Picknicken en eendjes voerenquote:Op maandag 23 januari 2012 20:55 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als ik ook nog heelhuids thuis wil komen moet ik niet gaan schaatsen
Dierentuin kan nog wel.
Ach. Het is ook niet dat ik verliefd ben ofzo. Het was gewoon een hele lieve meid waar ik heel leuk heb kunnen praten een avond lang. Dat is best een vervolgafspraak waard.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:53 schreef heloef het volgende:
Het is best vervelend niet eens iemand op het oog te hebben.
Ja maar alsnog je hebt iemand op het oog.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach. Het is ook niet dat ik verliefd ben ofzo. Het was gewoon een hele lieve meid waar ik heel leuk heb kunnen praten een avond lang. Dat is best een vervolgafspraak waard.
Er is inderdaad wel een verschil tussen iemand op het oog hebben en verliefd zijn. Maar ik ben veel te bang dat als ik dan weer eens meen iemand op het oog te hebben, ik helaas weer snel verliefd zou wordenquote:Op maandag 23 januari 2012 20:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar alsnog je hebt iemand op het oog.
Je bent niet hotel de botel natuurlijk.
Daar heb ik nooit zo'n last van.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:59 schreef Capstan het volgende:
[..]
Er is inderdaad wel een verschil tussen iemand op het oog hebben en verliefd zijn. Maar ik ben veel te bang dat als ik dan weer eens meen iemand op het oog te hebben, ik helaas weer snel verliefd zou worden
Sja, gewoon de vrienden van je vrienden leren kennen enzulks. Er is vast wel ergens iemand waarmee je het goed kunt vinden.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar alsnog je hebt iemand op het oog.
Je bent niet hotel de botel natuurlijk.
Meh, ik word niet zo snel verliefd.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:59 schreef Capstan het volgende:
[..]
Er is inderdaad wel een verschil tussen iemand op het oog hebben en verliefd zijn. Maar ik ben veel te bang dat als ik dan weer eens meen iemand op het oog te hebben, ik helaas weer snel verliefd zou worden
Dit, naar de dierentuin met een blowtje erbij (als je ervan houd) en je hebt gegarandeerd een topdag samen!quote:
He?quote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:00 schreef Foe_Yong_Hai_ het volgende:
[..]
Dit, naar de dierentuin met een blowtje erbij (als je ervan houd) en je hebt gegarandeerd een topdag samen!
quote:
Ik op zich ook niet snel; ik kan ook wel iemand leuk vinden zonder verliefd te zijn. Maar omdat het al zo lang geleden is ben ik er iedere keer als ik dan iemand leuk lijk te vinden bang voor dat het weer gebeurt.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Meh, ik word niet zo snel verliefd.
ik niet.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:01 schreef SiIk het volgende:
Wie gaat er binnenkort met mij naar de dierentuin dan?
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
Wat een goeie ideeën nu nog iemand om dat mee te gaan doen
Foe Yong Hai matching bureau, at your service!quote:Op maandag 23 januari 2012 21:01 schreef SiIk het volgende:
Eerst kijken hoe erg je bitchheid eigenlijk is. Anders durf ik niet. Misschien gooi je me wel in de krokodillenkooi.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:01 schreef SiIk het volgende:
Sorry, nee.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:01 schreef SiIk het volgende:
Ik ben zo vaak naar Artis gestuurd door school door de jaren heen.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:01 schreef SiIk het volgende:
Ik ook zo vaak.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben zo vaak naar Artis gestuurd door school door de jaren heen.
De trauma's zijn nog vers.
Nee, je ziet dit verkeerd.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:03 schreef kutkloon7 het volgende:
Dat krijg je ervan Silk, iedereen afwijzen.
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:04 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee, je ziet dit verkeerd.
Heloef wil nogsteeds met mij naar de film, Mur wil ook daten maar is bang voor de dierentuin, en Kaneel zegt ook nog geen nee
Als ik verliefd word, word ik ook gek en stort van een emotionele afgrond, met gehuil natuurlijk.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:01 schreef Capstan het volgende:
[..]
[..]
Ik op zich ook niet snel; ik kan ook wel iemand leuk vinden zonder verliefd te zijn. Maar omdat het al zo lang geleden is ben ik er iedere keer als ik dan iemand leuk lijk te vinden bang voor dat het weer gebeurt.
Wanneer heb je tijd?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:01 schreef SiIk het volgende:
Dit.quote:
Als je in Leiden met stappen niet eng bent, durf ik wel denk ik.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:04 schreef SiIk het volgende:
[..]
Heloef wil nogsteeds met mij naar de film, Mur wil ook daten maar is bang voor de dierentuin, en Kaneel zegt ook nog geen nee
Vleesquote:
Ik zeg wel nee.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:04 schreef SiIk het volgende:
[..]
Gehuild heb ik er nog nooit bij. Wel gezweet. Liters en litersquote:Op maandag 23 januari 2012 21:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik verliefd word, word ik ook gek en stort van een emotionele afgrond, met gehuil natuurlijk.
Redelijk hilarisch als je over nadenkt.
Jouw glas is heel halfvol meid.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:04 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik word alleen maar blij van verliefd zijn.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik verliefd word, word ik ook gek en stort van een emotionele afgrond, met gehuil natuurlijk.
Redelijk hilarisch als je over nadenkt.
Dus je zit niet te huilen achter je computer?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:04 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als jij er ook blij van kunt worden als het niet wederzijds is, is dat alleen maar mooi.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik word alleen maar blij van verliefd zijn.
Neen, sorry.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:08 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dus je zit niet te huilen achter je computer?
Kutkloon7, wreker van alle mannen die door SiIk zijn afgewezen
Alles in het belang van het grotere goed, toch beertje?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:08 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dus je zit niet te huilen achter je computer?
Kutkloon7, wreker van alle mannen die door SiIk zijn afgewezen
Gezweet? Als ze in je buurt kwam?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:06 schreef Capstan het volgende:
[..]
Gehuild heb ik er nog nooit bij. Wel gezweet. Liters en liters
En mij wijs je niet eens af je negeert mij gewoonquote:
Ik haat werkelijk waar ieder facet.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik word alleen maar blij van verliefd zijn.
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alles in het belang van het grotere goed, toch beertje?
Je bedoelt dat je het haat om afgewezen te worden.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik haat werkelijk waar ieder facet.
Oeh, burn!quote:Op maandag 23 januari 2012 21:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je het haat om afgewezen te worden.
De afwijzing dus, niet de verliefdheid.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik haat werkelijk waar ieder facet.
Ik was nog aan het nadenkenquote:Op maandag 23 januari 2012 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En mij wijs je niet eens af je negeert mij gewoon
Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar als ik verliefd was, had ik ook vóór de afwijzing al wel het idee dat die eraan zat te komen, dus vond ik de verliefdheid op zich ook niet echt geweldig.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oeps te vroeg gejuichtquote:
Ja, ik snap ook niet waarom hij niet nog even een paar jaar lekker naïef blijft. Veel beter voor je geestelijke gezondheid.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:12 schreef twi het volgende:
Zeventien jaar oud en dan al verbitterd over verliefd zijn. Het is toch wat...
Oh wacht, achttien...
quote:
Ik ga even door de facetten.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik vrees dat we onze grote liefde nooit meer zullen zienquote:Op maandag 23 januari 2012 21:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
KUTKLOON
Nog wat van onze sanne gehoord?
De momenten dat je aan hem/haar denkt.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga even door de facetten.
De twijfel (vind haar gewoon leuk of is het meer)
Het besef (crap)
De vernieuwde twijfel (vind ze mij ook leuk?)
Het contact uitbouwen (date regelen, faalde altijd)
Dan de directe of indirecte afwijzing (het drama)
Punt een is al kut en verwarrend, de stappen daarna ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |