Hangt er van af wat je nu gaat doen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:32 schreef deesje92 het volgende:
Is wat ik hierboven heb getypt in jullie ogen een hele stomme vrouwenactie? Daar ben ik nog wel f benieuwd naar
Ja. Sorrie.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:32 schreef deesje92 het volgende:
Is wat ik hierboven heb getypt in jullie ogen een hele stomme vrouwenactie? Daar ben ik nog wel f benieuwd naar
Ik moet mijn reactie hierboven trouwens nog aanvullen. Het was geen stomme vrouwenactie. Het was een (gebrek aan) actie van jou, dat is beslist niet iets algemeen vrouwelijks.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:32 schreef deesje92 het volgende:
Damn, wat een zeikstraal ben jij. JUIST als je verliefd bent is afstand kut, omdat je niets liever wil dan bij elkaar zijn.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:42 schreef deesje92 het volgende:
Naar mijn idee ging hij er vol enthousiasme in, wat mij deed geloven dat hij mij echt leuk vond.
En toen kwam hij opeens met een verhaal dat ie de afstand lastig vond.
Mijns inziens geen goed teken.
Ik vond dat vreemd, ik dacht: je gaat er zo voor, doet zoveel moeite, zoveel initiatief, waardoor ik de indruk krijg dat je zo verliefd bent... Want mijn ervaring is dat je pas zoveel moeite doet áls je echt verliefd bent. En dan kom je nu opeens tot de conclusie dat de afstand lastig is? Toch niet zo verliefd, dus?
Waarom dan al die moeite? En waarom daarna ook nog al die moeite?
:S
Goed zo. Excuse mijn eerdere post, je hebt inmiddels het licht gezien.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:48 schreef deesje92 het volgende:
Open zijnEn zeggen dat ik nog aan m denk, dat ik vind dat hij er echt voor is gegaan en dat ik meer inzet had moeten tonen qua openheid.
Goed van je, probeer vooral lol te hebben, en je niet onzeker te voelen in een relatie. Alsof je ben en jerries eet en alles op moet omdat het veel te lekker is om ook maar 1 druppel weg te gooien. Alles eruit halen wat erin zit. Zoals drijfhout al zei, anders krijg je spijt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:05 schreef deesje92 het volgende:
Ik heb het niet face to face gedaan, maar de boodschap is overgebracht
Je hebt een kaart gestuurd waarin staat dat je spijt hebt?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:05 schreef deesje92 het volgende:
Ik heb het niet face to face gedaan, maar de boodschap is overgebracht
Awww gossie.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:48 schreef deesje92 het volgende:
Maar ik baal echt heel erg, dus god straft in die zin meteen :S
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |