Zit ik straks met m'n gare kop in de trein, zit ik weer naar die torso van Lodeiro te kijken.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lodeiro is zo wel met z'n foto in meerdere kranten gekomen, dus dat was geslaagd.
Ja ja, de bal is rond, elf tegen elf..quote:Op maandag 23 januari 2012 20:56 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Toch telt elk doelpunt of die nou lucky is of niet.
Had ik dus ook in de bus, krantje maar weg gelegdquote:Op maandag 23 januari 2012 20:56 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Zit ik straks met m'n gare kop in de trein, zit ik weer naar die torso van Lodeiro te kijken.
goed is goed, fout is foutquote:Op maandag 23 januari 2012 20:57 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja ja, de bal is rond, elf tegen elf..
Sluit het niet uit bij zo'n Arnhemse tokkiequote:Op maandag 23 januari 2012 20:58 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat zal Janssen geroepen hebben, inderdaad?
Zal het iets met een dodelijke ziekte geweest zijn? Of is dit insinueren?
Vind ik altijd zo kansloos. Je staat zelf met je benen wijd open.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:58 schreef ZuidGrens het volgende:
"Jij gaat straks geïnterviewd worden door de VI AZ-watcher, haha!"quote:Op maandag 23 januari 2012 20:58 schreef ZuidGrens het volgende:
Kanker is de meest gebruikte krachtterm.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:58 schreef ZuidGrens het volgende:
Beste speler van de afgelopen maanden.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:55 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat is die Lodeiro een mongool. Kan die kerel een beetje ballen eigenlijk? Zie hem bijna nooit spelen.
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
"Jij gaat straks geïnterviewd worden door de VI AZ-watcher, haha!"
Sowieso de beste Uruguayaanse speler van de afgelopen maanden in de eredivisie.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Beste speler van de afgelopen maanden.
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
"Jij gaat straks geïnterviewd worden door de VI AZ-watcher, haha!"
Haha, en dan stug door blijven gaan wanneer iemand een grapje maakt. Wat een autist die Martens.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:00 schreef DrDentz het volgende:
Ik mis Tom Knipping een beetje met een schokkend "oh oh oh hoe dat toch allemaal kan in die bizarre voetballerij"-verhaal.
Uit het Vlaams overgewaaidquote:Op maandag 23 januari 2012 20:59 schreef rubbereend het volgende:
sterkhouder is wel het toverwoord tegenwoordig
Dit soort shit hequote:Op maandag 23 januari 2012 20:59 schreef bjanaan het volgende:
De middenvelder van AZ had het over Theo Janssen. Gistermiddag (zondag) werd de middenvelder van Ajax te kijk gezet door de Belgische international. In een prachtige schijnbeweging tikte Martens de bal voorbij Theo Janssen. "Theo slingerde er heel wat verwijten uit", vertelde Martens na afloop tegenover Belgiumsoccer.
Via zijn hiel tikte hij de bal door de benen van Theo Janssen, die toch al geen gelukkige wedstrijd speelde. "Theo riep mij heel wat woorden na, vooral het laatste was lelijk. Maar nadien kon hij er wel om lachen. Janssen is een voetballer die houdt van dat soort dingen", aldus Martens. Al blijft het een raadsel wat Theo Janssen heeft gezegd...
[ afbeelding ]
Bron: http://www.elfvoetbal.nl/(...)orden-na-ook-lelijke
Bedankt, nu zit ik hele tijd op dat lippen likken te letten.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:00 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik kan deze vent echt niet uitstaan.
Die stem, die kop, die bril....dat lippen likken heletijd.
Inderdaadquote:Op maandag 23 januari 2012 21:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bedankt, nu zit ik hele tijd op dat lippen likken te letten.
Hij is toch fan van Normaal?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:01 schreef ZuidGrens het volgende:
Verbeek is een kneus.
Verbeek is ook de enige persoon ter wereld die niet van muziek houdt![]()
![]()
![]()
Sinds ik hem dat heb horen zeggen heb ik een schijthekel aan die man.
Deze gast is gewoon vreselijk saai man. Ik durf te wedden dat hij in een Vinex-wijk woont, met Toyota voor de deur en een golden retriever in de achtertuin.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:00 schreef billie112 het volgende:
[..]
Doe even normaal, ze kunnen niet alleen maar leuke anekdotes vertellen...
Waar heeft Pim dat nou weer aan verdiend?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:01 schreef ZuidGrens het volgende:
Verbeek is een kneus.
Verbeek is ook de enige persoon ter wereld die niet van muziek houdt![]()
![]()
![]()
Sinds ik hem dat heb horen zeggen heb ik een schijthekel aan die man.
Vreselijk idd! Haha. Mijn god.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bedankt, nu zit ik hele tijd op dat lippen likken te letten.
Hij zal vast wel een leuk salaris verdienen.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze gast is gewoon vreselijk saai man. Ik durf te wedden dat hij in een Vinex-wijk woont, met Toyota voor de deur en een golden retriever in de achtertuin.
ik ga er ook in meequote:Op maandag 23 januari 2012 21:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vreselijk idd! Haha. Mijn god.
Wanneer ik Pim Verbeek bedoel zeg ik 'Pimmetje'quote:Op maandag 23 januari 2012 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar heeft Pim dat nou weer aan verdiend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |