Dat is wel echt chill.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:33 schreef themole het volgende:
[..]
Nee het is kennelijk nu 1000 euro naar bekende rekeningen => rekeningen die in je adresboek staan.
Nog veel erger; mensen die gaan zitten trollollolen in dit topic en zeggen dat de Rabo slecht isquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:22 schreef Nober het volgende:
Ik snap überhaupt niet waarom er mensen zijn die bij ING zitten en dan ook nog klagen.
Als er niemand bij de ING zat was er ook geen reden om te klagen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:22 schreef Nober het volgende:
Ik snap überhaupt niet waarom er mensen zijn die bij ING zitten en dan ook nog klagen.
NOG slechter dan ING in ieder gevalquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:59 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Nog veel erger; mensen die gaan zitten trollollolen in dit topic en zeggen dat de Rabo slecht is
quote:Op maandag 23 januari 2012 16:26 schreef PhatBassBoom het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die dit ding niet hebben. Ik lach jullie uit
quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:39 schreef themole het volgende:
Hebben jullie niet je limiet aan internetbankieren bereikt.
http://tweakers.net/nieuw(...)en-na-storingen.html
Meer dan 3 transacties per dag kunnen we niet aan beginnen, dan raken de systemen overbelast.quote:
Ik stap alleen over als ik ergens kan internetbankieren dmv smsjes met tan codes systeem zoals bij de ING.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:43 schreef BertV het volgende:
Het wordt tijd dat er een limiet komt op het aantal dropveters dat bij de ING blijft.
Doe eens wat moeite en stap over.
Dit.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik stap alleen over als ik ergens kan internetbankieren dmv smsjes met tan codes systeem zoals bij de ING.
Idd.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik stap alleen over als ik ergens kan internetbankieren dmv smsjes met tan codes systeem zoals bij de ING.
Dit.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |