Jaquote:Op maandag 23 januari 2012 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Verschil voel je iig tussen iemand van 16 en 18. Toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles is kut, het leven, school, liefde dat soort onzin.quote:
Nee, alles is kut behalve liefdequote:Op maandag 23 januari 2012 19:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Alles is kut, het leven, school, liefde dat soort onzin.
Einde gezeik, verder gaan met SOGgen.
Lomp is leuk.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:35 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen vinden mij niet eng, slechts...tsja kweetniet. Lomp?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Hoe kun je dat nou zeggen na afgelopen vrijdag.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik doe mee maar dan WOGgen SOGgen kan ik niet meerquote:Op maandag 23 januari 2012 19:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat vind ik nou juist wel aandoenlijk, dat lompequote:Op maandag 23 januari 2012 19:35 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen vinden mij niet eng, slechts...tsja kweetniet. Lomp?
Ik heb gewoon even een hekel aan het leven algemeen.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, alles is kut behalve liefde
quote:Op maandag 23 januari 2012 19:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Lomp is leuk.
Ik ben sowieso lomper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat sowieso, maar alsnog.quote:
Ik voel je pijn man.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb gewoon even een hekel aan het leven algemeen.![]()
En aan dat nog wel het meest.
Als het wordt beantwoord kan ik niet één ding aan liefde noemen dat kut is hoor.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb gewoon even een hekel aan het leven algemeen.![]()
En aan dat nog wel het meest.
Inderdaad.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou zeggen na afgelopen vrijdag.
Ik wel.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als het wordt beantwoord kan ik niet één ding aan liefde noemen dat kut is hoor.
Je neukertje?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:36 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik zie iemand en zij is gracieus
rara wie is het?
Mooi, dus je begrijpt mijn standpunt wel.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als het wordt beantwoord kan ik niet één ding aan liefde noemen dat kut is hoor.
Nee, jij hebt newb, en newb is fantastisch.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, ik ben daar te jong en naïef voor gelukkig
Dat zal het verklarenquote:Op maandag 23 januari 2012 19:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, jij hebt newb, en newb is fantastisch.
Toch mooi in de grootste slettentent van Midden-Nederland geweestquote:Op maandag 23 januari 2012 19:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik moet zeggen: Iemand rondslepen met spierpijn is nog kutter dan het leven.
Topavondje en ik heb me er direct verklaard tot evenementen rokert.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Toch mooi in de grootste slettentent van Midden-Nederland geweest. En achteraf was het best grappig
.
Waren er breezersletten die heloef wilden pijpen?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Toch mooi in de grootste slettentent van Midden-Nederland geweest. En achteraf was het best grappig
.
Pinda geloofde niet dat je hebt gerookt. Ze heeft wel 5x gevraagd of het echt zo wasquote:Op maandag 23 januari 2012 19:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Topavondje en ik heb me er direct verklaard tot evenementen rokert.
Heloef en niemand uit dit topic kan op tegen de hosselturken aldaar. Kansloze missie, het was wel vermakelijk tho.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waren er breezersletten die heloef wilden pijpen?
quote:Op maandag 23 januari 2012 19:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Lomp is leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja misschien online. Maar in het echte leven kunnen ze dat niet echt handelen/waarderen, dat directe.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat vind ik nou juist wel aandoenlijk, dat lompeHeaven is a place on earth with you
Puh, da's easy.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
[..]
Ja misschien online. Maar in het echte leven kunnen ze dat niet echt handelen/waarderen, dat directe.
Schat, ik kom uit de achterhoek.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
[..]
Ja misschien online. Maar in het echte leven kunnen ze dat niet echt handelen/waarderen, dat directe.
quote:Op maandag 23 januari 2012 19:44 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nog steeds nog nooit gerookt.
Je weet niet wat je mistquote:Op maandag 23 januari 2012 19:44 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nog steeds nog nooit gerookt.
Die bestaan niet.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waren er breezersletten die heloef wilden pijpen?
Bwhehehequote:Op maandag 23 januari 2012 19:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Pinda geloofde niet dat je hebt gerookt. Ze heeft wel 5x gevraagd of het echt zo was.
Inderdaad, je moet daar niet willen hosselen, gewoon niet.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heloef en niemand uit dit topic kan op tegen de hosselturken aldaar. Kansloze missie, het was wel vermakelijk tho.
da's waar. Hoe was je date?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Schat, ik kom uit de achterhoek.
You ain't seen nothing yet
Dat is het enige wat ik er kut aan vind, dat ik niet weet wat ik mis. Voor de rest interesseert het me niet zoveel, maar gewoon het idee dat ik iets nooit gedaan heb begint me te ergerenquote:Op maandag 23 januari 2012 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mistgewoon een keer doen
Zo snel gaat het gelukkig niet. Maar pas op dat je er niet al te vatbaar voor bent, ik ben ook begonnen als een bierdrink-roker.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:47 schreef heloef het volgende:
Ik werd zaterdagmiddag wakker en het eerste wat ik dacht is: Shit, ik heb trek in een sigaret.
Ik vreesde even dat ik als mijn moeder was verworden.
Welke datequote:
Hard?quote:
Straattaal jwzquote:
Nu ik officieel niet-schattig verklaard ben hossel ik aan de lopende band natuurlijk, duhquote:Op maandag 23 januari 2012 19:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Met je fotomodel, heb je er zoveel lopen dat je de tel kwijt raakt?
waar blijft die knappe vent in je foboquote:Op maandag 23 januari 2012 19:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nu ik officieel niet-schattig verklaard ben hossel ik aan de lopende band natuurlijk, duh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |