Sowiesoquote:Op maandag 23 januari 2012 19:51 schreef zyntex het volgende:
Ik ben geen pedo, we hebben gewoon al een tijdje contact. Zowiezo zijn meisjes al een stukje verder dan jongens. Ik ben niet meteen uit op meer dan praten enz.
Jij eet van beide walletjes?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:51 schreef zyntex het volgende:
Ik ben geen pedo, we hebben gewoon al een tijdje contact. Zowiezo zijn meisjes al een stukje verder dan jongens. Ik ben niet meteen uit op meer dan praten enz.
quote:Op maandag 23 januari 2012 19:51 schreef zyntex het volgende:
enz = pijpen enzo?quote:Ik ben niet meteen uit op meer dan praten enz.
Hoax, studeren kan niet als je 16 bent.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:54 schreef zyntex het volgende:
Voor wat extra informatie en hopelijk voor wat serieus antwoorden. Zij doet dezelfde studie ik zit alleen in mijn stage jaar en zij begint net met die studie. Het begon gewoon als tips geven enzovoorts dus hou op
Studie?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:54 schreef zyntex het volgende:
Voor wat extra informatie en hopelijk voor wat serieus antwoorden. Zij doet dezelfde studie ik zit alleen in mijn stage jaar en zij begint net met die studie. Het begon gewoon als tips geven enzovoorts dus hou op
Misschien heeft ze vmbo gedaan en gaat ze nu mbo doen?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:54 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Hoax, studeren kan niet als je 16 bent.
quote:Op maandag 23 januari 2012 19:56 schreef Copycat het volgende:
Volgens de wet ben je inderdaad geen pedo. Volgens mijn wet ben je dan weer wel erg sneu als je als 24-jarige vent een meiske van 16 in een ontmoeting probeert te pushen.
Comes with the territory.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:58 schreef Angel-Joy het volgende:
Alle reactie over hun leeftijd, lekker boeiend weer
Hij vindt haar leuk, en vraagt nu tips, en geen mening over hun leeftijd verschil
Ja, dit soort dingen kun je wel in elk topic posten. Het wekt gewoon emoties op bij mensen. Punt.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:58 schreef Angel-Joy het volgende:
Alle reactie over hun leeftijd, lekker boeiend weer
Hij vindt haar leuk, en vraagt nu tips, en geen mening over hun leeftijd verschil
Ja dank, tuurlijk ben ik kwa jongen al sexueel verder misschien maar dat ga ik allemaal niet op haar uit proberen of wat dan ook. Heb ik ook nog nooit gedaan ofzo.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:56 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik heb het zelf ook meegemaakt, het is gewoon eng
Maar probeer gewoon geduldig en lief te zijn, en spreek bijvoorbeeld dan af op een drukkere plek, en ga eens skypen!
Als ze je uiteindelijk leuk genoeg vindt, dan zal ze zich zelf wel overhalen.
Nee, ik meen het, je wilt echt niet weten hoeveel mijn stiefvader een mijn moeder schelen, dat is pas verkeerdquote:
Das een opleiding vriend, geen studie.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Misschien heeft ze vmbo gedaan en gaat ze nu mbo doen?
Er zit een veel grotere leeftijdsverschil in tussen degene die jij bedoelt en TS zijn leeftijdquote:Op maandag 23 januari 2012 19:56 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik heb het zelf ook meegemaakt, het is gewoon eng
Maar probeer gewoon geduldig en lief te zijn, en spreek bijvoorbeeld dan af op een drukkere plek, en ga eens skypen!
Als ze je uiteindelijk leuk genoeg vindt, dan zal ze zich zelf wel overhalen.
Ja, dat weet ik, maar ik hou niet zo van mierenneuken.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:00 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Das een opleiding vriend, geen studie.
ze is allanger 16 en ze doet CMD op hbo niveau. serieuse antwoorden pleasequote:Op maandag 23 januari 2012 20:00 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Das een opleiding vriend, geen studie.
Nee, precies, als je haar echt leuk vindt, dan moet je haar gewoon goed behandelen en afwachten.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:00 schreef zyntex het volgende:
[..]
Ja dank, tuurlijk ben ik kwa jongen al sexueel verder misschien maar dat ga ik allemaal niet op haar uit proberen of wat dan ook. Heb ik ook nog nooit gedaan ofzo.
Ze is eerlijk gezegd wel erg knap, knapper dan wat ik ooit op die leeftijd zou kunnen krijgen. Ik weet wel dat ze haar eigen computer heeft en dus niemand mee kijkt bij haar maar dat weet ik ook weer niet zeker.
Ik meen het ook. En ik neem aan dat je moeder en stiefvader allebei volwassen zijn.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:00 schreef Angel-Joy het volgende:
Nee, ik meen het, je wilt echt niet weten hoeveel mijn stiefvader een mijn moeder schelen, dat is pas verkeerd
Weet ik, maar ik bedoel meer dat ik haar snap dat ze bang en onzeker isquote:Op maandag 23 januari 2012 20:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Er zit een veel grotere leeftijdsverschil in tussen degene die jij bedoelt en TS zijn leeftijd
En anders kan je vragen of zij iemand wilt meenemen als ze niet zeker is.
Ze is al drie jaar zestien?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:02 schreef zyntex het volgende:
ze is allanger 16 en ze doet CMD op hbo niveau. serieuse antwoorden please
Jep, dat wel, maar wat zouden jullie fan vinden als een man van 60 met een meisje van 18 gaat dan? Beide volwassen, maar het is verkeerd, 8 jaar vind ik nog net kunnen, ligt er ook aan hor volwassen zij is, of hoe onvolwassen ts.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik meen het ook. En ik neem aan dat je moeder en stiefvader allebei volwassen zijn.
Nee maar het zou toch niet erg zijn als je iemand zou kennen uit de bovenbouw? bijvoorbeeld.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik bedoel meer dat ik haar snap dat ze bang en onzeker is
Maar wel een goed idee ja, ook al denk ik niet dat haar vader, broer, zus of moeder het nu al zou goed keuren
Begrijpelijk, iemand die ik ooit ontmoette had er ook liever een vriend bijquote:Op maandag 23 januari 2012 20:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik bedoel meer dat ik haar snap dat ze bang en onzeker is
Maar wel een goed idee ja, ook al denk ik niet dat haar vader, broer, zus of moeder het nu al zou goed keuren
Nou, als een 12 jarige met een 18 jarige gaat...quote:Op maandag 23 januari 2012 20:05 schreef zyntex het volgende:
sjonge jonge...
ik heb haar niet geneukt of wa
[..]
Nee maar het zou toch niet erg zijn als je iemand zou kennen uit de bovenbouw? bijvoorbeeld.
Alleen nu is het verschil dat die gene in ee andere stand woon?
Kan ook jaquote:Op maandag 23 januari 2012 20:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Begrijpelijk, iemand die ik ooit ontmoette had er ook liever een vriend bij
Of ze zegt gewoon niks.
Jij zegt dat ze al langer zestien is. Vandaar. Ze is en blijft dus zestien. En jij vierentwintig en pusherig.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:06 schreef zyntex het volgende:
Nee ze is na haar 16e hbo gaan doen... blijkbaar allemaal vwo hier ofzo?
Omdat je niet zelf beslist wie je leuk vindt.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:14 schreef Mr.117 het volgende:
Je wil een meisje van 16 overhalen voor een ontmoeting via internet. Waarom geen meisje van 24 via real life?
Inderdaad, ik zeg toch ook niet meteen relatie of whatever.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Omdat je niet zelf beslist wie je leuk vindt.
Dit dus, niet te veel pushen, maar gewoon aangeven dat het je erg leuk zou vinden.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:31 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Vertrouwen komt vanzelf, Niet gaan zitten pushen als ze echt wilt zal ze vanzelf wel aangeven of ze het wil... Ja ze is jong zolang jij dat weet en er rekening mee houd hoeft het niet perse een probleem te zijn.
Juist.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dit dus, niet te veel pushen, maar gewoon aangeven dat het je erg leuk zou vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |