Dan maak je maar zin.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:09 schreef Frankvv het volgende:
en heb ook geen zin om naar een psycholoog enzo te gaan..
quote:Op maandag 23 januari 2012 23:25 schreef Lovefoxxy het volgende:
Wat zeiden je ouders toen je hen dit vertelde? Hebben zij voorgesteld om met een psycholoog te gaan praten?
quote:Ik heb hier trouwens ook nog niet met me ouders over gepraat
Oh verkeerd gelezenquote:
Eenzaamheid, veel te negatief over mijzelf, het leven gewoon zat zijn.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:23 schreef picardmike het volgende:
vind ik wel erg voor je. Maar wat is nu eigenlijk het probleem?
Was dat positief denken maar zo makkelijk, maar ik ben inderdaad nog jong ja..quote:Op maandag 23 januari 2012 22:24 schreef El_Liberaliste het volgende:
Bedoel je met 'voorkeur' je geaardheid?
Ik zou zeggen: Positief denken is het halve werk, maar dat zal wel niet eenvoudig zijn. Maar grow some attitude, je bent pas 18 man, ik wou dat ik weer 18 kon zijn
Daarmee word je geboren he, maar val dan ook wel weer op 15-17 jarigequote:Op maandag 23 januari 2012 23:32 schreef Bombshell het volgende:
Dat snap ik nou echt niet wat is er leuk aan jonge jongetjes?
Bedrijfsadministratiequote:
Zit er nu inderdaad toch wel over na te denken, maar wil misschien toch wachten tot ik iets ouder ben..quote:Op maandag 23 januari 2012 23:37 schreef Mr.117 het volgende:
Naar een psycholoog gaan heb je misschien geen zin in, maar het helpt echt.
Noem dat maar een klein dingetjequote:Op maandag 23 januari 2012 22:09 schreef Frankvv het volgende:
Ik weet dus even niet waar ik moet beginnen..
Ik ben een 18 jarige (licht) autistische jongen die voorkeur heeft naar jonge jongens van 12, 13, 14 maar ook 15-17 jaar. Ook ben ik 1 jaar geleden 4 jaar lang gepest.
Ik heb ook een broer die het wel beter heeft, hij gaat elke avond weg met vrienden terwijl ik maar elke dag thuis zit achter me computer, ik voel me ook erg eenzaam de laatste tijd, en ook licht depressief.
Ik zou het ook totaal niet erg vinden als de wereld zou vergaan, of als ik binnenkort dood zou gaan.
Er hoeft namelijk maar een klein dingetje te gebeuren (bijvoorbeeld een ongeluk krijgen, en me leven voortzetten in een rolstoel) om een einde aan me leven te maken)
Je gebruikt nu al cannabis ?quote:Het liefst wil ik over een paar jaar het huis uit gaan, en op mijzelf gaan wonen met een hele hoop cannabis..
Goede inhoudelijke post. Staal heeft nog iets te melden tenminste.quote:
Joh, die TS heeft nergens lef voor, laat staan voor zelfmoord.quote:
Wat raar nou, als iemand depressief is.quote:Op zondag 29 januari 2012 02:14 schreef Staal het volgende:
[..]
Joh, die TS heeft nergens lef voor, laat staan voor zelfmoord.
Ik zal wel een berisping krijgen maar ik kan hier wel zo slecht tegen he. Het volledige gebrek aan wil.
Dat kunnen wij vanaf hier niet zien, Ben het wel met je eens maar je weet wel... Moreel gezien en al die meukquote:Op zondag 29 januari 2012 02:14 schreef Staal het volgende:
[..]
Joh, die TS heeft nergens lef voor, laat staan voor zelfmoord.
Ik zal wel een berisping krijgen maar ik kan hier wel zo slecht tegen he. Het volledige gebrek aan wil.
Misschien de bron van zijn depressie?quote:Op zondag 29 januari 2012 02:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom TS het relevant vond om ons zijn seksuele geaardheid mede te delen.
Nou geef TS dan maar een dikke digitale aai over zijn bolletje. Dat zal wel helpen inderdaad.quote:Op zondag 29 januari 2012 02:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom TS het relevant vond om ons zijn seksuele geaardheid mede te delen.
[..]
Wat raar nou, als iemand depressief is.
TS is echt niet depressief. Als hij hier verlekkerd komt vertellen dat hij het liefst 10 jarige knulletjes in hun aars bats dan ziet hij het leven nog positief genoeg in om niet depressief te zijn.quote:Op zondag 29 januari 2012 02:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat raar nou, als iemand depressief is.
Dat staat nergens.quote:Op zondag 29 januari 2012 04:51 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
TS is echt niet depressief. Als hij hier verlekkerd komt vertellen dat hij het liefst 10 jarige knulletjes in hun aars bats dan ziet hij het leven nog positief genoeg in om niet depressief te zijn.
Psychopathisch komt eerst.
Dat moet je niet doen. Het ondermijnt al je initiatief.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:09 schreef Frankvv het volgende:
Het liefst wil ik over een paar jaar het huis uit gaan, en op mijzelf gaan wonen met een hele hoop cannabis..
Je moet eens met een psycholoog gaan praten over dat pestverleden.quote:Ik heb hier trouwens ook nog niet met me ouders over gepraat, en heb ook geen zin om naar een psycholoog enzo te gaan..
Ga aub je agressie ergens anders op uitleven.quote:Op zondag 29 januari 2012 02:33 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik heb gewoon ronduit een hekel aan dit soort weekdieren.
Waarom niet op mensen zoals TS?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:17 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ga aub je aggressie ergens anders op uitleven.
Dat doen de meeste mensen al. Wees eens origineel en ga een verlamde in een rolstoel uitschelden omdat hij niet kan lopen.quote:
Die verlamde kan er niets aan doen. TS welquote:Op zondag 29 januari 2012 16:40 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat doen de meeste mensen al. Wees eens origineel en ga een verlamde in een rolstoel uitschelden omdat hij niet kan lopen.
Geaardheid is geen keuze tochquote:Op zondag 29 januari 2012 16:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die verlamde kan er niets aan doen. TS wel.
Dat denkt vrijwel iedereen. Mensen die er serieus over nadenken hebben daar hun twijfels bij. Maar mensen die daar niet echt over nadenken zijn het met je eens. Ik zou zeggen, schrijf eens een argumentatie op voor je stelling en stuur het naar een filosofisch tijdschrift.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die verlamde kan er niets aan doen. TS wel.
daar had ik het ook niet over, ik had het over zijn instelling.quote:
Maarja hoe moet je het goed doen.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
daar had ik het ook niet over, ik had het over zijn instelling.
Staal heeft geen zak te melden. Ik heb hem nog nooit iets zinnigs zien posten. Hij denkt zelf dat hij alwetend is, ook al heeft hij het inlevingsvermogen van een borrelnootje.quote:Op zondag 29 januari 2012 02:12 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Goede inhoudelijke post. Staal heeft nog iets te melden tenminste.
Niet haten op Staal jongen!quote:Op zondag 29 januari 2012 17:39 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Staal heeft geen zak te melden. Ik heb hem nog nooit iets zinnigs zien posten. Hij denkt zelf dat hij alwetend is, ook al heeft hij het inlevingsvermogen van een borrelnootje.
Dat kan heel goed.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:33 schreef Pulzzar het volgende:
Misschien heeft je seksuele voorkeur te maken met dat je je sociaal niet kan aansluiten bij leeftijdgenoten en dat je je daarom 'aangetrokken' voelt tot minderjarigen vanaf een jaar of 12. Omdat je emotioneel nog op dat niveau zit.
Staal is zo'n typische Vrije Wil gelover, die dat niet ziet als een filosofische aanname, maar als evidente waarheid en het uitdragen ervan als een burgerplicht van de moreel juist geaardenquote:Op zondag 29 januari 2012 17:39 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Staal heeft geen zak te melden. Ik heb hem nog nooit iets zinnigs zien posten. Hij denkt zelf dat hij alwetend is, ook al heeft hij het inlevingsvermogen van een borrelnootje.
Niet naar een psycholoog gaan is vrije wil. Hij wil niet naar een psycholoog. Als ie gedwongen wordt om er heen te gaan, gaat het toch niet helpen. Oftewel, het komt uiteindelijk ook voor een gedeelte op vrije wil neer.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:48 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat kan heel goed.
[..]
Staal is zo'n typische Vrije Wil gelover, die dat niet ziet als een filosofische aanname, maar als een burgerplicht van de moreel juist geaarden.
Nee dat is een uitkomst. Waarop deze berust weten mensen niet echt. Moraal/ethiek komt altijd neer op keuzes en de vrije wil. Maar er is een enorme hoeveelheid bewijs voor causaliteit. De discussie hierover is al zo oud. Het is zeker geen simpele kwestie.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Niet naar een psycholoog gaan is vrije wil.
Naar een psycholoog gaan is geen wens maar een keuze. Als je zelf niet uit je problemen kan komen, hoop je dat een psycholoog je nieuwe inzichten kan geven zodat je je problemen wel kan oplossen.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:56 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Nee dat is een uitkomst. Waarop deze berust weten mensen niet echt. Moraal/ethiek komt altijd neer op keuzes en de vrije wil. Maar er is een enorme hoeveelheid bewijs voor causaliteit. De discussie hierover is al zo oud. Het is zeker geen simpele kwestie.
sorry, maar kan weinig sympathie opbrengen voor dat soort mensen.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:48 schreef deelnemer het volgende:
Staal is zo'n typische Vrije Wil gelover, die dat niet ziet als een filosofische aanname, maar als evidente waarheid en het uitdragen ervan als een burgerplicht van de moreel juist geaarden.
Haahaahaha,quote:Op zondag 29 januari 2012 17:39 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
1. Mocht je, je ooit geneigd voelen je te vergrijpen aan het soort kind waarnaar je voorkeur uitgaat, meld je dan bij de politie of voeg daad bij woord en maak er een eind aan.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:09 schreef Frankvv het volgende:
Ik weet dus even niet waar ik moet beginnen..
Ik ben een 18 jarige (licht) autistische jongen die voorkeur heeft naar jonge jongens van 12, 13, 14 maar ook 15-17 jaar. Ook ben ik 1 jaar geleden 4 jaar lang gepest.
Ik heb ook een broer die het wel beter heeft, hij gaat elke avond weg met vrienden terwijl ik maar elke dag thuis zit achter me computer, ik voel me ook erg eenzaam de laatste tijd, en ook licht depressief.
Ik zou het ook totaal niet erg vinden als de wereld zou vergaan, of als ik binnenkort dood zou gaan.
Er hoeft namelijk maar een klein dingetje te gebeuren (bijvoorbeeld een ongeluk krijgen, en me leven voortzetten in een rolstoel) om een einde aan me leven te maken. (Hoewel ik dit me familie nooit aan zou kunnen doen)
Ik volg nu een mbo opleiding, en vind geen een opleiding leuk. Ik voel me zelfs nutteloos met wat ik nu aan het doen ben. Ik zie namelijk ook weinig toekomst voor mijzelf; Een 18 jarige onzekere autistische jongen die voorkeur heeft naar jonge jongens, en die het leven nu al zat is.
Het liefst wil ik over een paar jaar het huis uit gaan, en op mijzelf gaan wonen met een hele hoop cannabis..
Ik heb hier trouwens ook nog niet met me ouders over gepraat, en heb ook geen zin om naar een psycholoog enzo te gaan..
Het lucht iig wel op dat ik het hier kwijt kan.
Dus jij vindt zelfmoord een slecht idee voor hem?quote:Op maandag 30 januari 2012 12:47 schreef LittleLady het volgende:
Pffff ben het volledig met Staal eens, mijn man vocht voor zijn leven omdat er nog zoveel was, en meneer de jankerd hier loopt te snotteren omdat hij het allemaal niet aankan, ze moeten joou een harde schop onder je hol geven, misschien dat er dan weer wat verstand in je bakkes komt, met lekker in zelfmedelijden rollen kom je er niet hoor
15-17 is tot daar en toe, en zelfs 14 kan nog wel eens door de beugel, maar 12 vind ik toch wel de verkeerde kant op gaan.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:06 schreef SeLang het volgende:
Zo gek is dat toch niet, op je 18de kijken naar mensen van 12-17jr? (gay of niet).
Ik denk dat jij ook een trap onder je hol moet krijgen. Het is heel makkelijk om als buitenstaander iemand te veroordelen dat hij geen zelfmedelijden moet hebben. Maar als jij in zijn schoenen stond, zou je waarschijnlijk 10x harder janken. En ik weet niet wat er met je man is gebeurd, maar ik maak op dat je je eigen frustraties op hem afreageert en dat verdient ook niet echt een schoonheidsprijs!quote:Op maandag 30 januari 2012 12:47 schreef LittleLady het volgende:
Pffff ben het volledig met Staal eens, mijn man vocht voor zijn leven omdat er nog zoveel was, en meneer de jankerd hier loopt te snotteren omdat hij het allemaal niet aankan, ze moeten joou een harde schop onder je hol geven, misschien dat er dan weer wat verstand in je bakkes komt, met lekker in zelfmedelijden rollen kom je er niet hoor
Ik heb in TS' schoenen gestaan voor een deel. Het enige dat toen hielp was er iets aan doen! Sterk zijn! Doe je niets dan verandert er ook niets.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:38 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ik denk dat jij ook een trap onder je hol moet krijgen. Het is heel makkelijk om als buitenstaander iemand te veroordelen dat hij geen zelfmedelijden moet hebben. Maar als jij in zijn schoenen stond, zou je waarschijnlijk 10x harder janken. En ik weet niet wat er met je man is gebeurd, maar ik maak op dat je je eigen frustraties op hem afreageert en dat verdient ook niet echt een schoonheidsprijs!
Als je een probleem hebt moet je naar de best mogelijke oplossing zoeken, ergens hulpeloos in blijven zwelgen en kusjekroel heeft nog nooit iemand verder geholpen. Voor elke verandering in je leven zul je zelf moeten knokken, niemand anders die dat voor je kan doen. Mensen kunnen je er wel bij helpen maar niet op een forum.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:38 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ik denk dat jij ook een trap onder je hol moet krijgen. Het is heel makkelijk om als buitenstaander iemand te veroordelen dat hij geen zelfmedelijden moet hebben. Maar als jij in zijn schoenen stond, zou je waarschijnlijk 10x harder janken. En ik weet niet wat er met je man is gebeurd, maar ik maak op dat je je eigen frustraties op hem afreageert en dat verdient ook niet echt een schoonheidsprijs!
Het dringt niet tot je door dat je hier een heel wereldbeeld verondersteld. Je reduceert ieder probleem tot een moreel probleem. De doelstelling is altijd evident. Het oplossen van een probleem is altijd een kwestie van zelf hard knokken. De enige voorwaarde is je morele karakter, die berust op vrije keuzes. Eventuele professionele hulp is altijd adequaat. Een discussie hierover wordt een zwart-wit discussie tussen extreme standpunten (hulpeloos zwelgen versus zelf knokken).quote:Op maandag 30 januari 2012 18:24 schreef Staal het volgende:
[..]
Als je een probleem hebt moet je naar de best mogelijke oplossing zoeken, ergens hulpeloos in blijven zwelgen en kusjekroel heeft nog nooit iemand verder geholpen. Voor elke verandering in je leven zul je zelf moeten knokken, niemand anders die dat voor je kan doen. Mensen kunnen je er wel bij helpen maar niet op een forum.
Er zijn gelukkig ook dingen waar je invloed op hebt en dat hebben veel ziekten helemaal niet. Dan knok je nog zo hard en dan heb je het maar af te wachten. Beetje misplaatste opmerking naar LittleLady en haar man.
Het is mij ook niet duidelijk dat er hier sprake is pedofilie.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:06 schreef SeLang het volgende:
Zo gek is dat toch niet, op je 18de kijken naar mensen van 12-17jr? (gay of niet).
Dat zijn praktisch leeftijdsgenoten.
Ik heb het idee dat het bij TS vooral komt door het gebrek aan contact met meisjes/jongens van zijn eigen leeftijd.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:37 schreef DrDentz het volgende:
Wellicht dat men vroeger ook zo dacht over homoseksuelen: ga eerst even je seksuele voorkeur corrigeren. Ik denk dat dat toch allemaal wat 'vaster' zit, welk geslacht/leeftijd/soort je voorkeur ook geniet.
Ik denk dat mensen die echt depressief zijn de dingen voor een groot deel niet positief hebben WILLEN bekijken. Tenzij je depressief geboren bent of depressief geworden bent door omstandigheden waar je verder niets aan kon doenquote:Op maandag 30 januari 2012 19:23 schreef Pulzzar het volgende:
Je moet idd sterk zijn en aan betutteling heb je niks. Maar mensen die echt depressief zijn, kunnen dingen niet positief bekijken. Je helpt dat soort mensen niet door ze aanstellers te noemen en ook niet met "als ik dit heb meegemaakt, heb jij het recht niet om je ongelukkig te voelen".
Zoals het aantrekkelijk vinden van kleine jongetjes. Dan ben je best wel fucked.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:13 schreef Maanvis het volgende:
Ik denk dat mensen die echt depressief zijn de dingen voor een groot deel niet positief hebben WILLEN bekijken. Tenzij je depressief geboren bent of depressief geworden bent door omstandigheden waar je verder niets aan kon doen.
Als je 18 bent maar geestelijk 14 dan kan het best voorkomen dat je op jongere ventjes valt. Niets om je zorgen over te maken op dit moment, dat komt vanzelf goed als ie écht volwassen wordt. Want dat is ie nu nog niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:20 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Zoals het aantrekkelijk vinden van kleine jongetjes. Dan ben je best wel fucked.
Denk trouwens zoals eerder al gezegd dat dat mss te maken heeft met weinig contact met leeftijdsgenoten.
Ik zeg niet dat als je depressief bent, je je daarom maar bij je lot neer moet leggen. Ik heb er ook een hekel aan als mensen alleen maar negatief zijn en vanuit die houding elke vorm van hulp afwijzen en toch kenbaar maken hoe kut ze zich voelen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen die echt depressief zijn de dingen voor een groot deel niet positief hebben WILLEN bekijken. Tenzij je depressief geboren bent of depressief geworden bent door omstandigheden waar je verder niets aan kon doen.
En als anderen de oplossing voor je problemen wel zien? Moeten die dan maar gewoon hun bek houden als TS niet wil luisteren? Ik vind het zo zonde. En ik begrijp Littlelady ook wel; ik ga woensdag m'n oom begraven. Die ging dood aan maagkanker, 2 weken te leven vanaf het moment dat het geconstateerd werd en op 58 nog een heel leven voor zich. En dan kom je TS tegen hier op dit forum die het nu al zat is. Tja wat doe je dan. Ik kan me voorstellen dat er dan hakken in het zand gaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:07 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat als je depressief bent, je je daarom maar bij je lot neer moet leggen. Ik heb er ook een hekel aan als mensen alleen maar negatief zijn en vanuit die houding elke vorm van hulp afwijzen en toch kenbaar maken hoe kut ze zich voelen.
Maar dat is wat anders dan het helemaal niet zien zitten. Als je echt depressief bent, kan je geen oplossing zien voor je problemen en voel je je compleet machteloos.
Daarom moet je juist hulp gaan vragen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En als anderen de oplossing voor je problemen wel zien? Moeten die dan maar gewoon hun bek houden als TS niet wil luisteren? Ik vind het zo zonde. En ik begrijp Littlelady ook wel; ik ga woensdag m'n oom begraven. Die ging dood aan maagkanker, 2 weken te leven vanaf het moment dat het geconstateerd werd en op 58 nog een heel leven voor zich. En dan kom je TS tegen hier op dit forum die het nu al zat is. Tja wat doe je dan. Ik kan me voorstellen dat er dan hakken in het zand gaan.
TS vindt het helemaal niet moeilijk, hij heeft er gewoon geen zin in. Dus stop met voor hem drempels op te werpen die er niet zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:29 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Daarom moet je juist hulp gaan vragen.
Maar voor TS is dat misschien moeilijker vanwege zijn autisme.
Zo moet je niet vergelijken.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En als anderen de oplossing voor je problemen wel zien? Moeten die dan maar gewoon hun bek houden als TS niet wil luisteren? Ik vind het zo zonde. En ik begrijp Littlelady ook wel; ik ga woensdag m'n oom begraven. Die ging dood aan maagkanker, 2 weken te leven vanaf het moment dat het geconstateerd werd en op 58 nog een heel leven voor zich. En dan kom je TS tegen hier op dit forum die het nu al zat is. Tja wat doe je dan. Ik kan me voorstellen dat er dan hakken in het zand gaan.
Misschien komt het wel doordat sommige mensen meteen hun oordeel klaar hadden en posten om TS af te kraken, terwijl hij gewoon om hulp vroeg. Just a hunch.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:21 schreef boekenplank het volgende:
Ondertussen laat TS (ondanks de discussies hier en evt goede raad) niets meer van zich horen. Dus wat mij betreft zoekt ie het maar lekker uit.
hij vroeg niet om hulp, hij kwam zeggen dat ie geen zin had om hulp te zoeken.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien komt het wel doordat sommige mensen meteen hun oordeel klaar hadden en posten om TS af te kraken, terwijl hij gewoon om hulp vroeg. Just a hunch.
Je hebt gelijk, hij vroeg er niet letterlijk om. Maar hij vond het wel fijn om het hier even kwijt te kunnen, zoals staat in de OP. Dat betekent niet dat hij door andere mensen afgekraakt wilt worden en al helemaal niet dat hij verplicht is om daarop te reageren. Dit is wel R&P, de meeste mensen komen hier omdat ze ergens mee zitten. Hoe groot of klein dat ook moge zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hij vroeg niet om hulp, hij kwam zeggen dat ie geen zin had om hulp te zoeken.
Dus de reageerders moeten maar slaafs doen wat TS wil, terwijl TS juist zichzelf zo in de nesten heeft gewerkt? Pappen en nathouden werktg niet, zachte heelmeesters maken stinkende wonden, en je zult begrijpen dat sommige mensen met een schop onder hun kont beter geholpen zijn dan met koetsie kroel gedoe.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, hij vroeg er niet letterlijk om. Maar hij vond het wel fijn om het hier even kwijt te kunnen, zoals staat in de OP. Dat betekent niet dat hij door andere mensen afgekraakt wilt worden en al helemaal niet dat hij verplicht is om daarop te reageren. Dit is wel R&P, de meeste mensen komen hier omdat ze ergens mee zitten. Hoe groot of klein dat ook moge zijn.
Wat een muggenzifterij alweer. Het gaat hier niet om 17, 16 of 15 jarigen, maar om 12, 11 en 10 jarigen. Dus dat maakt de zaak alweer heel anders.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:51 schreef Ontime het volgende:
Jullie zeggen tegen TS dat hij het nooit, maar dan ook nooit met minderjarige mag doen.
Maar officieel zijn minderjarige jongeren onder de 18. En het lijkt me dan ook helemaal niet erg als hij het met bijvoorbeeld iemand van 17 of 16, of misschien wel met iemand van 15 zou doen.
Misschien een beetje verwarrend voor TS.
Wat zijn we toch weer volwassen bezig hé?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:22 schreef JohannesKozijn het volgende:
Frankvv, wil je please nog even reageren zodat we weten dat je jezelf niet van kant hebt gemaakt?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |