Hangt er van af wat je nu gaat doen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:32 schreef deesje92 het volgende:
Is wat ik hierboven heb getypt in jullie ogen een hele stomme vrouwenactie? Daar ben ik nog wel f benieuwd naar
Ja. Sorrie.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:32 schreef deesje92 het volgende:
Is wat ik hierboven heb getypt in jullie ogen een hele stomme vrouwenactie? Daar ben ik nog wel f benieuwd naar
Ik moet mijn reactie hierboven trouwens nog aanvullen. Het was geen stomme vrouwenactie. Het was een (gebrek aan) actie van jou, dat is beslist niet iets algemeen vrouwelijks.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:32 schreef deesje92 het volgende:
Damn, wat een zeikstraal ben jij. JUIST als je verliefd bent is afstand kut, omdat je niets liever wil dan bij elkaar zijn.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:42 schreef deesje92 het volgende:
Naar mijn idee ging hij er vol enthousiasme in, wat mij deed geloven dat hij mij echt leuk vond.
En toen kwam hij opeens met een verhaal dat ie de afstand lastig vond.
Mijns inziens geen goed teken.
Ik vond dat vreemd, ik dacht: je gaat er zo voor, doet zoveel moeite, zoveel initiatief, waardoor ik de indruk krijg dat je zo verliefd bent... Want mijn ervaring is dat je pas zoveel moeite doet áls je echt verliefd bent. En dan kom je nu opeens tot de conclusie dat de afstand lastig is? Toch niet zo verliefd, dus?
Waarom dan al die moeite? En waarom daarna ook nog al die moeite?
:S
Goed zo. Excuse mijn eerdere post, je hebt inmiddels het licht gezien.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:48 schreef deesje92 het volgende:
Open zijnEn zeggen dat ik nog aan m denk, dat ik vind dat hij er echt voor is gegaan en dat ik meer inzet had moeten tonen qua openheid.
Goed van je, probeer vooral lol te hebben, en je niet onzeker te voelen in een relatie. Alsof je ben en jerries eet en alles op moet omdat het veel te lekker is om ook maar 1 druppel weg te gooien. Alles eruit halen wat erin zit. Zoals drijfhout al zei, anders krijg je spijt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:05 schreef deesje92 het volgende:
Ik heb het niet face to face gedaan, maar de boodschap is overgebracht
Je hebt een kaart gestuurd waarin staat dat je spijt hebt?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:05 schreef deesje92 het volgende:
Ik heb het niet face to face gedaan, maar de boodschap is overgebracht
Awww gossie.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:48 schreef deesje92 het volgende:
Maar ik baal echt heel erg, dus god straft in die zin meteen :S
Wel doen ditquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zou toch nog maar eens proberen te bellen als ik jou was en hem vertellen wat je hier zegt
Dat tweede is een heel ander bericht dan de eerste.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:23 schreef deesje92 het volgende:
Ik heb mijn spijt als het ware betuigd in mn bericht naar hem... Dat ik begrijp dat ik meer inzet had moeten tonen etc. Beetje een mededeling lijkt het nu.
Maar als ik eerlijk ben wil ik hem gewoon terug en ervoor vechten!
Moet ik die boodschap zo letterlijk overbrengen?
Of beter eerst maar even afwachten of ik antwoord krijg?
Sorry ik ben onduidelijk af en toe.. Ik zou wat beter mijn best moeten doen om wat begrijpelijker te schrijven..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:07 schreef deesje92 het volgende:
@ kingtoppie: hoe bedoel je pcies, met dat hij nu spontaan anders doet? Ik snap je post niet helemaal, maar jij denkt dat ik het niet zeker kan weten dat hij mijn ex is?
Toen hij het al uit gemaakt had?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:18 schreef deesje92 het volgende:
@ kingtoppie: zo vatte ik het ook op...
Maar op zijn woorden afgaande was het meer dat hij het in de praktijk ontdekte en best lastig vond, maar dat het gewoon erbij hoorde en dat hij het accepteerde en ervoor ging, ondanks dat ie het soms lastig vond.
En daarna is ie nog vrolijk door blijven gaan met heel erg veel initiatief nemen, waar ie op een gegeven moment meer over "klaagde" was het gebrek aan input/het echt openstellen van mijn kant.
Hou eens op met flirten kingtoppie en screw het niet op hier door, niet gehinderd door enige kennis over dit draadje, ts weer een of andere ongefundeerde angst aan te pratenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja hij is de enige die het antwoord weet.
Mooi bouwjaar wel trouwens, 92
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:11 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Hou eens op met flirten kingtoppie en screw het niet op hier door, niet gehinderd door enige kennis over dit draadje, ts weer een of andere ongefundeerde angst aan te praten
Ts moet haar vriendje bellen!
Dat komt omdat hij even te ver is gegaan met zijn best doen, hij is doorgegaan terwijl hij het gevoel eigenlijk al miste, en dan kun je het inderdaad makkelijk loslaten.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:53 schreef deesje92 het volgende:
Ik vind het gek dat je zo hard je best doet om iets te laten werken en dan opeens van het ene op andere moment denkt: "jammer, helaas!". En dan schijnbaar meteen niet meer emotioneel betrokken bent. En er ook geen zin meer in hebt om er nog wat dieper over te praten.
Omdat je het iig geprobeerd hebt!quote:En ik moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk niet zo verdrietig ben hierover, ik weet niet zo goed waarom...
Het is ook niet van het ene op het andere moment; zoals je zelf in je allereerste post al aangaf. Je koos er alleen voor er niets tegen te doen... en ja, dan houdt het op een gegeven moment gewoon op.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:53 schreef deesje92 het volgende:
Ik vind het gek dat je zo hard je best doet om iets te laten werken en dan opeens van het ene op andere moment denkt: "jammer, helaas!". En dan schijnbaar meteen niet meer emotioneel betrokken bent. En er ook geen zin meer in hebt om er nog wat dieper over te praten.
quote:Op zondag 29 januari 2012 15:00 schreef drijfhout het volgende:
Goed gedaan Deesje! Ik denk dat dat goeie gevoel ervan komt dat je trots op jezelf mag zijn dat je het gedaan hebt, nu hoef je niet meer te twijfelen over "wat als...".
En ja, dat is best gek of apart van zijn kant dan, dat die beslissing zo plots en radicaal kwam. Maar een breakup komt eigenlijk bijna altijd onverwacht.
Ik vind het in ieder geval mega-stoer dat je dit topic niet alleen geopend hebt, maar er ook iets mee gedaan hebt. Wees ontzettend trots op jezelf, ik had het niet achter je gezocht na die OP.
Stoer wijf!
Nou, het kan maar duidelijk zijnquote:Op zondag 29 januari 2012 11:53 schreef deesje92 het volgende:
Laatste update: we hebben gebeld...
Hij zei dat het voor hem eigenlijk gewoon zo is dat het in het begin goed ging en klikte en dat die klik gaandeweg minder werd en het uiteindelijk niet meer werkte. En dat ie er nu ook geen heil meer in ziet om het nog een xtje te proberen.
Hij klonk even nuchter en nonchalant als toen 'ie de relatie beeïndigde. Terwijl ie tijdens de relatie zo hard z'n best heeft gedaan tot het einde (qua initiatief nemen, inzet tonen) en ook vaak genoeg z'n frustraties over mijn passiviteit/geslotenheid op emotionele toon uitte.
Maargoed, de conclusie van zijn kant is in ieder geval duidelijk! Hij heeft dr geen zin meer in... En ik moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk niet zo verdrietig ben hierover, ik weet niet zo goed waarom...
Bedankt iig allemaal voor de reacties etc!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |