Hahah ja best wel.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:58 schreef Oliver23 het volgende:
Wel leuk om de eerste seizoenen weer terug te zien. Wat mij opvalt is wat een 'verwend persoon' Lindsay eigenlijk is ... ...
nee volgens mij niet, ze had het erover dat er nog steeds camera's in huis zijnquote:Op maandag 13 februari 2012 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar dan een eenmalig dingetje ofzo? Hmmm..
Absoluutquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:20 schreef Rianne84 het volgende:
dit met lindsey en dave moet toch wel in scène gezet zijn?
huhquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:20 schreef Rianne84 het volgende:
dit met lindsey en dave moet toch wel in scène gezet zijn?
Ik zie geen pfaffs hoorquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:26 schreef HenkieVdV het volgende:
Denk je even een aflevering mee te pakken 's avonds, is ie om 1:00.
Apart, ik dacht juist dat ze hun privacy weer wilde hebben en ook met het oog op de kleinkinderen enzo...quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:14 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
nee volgens mij niet, ze had het erover dat er nog steeds camera's in huis zijn
en dat we nog niet van ze af zijn, kwam niet over als een eenmalig iets iig
Die gaat puur voor de Jupiler, denkt hij danquote:Op maandag 20 februari 2012 20:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
JM heeft gesolliciteerd bij fc oss![]()
Speelt in de jupiler league
Zojuist bij vi gehoord
Ja, die geruchten gaan al jaren, maar die heeft Lyndsey altijd ontkend.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 01:22 schreef sl44 het volgende:
de relatie en huwelijk zijn gekocht ivm de serie.
Dat verklaart ook waarom dave opeens out of the blue te voor schijn kwam na dat ze ik weet niet hoeveel mannen had gedate en ik weet niet hoe lang had gezocht(en al die tijd heeft ze dave niet zien staan(hij was een vriend van haar) en opeens bang, ja hoor fake.).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |