Valt wel mee vind ik. Hij treed iets minder op de voorgrond dan vroeger, maar dat is alleen maar positief. Tot nu toe heeft hij niet veel gezegd, maar wat hij zei was wel TOPquote:Op maandag 23 januari 2012 20:52 schreef RedFever007 het volgende:
Ligt het aan mij of zit Gijp er een beetje ongemakkelijk bij
Het zal mij aan m'n reet roesten, maar als (import-)Maastrichtenaar moet ik natuurlijk een beetje chauvinistisch zijn.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:53 schreef Type-R het volgende:
[..]
Het enige positieve aan de geusselt in de McDonalds.
Je kan ook overal iets achter zoekenquote:Op maandag 23 januari 2012 20:52 schreef RedFever007 het volgende:
Ja, ligt aan jou.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:52 schreef RedFever007 het volgende:
Dit gehuil iig nietquote:Op maandag 23 januari 2012 20:55 schreef Geo4kant het volgende:
Ajax weer met een typische lucky klutsgoal.. what else is new.
Toch telt elk doelpunt of die nou lucky is of niet.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:55 schreef Geo4kant het volgende:
Ajax weer met een typische lucky klutsgoal.. what else is new.
Alleen gehaald om Suarez bij Ajax te houden toen hij zich eenzaam voelde..quote:Op maandag 23 januari 2012 20:55 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat is die Lodeiro een mongool. Kan die kerel een beetje ballen eigenlijk? Zie hem bijna nooit spelen.
Open deurquote:Op maandag 23 januari 2012 20:56 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Toch telt elk doelpunt of die nou lucky is of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |