Yep, al is er geen pijl op te trekken met dit niveau.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:52 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Ivoorkust door naar de finale en heel waarschijnlijk kampioen
Barcelona-Valencia heb ik wél gezien, zul je zien dat die finale zondag is en dat er dan ook al een andere wedstrijd komt die interessanter is.quote:
Op Sport1 is er dan geen wedstrijd (wel om 20.45 Bologna - Juventus, maar dat is alleen aantrekkelijk voor bianconeri), dus ik ga zondag denk ik wel kijken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 01:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Barcelona-Valencia heb ik wél gezien, zul je zien dat die finale zondag is en dat er dan ook al een andere wedstrijd komt die interessanter is.
Haha, bianonceri vind dat zeker interessant, Juventus is wel goed bezig geloof ik (net als PSG). Top Gear wil ik ook niet missen voor die AC finale maar misschien ga ik het toch kijken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 01:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op Sport1 is er dan geen wedstrijd (wel om 20.45 Bologna - Juventus, maar dat is alleen aantrekkelijk voor bianconeri), dus ik ga zondag denk ik wel kijken.
Alhoewel, zondag 21u is Top Gear, en dat is interessanter.
Ik had me voorgenomen de finale te kijken. Er van uitgaand dat dit Ivoorkust - Ghana zou worden, de enige twee Afrikaanse landen die er mondiaal nog iets toedoen.quote:
Ghana heeft ondanks de vierde plek een bijzonder slecht toernooi gespeeld, het was ver beneden niveau.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:33 schreef Piebe het volgende:
[..]
Ik had me voorgenomen de finale te kijken. Er van uitgaand dat dit Ivoorkust - Ghana zou worden, de enige twee Afrikaanse landen die er mondiaal nog iets toedoen.
Maar ten eerste kan ik dan niet. Na nu blijkt.
En ten tweede heeft Ghana zich de kaas van het brood laten eten, door Zambia.
Ik vond de Aziecup (recentste) interresanter, als ik heel eerlijk ben.
Aardig, enthousiast voetbal. Katongo en kalaba steken er (wat mij betreft) bovenuit.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:11 schreef rioolheffing het volgende:
Toch maar even de finale kijken vanaaf. Hoe is Zambia eigenlijk door gekomen? Goed voetbal of gewoon geluk?
Hij is gwn altijd skaffa.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:00 schreef Caland het volgende:
Gervinho heeft een moeilijk groot voorhoofd.
Daarom kijk ik ook niet. De tactisch sterkere landen blijven over na de groepsfase, maar kunnen hun creativiteit dan niet meer herinneren.quote:
Enoh doet niet aan tackelen. Alleen maar lomp inkomen.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:14 schreef LuckyLuQ het volgende:
22 Enoh's op het veld, dat kan niet zonder botbreuken aflopen natuurlijk.
Enoh doet ook niet aan voetballen.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enoh doet niet aan tackelen. Alleen maar lomp inkomen.
Ik ook niet, maar dat maakt mij nog geen Afrikaan.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Enoh doet ook niet aan voetballen.
Maar dat ben je wel.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat maakt mij nog geen Afrikaan.
Indirect ben ik inderdaad een afgekeurde Afrikaanse slaaf als Antilliaan zijnde dat moet ik toegeven.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Indirect ben ik inderdaad een afgekeurde Afrikaanse slaaf als Antiliaan zijnde dat moet ik toegeven.
Gewoon blind als zijn hui... nacht.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:45 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Die scheids is helemaal niet partijdig joh!
dquote:Op zondag 12 februari 2012 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon blind als zijn hui... nacht.
Nee had Ivoorkust in een rijtje meegenomen, maar ze spelen zijn fucking slechtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |