Ja de tegenstander van Ghana dus...quote:
no shitquote:Op zondag 12 februari 2012 22:06 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ja de tegenstander van Ghana dus...
ik heb er MALIng aan wat jij vindtquote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 22:07 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
ik heb er MALIng aan wat jij vindt
hahahhahahha
Ik wist het uit mijn hoofd!quote:Op zondag 12 februari 2012 22:07 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Mali
ja jonge helemaal opgezocht komt ie er eerder mee
Je kan zien of er rode kaarten zijn geweest. Zodra een rode kaart gevallen is komt er een rood kaartje met een getal boven het land te staan bij de stand linksboven in beeld..quote:Op zondag 12 februari 2012 22:05 schreef Nober het volgende:
Dat veld.
Zijn er nog penalty's of rode kaarten geweest?
Ik weet wel dat het voor Zambia schitterend zou zijn de Africa Cup te winnen in Libreville, gezien het tragische ongeval in '93 waar de selectie van Zambia destijds bij betrokken was.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:10 schreef Ludwig. het volgende:
Heeft de commentator al verkondigt dat er volgend jaar weer een Afrika Cup is, en dat het vervolgens in de oneven jaren is gepland. En dat je mee kan praten op nuopeurosport.nl als je inlogt met je twitter.
is waterkneus aanwezig?quote:Op zondag 12 februari 2012 22:11 schreef Smoofie het volgende:
TOch zap ik straks naar NED 1, wil sjek horen over Ajax
Ja, die ook nog ja.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:11 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het voor Zambia schitterend zou zijn de Africa Cup te winnen in Libreville, gezien het tragische ongeval in '93 waar de selectie van Zambia destijds bij betrokken was.
zin klopt nietquote:Op zondag 12 februari 2012 22:13 schreef Nober het volgende:
''Een van de beste keepers in Zuid Afrika'', speelt ie daar of klopt die zin niet?
Hij zal er hoogstwaarschijnlijk niet vandaan komen nee.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:13 schreef Nober het volgende:
''Een van de beste keepers in Zuid Afrika'', speelt ie daar of klopt die zin niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |