Sowiesoquote:Op maandag 23 januari 2012 19:51 schreef zyntex het volgende:
Ik ben geen pedo, we hebben gewoon al een tijdje contact. Zowiezo zijn meisjes al een stukje verder dan jongens. Ik ben niet meteen uit op meer dan praten enz.
Jij eet van beide walletjes?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:51 schreef zyntex het volgende:
Ik ben geen pedo, we hebben gewoon al een tijdje contact. Zowiezo zijn meisjes al een stukje verder dan jongens. Ik ben niet meteen uit op meer dan praten enz.
quote:Op maandag 23 januari 2012 19:51 schreef zyntex het volgende:
enz = pijpen enzo?quote:Ik ben niet meteen uit op meer dan praten enz.
Hoax, studeren kan niet als je 16 bent.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:54 schreef zyntex het volgende:
Voor wat extra informatie en hopelijk voor wat serieus antwoorden. Zij doet dezelfde studie ik zit alleen in mijn stage jaar en zij begint net met die studie. Het begon gewoon als tips geven enzovoorts dus hou op
Studie?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:54 schreef zyntex het volgende:
Voor wat extra informatie en hopelijk voor wat serieus antwoorden. Zij doet dezelfde studie ik zit alleen in mijn stage jaar en zij begint net met die studie. Het begon gewoon als tips geven enzovoorts dus hou op
Misschien heeft ze vmbo gedaan en gaat ze nu mbo doen?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:54 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Hoax, studeren kan niet als je 16 bent.
quote:Op maandag 23 januari 2012 19:56 schreef Copycat het volgende:
Volgens de wet ben je inderdaad geen pedo. Volgens mijn wet ben je dan weer wel erg sneu als je als 24-jarige vent een meiske van 16 in een ontmoeting probeert te pushen.
Comes with the territory.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:58 schreef Angel-Joy het volgende:
Alle reactie over hun leeftijd, lekker boeiend weer
Hij vindt haar leuk, en vraagt nu tips, en geen mening over hun leeftijd verschil
Ja, dit soort dingen kun je wel in elk topic posten. Het wekt gewoon emoties op bij mensen. Punt.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:58 schreef Angel-Joy het volgende:
Alle reactie over hun leeftijd, lekker boeiend weer
Hij vindt haar leuk, en vraagt nu tips, en geen mening over hun leeftijd verschil
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |