Ik miste iets van 30 euro, maar net 15 euro die niet op de planning stond en gister 12 euro die VH had geleend.. dus het klopt!quote:Op maandag 23 januari 2012 22:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat meen je niet
Check het nog ff, ik dacht het namelijk ook.
Ok, ik heb hier barack pálinka (is met perziken of abrikozen, vertaling vs. wat op de fles staat scheeltquote:Op maandag 23 januari 2012 22:16 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik heb het niet zelfgemaakt. Maar die ik had waren met vodka, en ik ben niet zo'n grote vodkafan, dus daar kan het ook aan liggen. Ik zou het denk ik met iets zoeters doen, ik vind die vodkasmaak gewoon vies.
Ik heb 50 uitgegevenquote:Op maandag 23 januari 2012 22:20 schreef heloef het volgende:
Ik kwam met 80.
Ik vertrok met 20.
Waar al dat geld allemaal is gebleven weet ik nog steeds niet.
Geen flauw idee, probeer het zou ik zeggenquote:Op maandag 23 januari 2012 22:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ok, ik heb hier barack pálinka (is met perziken of abrikozen, vertaling vs. wat op de fles staat scheelt) dat is wel wat zoeter. Maar dat is misschien weer niet lekker met aardbeienbeertjes?
Ik ben 130 down.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:20 schreef heloef het volgende:
Ik kwam met 80.
Ik vertrok met 20.
Waar al dat geld allemaal is gebleven weet ik nog steeds niet.
quote:Op maandag 23 januari 2012 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
De afgelopen weken sloten met geld uitgegeven. Dit gaat niet goed.
ja dat vraag ik me ook afquote:Op maandag 23 januari 2012 22:25 schreef SiIk het volgende:
Hoe kan iedereen zoveel geld hebben uitgegeven?
10 dvd's, 6 cd's, 2 kalenders, 18 boeken.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:25 schreef SiIk het volgende:
quote:Op maandag 23 januari 2012 22:25 schreef SiIk het volgende:
Leuke vrouwen hoeven niets uit te geven als ze een beetje slim zijn.quote:
Waarom niet? Elke keer als ik een boekenwinkel instap dan koop ik mezelf bankroetquote:Op maandag 23 januari 2012 22:25 schreef SiIk het volgende:
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op maandag 23 januari 2012 22:25 schreef SiIk het volgende:
Ik vraag het me ook af, ik kan me herinneren die 50 ben ik pas gaan uitgeven bij mijn laatste rondje wat ik gaf aan Pinda, VH en Marty. Verder heb ik nog een kaartje gekocht van Centraal naar Schiphol en een croissantje en drinken. Wat er met de overige 15 euro is gebeurd is me een raadsel.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:25 schreef SiIk het volgende:
Ok, dan ben ik stil.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:29 schreef SiIk het volgende:
Ja, ik doelde meer op afgelopen weekend tijdens de meet natuurlijk.
Verder is geld uitgeven idd niet zo moeilijk.
Ik denk dat ik ook 40 euro kwijt was ofzo?
Ja sowieso hossel ik wel eens wat drankjes van de barman....quote:Op maandag 23 januari 2012 22:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
[..]
Leuke vrouwen hoeven niets uit te geven als ze een beetje slim zijn.
Schijnbaar zijn jullie slim
En wat nou als die mannen je drankje hebben volgestopt met GHB?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
Of ik krijg ze in mijn handen gedrukt door (leuke) mannen
Kan ze volgende dag niet meer lopen.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:31 schreef benzin het volgende:
[..]
En wat nou als die mannen je drankje hebben volgestopt met GHB?
dan heb ik een probleemquote:Op maandag 23 januari 2012 22:31 schreef benzin het volgende:
[..]
En wat nou als die mannen je drankje hebben volgestopt met GHB?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |