Die van mij lekker wel. Ha.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:44 schreef Sosha het volgende:
Hij doet 't weer!Voor zolang 't duurt inderdaad...
Wat raar dat ik mijn salaris nog niet heb
Hahahahaha bij mij ook niet meerquote:
Girotel deed het verdomme altijd.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:53 schreef o.us het volgende:
Als de Postbank en de bijbehorende girorekeningen er nog waren was dit nooit gebeurd.
MijnPostbank was altijd online en draaide als een zonnetje.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:54 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Girotel deed het verdomme altijd.
Oude tijdenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:55 schreef o.us het volgende:
[..]
MijnPostbank was altijd online en draaide als een zonnetje.
Ok. Dus maximum is 250 euro?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:29 schreef themole het volgende:
Heb dit nooit bij de rabobank, persoonlijk heb ik ook geen probleem met randomreader. Is wel veilig en het is niet vaak dat ik per direct bij mijn rekening moet. Mocht dat zo zijn kan ik voor betalingen tot 250 euro gebruikmaken van mijn androidapp.
Nee het is kennelijk nu 1000 euro naar bekende rekeningen => rekeningen die in je adresboek staan.quote:
Dat is wel echt chill.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:33 schreef themole het volgende:
[..]
Nee het is kennelijk nu 1000 euro naar bekende rekeningen => rekeningen die in je adresboek staan.
Nog veel erger; mensen die gaan zitten trollollolen in dit topic en zeggen dat de Rabo slecht isquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:22 schreef Nober het volgende:
Ik snap überhaupt niet waarom er mensen zijn die bij ING zitten en dan ook nog klagen.
Als er niemand bij de ING zat was er ook geen reden om te klagen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:22 schreef Nober het volgende:
Ik snap überhaupt niet waarom er mensen zijn die bij ING zitten en dan ook nog klagen.
NOG slechter dan ING in ieder gevalquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:59 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Nog veel erger; mensen die gaan zitten trollollolen in dit topic en zeggen dat de Rabo slecht is
quote:Op maandag 23 januari 2012 16:26 schreef PhatBassBoom het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die dit ding niet hebben. Ik lach jullie uit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |