In een rijtje?!quote:Op zondag 12 februari 2012 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee had Ivoorkust in een rijtje meegenomen, maar ze spelen zijn fucking slechtBeter is Zambia binnen 10 minuten totaal uitgeput.
Naja, Manolev dan maar, of Marcelo.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja, want die lost de defensieve problemen op
quote:
Onzinquote:Op zondag 12 februari 2012 21:58 schreef Bos81 het volgende:
Gelukkig de grootste kwal op de voetbalvelden faalt
En dan ook nog Drogba een handje willen gevenquote:Op zondag 12 februari 2012 21:59 schreef Anonymousz het volgende:
Die keeper
Ik ga een gif maken van de week
Doe datquote:Op zondag 12 februari 2012 21:59 schreef Anonymousz het volgende:
Die keeper
Ik ga een gif maken van de week
Hij wilde drogba bedankenquote:Op zondag 12 februari 2012 22:00 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
En dan ook nog Drogba een handje willen geven
quote:Op zondag 12 februari 2012 22:01 schreef GGMM het volgende:
Ik heb besloten dat ik voor Ivoorkust ben.
Ik kan die Drogba echt niet uitstaan. Zijn hele houding/gedragquote:
Waarom?!quote:Op zondag 12 februari 2012 22:01 schreef GGMM het volgende:
Ik heb besloten dat ik voor Ivoorkust ben.
Heb ik met Eto'oquote:Op zondag 12 februari 2012 22:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kan die Drogba echt niet uitstaan. Zijn hele houding/gedrag
Heb ik met Ronaldoquote:
Vind hem juist altijd relaxed en sportief overkomen.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kan die Drogba echt niet uitstaan. Zijn hele houding/gedrag
Niet Ghana.quote:
Drogba heeft de bal het stadion uitgeknald vanaf de stip.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:05 schreef Nober het volgende:
Dat veld.
Zijn er nog penalty's of rode kaarten geweest?
thanks dudequote:
Eckte baas! Ik hoop dus op strafschoppen.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Drogba heeft de bal het stadion uitgeknalt vanaf de stip.
Ja de tegenstander van Ghana dus...quote:
no shitquote:Op zondag 12 februari 2012 22:06 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ja de tegenstander van Ghana dus...
ik heb er MALIng aan wat jij vindtquote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 22:07 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
ik heb er MALIng aan wat jij vindt
hahahhahahha
Ik wist het uit mijn hoofd!quote:Op zondag 12 februari 2012 22:07 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Mali
ja jonge helemaal opgezocht komt ie er eerder mee
Je kan zien of er rode kaarten zijn geweest. Zodra een rode kaart gevallen is komt er een rood kaartje met een getal boven het land te staan bij de stand linksboven in beeld..quote:Op zondag 12 februari 2012 22:05 schreef Nober het volgende:
Dat veld.
Zijn er nog penalty's of rode kaarten geweest?
Ik weet wel dat het voor Zambia schitterend zou zijn de Africa Cup te winnen in Libreville, gezien het tragische ongeval in '93 waar de selectie van Zambia destijds bij betrokken was.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:10 schreef Ludwig. het volgende:
Heeft de commentator al verkondigt dat er volgend jaar weer een Afrika Cup is, en dat het vervolgens in de oneven jaren is gepland. En dat je mee kan praten op nuopeurosport.nl als je inlogt met je twitter.
is waterkneus aanwezig?quote:Op zondag 12 februari 2012 22:11 schreef Smoofie het volgende:
TOch zap ik straks naar NED 1, wil sjek horen over Ajax
Ja, die ook nog ja.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:11 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het voor Zambia schitterend zou zijn de Africa Cup te winnen in Libreville, gezien het tragische ongeval in '93 waar de selectie van Zambia destijds bij betrokken was.
zin klopt nietquote:Op zondag 12 februari 2012 22:13 schreef Nober het volgende:
''Een van de beste keepers in Zuid Afrika'', speelt ie daar of klopt die zin niet?
Hij zal er hoogstwaarschijnlijk niet vandaan komen nee.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:13 schreef Nober het volgende:
''Een van de beste keepers in Zuid Afrika'', speelt ie daar of klopt die zin niet?
quote:Op zondag 12 februari 2012 22:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik hoop dat je bereid bent de commentators computer te hacken.
You are Anouniedinges dus die vraag is niet zo raar want die commentator praat kennelijk onzin en dat moet je afstraffen. Mocht je ook nog in staat zijn zijn geluid te hacken in deze finale dan ben je echt een held.quote:
ik zal het proberenquote:Op zondag 12 februari 2012 22:17 schreef Nober het volgende:
[..]
You are Anouniedinges dus die vraag is niet zo raar want die commentator praat kennelijk onzin en dat moet je afstraffen. Mocht je ook nog in staat zijn zijn geluid te hacken in deze finale dan ben je echt een held.
Ook uit je hoofd?quote:
Dank U wel. Mocht mijn internet het dadelijk niet meer doen dan weet ik voldoende.quote:
net zei je ivoorkustquote:
quote:
2x15quote:Op zondag 12 februari 2012 22:22 schreef Nober het volgende:
Verlenging sowieso 2x15 minuten of bij doelpunt afgelopen?
Staat me iets van bijquote:Op zondag 12 februari 2012 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die keeper van Zambia speelt toch in Z-Afrika?
Penaltykiller ook?quote:Op zondag 12 februari 2012 22:29 schreef Nober het volgende:
Kennedy Mweene (born December 11, 1984) is a Zambian footballer who plays for South African Premier Soccer League club Free State Stars as a goalkeeper.
ik kanquote:Op zondag 12 februari 2012 22:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij gebruikt standaard die lach emoticon? Ik dacht dat je me grappig vond.
gebruiken| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |