Voor fulltimers is het minimaal aantal vakantiedagen toch ook 25 ?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:09 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel heel erg lang hoor. Gelukkig is het hier altijd rond de 24ste.
[..]
Maar?? Dat is echt niet heel weinig hoor. Ik heb er 16, omgerekend is dat 20 voor een full time medewerker.
Zijn er serieus mensen die meer vakantie weken per jaar hebben (m.u.v. leerkrachten dan natuurlijk)
komaan, dat weet je bestquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:09 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel heel erg lang hoor. Gelukkig is het hier altijd rond de 24ste.
[..]
Maar?? Dat is echt niet heel weinig hoor. Ik heb er 16, omgerekend is dat 20 voor een full time medewerker.
Zijn er serieus mensen die meer vakantie weken per jaar hebben (m.u.v. leerkrachten dan natuurlijk)
Oh ik was overtuigd dat dat opgeschroefd wasquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
komaan, dat weet je best
20 is wettelijk minimum, 25 is gemiddeld.
Nee, dat wist ik dus niet. Er zijn dus echt banen waar je meer dan 25 dagen per jaar hebt? En dan bedoel ik dus niet het bijkopen en dergelijke.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
komaan, dat weet je best
20 is wettelijk minimum, 25 is gemiddeld.
Jaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:11 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik dus niet. Er zijn dus echt banen waar je meer dan 25 dagen per jaar hebt? En dan bedoel ik dus niet het bijkopen en dergelijke.
Ja tuurlijk.. Hoezo dat niet?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:11 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik dus niet. Er zijn dus echt banen waar je meer dan 25 dagen per jaar hebt? En dan bedoel ik dus niet het bijkopen en dergelijke.
ja, overheid is 27 dagen op basis van een 36-urige werkweek bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:11 schreef mirannie het volgende:
[..]
Haha nice ! Doe mij eens 10 extra dagen bittequote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
Wij krijgen er dus 25 en mogen er jaarlijks maximaal 20 bij kopen uit ons "persoonlijk budget", een zakje geld waaruit je je secundaire arbeidsvoorwaarden financiert
Kan het dus oprekken tot 45
Ok, nou ja, wist het dus niet. Dacht echt dat bedrijven dat niet deden. Kost geld enzo.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja tuurlijk.. Hoezo dat niet?
Vrienden van ons zitten aan 40 dagen ofzo... Bouw/ingenieurs/weet ik het wat ze allemaal doen
Goeien banen met veul geld ende zo![]()
kost me wel geld he. Die dertien dagen kosten mij netto 90 euro per maand ongeveerquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Haha nice ! Doe mij eens 10 extra dagen bitte
Ah ik klaag niet. Ik red het ook altijd met die 25 dagenEn kan nog steeds een 2-3 weken na elkaar op vakantie
Maar ik ga geen dagje vrij nemen zonder reden in ieder geval
Snap ikquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kost me wel geld he. Die dertien dagen kosten mij netto 90 euro per maand ongeveer
Ja, zo´n benefit budget hebben wij ook. Drama! Ik probeer het zo min mogelijk te gebruiken voor vrije dagen, want op de 1 of andere manier kost het me 20 euro per gekocht uur. Best wel een stuk duurder dan wat ik betaald krijg per uur. Soms koop ik wel bij in de maand dat ik mijn bonus ontvang ofzo.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
Wij krijgen er dus 25 en mogen er jaarlijks maximaal 20 bij kopen uit ons "persoonlijk budget", een zakje geld waaruit je je secundaire arbeidsvoorwaarden financiert
Kan het dus oprekken tot 45
ligt er aan, er bestaat ook nog zoiets als secundaire arbeidsvoorwaarden. Het ene bedrijf stopt dat in vakantiedagen, het andere bedrijf in hogere reiskostenvergoeding, kinderopvang of overwerktoeslagen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:14 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ok, nou ja, wist het dus niet. Dacht echt dat bedrijven dat niet deden. Kost geld enzo.
Overwerken komt bij ons vrij weinig voor. Maar goede voorwaarden heb ik verder wel natuurlijk. Heb bijvoorbeeld wel zeer goede reiskostenvergoeding.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ligt er aan, er bestaat ook nog zoiets als secundaire arbeidsvoorwaarden. Het ene bedrijf stopt dat in vakantiedagen, het andere bedrijf in hogere reiskostenvergoeding, kinderopvang of overwerktoeslagen.
Een bedrijf zonder secundaire voorwaarden zal weinig personeel trekken vrees ik
En mensen met 40 dagen werken ook vaak erg veel over waardoor ze aan die uren komen.
thefukquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:19 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb dit jaar weer 10,5 weken vakantie op te nemen
Ik heb nog 378 uur open staan, ik werk 36 uur per weekquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
thefuk
da's 52 dagen!!!
Ohnee wacht, jij werkt 80% he?
werk jij vier keer negen? trek je dat met je lichaam?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb nog 378 uur open staan, ik werk 36 uur per week
Nee maar ze is eigenwijsquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
werk jij vier keer negen? trek je dat met je lichaam?
Ja en neequote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
werk jij vier keer negen? trek je dat met je lichaam?
ah okeequote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:25 schreef Sharana_LV het volgende:
Laat ik het zo zeggen, ik kan ook 5x 8 werken, maar dat trekt mijn lichaam al helemaal niet, ik moet die dag in de week tussendoor vrij hebben om bij te komen, dan werk ik liever elke dag 1 uurtje langer, aangezien ik dan toch al op de zaak ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |