Alleen ik zie nergens dus dat formulier?quote:Je dient het aanmeldformulier 21+ toets zie http://www.hva.nl/documenten/toelating/infowijzer_doo_2012.pdf wel toe te sturen, samen met de deelcertificaten Engels en Nederlands. Je ontvangt dan een bewijs van toelating 21+.
Volledige vrijstelling
Heb je havo- of vwo- deelcertificaten voor alle onderdelen en ben je 21+ dan kun je een volledige vrijstelling voor het examen aanvragen. Voor het aanvragen van een volledige vrijstelling vind je het aanmeldformulier op de website http://www.hva.nl/toelating/toelatingsexamens_21.htm Als je vrijstelling hebt voor alle onderdelen en een verklaring van toelaatbaarheid wenst te ontvangen, betaal je ¤ 30,- inschrijfgeld. Dit bedrag moet je zelf overmaken, zie de paragraaf „Deelnamekosten‟.
Helemaal onderaan in het pdf bestandquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:32 schreef Diconnected het volgende:
Kan iemand mij even helpen want volgens mij ben ik blondt ofzo
Krijg net dit mailtje over 21+ toets:
[..]
Alleen ik zie nergens dus dat formulier?
Ja dat is het aanmeldformulier, die heb ik hier ook liggen op papier, maar ik moet dus (uitgaande wat er in die mail staat dan) ook een formulier hebben voor vrijstelling? Of zal ik gewoon alles erbij doen en een briefje erbij doen en hopen dat ze het zo ook snappen?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Helemaal onderaan in het pdf bestand
evon bellonquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:40 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja dat is het aanmeldformulier, die heb ik hier ook liggen op papier, maar ik moet dus (uitgaande wat er in die mail staat dan) ook een formulier hebben voor vrijstelling? Of zal ik gewoon alles erbij doen en een briefje erbij doen en hopen dat ze het zo ook snappen?
Dat zou ik niet gokken want vaak gaat alles automatisch en zijn die formulieren er niet voor niksquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:40 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja dat is het aanmeldformulier, die heb ik hier ook liggen op papier, maar ik moet dus (uitgaande wat er in die mail staat dan) ook een formulier hebben voor vrijstelling? Of zal ik gewoon alles erbij doen en een briefje erbij doen en hopen dat ze het zo ook snappen?
Dus deelcertificaten erbij doenquote:Indien je in het bezit bent van havo- of vwo deelcertificaten kun je vrijstelling aanvragen door een kopie mee te sturen. Let op: dit moet vóór de aanmeld-, afmeld-, en wijzigingsdatum geregeld zijn. Op de toetsdag zelf kan er geen vrijstelling meer geregeld worden.
quote:naam achternaam
Assistent from Pietje Puk
...
Nee hoor, bij ons niet. Wij hebben omgerekend 4,5 week en daar gaan dan nog blokdagen (verplichte vrije dagen, meestal zo'n 3 in het jaar, oftewel die 0,5) vanafquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, overheid is 27 dagen op basis van een 36-urige werkweek bijvoorbeeld
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
in de signature van een van de secretaresses
[..]
Hoe ging het?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:53 schreef Incantrix het volgende:
Und hallo! Ich habe gearbeit
Een soort van dan..
bij wat voor overheid werk jij dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nee hoor, bij ons niet. Wij hebben omgerekend 4,5 week en daar gaan dan nog blokdagen (verplichte vrije dagen, meestal zo'n 3 in het jaar, oftewel die 0,5) vanafdie blokdagen zijn voor mij echt kut, als parttimer die wel dagen van 8 uur maakt kost me dat altijd een veel grotere hap uit mijn vakantiebudget als bij een fulltimer het geval zou zijn..
Bij ons werkt bijna iedereen meer uren als de contractsuren om aan extra vrije dagen te komen en je kunt evt. vrij bijkopen.
Het ging wel ok, heb mijn mail opgeruimd (het viel mee, net geen 200), mijn verlofshizzle weer in het systeem gezet (moeten altijd van alles registreren aan het begin van het jaar) en dat soort. Was wel fijn mijn collega's weer te zienquote:
Een tak van justitie. (Dat kan toch? Ineens staat het zo raar. Een tak? Wat voor tak?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij wat voor overheid werk jij dan?
Eet u smakelijkquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:58 schreef PriemGirl het volgende:
Lunchpauze hoiDeze keer gewoon bammetjes mee
ik ookquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, overheid is 27 dagen op basis van een 36-urige werkweek bijvoorbeeld
Das wel veel in de omgeving idd...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:59 schreef Incantrix het volgende:
Wel bizar, in mijn afwezigheid is plotseling de dochter van een collega overleden en de vader van een andere collegaNaast de andere collega die ook haar kindje verloor tijdens de zwangerschap (zij is 3 dagen na mij bevallen) is het wel een redelijk raar gebeuren zo
quote:
hallo, inbrekers anyone?quote:Beste allemaal, een kleine tip ivm Selektvracht:
Normaal laten ze een briefje achter als ze geweest zijn, maar soms kan het voorkomen dat ze dit vergeten. Ju kunt het beste een briefje op je deur hangen met een alternatief adres als je weet dat je die dag niet thuis bent (er niemand thuis is om het pakketje te ontvangen)!
tdquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
I haz confused
Staat OPI op TD of nailsupplies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |