Ze sport elke dag, jezus. Hoe vaak moet ik nog zeggen dat ze zelfs als ze niets meer eet, ze nu niet af zal vallen. Ze slikt nogsteeds medicijnen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:20 schreef Levolution het volgende:
Maar TS, ze zit wel duidelijk met haar gewicht. Je hebt ook meisjes met zo'n gewicht die gewoon schijt hebben. Dus misschien tijd om er iets aan te gaan doen?
Waarom ooit?quote:
Tien minuten op laag tempo op de crosstrainer is geen sporten. Geneesmiddelen kunnen het je wel degelijk moeilijk maken, maar het is onmogelijk om aan te komen als je onder je onderhoud blijft zitten met je energie-inname. Geneesmiddelen toveren geen vet tevoorschijn.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:22 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ze sport elke dag, jezus. Hoe vaak moet ik nog zeggen dat ze zelfs als ze niets meer eet, ze nu niet af zal vallen. Ze slikt nogsteeds medicijnen.
Omdat ze dik zijn.quote:[..]
Waarom ooit?
Is net zo triest.
je bent er in ieder geval we hard van geworden...of dit nou iets is om trots op te zijn betwijfel ik..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:08 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ontken ik niet. Maar je kunt ook wat ballen groeien en niet altijd de schuld buiten jezelf leggen. Slechte genen, grof gebouwd, een keer een kuurtje prednison hebben gehad, geen tijd, ik ben ooit gepest... Allemaal kutsmoesjes om maar niet aan de gang te gaan.
Ik denk dat veel ook gaat om vocht vasthouden ofzo, zoiets zei ze ooit. En ze zwemt, elke dag een uur. Doe dus niet alsof je het allemaal wel weet, want dat is overduidelijk niet zo.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Tien minuten op laag tempo op de crosstrainer is geen sporten. Geneesmiddelen kunnen het je wel degelijk moeilijk maken, maar het is onmogelijk om aan te komen als je onder je onderhoud blijft zitten met je energie-inname. Geneesmiddelen toveren geen vet tevoorschijn.
[..]
Omdat ze dik zijn.
Ze houdt 40 kilo teveel aan vocht vast?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:32 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ik denk dat veel ook gaat om vocht vasthouden ofzo, zoiets zei ze ooit. En ze zwemt, elke dag een uur. Doe dus niet alsof je het allemaal wel weet, want dat is overduidelijk niet zo.
Nouja zoals jij nog velen. Alleen maar vooroordelen en geen verstand.
Doe mij die magische pillen ook eensquote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:22 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ze sport elke dag, jezus. Hoe vaak moet ik nog zeggen dat ze zelfs als ze niets meer eet, ze nu niet af zal vallen. Ze slikt nogsteeds medicijnen.
Welkom op de foks, een fijne tijd toegewenst.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:10 schreef bambino het volgende:
wow de reacties hier...
Ik wist dat fok users niet overal normaal op reageren maar damn dit is wel erg.
Het is toch sneu voor zo'n meisje dat zoiets gebeurd. Ook al was ze dik omdat ze gewoon te veel eet, wat maakt het uit?
Sommige mensen sporen gewoon niet, blijkt wel uit de meeste reacties in dit topic.
Die pillen bevatten 3000 kcal per stuk man! Ik neem ze ook voor mijn muscle gains.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:35 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
[..]
Doe mij die magische pillen ook eens
HAHAHAHAHAHAHquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:04 schreef Aliana het volgende:
Uiteindelijk moest ze huilen en is weg gegaan doordat iemand patat (met veel mayonaise) naar haar gooide.
Gast, dat stuk vond ik nog zielig, maar door jou moest ik lachen.quote:
Haha oh mijn god ik hoop niet dat mn vriendin wakker wordt want ik ga helemaal stuk hier.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gast, dat stuk vond ik nog zielig, maar door jou moest ik lachen.
Is wel 93/7 eiwit/koolhydraat verhouding echt zieke shit mang!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:36 schreef Levolution het volgende:
[..]
Die pillen bevatten 3000 kcal per stuk man! Ik neem ze ook voor mijn muscle gains.
Het is totaal niet grappig.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha oh mijn god ik hoop niet dat mn vriendin wakker wordt want ik ga helemaal stuk hier.
Het is wel zielig natuurlijk maar wel heel grappig at the same time.
Inderdaad jaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:41 schreef Awesome_ het volgende:
Dit verschijnsel noemen ze een externe locus of control;
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Locus_of_control
Oftewel, jezelf heel zielig vinden en het idee hebben dat je geleefd wordt.
Vrouwen weten dit ook altijd lekker te doen onder elkaar en denken de kilo's er wel af te praten bij dr.
Handboeien aan de loopband, 10kmpu instellen en 3weken later terug komen.
Jawel is het wel.quote:
Waarschijnlijk heeft ze ook nog eens een kort pittig kapsel en kon ze haar haren niet in haar mond krijgen om de mayonaise er af te likken en was ze daarom overstuur.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:44 schreef Awesome_ het volgende:
Had ze het frietje met mayonaise wel gevangen en opgegeten trouwens?
Van de grond opgegeten zeker. Nee dus.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:44 schreef Awesome_ het volgende:
Had ze het frietje met mayonaise wel gevangen en opgegeten trouwens?
Echt he, ik heb een traag werkende schildklier én andere medicatie waar je van aan (kan) komen en ik ben ook gewoon ripped. No problems here brah.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:45 schreef Levolution het volgende:
Wat Vervloektesloddervos zegt. Niemand ontkent dat geneesmiddelen invloed kunnen hebben op je stofwisseling, schildklier, vochtretentie etc. Maar daarop moet je je leefstijl aanpassen. Minder calorieën naar binnen werken. Misschien dat je alsnog wat kilootjes aankomt. Maar 100 kg wegen komt echt niet door het geneesmiddel.
Ja het was een schatting. Misschien is ze ook wel lichter, weet ik het. Ze is wel gewoon zwaar en gezet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:45 schreef Levolution het volgende:
Wat Vervloektesloddervos zegt. Niemand ontkent dat geneesmiddelen invloed kunnen hebben op je stofwisseling, schildklier, vochtretentie etc. Maar daarop moet je je leefstijl aanpassen. Minder calorieën naar binnen werken. Misschien dat je alsnog wat kilootjes aankomt. Maar 100 kg wegen komt echt niet door het geneesmiddel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |