en 12 Roostervrije. 37 in totaal dus waarvan een aantal al vaststaan (een week met carnaval enzo) Dat krijg ik nooit op man
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
We hebben 25 dagen en 12 Roostervrije. 37 in totaal dus waarvan een aantal al vaststaan (een week met carnaval enzo) Dat krijg ik nooit op man
Ik haat jullie allemaalquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb lekk0r 13 extra dagen gekocht, dus dit jaar 38 dagen
Dat vind ik ook wel heel erg lang hoor. Gelukkig is het hier altijd rond de 24ste.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind van 22 dec tot 30 januari net te lang op 1 salaris.
Maar?? Dat is echt niet heel weinig hoor. Ik heb er 16, omgerekend is dat 20 voor een full time medewerker.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:54 schreef PriemGirl het volgende:
.. en we hebben maar 25 dagen; dus die heb ik normaal altijd wel op gemaakt in een jaar
JA NOUquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
echt al het eten op die foto's is bruingeel
Voor fulltimers is het minimaal aantal vakantiedagen toch ook 25 ?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:09 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel heel erg lang hoor. Gelukkig is het hier altijd rond de 24ste.
[..]
Maar?? Dat is echt niet heel weinig hoor. Ik heb er 16, omgerekend is dat 20 voor een full time medewerker.
Zijn er serieus mensen die meer vakantie weken per jaar hebben (m.u.v. leerkrachten dan natuurlijk)
komaan, dat weet je bestquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:09 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel heel erg lang hoor. Gelukkig is het hier altijd rond de 24ste.
[..]
Maar?? Dat is echt niet heel weinig hoor. Ik heb er 16, omgerekend is dat 20 voor een full time medewerker.
Zijn er serieus mensen die meer vakantie weken per jaar hebben (m.u.v. leerkrachten dan natuurlijk)
Oh ik was overtuigd dat dat opgeschroefd wasquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
komaan, dat weet je best
20 is wettelijk minimum, 25 is gemiddeld.
Nee, dat wist ik dus niet. Er zijn dus echt banen waar je meer dan 25 dagen per jaar hebt? En dan bedoel ik dus niet het bijkopen en dergelijke.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
komaan, dat weet je best
20 is wettelijk minimum, 25 is gemiddeld.
Jaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:11 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik dus niet. Er zijn dus echt banen waar je meer dan 25 dagen per jaar hebt? En dan bedoel ik dus niet het bijkopen en dergelijke.
Ja tuurlijk.. Hoezo dat niet?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:11 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik dus niet. Er zijn dus echt banen waar je meer dan 25 dagen per jaar hebt? En dan bedoel ik dus niet het bijkopen en dergelijke.
ja, overheid is 27 dagen op basis van een 36-urige werkweek bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:11 schreef mirannie het volgende:
[..]
Haha nice ! Doe mij eens 10 extra dagen bittequote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
Wij krijgen er dus 25 en mogen er jaarlijks maximaal 20 bij kopen uit ons "persoonlijk budget", een zakje geld waaruit je je secundaire arbeidsvoorwaarden financiert
Kan het dus oprekken tot 45
Ok, nou ja, wist het dus niet. Dacht echt dat bedrijven dat niet deden. Kost geld enzo.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja tuurlijk.. Hoezo dat niet?
Vrienden van ons zitten aan 40 dagen ofzo... Bouw/ingenieurs/weet ik het wat ze allemaal doen
Goeien banen met veul geld ende zo![]()
kost me wel geld he. Die dertien dagen kosten mij netto 90 euro per maand ongeveerquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Haha nice ! Doe mij eens 10 extra dagen bitte
Ah ik klaag niet. Ik red het ook altijd met die 25 dagenEn kan nog steeds een 2-3 weken na elkaar op vakantie
Maar ik ga geen dagje vrij nemen zonder reden in ieder geval
Snap ikquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kost me wel geld he. Die dertien dagen kosten mij netto 90 euro per maand ongeveer
Ja, zo´n benefit budget hebben wij ook. Drama! Ik probeer het zo min mogelijk te gebruiken voor vrije dagen, want op de 1 of andere manier kost het me 20 euro per gekocht uur. Best wel een stuk duurder dan wat ik betaald krijg per uur. Soms koop ik wel bij in de maand dat ik mijn bonus ontvang ofzo.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
Wij krijgen er dus 25 en mogen er jaarlijks maximaal 20 bij kopen uit ons "persoonlijk budget", een zakje geld waaruit je je secundaire arbeidsvoorwaarden financiert
Kan het dus oprekken tot 45
ligt er aan, er bestaat ook nog zoiets als secundaire arbeidsvoorwaarden. Het ene bedrijf stopt dat in vakantiedagen, het andere bedrijf in hogere reiskostenvergoeding, kinderopvang of overwerktoeslagen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:14 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ok, nou ja, wist het dus niet. Dacht echt dat bedrijven dat niet deden. Kost geld enzo.
Overwerken komt bij ons vrij weinig voor. Maar goede voorwaarden heb ik verder wel natuurlijk. Heb bijvoorbeeld wel zeer goede reiskostenvergoeding.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ligt er aan, er bestaat ook nog zoiets als secundaire arbeidsvoorwaarden. Het ene bedrijf stopt dat in vakantiedagen, het andere bedrijf in hogere reiskostenvergoeding, kinderopvang of overwerktoeslagen.
Een bedrijf zonder secundaire voorwaarden zal weinig personeel trekken vrees ik
En mensen met 40 dagen werken ook vaak erg veel over waardoor ze aan die uren komen.
thefukquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:19 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb dit jaar weer 10,5 weken vakantie op te nemen
Ik heb nog 378 uur open staan, ik werk 36 uur per weekquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
thefuk
da's 52 dagen!!!
Ohnee wacht, jij werkt 80% he?
werk jij vier keer negen? trek je dat met je lichaam?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb nog 378 uur open staan, ik werk 36 uur per week
Nee maar ze is eigenwijsquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
werk jij vier keer negen? trek je dat met je lichaam?
Ja en neequote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
werk jij vier keer negen? trek je dat met je lichaam?
ah okeequote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:25 schreef Sharana_LV het volgende:
Laat ik het zo zeggen, ik kan ook 5x 8 werken, maar dat trekt mijn lichaam al helemaal niet, ik moet die dag in de week tussendoor vrij hebben om bij te komen, dan werk ik liever elke dag 1 uurtje langer, aangezien ik dan toch al op de zaak ben
ik ga volgende week aan teamleider vragen of ik 1 dag in de week thuis mag gaan werken, dat zou wel een hoop schelenquote:
Alleen ik zie nergens dus dat formulier?quote:Je dient het aanmeldformulier 21+ toets zie http://www.hva.nl/documenten/toelating/infowijzer_doo_2012.pdf wel toe te sturen, samen met de deelcertificaten Engels en Nederlands. Je ontvangt dan een bewijs van toelating 21+.
Volledige vrijstelling
Heb je havo- of vwo- deelcertificaten voor alle onderdelen en ben je 21+ dan kun je een volledige vrijstelling voor het examen aanvragen. Voor het aanvragen van een volledige vrijstelling vind je het aanmeldformulier op de website http://www.hva.nl/toelating/toelatingsexamens_21.htm Als je vrijstelling hebt voor alle onderdelen en een verklaring van toelaatbaarheid wenst te ontvangen, betaal je ¤ 30,- inschrijfgeld. Dit bedrag moet je zelf overmaken, zie de paragraaf „Deelnamekosten‟.
Helemaal onderaan in het pdf bestandquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:32 schreef Diconnected het volgende:
Kan iemand mij even helpen want volgens mij ben ik blondt ofzo
Krijg net dit mailtje over 21+ toets:
[..]
Alleen ik zie nergens dus dat formulier?
Ja dat is het aanmeldformulier, die heb ik hier ook liggen op papier, maar ik moet dus (uitgaande wat er in die mail staat dan) ook een formulier hebben voor vrijstelling? Of zal ik gewoon alles erbij doen en een briefje erbij doen en hopen dat ze het zo ook snappen?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Helemaal onderaan in het pdf bestand
evon bellonquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:40 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja dat is het aanmeldformulier, die heb ik hier ook liggen op papier, maar ik moet dus (uitgaande wat er in die mail staat dan) ook een formulier hebben voor vrijstelling? Of zal ik gewoon alles erbij doen en een briefje erbij doen en hopen dat ze het zo ook snappen?
Dat zou ik niet gokken want vaak gaat alles automatisch en zijn die formulieren er niet voor niksquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:40 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja dat is het aanmeldformulier, die heb ik hier ook liggen op papier, maar ik moet dus (uitgaande wat er in die mail staat dan) ook een formulier hebben voor vrijstelling? Of zal ik gewoon alles erbij doen en een briefje erbij doen en hopen dat ze het zo ook snappen?
Dus deelcertificaten erbij doenquote:Indien je in het bezit bent van havo- of vwo deelcertificaten kun je vrijstelling aanvragen door een kopie mee te sturen. Let op: dit moet vóór de aanmeld-, afmeld-, en wijzigingsdatum geregeld zijn. Op de toetsdag zelf kan er geen vrijstelling meer geregeld worden.
quote:naam achternaam
Assistent from Pietje Puk
...
Nee hoor, bij ons niet. Wij hebben omgerekend 4,5 week en daar gaan dan nog blokdagen (verplichte vrije dagen, meestal zo'n 3 in het jaar, oftewel die 0,5) vanafquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, overheid is 27 dagen op basis van een 36-urige werkweek bijvoorbeeld
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
in de signature van een van de secretaresses
[..]
Hoe ging het?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:53 schreef Incantrix het volgende:
Und hallo! Ich habe gearbeit
Een soort van dan..
bij wat voor overheid werk jij dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nee hoor, bij ons niet. Wij hebben omgerekend 4,5 week en daar gaan dan nog blokdagen (verplichte vrije dagen, meestal zo'n 3 in het jaar, oftewel die 0,5) vanafdie blokdagen zijn voor mij echt kut, als parttimer die wel dagen van 8 uur maakt kost me dat altijd een veel grotere hap uit mijn vakantiebudget als bij een fulltimer het geval zou zijn..
Bij ons werkt bijna iedereen meer uren als de contractsuren om aan extra vrije dagen te komen en je kunt evt. vrij bijkopen.
Het ging wel ok, heb mijn mail opgeruimd (het viel mee, net geen 200), mijn verlofshizzle weer in het systeem gezet (moeten altijd van alles registreren aan het begin van het jaar) en dat soort. Was wel fijn mijn collega's weer te zienquote:
Een tak van justitie. (Dat kan toch? Ineens staat het zo raar. Een tak? Wat voor tak?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij wat voor overheid werk jij dan?
Eet u smakelijkquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:58 schreef PriemGirl het volgende:
Lunchpauze hoiDeze keer gewoon bammetjes mee
ik ookquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, overheid is 27 dagen op basis van een 36-urige werkweek bijvoorbeeld
Das wel veel in de omgeving idd...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:59 schreef Incantrix het volgende:
Wel bizar, in mijn afwezigheid is plotseling de dochter van een collega overleden en de vader van een andere collegaNaast de andere collega die ook haar kindje verloor tijdens de zwangerschap (zij is 3 dagen na mij bevallen) is het wel een redelijk raar gebeuren zo
quote:
hallo, inbrekers anyone?quote:Beste allemaal, een kleine tip ivm Selektvracht:
Normaal laten ze een briefje achter als ze geweest zijn, maar soms kan het voorkomen dat ze dit vergeten. Ju kunt het beste een briefje op je deur hangen met een alternatief adres als je weet dat je die dag niet thuis bent (er niemand thuis is om het pakketje te ontvangen)!
tdquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
I haz confused
Staat OPI op TD of nailsupplies?
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:04 schreef Mirjam het volgende:
glossybox plaatst net dit op hun facebook:
[..]
hallo, inbrekers anyone?
Selektvrachtquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hallo, inbrekers anyone?
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hallo, inbrekers anyone?
sowieso, vooralsnog ben ik niet heel erg enorm onder de indruk van wat er in zitquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Selektvracht
Goeden reden om geen glossybox te nemen
tjesses... wat heftig! Hopelijk hebben jullie steun aan elkaarquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:59 schreef Incantrix het volgende:
Wel bizar, in mijn afwezigheid is plotseling de dochter van een collega overleden en de vader van een andere collegaNaast de andere collega die ook haar kindje verloor tijdens de zwangerschap (zij is 3 dagen na mij bevallen) is het wel een redelijk raar gebeuren zo
selektvracht heeft het bij bleiblei ooit voor elkaar gekregen om zijn bestelde accuboormachine door het bovenraampje van de slaapkamer in zijn flat (dat op een kier stond) heen te keilenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Gelukkig geven ze het bij ons gauw bij de buren af.. + ze zien toch wel dat er niemand thuis is aangezien beide auto's gewoon weg zijn overdag
nee!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
selektvracht heeft het bij bleiblei ooit voor elkaar gekregen om zijn bestelde accuboormachine door het bovenraampje van de slaapkamer in zijn flat (dat op een kier stond) heen te keilen
Selektvracht
hij kwam er ook pas na een week achter, want dat pakje lag natuurlijk achter het gordijn...quote:
Holyquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
selektvracht heeft het bij bleiblei ooit voor elkaar gekregen om zijn bestelde accuboormachine door het bovenraampje van de slaapkamer in zijn flat (dat op een kier stond) heen te keilen
Selektvracht
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij kwam er ook pas na een week achter, want dat pakje lag natuurlijk achter het gordijn...
Goeden kleurtjesquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
https://docs.google.com/s(...)1NTFaOVh6cXZ2b2NjRWc
ohquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:11 schreef bleiblei het volgende:
Twaren een schuurmachine en slijptol. Zag pas 3 maanden later bij het stofzuigen de spullen liggen achter het gordijn
quote:Gwen zegt:
NicKLaS | FM12 !!! zegt:
Kan ik nu ook alles verwijderen?
Goeden stashquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh kun je dat ook aanpassenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Goeden stash. Is het alleen niet makkelijker lezen als de tweede kolom breed genoeg is zodat alles op 1 regel past?
Jah, met name decollega die ook haar kindje verloor is iemand met wie ik heel goed kan praten. Zij is ook al een keer hier geweest en binnenkort ga ik daar een keer met Stef heen, haar dochter is een half jaar jonger als Stef dus dat is wel gezelligquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tjesses... wat heftig! Hopelijk hebben jullie steun aan elkaar
Nicequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn telefoon is van de tafel geflikkerd nou doet mijn aan/uit het niet goed meerquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gister flikkerde mijn camera van tafel![]()
![]()
Hij deed het nog tho
Slimme zet idd :'0quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hallo, inbrekers anyone?
Sure.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Dames, zouden jullie me willen helpen met een schoolopdracht? Ik moet wat data verzamelen voor een stukje, maar m'n mensen raken op.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Dames, zouden jullie me willen helpen met een schoolopdracht? Ik moet wat data verzamelen voor een stukje, maar m'n mensen raken op.
NEINquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Kom maar opquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
tuurlijkquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Hoeveel nagellak heb je?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:43 schreef Moeraskat het volgende:
ik word gepestdus ik kom hier nagellak snuiven met liefde voor nagellak en al zn vriendjes
wel nagellak op dode nagelsquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:43 schreef Moeraskat het volgende:
ik word gepestdus ik kom hier nagellak snuiven met liefde voor nagellak en al zn vriendjes
nouquote:
waarom groeien ze danquote:
Automagisch groeiende nagels.quote:
En yay!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:35 schreef BGTes het volgende:
[..]
Kom maar op
(Ik had trouwens een 8 voor fonetiek)
Is een goeden woord.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Automagisch is mijn nieuwen lievelingswoord
mijne is: lievelingswoordquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Automagisch is mijn nieuwen lievelingswoord
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben dus even weg dadaggg
Lief zijn voor MK
Je noemt me apartquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:46 schreef Moeraskat het volgende:
* Moeraskat zit schuw op een stoel naar allerlei onbekende mensen en joysa te kijken
jij bent niet eng en onbekendtdtdtquote:
Ook een goeden lievelingswoord.quote:
ja hoi. Ik ben wel engquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jij bent niet eng en onbekendtdtdt
fobowaardigquote:
doe me geen pijnquote:
* Moeraskat steekt hand uitquote:
WOAH al de 2e vandaag die me in zn fobo zetquote:
quote:geregistreerd op: donderdag 15 september 2011 @ 18:03
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 20735 (gemiddeld 159 per dag)
Ik ook!quote:
Haiquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
* Moeraskat steekt hand uithai
oh voedertijd
Ik durf niet meer te postenquote:
bel de burenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hallo.
De rookmelder heeft nieuwe batterijen nodig dus hij piept maar ik ben te lui om op te staan. Halp
KILL IT WITH FIRE!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hallo.
De rookmelder heeft nieuwe batterijen nodig dus hij piept maar ik ben te lui om op te staan. Halp
Goeden matigen garp.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
KILL IT WITH FIRE!
(HAHA, EEN ROOKMELDER DOOD VERMOORDEN MET VUUR, WAT EEN GOEDE GARP EINZ!)
bestaat dat dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:12 schreef Dwyn het volgende:
Mensen die zich niet aan de supermarktetiquette houden
Terugpiepenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hallo.
Goeie!quote:
Wat versta je onder supermarkt etiquette dan?quote:
Nou algemene beleefdheid dan. Mensen die achter je in de rij staan en hun spullen maar vast op de band gooien terwijl jij nog met je mandje in de handen staat omdat de eerste in de rij nog bezig is met uitladen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:31 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Wat versta je onder supermarkt etiquette dan?
Oh dat is hier heul vaak.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:34 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nou algemene beleefdheid dan. Mensen die achter je in de rij staan en hun spullen maar vast op de band gooien terwijl jij nog met je mandje in de handen staat omdat de eerste in de rij nog bezig is met uitladen.![]()
En ik zei er wat van maar ze snapte niet waarom ik er een probleem van maakte.
Of als je met een mandje met 3 dingen staat, komt er een kerel langs met een tray bier 'Ja ik mag wel even voor he meissie hehehh'quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:34 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nou algemene beleefdheid dan. Mensen die achter je in de rij staan en hun spullen maar vast op de band gooien terwijl jij nog met je mandje in de handen staat omdat de eerste in de rij nog bezig is met uitladen.![]()
En ik zei er wat van maar ze snapte niet waarom ik er een probleem van maakte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My hovercraft is full of eel.
Of ik spreek ze gewoon aan.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh dat is hier heul vaak.
Gewoon die boodschappe naar achteren schuiven
tegen je hielenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:37 schreef Dwyn het volgende:
Mensen die tegen je aanrijden met de kar en het niet door hebben.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:37 schreef BGTes het volgende:
Of mensen die denken dat hoe dichter je op degene voor je staat, hoe eerder je aan de beurt bentAfstand houden als iemand aan het pinnen is ook moeilijk trouwens
oooh, ik blijf als ik wil pinnen mensen gewoon zo lang uitdrukkingsloos aanstaren totdat ze achteruit gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is zo leuk
Knoei
Oh ja ik vergeet wel eens dat dat ook kanquote:
Hahahquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh ja ik vergeet wel eens dat dat ook kan
Hier wonen alleen maar buitenlanders dus heeft geen zin hier
Of als ze hun karretje midden in het gangpad zetten en dan weglopen!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:39 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Of mensen die naast elkaar in een gangpad met karretjes naast elkaar gaan staan te praten zodat ik er niet meer langs kan
oh, wat een enórme ergernis is dat!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:39 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Of mensen die naast elkaar in een gangpad met karretjes naast elkaar gaan staan te praten zodat ik er niet meer langs kan
Ik zeg meestal 'zou ik meer dan een halve vierkante meter ruimte mogen hebben om mijn pincode in te typen?'quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:38 schreef Loqi het volgende:
[..]
oooh, ik blijf als ik wil pinnen mensen gewoon zo lang uitdrukkingsloos aanstaren totdat ze achteruit gaandat is zo leuk
en je dan vuil aankijken als jij dat karretje een beleefde zwieper geeftquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:40 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Of als ze hun karretje midden in het gangpad zetten en dan weglopen!
Beleefd? Ik verschuif die kar voor hunquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en je dan vuil aankijken als jij dat karretje een beleefde zwieper geeft
daar word je voor betaald hoor, als supermarktpersoonquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:41 schreef Moeraskat het volgende:
mensen die spullen laten vallen en niet opruimen
Hier ook. Meestal geef ik hun boodschappen een zet naar achter. soms, als ik echt een grafbui heb, doe ik het zo hard dat alles aan de achterkant van de band afpleurt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh ja ik vergeet wel eens dat dat ook kan
Hier wonen alleen maar buitenlanders dus heeft geen zin hier
Heerlijk voelt dat dan hequote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hier ook. Meestal geef ik hun boodschappen een zet naar achter. soms, als ik echt een grafbui heb, doe ik het zo hard dat alles aan de achterkant van de band afpleurt.
Klerelijers
En ook geen medewerker vragen waardoor aan het einde van de dag een vieze drap door de hele koeling is verspreid (eigen ervaringquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:41 schreef Moeraskat het volgende:
mensen die spullen laten vallen en niet opruimen
Die het liefst 5 minuten voor sluitingstijd hun weekboodschappen kunnen halen, want ze hebben het vast veel te druk overdags -.-quote:
Ik hoop dat ik jou nooit tegen kom in de winkelquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hier ook. Meestal geef ik hun boodschappen een zet naar achter. soms, als ik echt een grafbui heb, doe ik het zo hard dat alles aan de achterkant van de band afpleurt.
Klerelijers
Die jaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:42 schreef BGTes het volgende:
[..]
Die het liefst 5 minuten voor sluitingstijd hun weekboodschappen kunnen halen, want ze hebben het vast veel te druk overdags -.-
nee, ik als ik aant winkelen ben en ik zie dat... ik vind dat aso.. leg het gewoon terug..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
daar word je voor betaald hoor, als supermarktpersoon
ik ruimde het altijd zonder morren op, hoort er gewoon bij
precies..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:42 schreef Dwyn het volgende:
[..]
En ook geen medewerker vragen waardoor aan het einde van de dag een vieze drap door de hele koeling is verspreid (eigen ervaring)
ben jij zo`n aso die al op de band gaat leggen terwijl diegene voor je nog niet klaar is dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:42 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik jou nooit tegen kom in de winkel
quote:Je huid
Je kan er helaas niks aan doen als je echt snel zweet in je gezicht. Ik heb hier ook last van, er bestaat gewoon geen middeltje tegen. Tom Sebastian gaf een goede tip: doe wat deodorant op een tissue en dep dit op je gezicht. Zeker een leuk trucje voor een keertje, maar niet iedere dag! Als je huid erg vettig is kan je hier wel wat aan doen. Gebruik producten speciaal voor de vette huid, en gebruik zeker geen extra vette crème. Als je wilt dat je foundation súper goed blijft zitten, dan wordt zelfs aangeraden om helemaal geen crème op te doen. Hier ben ik persoonlijk geen fan van.
quote:lindsey says:
23/01/2012 at 19:02
die deotip doe iik oowk altij werkt egt goed en sommige zoals reksona kun je gewoon effe in je gezicht spuiten, dan is het meteen gelijk verspreid helpt echt tege zwete je kan het ook in je mond spuite dan stink je direct een pak minder uit je bek want das niet egt aangenaam snapje smaakt wel wat goor maar dat is hartstikke normaal leuwk artikel marscha blijf zo doorgaan!! nou doeg xxxx
quote:Iris says:
23/01/2012 at 20:09
Iew! Deo is toch niet bedoeld om in je gezicht, laat staan je mond te spuiten? Een beetje op een tissue op je gezicht kan nog wel, maar recht in je gezicht? Dat lijkt me niet gezond…
quote:Gabriëlla says:
23/01/2012 at 21:00
Volgens mij is het niet de bedoeling dat je deodorant in je mond spuit hoor, er zitten allemaal stoffen in die je lichaam van binnenuit kunnen kapot maken! Stop hier echt mee. Dit is niet goed voor je lichaam!
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:43 schreef PriemGirl het volgende:
Vorige week een oud vrouwtje die voor wou dringen. Toen zei ik dat ze de hele dag de tijd had gehad om boodschappen te doen; dat ik toch echt aan de beurt was.
Toen kreeg ik ook een 'beleefdheid bij de jongere generatie is ver zoek' naar mijn hoofd geslingerd
Maar ik stond uiteindelijk wel weer voor haar
Lijken wassen!
Dan krijgen ze van mij een "beleefdheid bij de oudere generatie blijkbaar ook" terug.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:43 schreef PriemGirl het volgende:
Vorige week een oud vrouwtje die voor wou dringen. Toen zei ik dat ze de hele dag de tijd had gehad om boodschappen te doen; dat ik toch echt aan de beurt was.
Toen kreeg ik ook een 'beleefdheid bij de jongere generatie is ver zoek' naar mijn hoofd geslingerd
Lijken wassen!
Nee hoor en ik leg ook altijd netjes de boodschappen terug als ik bedenk dat ik ze eigenlijk niet hoef en ik zeg altijd netjes tegen het winkel personeel als er iets beschimmeld tussen ligt enzo (ik ben wel heel erg sociaal zo ineens)quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
ben jij zo`n aso die al op de band gaat leggen terwijl diegene voor je nog niet klaar is dan?
Zo nee heb je niks te vrezen
Vanaf de andere kant is ook erg irritant:quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:44 schreef Moeraskat het volgende:
ik heb vaak genoeg gehad dat kassapersoneel niet eens goede dag kan zeggen. dan roep ik ook altijd bedankt en een fijne dag.
Beleefdheid maar wel zelf willen voorkruipenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:43 schreef PriemGirl het volgende:
Lijken wassen!
dat doe ik dus nooit.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:45 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Vanaf de andere kant is ook erg irritant:
'Goede avond!'
'MARLBORO!'
Een boze blik en gewoon toch arrogant voor gaan dringen werkten ookquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan krijgen ze van mij een "beleefdheid bij de oudere generatie blijkbaar ook" terug.
Ja, zo hoort het ook.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat doe ik dus nooit.
ik zeg, hallo mag ik alst het u belieft2 pakjes lucky strike.
Of dat ze aan het bellen zijn en niet reageren op vragen als 'heeft u een bonuskaart/wilt u koopzegels?' en dan achteraf zeikenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:45 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Vanaf de andere kant is ook erg irritant:
'Goede avond!'
'MARLBORO!'
Ja, daar kan ik ook niet tegen. Ik ga dan gewoon heel hard praten.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:47 schreef BGTes het volgende:
[..]
Of dat ze aan het bellen zijn en niet reageren op vragen als 'heeft u een bonuskaart/wilt u koopzegels?' en dan achteraf zeiken
jeetje wat ben ik netjes. ik hang dan altijd op..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:47 schreef BGTes het volgende:
[..]
Of dat ze aan het bellen zijn en niet reageren op vragen als 'heeft u een bonuskaart/wilt u koopzegels?' en dan achteraf zeiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |