Dan maak je maar zin.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:09 schreef Frankvv het volgende:
en heb ook geen zin om naar een psycholoog enzo te gaan..
quote:Op maandag 23 januari 2012 23:25 schreef Lovefoxxy het volgende:
Wat zeiden je ouders toen je hen dit vertelde? Hebben zij voorgesteld om met een psycholoog te gaan praten?
quote:Ik heb hier trouwens ook nog niet met me ouders over gepraat
Oh verkeerd gelezenquote:
Eenzaamheid, veel te negatief over mijzelf, het leven gewoon zat zijn.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:23 schreef picardmike het volgende:
vind ik wel erg voor je. Maar wat is nu eigenlijk het probleem?
Was dat positief denken maar zo makkelijk, maar ik ben inderdaad nog jong ja..quote:Op maandag 23 januari 2012 22:24 schreef El_Liberaliste het volgende:
Bedoel je met 'voorkeur' je geaardheid?
Ik zou zeggen: Positief denken is het halve werk, maar dat zal wel niet eenvoudig zijn. Maar grow some attitude, je bent pas 18 man, ik wou dat ik weer 18 kon zijn
Daarmee word je geboren he, maar val dan ook wel weer op 15-17 jarigequote:Op maandag 23 januari 2012 23:32 schreef Bombshell het volgende:
Dat snap ik nou echt niet wat is er leuk aan jonge jongetjes?
Bedrijfsadministratiequote:
Zit er nu inderdaad toch wel over na te denken, maar wil misschien toch wachten tot ik iets ouder ben..quote:Op maandag 23 januari 2012 23:37 schreef Mr.117 het volgende:
Naar een psycholoog gaan heb je misschien geen zin in, maar het helpt echt.
Noem dat maar een klein dingetjequote:Op maandag 23 januari 2012 22:09 schreef Frankvv het volgende:
Ik weet dus even niet waar ik moet beginnen..
Ik ben een 18 jarige (licht) autistische jongen die voorkeur heeft naar jonge jongens van 12, 13, 14 maar ook 15-17 jaar. Ook ben ik 1 jaar geleden 4 jaar lang gepest.
Ik heb ook een broer die het wel beter heeft, hij gaat elke avond weg met vrienden terwijl ik maar elke dag thuis zit achter me computer, ik voel me ook erg eenzaam de laatste tijd, en ook licht depressief.
Ik zou het ook totaal niet erg vinden als de wereld zou vergaan, of als ik binnenkort dood zou gaan.
Er hoeft namelijk maar een klein dingetje te gebeuren (bijvoorbeeld een ongeluk krijgen, en me leven voortzetten in een rolstoel) om een einde aan me leven te maken)
Je gebruikt nu al cannabis ?quote:Het liefst wil ik over een paar jaar het huis uit gaan, en op mijzelf gaan wonen met een hele hoop cannabis..
Goede inhoudelijke post. Staal heeft nog iets te melden tenminste.quote:
Joh, die TS heeft nergens lef voor, laat staan voor zelfmoord.quote:
Wat raar nou, als iemand depressief is.quote:Op zondag 29 januari 2012 02:14 schreef Staal het volgende:
[..]
Joh, die TS heeft nergens lef voor, laat staan voor zelfmoord.
Ik zal wel een berisping krijgen maar ik kan hier wel zo slecht tegen he. Het volledige gebrek aan wil.
Dat kunnen wij vanaf hier niet zien, Ben het wel met je eens maar je weet wel... Moreel gezien en al die meukquote:Op zondag 29 januari 2012 02:14 schreef Staal het volgende:
[..]
Joh, die TS heeft nergens lef voor, laat staan voor zelfmoord.
Ik zal wel een berisping krijgen maar ik kan hier wel zo slecht tegen he. Het volledige gebrek aan wil.
Misschien de bron van zijn depressie?quote:Op zondag 29 januari 2012 02:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom TS het relevant vond om ons zijn seksuele geaardheid mede te delen.
Nou geef TS dan maar een dikke digitale aai over zijn bolletje. Dat zal wel helpen inderdaad.quote:Op zondag 29 januari 2012 02:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom TS het relevant vond om ons zijn seksuele geaardheid mede te delen.
[..]
Wat raar nou, als iemand depressief is.
TS is echt niet depressief. Als hij hier verlekkerd komt vertellen dat hij het liefst 10 jarige knulletjes in hun aars bats dan ziet hij het leven nog positief genoeg in om niet depressief te zijn.quote:Op zondag 29 januari 2012 02:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat raar nou, als iemand depressief is.
Dat staat nergens.quote:Op zondag 29 januari 2012 04:51 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
TS is echt niet depressief. Als hij hier verlekkerd komt vertellen dat hij het liefst 10 jarige knulletjes in hun aars bats dan ziet hij het leven nog positief genoeg in om niet depressief te zijn.
Psychopathisch komt eerst.
Dat moet je niet doen. Het ondermijnt al je initiatief.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:09 schreef Frankvv het volgende:
Het liefst wil ik over een paar jaar het huis uit gaan, en op mijzelf gaan wonen met een hele hoop cannabis..
Je moet eens met een psycholoog gaan praten over dat pestverleden.quote:Ik heb hier trouwens ook nog niet met me ouders over gepraat, en heb ook geen zin om naar een psycholoog enzo te gaan..
Ga aub je agressie ergens anders op uitleven.quote:Op zondag 29 januari 2012 02:33 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik heb gewoon ronduit een hekel aan dit soort weekdieren.
Waarom niet op mensen zoals TS?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:17 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ga aub je aggressie ergens anders op uitleven.
Dat doen de meeste mensen al. Wees eens origineel en ga een verlamde in een rolstoel uitschelden omdat hij niet kan lopen.quote:
Die verlamde kan er niets aan doen. TS welquote:Op zondag 29 januari 2012 16:40 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat doen de meeste mensen al. Wees eens origineel en ga een verlamde in een rolstoel uitschelden omdat hij niet kan lopen.
Geaardheid is geen keuze tochquote:Op zondag 29 januari 2012 16:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die verlamde kan er niets aan doen. TS wel.
Dat denkt vrijwel iedereen. Mensen die er serieus over nadenken hebben daar hun twijfels bij. Maar mensen die daar niet echt over nadenken zijn het met je eens. Ik zou zeggen, schrijf eens een argumentatie op voor je stelling en stuur het naar een filosofisch tijdschrift.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die verlamde kan er niets aan doen. TS wel.
daar had ik het ook niet over, ik had het over zijn instelling.quote:
Maarja hoe moet je het goed doen.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
daar had ik het ook niet over, ik had het over zijn instelling.
Staal heeft geen zak te melden. Ik heb hem nog nooit iets zinnigs zien posten. Hij denkt zelf dat hij alwetend is, ook al heeft hij het inlevingsvermogen van een borrelnootje.quote:Op zondag 29 januari 2012 02:12 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Goede inhoudelijke post. Staal heeft nog iets te melden tenminste.
Niet haten op Staal jongen!quote:Op zondag 29 januari 2012 17:39 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Staal heeft geen zak te melden. Ik heb hem nog nooit iets zinnigs zien posten. Hij denkt zelf dat hij alwetend is, ook al heeft hij het inlevingsvermogen van een borrelnootje.
Dat kan heel goed.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:33 schreef Pulzzar het volgende:
Misschien heeft je seksuele voorkeur te maken met dat je je sociaal niet kan aansluiten bij leeftijdgenoten en dat je je daarom 'aangetrokken' voelt tot minderjarigen vanaf een jaar of 12. Omdat je emotioneel nog op dat niveau zit.
Staal is zo'n typische Vrije Wil gelover, die dat niet ziet als een filosofische aanname, maar als evidente waarheid en het uitdragen ervan als een burgerplicht van de moreel juist geaardenquote:Op zondag 29 januari 2012 17:39 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Staal heeft geen zak te melden. Ik heb hem nog nooit iets zinnigs zien posten. Hij denkt zelf dat hij alwetend is, ook al heeft hij het inlevingsvermogen van een borrelnootje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |