Ik val op vrouwen, dus er komt geen foto van een andere gozer in mijn foboquote:Op maandag 23 januari 2012 19:54 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
waar blijft die knappe vent in je fobo
Je hoeft toch niet op iemand te geilen om hem in je fobo te mogen zetten?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik val op vrouwen, dus er komt geen foto van een andere gozer in mijn fobo
Ik heb ook Michael Jackson en Gerard Ekdom in mijn fobo staan.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet op iemand te geilen om hem in je fobo te mogen zetten?
Ik wil zelfs niet de schijn tegen hebben, ik kan geen zuchtje tegenwind gebruikenquote:Op maandag 23 januari 2012 19:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet op iemand te geilen om hem in je fobo te mogen zetten?
Nummer is wel gaaf maar hard neequote:
die ik heb gemaakt duhquote:Op maandag 23 januari 2012 19:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik val op vrouwen, dus er komt geen foto van een andere gozer in mijn fobo
Ik wel. Van Ekdom dan.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb ook Michael Jackson en Gerard Ekdom in mijn fobo staan.
Word ik niet echt geil van.
Op foto's en TV ja, zodra je voor hem staat ben je sneller droog dan mijn onderbroek na een fapbeurt.quote:
Zijn lengte is wel een beetje een moodkiller ja.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Op foto's en TV ja, zodra je voor hem staat ben je sneller droog dan mijn onderbroek na een fapbeurt.
Welke knappe vent danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Zo klein?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zijn lengte is wel een beetje een moodkiller ja.
Hij is een stuk kleiner dan mij.quote:
dan ik.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is een stuk kleiner dan mij.
En ik ben kleiner dan Myra
Dus je snapt het idee.
Tom Cruise klein?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is een stuk kleiner dan mij.
En ik ben kleiner dan Myra
Dus je snapt het idee.
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
het is "stuk kleiner dan ik"
Het zal me werkelijk waar een worst wezen.quote:
nee die is wel kleinerquote:Op maandag 23 januari 2012 20:18 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Het zal me werkelijk waar een worst wezen.
Ik weet niet hoe klein die is, maar Ekdom zal niet veel langer zijn dan 1,73.quote:
Dat is toch niet kleinquote:Op maandag 23 januari 2012 20:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe klein die is, maar Ekdom zal niet veel langer zijn dan 1,73.
Voor een meisje van 1,85 is dat klein.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is toch niet kleinKleiner dan 170 cm is klein voor een man.
Dat kan toch lief en schattig zijnquote:Op maandag 23 januari 2012 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor een meisje van 1,85 is dat klein.
Waarom denk je dat ik nog maagd ben.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan toch lief en schattig zijnoh wacht dat willen vrouwen niet
Omdat je geen Nederlands kenquote:Op maandag 23 januari 2012 20:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik nog maagd ben.
Taal van de liefde is universeel en dat soort vrouwengeleuter.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat je geen Nederlands ken
I wanna fock on tze teeblequote:Op maandag 23 januari 2012 20:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Taal van de liefde is universeel en dat soort vrouwengeleuter.
Ik heb gelukkig een vrouw gevonden die wel op lieve schattig jongens vielquote:Op maandag 23 januari 2012 20:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik nog maagd ben.
Ja heloef, word iemands toyboy, dan mag dat.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig een vrouw gevonden die wel op lieve schattig jongens viel
Jij zei gisteren dat je niet schattig wasquote:Op maandag 23 januari 2012 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:36 schreef kutkloon7 het volgende:
Als alle schattige mannen/jongens hier nou een enorme tatoeage op hun gezicht nemen, dan komt het wel goed
Je gaat het met Joysa doen.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
Heloef!
Zaterdag is het zover! Kan je het dansje al?
You suctioning me?quote:
Het kan!quote:Op maandag 23 januari 2012 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toyboy? Zelfs mijn nichtjes van 5 schieten in de lach om mijn lichaam.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja heloef, word iemands toyboy, dan mag dat.
Als alle schattige mannen/jongens hier nou een enorme tatoeage op hun gezicht nemen, dan komt het wel goed
Dat dus, ik zoek alleen nog iemand waarvan ik toyboy kan zijn.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja heloef, word iemands toyboy, dan mag dat.
Dat ben ik ook niet voor iedereenquote:Op maandag 23 januari 2012 20:34 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jij zei gisteren dat je niet schattig was![]()
Bartje is ook schattig-af. Nu wordt hij vast ook wel gedaan
Dus er is nog hoopquote:
Stuquote:
Als je hier niet nat van wordt weet ik het ook niet meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:40 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Als je hier niet nat van wordt weet ik het ook niet meerDie tweede, als iemand zich ooit laat beffen door een jongen met "pussy eater" op zijn bovenlip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Zonder liefde is het minder leuk om ze genadeloos af te wijzenquote:Op maandag 23 januari 2012 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Arme Silk, een man wilde alleen met haar neuken.
Gek dat we bang voor je zijn he?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zonder liefde is het minder leuk om ze genadeloos af te wijzen
Heerlijke bitch dat je bent.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zonder liefde is het minder leuk om ze genadeloos af te wijzen
Collected so far: 0quote:
quote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heerlijke bitch dat je bent.![]()
Verder wel een leuke date gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |