Beter dan brommerskieken tochquote:
Nou...quote:
Wat nou weerquote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat nou weerIk probeer tenminste nog wat
Silk is bijna wanhopig geloof ik, probeer haar eensquote:Op maandag 23 januari 2012 21:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
FUquote:
Hmmmm.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:52 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Silk is bijna wanhopig geloof ik, probeer haar eens
Dat het hier niet zichtbaar is hoeft toch niet te willen zeggen dat een ander niets probeert?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Bijna ja.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:52 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Silk is bijna wanhopig geloof ik, probeer haar eens
Hoeft niet, kan welquote:Op maandag 23 januari 2012 21:53 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat het hier niet zichtbaar is hoeft toch niet te willen zeggen dat een ander niets probeert?
HOOOOOOIIIII DAAARRRRRRquote:
Vertel, ik weet alleen niet of ik gaquote:Op maandag 23 januari 2012 22:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
HOOOOOOIIIII DAAARRRRRR![]()
Ik heb een mooi ideetje voor je. Voor zaterdag.
Al moet ik je weer rondslepen, je gaat.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Vertel, ik weet alleen niet of ik ga
Jij moet komen want jij bent de organisatrice.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Vertel, ik weet alleen niet of ik ga
Das echt viesquote:Op maandag 23 januari 2012 22:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij moet komen want jij bent de organisatrice.
We gaan wodkagummibeertjes maken. Of misschien van pálinka als ik dat aandurf.
Volgens mij ben ik geskimd.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Al moet ik je weer rondslepen, je gaat.
Zeg je dat uit ervaring? Wat was je bereiding en welke wodka en wat voor merk gummibeertjes heb je gebruikt?quote:
Noes. Is er geld weg?quote:
Ik heb het niet zelfgemaakt. Maar die ik had waren met vodka, en ik ben niet zo'n grote vodkafan, dus daar kan het ook aan liggen. Ik zou het denk ik met iets zoeters doen, ik vind die vodkasmaak gewoon vies.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zeg je dat uit ervaring? Wat was je bereiding en welke wodka en wat voor merk gummibeertjes heb je gebruikt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |