omdat ik het meeste al wel gezien heb wat ik heb willen zien plus ik er ook niet echt geld meer voor en geen zin om alleen te gaanquote:Op maandag 23 januari 2012 19:04 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wow. Da's echt nieuw voor me, iemand die niet graag naar concerten gaat. Hoe dat zo?
Wat dat laatste betreft: als er wat leuks speelt ga ik er graag heen, dus roep maar.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
omdat ik het meeste al wel gezien heb wat ik heb willen zien plus ik er ook niet echt geld meer voor en geen zin om alleen te gaan
Deze horrorwinter, zo ontzettend warm, helemaal niet frostbitten en kvlt enzo.quote:
Ja om een nostalgisch gevoel op te roepen van vroeger toen de lucht nog schoon was en seks nog vies. Winters koud, zomers warm, etcquote:
Welke albums moet je voor die tijd geluisterd hebben? Een soort bucklist voor muziek zeg maar.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:27 schreef GimmeGore het volgende:
Waat blikken we op vooruit, want volgend jaar om deze tijd is de aarde toch al vergaan
Eh... De middeleeuwen?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja om een nostalgisch gevoel op te roepen van vroeger toen de lucht nog schoon was en seks nog vies.
Goed metalonderwerp, de apocalyps!quote:Op maandag 23 januari 2012 20:27 schreef GimmeGore het volgende:
Waat blikken we op vooruit, want volgend jaar om deze tijd is de aarde toch al vergaan
http://www.adultswim.com/shows/metalocalypse/index.htmlquote:Op maandag 23 januari 2012 20:29 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Goed metalonderwerp, de apocalyps!
1999 toch?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:29 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Goed metalonderwerp, de apocalyps!
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:27 schreef GimmeGore het volgende:
In de tijd dat ze vrouwen nog op de brandstapel zetten de kruizen de verkeerde kant op stonden, ja die tijd.quote:
Nasum moet ik ook zien waar weet ik nog nietquote:Op maandag 23 januari 2012 20:29 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Die zie ik wel op Obscene Extreme.
Ben wel benieuwd naar Nasum btw.
Jammer genoeg niet op Neurotic deathfestquote:Op maandag 23 januari 2012 20:36 schreef GimmeGore het volgende:
Het is de laatste keer dat ze optreden (nou ja, de laatste tour dan)
Maar ze staan geloof ik op elk festival
Amenquote:Op maandag 23 januari 2012 20:39 schreef Jigzoz het volgende:
Godver. Ik heb echt een enorme black metallust om de een of andere reden. Ik wil omvergeblazen worden, verrotting ruiken, vuur voelen.
Ondskapt stonk ook naar rottend bloed, dus dat was positief. Jammer alleen dat hier het bloed smijten achterwege bleef. Ik hou daar wel van.quote:
Iets verkeerds in de magnetron stoppen wil ook nog wel eens werken.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:39 schreef Jigzoz het volgende:
Godver. Ik heb echt een enorme black metallust om de een of andere reden. Ik wil omvergeblazen worden, verrotting ruiken, vuur voelen.
Vegetarische verrotting? Nee, sorry. Niet goed genoeg.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:45 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Iets verkeerds in de magnetron stoppen wil ook nog wel eens werken.
Hier even tijd voor een bio-dynamische black metal, een soort van compostverrotting zogezegd...
Liever iets harders als 1349 ofzoquote:Op maandag 23 januari 2012 20:45 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Iets verkeerds in de magnetron stoppen wil ook nog wel eens werken.
Hier even tijd voor een bio-dynamische black metal, een soort van compostverrotting zogezegd...
Veganistisch zelfs, volgens mij, dus dan weer zonder rotte eieren...quote:Op maandag 23 januari 2012 20:46 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Vegetarische verrotting? Nee, sorry. Niet goed genoeg.
Gewoon orthodox blazen met Antaeus of Malign ofzo....quote:Op maandag 23 januari 2012 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Liever iets harders als 1349 ofzo
Ken ik niet.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:49 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Veganistisch zelfs, volgens mij, dus dan weer zonder rotte eieren...
Ik stap even over naar zwartgat-kosmische-black metal.
Ga ik toch niet heen.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet op Neurotic deathfest
Ik twijfel nogquote:
Met Krisiun etc. hier in kaasstad ga ik meer deathmetal horen dan ik in een jaar kan verteren, dus ik ben dan ook wel weer redelijk verzadigd.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik twijfel nogkomen wel een paar leuke bands
Duur is helaas een euvel dat hier in Nederland altijd wel zal blijven.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:00 schreef GimmeGore het volgende:
Ja, een paar, waarvan ik er sowieso 2 al hier in Enschede zie, verder is het duur met veel overlappende bands
Gelukkig zijn er nog wel leuke dingen af en toe die niet te duur zijn.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:06 schreef GimmeGore het volgende:
Ligt eraan, ik vind vaak die kleine eendaagse festivalletjes als Stonehenge toch leuker.
Immortal uiteraard.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:14 schreef Inkomen het volgende:
Wat is eigenlijk de meest geschikte wintermetal? Opeth? Agalloch? Of iets meer doom- of black-achtigs?
Welk nummer is het meest winter?quote:
Iets rondom een North abyss.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welk nummer is het meest winter?
http://rapture.humanfish.net/music/media.htmlquote:Op maandag 23 januari 2012 20:39 schreef Jigzoz het volgende:
hoe kan het dat winter nog niet genoemd isquote:Op maandag 23 januari 2012 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat Winter misschien niet bekend is bij de gemiddelde metalhoofdquote:Op maandag 23 januari 2012 21:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hoe kan het dat winter nog niet genoemd is
Mwoah, zou wel mee moeten vallen. Volgens mij was er ook nog wel een videoclip van Servants of the Warsmen die toendertijd wel eens op tv werd gedraaid.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat Winter misschien niet bekend is bij de gemiddelde metalhoofd
Ik zag roadburn staan dus dacht dat is redelijk obscuur enzulksquote:Op maandag 23 januari 2012 21:45 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Mwoah, zou wel mee moeten vallen. Volgens mij was er ook nog wel een videoclip van Servants of the Warsmen die toendertijd wel eens op tv werd gedraaid.
Edit: deze dus
Veel van de 'reunie'optredens die op dat festival werden gedaan zijn toch wel van behoorlijk legendarische bands (voor stoner en doom begrippen in ieder geval)quote:Op maandag 23 januari 2012 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zag roadburn staan dus dacht dat is redelijk obscuur enzulks
Ik kende het nog niet, maar daar gaat nu denk ik wel verandering inkomen.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:45 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Mwoah, zou wel mee moeten vallen. Volgens mij was er ook nog wel een videoclip van Servants of the Warsmen die toendertijd wel eens op tv werd gedraaid.
Edit: deze dus
Jammer dat de laatste Ramesses albums zo shit zijn.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:48 schreef Trashcanman het volgende:
En als we dan toch in de trage hoek zitten: heb sinds tijden weer eens wat Ramesses opstaan
Ja, de beste nummers op Chrome Pineal zijn idd die live versies van oudere nummersquote:Op maandag 23 januari 2012 22:16 schreef nipeng het volgende:
[..]
Jammer dat de laatste Ramesses albums zo shit zijn.
Ik zal vanmiddag eens luisteren.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
http://rapture.humanfish.net/music/media.html
deze blijven altijd wel erg goed!
vooral deze http://rapture.humanfish.net/music/tormentor.WMV
Nee, elke dag een nieuw draadje, anders is het te stil.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:58 schreef GimmeGore het volgende:
Gaat het topic nu wel hard genoeg btw?
Da's best een goeie... End of the world bucketlistquote:Op maandag 23 januari 2012 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welke albums moet je voor die tijd geluisterd hebben? Een soort bucklist voor muziek zeg maar.
Alghazanth - For Thirteen Moonsquote:Op maandag 23 januari 2012 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Metalocalypse is leuk!quote:Op maandag 23 januari 2012 20:30 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
http://www.adultswim.com/shows/metalocalypse/index.html
there you go. Enjoy
Moonsorrow.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:14 schreef Inkomen het volgende:
Wat is eigenlijk de meest geschikte wintermetal? Opeth? Agalloch? Of iets meer doom- of black-achtigs?
wehehehequote:
quote:
Ligt eraan, veel van die brutal death metal bands hebben onleesbare logo'squote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..](had daar trouwens niet black metal band moeten staan, death metal bands hebben toch meestal nog wel leesbare logo's)
ik kan het indd niet lezenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:03 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ligt eraan, veel van die brutal death metal bands hebben onleesbare logo's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
in deze trant
helaas heb ik die schijttijdslijnquote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:08 schreef GimmeGore het volgende:
Begging for Incest en Cephalotripsy
en voor als je je verveelt
http://www.rottentomatoes.com/quiz/brutal-death-metal-logos/
Alleen moet je kennelijk wel facebook timeline hebben
Het vergroot het verspreidingsgebied in ieder geval. Maar goed, mooi excuus om een irritante vergadering te skippen en thuis onder de douche te springen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:15 schreef GimmeGore het volgende:
Ik denk dat dat met kort haar net zo vervelend is hoor
Daar is maar een passende vergelding voor±quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:10 schreef Jigzoz het volgende:
Godver. Er heeft een vogel net echt vol op m'n kop gekakt. Soms is lang haar hebben best vervelend...
Kloptquote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:15 schreef GimmeGore het volgende:
Deze week maar weer kwartels eten om wraak te nemen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:29 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Daar is maar een passende vergelding voor±
[..]
Klopt
Misschien geen zoete maar wel een goed gevulde wraakquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:29 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Deze week maar weer kwartels eten om wraak te nemen.
En het zet wat wraak betreft meer zoden aan de dijk dan wanneer je een kip opvreet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:33 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Misschien geen zoete maar wel een goed gevulde wraak.
Het hoeft niet perse aan het haar te liggen...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:15 schreef GimmeGore het volgende:
Ja hoor...quote:Op maandag 23 januari 2012 21:58 schreef GimmeGore het volgende:
Gaat het topic nu wel hard genoeg btw?
Is 't wat, dat Facebook timeline?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:08 schreef GimmeGore het volgende:
't Is in ieder geval lastig lezen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:49 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Is 't wat, dat Facebook timeline?
SPOILER: antwoordenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Da's best metalquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:59 schreef RockNijntje het volgende:
brutal death metal logos
73%
8 out of 11 correct
Gewoon naar de eerste en laatste letter kijken.quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:59 schreef RockNijntje het volgende:
brutal death metal logos
73%
8 out of 11 correctIk had er twee fout, maar ik ben dan ook redelijk getraind in het ontcijferen van hondsberoerde handschriften.SPOILER: antwoordenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee het zuigt monkeyballsquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:49 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Is 't wat, dat Facebook timeline?
Ik had er een fout.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:26 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik had er twee fout, maar ik ben dan ook redelijk getraind in het ontcijferen van hondsberoerde handschriften.
Toevallig staat dat nog in de planning ook.quote:
Toch niet ook Nederlands hè?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toevallig staat dat nog in de planning ook.
Ik moet eerst nog een zooitje masters doen, dus eigenlijk nog geen idee.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:54 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat is echt behoorlijk toevallig. Wanneer ga je lesgeven?
Met als afsluiter the final countdown van Europequote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:26 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Da's best een goeie... End of the world bucketlist
Zeg dat dan meteenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:08 schreef GimmeGore het volgende:
Of het is gestolen door de postbodequote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:13 schreef RoW_0 het volgende:
ExtremeFest, stelletje oplichters.
Drie keer op verschillende data's claimen dat ze mijn kaarten + cd's + t-shirts hebben verstuurd. Niks binnen krijgen.waardeloos.
Een zooitje masters? Bruut...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog een zooitje masters doen, dus eigenlijk nog geen idee.
Even een doos dooie beesten opsturen. Werkt meestal prima.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:13 schreef RoW_0 het volgende:
ExtremeFest, stelletje oplichters.
Drie keer op verschillende data's claimen dat ze mijn kaarten + cd's + t-shirts hebben verstuurd. Niks binnen krijgen.waardeloos.
Didactische master moet nog achter de normale aan.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:23 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Een zooitje masters? Bruut...
[..]
Even een doos dooie beesten opsturen. Werkt meestal prima.
Ah, ik dacht even dat je verschillende studies tegelijk deed. Literatuurwetenschappen er nog bij of zoiets.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Didactische master moet nog achter de normale aan.
Nope. Sterker nog, bar weinig literatuur. Zal ik ook eerst moeten bijhalen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:27 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ah, ik dacht even dat je verschillende studies tegelijk deed. Literatuurwetenschappen er nog bij of zoiets.
Effe luisterenquote:
Ik zou willen dat ik dat ik een master zou kunnen doen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:29 schreef Bosbeetle het volgende:
Maar dan nog enkele masters, ik vond er één al voldoende eigenlijk
Voor middelbaar zal het wel moeten.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:29 schreef Bosbeetle het volgende:
Maar dan nog enkele masters, ik vond er één al voldoende eigenlijk
Echtquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor middelbaar zal het wel moeten.Maar eerst maar eens deel een afronden.
Ik ben blij dat ik van dat geëikel af ben in ieder geval.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor middelbaar zal het wel moeten.Maar eerst maar eens deel een afronden.
Of ze het allemaal hebben geen idee, maar tijdens mijn master krijg ik geen les over hoe om te gaan met scholieren. Dus didactische master.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Echthebben alle middelbaar onderwijzers meerdere masters
dat had ik niet verwacht! (heb ooit nog wel eens met het idee rond gelopen om leraar biologie of scheikunde te worden, maar dat gaat hem dan niet worden....)
Ik kan altijd nog op een HBO gaan werkenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of ze het allemaal hebben geen idee, maar tijdens mijn master krijg ik geen les over hoe om te gaan met scholieren. Dus didactische master.
Gewoon dreigen met geweld.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of ze het allemaal hebben geen idee, maar tijdens mijn master krijg ik geen les over hoe om te gaan met scholieren. Dus didactische master.
Nee joh ze is vrouw gewoon lief lachen. Oh wacht ... dat werkt natuurlijk niet als leraresquote:
Nee, die hebben het juist altijd stukken zwaarder.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee joh ze is vrouw gewoon lief lachen. Oh wacht ... dat werkt natuurlijk niet als lerares
Leiderschap is iets wat je hebt of niet. Niet iedereen is geschikt om voor de klas te staan. Ik moet er niet aan denkenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:38 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, die hebben het juist altijd stukken zwaarder.
Het scheelt bij mij altijd heel veel als ik weet dat ik weet waar ik over praat.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leiderschap is iets wat je hebt of niet. Niet iedereen is geschikt om voor de klas te staan. Ik moet er niet aan denkensowieso om voor mensen te praten
Het is wel te leren hoor. In het begin vond ik het vreselijk moeilijk, maar na een kleine twee jaar had ik het ineens in de vingers. Het orde houden dan. Goed leren lesgeven duurt nog wel wat langer.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leiderschap is iets wat je hebt of niet. Niet iedereen is geschikt om voor de klas te staan. Ik moet er niet aan denkensowieso om voor mensen te praten
Ik vind iemand iets uitleggen al moeilijk 1 op 1. En doe het liever ook niet. Helaas ontkom ik daar op mijn werk niet aan. Gelukkig heb ik geen ambities om leraar te worden.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:43 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Het is wel te leren hoor. In het begin vond ik het vreselijk moeilijk, maar na een kleine twee jaar had ik het ineens in de vingers. Het orde houden dan. Goed leren lesgeven duurt nog wel wat langer.
En dat ga ik dus niet doen. Als leerlingen er naar vragen, dan geef ik er antwoord op, maar ik ga het zelf niet uitdragen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:46 schreef Inkomen het volgende:
Ik had een lerares godsdienst/ levensbeschouwing die van metal hield. Levensgrote poster van Iron Maiden in het lokaal.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met als afsluiter the final countdown van EuropeLekker fout eindigen.
Dat is gewoon gaafquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:46 schreef Inkomen het volgende:
Ik had een lerares godsdienst/ levensbeschouwing die van metal hield. Levensgrote poster van Iron Maiden in het lokaal.
Gonibard, dat hangt bij mij echt ergens tussenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:01 schreef Jigzoz het volgende:
O, en een briljante albumhoes van dat bandje van net:
[ afbeelding ]
Moet je wel je klassiekers kennen natuurlijk...
Succesquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:40 schreef RoW_0 het volgende:
Woah, morgen eindpresentatie houden en afstuderen voor mijn opleiding. Ik spreek jullie morgen!
Leuk logoquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:59 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Gonibard, dat hangt bij mij echt ergens tussenen
in.
Dit logo ook...
[ afbeelding ]
Ik had ze allemaal goed, maar er zaten dan ook meerdere bands tussen die ik daadwerkelijk ken (sommige alleen van naam btw maar het is al makkelijker lezen als je een vermoeden hebt wat er moet staan)quote:
Dat hielp inderdaad wel, bij de mogelijkheden spieken wat er zou kunnen staan was wel handig.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:51 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik had ze allemaal goed, maar er zaten dan ook meerdere bands tussen die ik daadwerkelijk ken (sommige alleen van naam btw maar het is al makkelijker lezen als je een vermoeden hebt wat er moet staan)
quote:
hooiquote:
quote:
ja hoor hier welquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:22 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Alles goed?
Heb besloten dat ik gauw live metal moet gaan aanschouwen
Nogmaals bedanktquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:46 schreef GimmeGore het volgende:
Nogmaals gefeliciteerd!
En stiekem zou ik toch eerst even van die vakantie genieten hoor
gefeliciteerd manquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:41 schreef RoW_0 het volgende:
Gesloagd als een baas. 8 februari papiertje pakken. 6 maanden vakantie (nouja, moet nog wel inkomen hebben) en dan van ICT > Small Business and Retail Management Duaal.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:41 schreef RoW_0 het volgende:
Gesloagd als een baas. 8 februari papiertje pakken. 6 maanden vakantie (nouja, moet nog wel inkomen hebben) en dan van ICT > Small Business and Retail Management Duaal.
Nou ik ben niet zo moeilijk qua metal.. Black, death, symphonic, goth, avant garde, thrash, power, etc... Maakt mij niet zoveel uit... Als 't maar niet te ver weg is... En 't maar lekkere metal isquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja hoor hier wel
en wat voor live metal wil je gaan aanschouwen dan?
wat is voor jou dichtbij dan?quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:10 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Nou ik ben niet zo moeilijk qua metal.. Black, death, symphonic, goth, avant garde, thrash, power, etc... Maakt mij niet zoveel uit... Als 't maar niet te ver weg is...
Ik woon in Alkmaar... Dus Alkmaar en omstreken, Amsterdam kan ook nog... Soms ook Utrecht, Nijmegen, Eindhoven... Bijvoorbeeld...quote:
dat klinkt wel puikquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:59 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Dank dank. Hier wat metal-waardering voor uw vriendelijke bericht.
aah okee geen idee of daar nog wat leuks komtquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:14 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Ik woon in Alkmaar... Dus Alkmaar en omstreken, Amsterdam kan ook nog... Bijvoorbeeld...
Hmm, de pr-lui hebben hun werk niet goed gedaan zie ik.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:29 schreef MixedEmotions het volgende:
Ik ga straks ff kijken op http://www.lordsofmetal.nl/concerten.php?filter=new
Wat dan? Er lijkt behoorlijk wat weggehaald sowieso...quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hmm, de pr-lui hebben hun werk niet goed gedaan zie ik.
Pr-lui van het lokale podium, ik mis Krisiun op 9 februari en Mad Sin op 23 maart. Denk niet dat ze op de hoogte zijn van het bestaan van sommige van die overzichten.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:56 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Wat dan? Er lijkt behoorlijk wat weggehaald sowieso...
Bende inderdaad. Alle concertdata die al bekend was is weg. Alleen de nieuwe concerten staan er nog.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hmm, de pr-lui hebben hun werk niet goed gedaan zie ik.
Jep. Ik krijg 'm voor mijn verjaardag geloof ik.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:37 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Bende inderdaad. Alle concertdata die al bekend was is weg. Alleen de nieuwe concerten staan er nog.
Ik schrok al even. Krisiun/Malevolent Creation/Vital Remains is weg van die lijst, maar op de agenda van Victorie staan ze gelukkig nog.
Ook alweer binnenkort trouwens...
Ik heb ze pas nog gemaild over dat Krisiun-concert, kort daarna kreeg ik een mailtje terug en toen stond het erop. Ik denk dat er iemand een beetje onhandig is gewest met updaten.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pr-lui van het lokale podium, ik mis Krisiun op 9 februari en Mad Sin op 23 maart. Denk niet dat ze op de hoogte zijn van het bestaan van sommige van die overzichten.
9 februari jarig? Ik kom je wel even feliciteren.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep. Ik krijg 'm voor mijn verjaardag geloof ik.
Klopt, ik vermoed dat het iets te maken heeft gehad met de nieuwe stagiairs.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:39 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik heb ze pas nog gemaild over dat Krisiun-concert, kort daarna kreeg ik een mailtje terug en toen stond het erop. Ik denk dat er iemand een beetje onhandig is gewest met updaten.
Nee, 18e. Maar in de buurt genoeg.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:40 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
9 februari jarig? Ik kom je wel even feliciteren.
Ah, dan maar gewoon hier.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, 18e. Maar in de buurt genoeg.
Nu we het toch over felicitaties hebben: gefeliciteerd man!quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:41 schreef RoW_0 het volgende:
Hatelijk gefeliciteerdquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:41 schreef RoW_0 het volgende:
Ga je morgen ook een true staken?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:57 schreef Jigzoz het volgende:
Ik ben maar weer eens Ofermod aan het blazen. Blijft toch best lekkere beukblack.
...en nu maar weer met m'n dochter verder aan haar enorme Disney-prinsessenpuzzel. Ook intens true natuurlijk.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:41 schreef RoW_0 het volgende:
Nee man. Ik heb vier eindexamenklassen. Echt geen tijd om te staken.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga je morgen ook een true staken?
Ben je het wel eens met die wel gaan staken?quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee man. Ik heb vier eindexamenklassen. Echt geen tijd om te staken.
Ze hebben wel gelijk, maar ik vind het niet echt een reden om het werk neer te leggen. Daarnaast vind ik dat een staking niet óp een bepaald moment moet zijn, maar vanáf. Omdat onderwijsstakingen altijd maar een dag zijn, hebben ze nog niet zo gek vaak effect gehad.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ben je het wel eens met die wel gaan staken?
Treden ze op dezelfde plaats op?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pr-lui van het lokale podium, ik mis Krisiun op 9 februari en Mad Sin op 23 maart. Denk niet dat ze op de hoogte zijn van het bestaan van sommige van die overzichten.
Alkmaar.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:53 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Treden ze op dezelfde plaats op?
Is het overwegen waardquote:
Zeker cult. Ik ben volgende week vrij dus als je tijd hebt kan je die jas komen halen als je wiltquote:
Nog steeds niet gehaald?quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker cult. Ik ben volgende week vrij dus als je tijd hebt kan je die jas komen halen als je wilt
Krisium is deathmetal uit Brazilië en mad sin punkquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:09 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Is het overwegen waardWaar in Alkmaar?
Krisiun is death metal? Wat is Mad Sin?
Victorie/oude Atlantis.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:09 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Is het overwegen waardWaar in Alkmaar?
Krisiun is death metal? Wat is Mad Sin?
Nee nog steeds nietquote:
Ik hoorde onlangs dat er in Alkmaar in de nabije toekomst nog heel veel meer toffe metalbands gaan spelen als de zaal met Krisiun aardig vol raakt.quote:
Goed plan ga ik ook eens doenquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:31 schreef Bosbeetle het volgende:
Toch leuk als je al je albums op een rij luistert (ben in mei begonnen hoop in mei klaar te zijn) dan kom je nog eens dingen tegen die je niet vaak meer luistert... Nevermore
Beetje het probleem van extreme metal sommige acts trekken geen publiek.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:31 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik hoorde onlangs dat er in Alkmaar in de nabije toekomst nog heel veel meer toffe metalbands gaan spelen als de zaal met Krisiun aardig vol raakt.
Maar aangezien Shining de laatste keer in Alkmaar slechts 40 man publiek trok, vrees ik het ergste...
Er zijn hier in de buurt bijna geen zalen die extreme metal boeken, dus ik hoop dat de Victorie die taak op zich gaat nemen. Stinkende black metal is altijd welkom, de rest is ook prima. Behalve dan dat power/gothic/prog-gebeuren, maar gelukkig zijn de meeste van dat soort bands te groot voor zo'n klein zaaltje.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
Beetje het probleem van extreme metal sommige acts trekken geen publiek.
Ik hoop het voor je. Alkmaar is te ver voor mij. Maar ik heb de Baroeg, Bibelot, Mezz en 013 in de buurtquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:44 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Er zijn hier in de buurt bijna geen zalen die extreme metal boeken, dus ik hoop dat de Victorie die taak op zich gaat nemen. Stinkende black metal is altijd welkom, de rest is ook prima. Behalve dan dat power/gothic/prog-gebeuren, maar gelukkig zijn de meeste van dat soort bands te groot voor zo'n klein zaaltje.
Een Marduk zou goed kunnen. Mayhem ook wel. Watain uiteraard. Immortal misschien eens een keer. En als er eenmaal een vaste schare bezoekers ontstaat, dan is er vast vanaf een bepaald moment ook wel ruimte voor wat minder grote bands als Antaeus, Averse Sefira en Ofermod.
En dat is nou juist het punt. Hier is bijna niets meer, maar bij jou in de buurt van alles. Vreemd, want Noord-Holland lijkt me toch dichtbevolkt genoeg.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je. Alkmaar is te ver voor mij. Maar ik heb de Baroeg, Bibelot, Mezz en 013 in de buurt
Toch baal ik soms wel als er een concert in bv Leeuwarden of Arnhem is. Dat is net te ver zeker als het doordeweeks is wat vaak is met tours van buitenlands bands.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:47 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En dat is nou juist het punt. Hier is bijna niets meer, maar bij jou in de buurt van alles. Vreemd, want Noord-Holland lijkt me toch dichtbevolkt genoeg.
Maar dat werkt alleen als er ook reclame gemaakt wordt door de tent zelf. Ze kunnen iedereen boeken maar als niemand dat weet helpt dat natuurlijk nog nietquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Op zich hebben ze nu iets meer de ruimte voor dat soort risico's (tenminste, als de gemeente een beetje opschiet met de vergunning), nu alleen hopen dat het niet te lang duurt voor er publiek naartoe gaat komen. En hopelijk durft de boeker daar wat grotere risico's te nemen door een bekendere naam neer te zetten (dus meer mensen, dus meer bekendheid als "metalpodium").
True, vandaar ook mijn opmerking dat de pr-lui aan het falen waren. Zaterdag maar een opmerking over plaatsen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar dat werkt alleen als er ook reclame gemaakt wordt door de tent zelf. Ze kunnen iedereen boeken maar als niemand dat weet helpt dat natuurlijk nog niet
Jij en Jigzoz hebben hier iig al genoeg reclame gemaaktquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
True, vandaar ook mijn opmerking dat de pr-lui aan het falen waren. Zaterdag maar een opmerking over plaatsen.
Krisiun heb ik laatst nog op Youtube gecheckt, maar Mad Sin ken ik niet... Linkje?quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Krisium is deathmetal uit Brazilië en mad sin punk
Nou ja zeg... Zeg, Row_0, stuiter es langs Tijn voor die jas, joh!quote:
je kan Krisiun wel zoeken op Youtube, maar Mad Sin niet?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:01 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Krisiun heb ik laatst nog op Youtube gecheckt, maar Mad Sin ken ik niet... Linkje?
Deze clip uit de tijd dat ze nog Sanctuary waren blijft me altijd bij:quote:
Zit niet zo vaak meer achter de pc...quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:08 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
je kan Krisiun wel zoeken op Youtube, maar Mad Sin niet?
Op de Facebook-pagina van Shining staan een heel aantal mensen met enorme Shining-tatoeages.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:37 schreef Tokus het volgende:
ik ben opzoek naar mensen die een bandlogo of (deel van een) albumhoes als tatooage hebben. Eén van jullie, misschien? Of kennen jullie mensen die wat hebben?
nee, hoeft niet heel duidelijk, zolang het maar metal/rock gerelateerd is.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:40 schreef bartrid het volgende:
Yup. Zie [SC] Dag krioro & Da_Ripper, Here come the Men in black. Of moet het een duidelijk herkenbare naam/logo zijn?
Ben mobiel online ...quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:33 schreef GimmeGore het volgende:
Dat zie ik
Het is Duitse Psychobilly
Dat argument geldt toch voor alles? Nu vind je een keltisch teken mooi, over tig jaar misschien niet meer.quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:21 schreef Jigzoz het volgende:
Ik snap dat trouwens niet, een bandtatoeage nemen. Je muzieksmaak verandert toch wat met de jaren. Ik moet er niet aan denken dat ik rond zou moeten lopen met een Metallica-logo op m'n arm.
Ik heb dan ook geen enkele tatoeage.quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:31 schreef Tokus het volgende:
[..]
Dat argument geldt toch voor alles? Nu vind je een keltisch teken mooi, over tig jaar misschien niet meer.
Ik help het je hopen.quote:Zelf heb ik Eddie op mijn arm. Aangezien ik al tweederde van mijn leven fan ben verwacht ik niet dat ik er ooit spijt van krijg.
die conclusie had ik al getrokkenquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:34 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen enkele tatoeage.
Ook dat. Het is een onderdeel van je geworden.quote:[..]
Ik help het je hopen.
Aan de andere kant is het misschien ook wel zo dat hoe langer je er een hebt, hoe meer het bij je hoort en hoe minder snel het je zal storen.
Ach, wie weet komt het er nog eens van. Tot nu toe heb ik er nog geen behoefte aan gehad.quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:37 schreef Tokus het volgende:
[..]
die conclusie had ik al getrokken
[..]
Ook dat. Het is een onderdeel van je geworden.
Sowieso bedenk je goed wat je als tattoo wilt nemen, het is niet makkelijk terug te draaien...quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:37 schreef Tokus het volgende:
[..]
die conclusie had ik al getrokken
[..]
Ook dat. Het is een onderdeel van je geworden.
vooral bij de 1e.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:03 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Sowieso bedenk je goed wat je als tattoo wilt nemen,
Heb je toevallig een foto van je tattoo? Ben wel benieuwdquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:31 schreef Tokus het volgende:
[..]
Dat argument geldt toch voor alles? Nu vind je een keltisch teken mooi, over tig jaar misschien niet meer.
Zelf heb ik Eddie op mijn arm. Aangezien ik al tweederde van mijn leven fan ben verwacht ik niet dat ik er ooit spijt van krijg.
Hoeveel heb jij er in totaal?quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:00 schreef Tokus het volgende:
[..]
vooral bij de 1e.
Maar ik kan me voorstellen dat als je er al diverse hebt, het toch wat makkelijker gaat. De drempel is dan sowieso al een heel stuk lager.
maar natuurlijk.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:01 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Heb je toevallig een foto van je tattoo? Ben wel benieuwd
Vet gaafquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:02 schreef Tokus het volgende:
[..]
maar natuurlijk.
[ afbeelding ]
deze staat op m'n rechterbovenarm.
Op de linkerbovenarm heb ik een banthaschedel.
oow dat vind ik wel weer goed nieuwsquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:25 schreef Jigzoz het volgende:
Ah, er komt weer een nieuwe Burzum aan. In mei moet het ding uitkomen.
Hangt er vanaf of het achteraf een leuke ex blijkt. Sommige exen zijn nog steeds leuke mensen, andere lijken in niets meer op wie ze waren. Maar goed, zelfs de namen van m'n kinderen zou ik niet in me laten krassen. Ik denk niet dat het op welke manier dan ook een voordeel geeft.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
Namen van je lover is een groter risico dan een band tattoo
Zeker. Fallen vond ik behoorlijk sterk. Althans, de eerste drie nummers.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow dat vind ik wel weer goed nieuws
Ik wil wel een tattoo maar weet nog niet precies wat. iig geen namen van exen wat die heb ik nietquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:31 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of het achteraf een leuke ex blijkt. Sommige exen zijn nog steeds leuke mensen, andere lijken in niets meer op wat ze waren. Maar goed, zelfs de namen van m'n kinderen zou ik niet in me laten krassen. Ik denk niet dat het op welke manier dan ook een voordeel geeft.
Wat dacht je van zoiets?quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil wel een tattoo maar weet nog niet precies wat. iig geen namen van exen wat die heb ik nieteen bandlogo's doe maar niet.
Coolquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:39 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wat dacht je van zoiets?
[ afbeelding ]
Zoiets dan?quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Coolnee iets anders heb al een idee.
Ik wil nog wel normaal over straat kunnenquote:
Over straat kunnen wordt overschat.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil nog wel normaal over straat kunnen
Ben ik het helemaal mee eens. Vaak eindigen relaties niet echt plezierig en om er dan iets overheen te laten tattoeren maakt het ook een groot zooitje vaak... Tattoo's zijn het mooist vind ik als ze symbool staan voor iets wat je hebt meegemaakt of zo.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
Namen van je lover is een groter risico dan een band tattoo
Logo van Opeth is inderdaad erg mooi. Dat zou ik wel aan de muur hebben hangen. Op heel groot formaatquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:48 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens. Vaak eindigen relaties niet echt plezierig en om er dan iets overheen te laten tattoeren maakt het ook een groot zooitje vaak... Tattoo's zijn het mooist vind ik als ze symbool staan voor iets wat je hebt meegemaakt of zo.
Vaak wordt je fan van een band om een reden, iets brengt je tot die band, en ook steeds weer terug ook al luister je er soms heel lang niet naar....Maar het hoeft niet perse een logo te zijn, cover art die je aanspreekt kan ook nog...
Als er een logo is die ik mooi vind als tattoo, dan is het deze:
[ afbeelding ]
Dat ookquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Logo van Opeth is inderdaad erg mooi. Dat zou ik wel aan de muur hebben hangen. Op heel groot formaat
Ik heb wel een canvas doek van de laatste albums van Mastodon, Machine Head, Opeth en Dream Theater. Dus de 4 covers op een doek.quote:
Zeker geen foto van?quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb wel een canvas doek van de laatste albums van Mastodon, Machine Head, Opeth en Dream Theater. Dus de 4 covers op een doek.
Die is ook coolquote:
nog nietquote:
Dan wachten we geduldig afquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
nog nietwordt aan gewerkt net zoals een foto van mijn cd kast
dat is het zeker ben ook erg benieuwd naar het nieuwe albumquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:31 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of het achteraf een leuke ex blijkt. Sommige exen zijn nog steeds leuke mensen, andere lijken in niets meer op wie ze waren. Maar goed, zelfs de namen van m'n kinderen zou ik niet in me laten krassen. Ik denk niet dat het op welke manier dan ook een voordeel geeft.
[..]
Zeker. Fallen vond ik behoorlijk sterk. Althans, de eerste drie nummers.
dat heb ik met het nummer van oasis met live foreverquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:48 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens. Vaak eindigen relaties niet echt plezierig en om er dan iets overheen te laten tattoeren maakt het ook een groot zooitje vaak... Tattoo's zijn het mooist vind ik als ze symbool staan voor iets wat je hebt meegemaakt of zo.
Vaak wordt je fan van een band om een reden, iets brengt je tot die band, en ook steeds weer terug ook al luister je er soms heel lang niet naar....Maar het hoeft niet perse een logo te zijn, cover art die je aanspreekt kan ook nog...
Als er een logo is die ik mooi vind als tattoo, dan is het deze:
[ afbeelding ]
Is 't een bepaald stuk tekst ervan of het hele nummer?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat heb ik met het nummer van oasis met live forever
dat is echt mijn lijflied geworden
Hoewel dat album met die opnieuw opgenomen oude nummers nogal teleurstellend was. Heb je dat interview in Terrorizer trouwens gelezen? Hij had nog wel wat verstandige dingen te melden. Helaas ook een aantal wat minder verstandige, maar dat is 'm vergeven.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is het zeker ben ook erg benieuwd naar het nieuwe album
sinds ie vrij is issie weer goed bezig in ieder geval
Dat is wel een mooie cover inderdaad. De meeste covers zijn tegenwoordig niet zo mooi. Terwijl dat wel een belangrijk stuk is van het geheel.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:01 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Dan wachten we geduldig af
[ afbeelding ]
Deze vind ik wel poster waardig:
[ afbeelding ]
Die is gaaf maar dat had ik je al gezegdquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:25 schreef RoW_0 het volgende:
Nog steeds trots op mijn bazen tat
[ afbeelding ]
Gevalletje tits or gtfo.
Haha ja, dat klopt. Alhoewel ik nu serieus aan het kijken ben naar mijn sleeve. Tot aan mijn ellenboog. Eindigt met een "Ring" of "Band".quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:26 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Die is gaaf maar dat had ik je al gezegd
dat hele nummer zit retegoed in elkaar tekst als muzikaalquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:16 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Is 't een bepaald stuk tekst ervan of het hele nummer?
Ziet er heel goed uitquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:28 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Haha ja, dat klopt. Alhoewel ik nu serieus aan het kijken ben naar mijn sleeve. Tot aan mijn ellenboog. Eindigt met een "Ring" of "Band".En verder kijken hoe ik het wil. Dit vind ik bijvoorbeeld erg mooi.
[ afbeelding ]
nope nog niet. Wel heb ik een paar dingen in mijn hoofd die ik graag erin wil hebben. Zoals, een hartjequote:Op donderdag 26 januari 2012 20:33 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Ziet er heel goed uit
Heb je een foto van wat je nu hebt?
Klinkt leukquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:35 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
nope nog niet. Wel heb ik een paar dingen in mijn hoofd die ik graag erin wil hebben. Zoals, een hartjeen mijn sterrenbeeld etc.
die ouwe nummers in een nieuw jasje had van mij ook niet echt gehoeven maar dat komt omdat ik zo gewend ben aan de ouwe versiesquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:18 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hoewel dat album met die opnieuw opgenomen oude nummers nogal teleurstellend was. Heb je dat interview in Terrorizer trouwens gelezen? Hij had nog wel wat verstandige dingen te melden. Helaas ook een aantal wat minder verstandige, maar dat is 'm vergeven.
Voor het geval dat: zie hier.
Nu weer verder met seizoen 6 van Dexter.
Ik heb 't niet getekend hehequote:
Had je mijn kop moeten zien toen ik net m'n nieuwe rooster onder ogen kreeg.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:32 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik kom eigenlijk nooit somber kijkende metalheads tegen, eigenlijk alleen maar versies met een enorme smile op de bek en een glas bier in de hand.
Maar de volgende dag kijken ze somber als ze een mega kater hebbenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:32 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik kom eigenlijk nooit somber kijkende metalheads tegen, eigenlijk alleen maar versies met een enorme smile op de bek en een glas bier in de hand.
Hey ik lijk wel erg veel op de grindquote:
Cadeautje?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:48 schreef Tokus het volgende:
weinig te doen, dus een paar uurtjes vrijgenomen.
en nu spelen met m'n nieuwe flitsset...
Hehe yupquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hey ik lijk wel erg veel op de grind
En op welke lijk jij het meest?quote:
Ze missen allemaal gezichtsbeharing. Het lijkt de norm welquote:
Erm vind mezelf niet echt lijken.... Misschien de death versie...quote:
Oh gefeliciteerd met je cadeautje danquote:
Dat idee krijg je wel ja hehequote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:57 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ze missen allemaal gezichtsbeharing. Het lijkt de norm wel
Uitgaande van je foto's had ik dat ook gezegdquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:59 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Erm vind mezelf niet echt lijken.... Misschien de death versie...
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Uitgaande van je foto's had ik dat ook gezegd
Ik (tijnbrein) Grind
Jij Deathmetal
Row Blackmetal
Nu de rest nog haha
halloquote:
quote:
nogalquote:
Vaaaaaaaagquote:
Heel True zo vooraanquote:Op zondag 29 januari 2012 19:56 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Jazeker.
Heb je al op Metalshots gekeken? Daar sta jij op.
In dat Vader-shirt?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:56 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Jazeker.
Heb je al op Metalshots gekeken? Daar sta jij op.
Pics or it did not happenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:11 schreef RoW_0 het volgende:
Tering wat was ik daar knetter dronken. Vernederend. Wie de fuck is dat lelijke mormel naast me.
Ja, ik dacht toen al...quote:Op zondag 29 januari 2012 23:11 schreef RoW_0 het volgende:
Tering wat was ik daar knetter dronken. Vernederend. Wie de fuck is dat lelijke mormel naast me.
Prima. Roep maar wat.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:25 schreef RoW_0 het volgende:
Did not happen!
Trouwens, wanneer organiseren we zo'n meeting? Lijkt me wel lachen. Allemaal naar utrecht of zo.
Foto! Foto!quote:Op zondag 29 januari 2012 23:11 schreef RoW_0 het volgende:
Op de eerste of de 2e foto met jou erop?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:11 schreef RoW_0 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |