Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
[ Bericht 0% gewijzigd door GuRBuH op 23-01-2012 15:57:51 ]
Kan niet op de webappquote:
hahahaquote:Op maandag 23 januari 2012 15:56 schreef Kamikazie het volgende:
Longcat is niet slecht, er is gewoon niemand die minder goed is.
quote:Op maandag 23 januari 2012 15:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hahaha
slechte wedstrijd van mijn kant, die bronze koreanen zijn toch best slecht
Jawel, ShhhitzRaidz hahaha die gozer van Twitch tv hahahaquote:Op maandag 23 januari 2012 15:56 schreef Kamikazie het volgende:
Longcat is niet slecht, er is gewoon niemand die minder goed is.
Ga iemand anders bashenquote:Op maandag 23 januari 2012 15:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat was de enige die goed speelde ja
zijn die er dan?quote:Op maandag 23 januari 2012 15:59 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Ik ga mensen van mijn eigen niveau pownen
Heeft FIFA ook een gehandicaptenleague ja?quote:Op maandag 23 januari 2012 15:59 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Ik ga mensen van mijn eigen niveau pownen
Oh snap.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heeft FIFA ook een gehandicaptenleague ja?
Dagelijkse kostquote:Op maandag 23 januari 2012 16:08 schreef Dudeweiser het volgende:
3-0 voor 30ste minuut, disconnect iehomootje.
Laatst kreeg ik van een kerel een berichtje: Game freeze, im not going. Hij heeft het 3 uur volgehouden., Ben zelf lekker een filmpje gaan kijken maar. Vreselijk irritantquote:Op maandag 23 januari 2012 16:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en een vastloper in het opstellingenscherm. Even vergeten dat dat altijd gebeurt
Nee, ik heb een paar keer clubs gedaan, en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik het kut vind.quote:
Jammerquote:Op maandag 23 januari 2012 16:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, ik heb een paar keer clubs gedaan, en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik het kut vind.
Ik net ook ineens, maar daarom spelen ik normaal ook nooit eind vd middag..dan wordt het hier in huis nogal drukquote:
Pieter en Van der Wiel als CB in een team met 3 verdedigersquote:Op maandag 23 januari 2012 16:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Iemand hier Insane FC?Heel NL-team met 3 verdedigers, Pieters, Donk en van der Wiel.
Het is wel een Nederlander in ieder geval.
Vergeet ik echt élke keerquote:Op maandag 23 januari 2012 16:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en een vastloper in het opstellingenscherm. Even vergeten dat dat altijd gebeurt
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 23 januari 2012 17:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Uitleg met wat stats zou wel handig zijn.
Nou, hoe goed zijn die CB's, flankspelers met skills? Etc.quote:
Die Portugezen daar zijn waardeloos, en Insua is een baas.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:32 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Lelijk dat je een Argentijnse LB hebt.
Da Costa is al 150+ wedstrijden een hele complete verdediger gebleken. Redelijke pace, sterk in de lucht en op de grond. RB Nelson is vooral snel, maar heeft ook een goede pass in huis. Die andere CB is wel ok, maar ze hebben verder niet heel veel en door Insua moet hij in de Liga Portuguesa. Die IF op het middenveld is Adrien Silva, hele goede allround middenvelder. Spits Vaz Te IF, heb met de gewone gespeeld en die vond ik goed. Eliseu is snel, 4* skills en 4* weak foot geloof ik. Targinho RW is 3 om 3, omdat er helaas geen linkspoten zijn daar.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nou, hoe goed zijn die CB's, flankspelers met skills? Etc.
quote:Op maandag 23 januari 2012 17:48 schreef S0nic het volgende:
Heerlijk dit, iemand met Aglablalahoer en Bent in de spits stuurt mijn berichtje dat ik denk dat ik goed ben en een pace whore ben
quote:Spartak Moscow agree deal with Everton for Diniyar Bilyaletdinov
Russian international looks set for a move back home after struggling for first-team football this season, making just seven league starts from a possible 22
Surequote:
Ja.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kan ik de beoordeling van m'n team omlaag halen door klotespelers op de bank te zetten?
Koreaanse bronzesquote:Op maandag 23 januari 2012 18:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kan ik de beoordeling van m'n team omlaag halen door klotespelers op de bank te zetten?
Die Bilyaletdinov is zo goedkoop voor zijn stats. 82 shooting, maar ja, 71 pace betekent bijna automatisch dat hij bijna niks waard isquote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 18:10 schreef Toefjes het volgende:
Kandji is echt de grootste baas die FUT ooit gehad heeft. 68 wedstrijden , 127 goals. En dat voor 250 coins
sowieso!quote:
Ik welquote:
Doe je toch niet, deja vu met laucasquote:
Sowieso toernooien doenquote:Op maandag 23 januari 2012 19:01 schreef S0nic het volgende:
WIl je gewoon ff een enkele wedstrijd online spelen..
Iedereen peert hem gelijkStelletje lafaards als ze 100 chem zien en goede stats zijn ze al weg. Dan maar toernooien.
Ze kunnen waarschijnlijk wel die gold player premiums uitbrengen maar transfers op tijd posten kunnen ze niet. Hoe weet ik dan welke packs ik moet openen?quote:Op maandag 23 januari 2012 18:59 schreef GuRBuH het volgende:
Zal me verbazen wat voor smoes ze bij EA nu weer hebben voor het niet voortijdig posten van transfers
Ja soms welquote:Op maandag 23 januari 2012 19:04 schreef S0nic het volgende:
Hebben jullie ook trouwens ook zo vaak dat je met rechter stick langs de keeper gaat en je speler valt maar er niks aan de hand is
Afgelopen vrijdag was er toch al een happy hour, dus het is opzich wel logisch als er vandaag geen is.quote:
had ik ook een tijdje geledenquote:Op maandag 23 januari 2012 19:10 schreef Rijst het volgende:
WTF!! Achievment unlocked. Find a TOTW player in your pack.
Maar ik zit geeneens een IF IN !!!!!
ja maar gaan we nou clubben of wat? 8 uur doen?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:10 schreef Rijst het volgende:
WTF!! Achievment unlocked. Find a TOTW player in your pack.
Maar ik zit geeneens een IF IN !!!!!
GJE was boosquote:Op maandag 23 januari 2012 19:18 schreef Reemi het volgende:
Bedankt voor het wachten mannenBekijk het lekker
Als ik te lang wacht zeuren mensen ookquote:Op maandag 23 januari 2012 19:18 schreef Reemi het volgende:
Bedankt voor het wachten mannenBekijk het lekker
Houdoequote:Op maandag 23 januari 2012 19:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als ik te lang wacht zeuren mensen ook
Doei
Tuurlijk joh, daarom wacht je normaal altijd een kwartier in de lobbyquote:Op maandag 23 januari 2012 19:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als ik te lang wacht zeuren mensen ook
Doei
Omdat er nu 6 wachtten ipv 2quote:Op maandag 23 januari 2012 19:24 schreef Reemi het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, daarom wacht je normaal altijd een kwartier in de lobbyIk stuurde nog wel een bericht dat me ps3 vastliep
Gefeliciteerdquote:Op maandag 23 januari 2012 19:27 schreef vandermar het volgende:
Ik kan niet clubben want mijn vader is jarig.
Soms. Ik krijg regelmatig 3 zeldzame badges of kits, dus dan heb je er helemaal niks aan.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Is het handig om over te stappen naar 750c bronze packs als je die bronze pack methode gebruikt.
Ik vind die 750c packs niet zo goed. Die Jumbos eerst ook niet maar vanmiddag had ik ineens geluk met Oduro en Gobern. Maar die van 750c zijn denk ik op dit moment de slechtste bronze packs om te kopen.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Is het handig om over te stappen naar 750c bronze packs als je die bronze pack methode gebruikt.
lucky bastards zijn wequote:Op maandag 23 januari 2012 19:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Fc Leverworst gaat hard jweetzz
Karmaaquote:
15min, wut?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:32 schreef poker4lifee het volgende:
15 min blessuretijd pfoe gelukkig gewonnen
Volgens dat lijstje data releasen ze vandaag weer een batch, maar idd nog geen spelerslijst gezien..quote:Op maandag 23 januari 2012 19:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Blijkbaar is het om 8 uur (Nederlandse tijd) happy hour dus misschien ook transfers? Ik heb nog geen 1 nieuwe transfer gevonden en er is ook nog niks over gepost op het EA forum.
quote:Op maandag 23 januari 2012 19:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ok ik kap ermee. Jullie hoeve niet op me te wachten.
gewoon ff restarten joh, doen wij ookquote:Op maandag 23 januari 2012 19:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ok ik kap ermee. Jullie hoeve niet op me te wachten.
achja ik heb eigenlijk toch geen huiswerkquote:Op maandag 23 januari 2012 19:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
gewoon ff restarten joh, doen wij ook
Ach, EA doet weken over het oplossen van problemen met het normale deel van het spel, dus dit is gewoon normaal.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:53 schreef GuRBuH het volgende:
Ik begin me steeds meer te ergeren aan de incompetentie van EA. Ik bedoel, als je de boel niet klaar hebt prima maar geef dat dan even aan. Ik vind die transfers in FUT erg leuk omdat je dan nieuwe combo's kunt maken en als zij dan een datum stellen dan moeten ze zich daar ook aan houden. Anders kunnen ze dat schema beter laten en gewoon zeggen dat ze het doen wanneer het hen uitkomt
Dat is dus het probleem.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ach, EA doet weken over het oplossen van problemen met het normale deel van het spel, dus dit is gewoon normaal.
+1quote:Op maandag 23 januari 2012 20:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
_______________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je bedoeld die snelle negers in een team?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Klote pacehoeren slaan ook al toe op clubs
Zwarte jumbos.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:11 schreef Longcat. het volgende:
Maar eh wat voor soort pakjes kopen jullie meestal?/Hoogste kans op een IF te scoren
Linkje?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:09 schreef Rijst het volgende:
Kon het weer niet laten maar heb weer een nieuw team. Het speelt fantastisch.
quote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:43 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er een zwart pakje?
geil pakjequote:Op maandag 23 januari 2012 20:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sinds Catwoman.
Waarom geen Balzaretti?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:10 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Pazzini, Rossi en Balotelli![]()
IF Pazzini speelt echt veel zoveel beter dan die van Fifa 11 en Balotelli doet het ook goed.
Speelt Nocerino fijn? En voor hoeveel heb je hem gekocht?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:10 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Pazzini, Rossi en Balotelli![]()
IF Pazzini speelt echt veel zoveel beter dan die van Fifa 11 en Balotelli doet het ook goed.
Nocerino is een baas heb hem ook in zelfde formatiequote:Op maandag 23 januari 2012 21:20 schreef FUT123 het volgende:
[..]
Speelt Nocerino fijn? En voor hoeveel heb je hem gekocht?
IF Rodriguez - IF Falcao - Hulkquote:Op maandag 23 januari 2012 21:29 schreef detennismaster het volgende:
Wat lijkt jullie het beste Colombiateam?
Brazilaanse/portugese variant (4321)
IF Rodriquez IF Falcao Hulk
Moreno IF Guarin Moutinho
Armero Cordoba Perea Silvio
IF Ospina
Argentijnse variant (4321)
IF Rodriquez IF Falcao Di Maria
Moreno IF Guarin IF Aimar
Armero Cordoba Perea Pereira
IF Ospina
Spaanse variant (4321)
IF Rodriquez IF Falcao Jeffren
Moreno IF Guarin IF Javi Garcia
Armero Cordoba Perea S. Ramos
IF Ospina
Ik heb 't gevoel dat ik geen freezes heb als ik even uit FUT ga en dan er weer in. Niet X-Live uitloggen naturlijk.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:36 schreef zerokil het volgende:
@harre
Hoezo in en uitloggen?
Het ligt toch gewoon aan EA als je een freezebug krijgt?
Freezebug gebeurt telkens als je vorige tegenstander ragequitte.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:36 schreef zerokil het volgende:
@harre
Hoezo in en uitloggen?
Het ligt toch gewoon aan EA als je een freezebug krijgt?
Ik wil het zoveel mogelijk Colombia houden, dus dat ga ik sowieso niet doen. Toch bedankt though.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
IF Rodriguez - IF Falcao - Hulk
If Guarin- IF Aimar- IF Javi Garcia
Armero- Cordoba- Perea- S Ramos
IF Ospina
Niet telkens gelukkig, slechts af en toe hier..quote:Op maandag 23 januari 2012 21:38 schreef Reemi het volgende:
[..]
Freezebug gebeurt telkens als je vorige tegenstander ragequitte.
Pereira is een Uruguayaan..ik zou optie 1 zeggen, al mis je dan wellicht wat balans op het middenveld..quote:Op maandag 23 januari 2012 21:29 schreef detennismaster het volgende:
Wat lijkt jullie het beste Colombiateam?
Brazilaanse/portugese variant (4321)
IF Rodriquez IF Falcao Hulk
Moreno IF Guarin Moutinho
Armero Cordoba Perea Silvio
IF Ospina
Argentijnse variant (4321)
IF Rodriquez IF Falcao Di Maria
Moreno IF Guarin IF Aimar
Armero Cordoba Perea Pereira
IF Ospina
Spaanse variant (4321)
IF Rodriquez IF Falcao Jeffren
Moreno IF Guarin IF Javi Garcia
Armero Cordoba Perea S. Ramos
IF Ospina
I know maar hij zou toch 9 halen door een lichtgroene link met Aimar. Aimar is wel echt een baasje dus ik probeer optie 2. en als dat niet bevalt optie 1. Optie 3 is niet echt ideaal met de zeer verdedigende Javi Garcia.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pereira is een Uruguayaan..ik zou optie 1 zeggen, al mis je dan wellicht wat balans op het middenveld..
Probleem is dat elke optie wel op een punt en betere speler heeft dan de andere dus kiezen is lastigquote:Op maandag 23 januari 2012 21:45 schreef detennismaster het volgende:
[..]
I know maar hij zou toch 9 halen door een lichtgroene link met Aimar. Aimar is wel echt een baasje dus ik probeer optie 2. en als dat niet bevalt optie 1. Optie 3 is niet echt ideaal met de zeer verdedigende Javi Garcia.
Nee klopt, bedoel meer dat áls het gebeurt, dat telkens (bij mij althans) komt doordat iemand ragequitte.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niet telkens gelukkig, slechts af en toe hier..
Hoe is Di Maria? Een slechtere speler maakt vaak niet echt uit. In mijn Belgie team heb ik ook zilvere backs. Ik merk geen verschil.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Probleem is dat elke optie wel op een punt en betere speler heeft dan de andere dus kiezen is lastigIk zou zelf als het moet voor Optie 2 gaan
Ik vind Di Maria echt zwaar kut dit jaar eigenlijk. Ik had zelfs de IFquote:Op maandag 23 januari 2012 21:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hoe is Di Maria? Een slechtere speler maakt vaak niet echt uit. In mijn Belgie team heb ik ook zilvere backs. Ik merk geen verschil.
Hahaha, meer tradenquote:Op maandag 23 januari 2012 21:54 schreef Rijst het volgende:
Stijn dat team is te goed voor je. Geef maar aan mij.
Eens.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind Di Maria echt zwaar kut dit jaar eigenlijk. Ik had zelfs de IF
Probleem is dat ik Ibarbo al in een ander team gebruik en ik geen zin heb om hem steeds om te moeten wisselen.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:57 schreef DutchSL het volgende:
IF Ospina
Cordoba-Perea-Olave-Armero
Ibarbo-Guarin-Moreno
Zuniga-Falcao-Rodriguez
Of als je perse alles op 9 chemistry wilt
IF Ospina
Maicon-Cordoba-Perea-Armero
Ibarbo-Guarin-Moreno
Zuniga-Falcao-Rodriguez
Narsingh IF? Oh...waitquote:Voetbal International kiest na elke speelronde in de Eredivisie de Speler van de Week. Voor de achtiende speelronde was dat sc Heerenveen-aanvaller Luciano Narsingh. Narsingh wordt door VI de koning van de assist in de Eredivisie genoemd.
Ik ga dit team toch maar maken, hij is vet!quote:Op maandag 23 januari 2012 21:57 schreef DutchSL het volgende:
Of als je perse alles op 9 chemistry wilt
IF Ospina
Maicon-Cordoba-Perea-Armero
Ibarbo-Guarin-Moreno
Zuniga-Falcao-Rodriguez
Zuniga is een baas, of hij nu RW of RB speelt!quote:Op maandag 23 januari 2012 22:08 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik ga dit team toch maar maken, hij is vet!
of:quote:Op maandag 23 januari 2012 22:08 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Zuniga is een baas, of hij nu RW of RB speelt!(iig dat was zo in fifa 11)
Ja echt balen dat ie er niet in zit, best wel een baas in het spel. Speel nu een beetje seasons met Heerenveen. Aan de andere kant hebben we teveel keus op rechts en zou John op links ook wel mooi uitkomen.quote:
Haha tja ik ben ook geen Suarez fan, en Torres bakt er ook niets van IRL, maar hier spelen ze primaquote:Op maandag 23 januari 2012 22:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
Geinige hybrid. Ik heb alleen niks met die hele voorhoede.
Die 82 die er op staat klopt echt nietquote:Op maandag 23 januari 2012 22:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Luiz is echt de cheat-defender inderdaad.
Ik heb Dede en Luiz naast elkaar.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:01 schreef Dudeweiser het volgende:
Als er iemand een cheatCB is dan is het Dede wel.
Meeh, beetje een pussy somsquote:Op maandag 23 januari 2012 23:00 schreef Kamikazie het volgende:
Torres doet de job wel?! Die man is een beest!
Ogbonna slaat ook nergens opquote:Op maandag 23 januari 2012 23:01 schreef Dudeweiser het volgende:
Als er iemand een cheatCB is dan is het Dede wel.
In fifa 13 verwacht ik zijn rating 82 ofzo, anders wordt ik gekquote:Op maandag 23 januari 2012 23:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Meeh, beetje een pussy somsMaar gelukkig is die goedkoop
IF Yanga M'Biwa zou je kunnen doen op CB voor betere chemistry. Lloris dan ook ipv Mandanda ja. Fanny is volgens mij zeker zo goed als Sagna. RCM Gonzalez.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:24 schreef paul1501 het volgende:
[ afbeelding ]
Suggesties om dit team te verbeteren? Bastos verpest de chem. nogal, maar wie zou ik er in de plaats kunnen zetten?
Verder: Sagna voor Fanny? Lloris voor Mandanda?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:41 schreef StijnDa het volgende:
Welke kleur bal is het fijnst? Geel/oranje?Ik gebruik altijd geelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, stuk betere linksquote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:42 schreef DutchSL het volgende:
Hij kan ook gewoon Sakho en M'Bia omdraaien, dat zou ik sowieso doen want Sakho is linksbenig.
Ik zal er morgen nog wel even naar kijken.quote:
Jep die heb ik ook nu.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:58 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik gebruik ook de gele bal. Die gebruiken ze overigens in meerder competities, sowieso in Engeland maar volgens mij heb ik hem ook wel eens in Nederland gezien.
[ afbeelding ]
Ja, of FUT forum. Of hier beetje bij blijven, soms hoor je er wat vanquote:Op dinsdag 24 januari 2012 03:03 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Ik zal er morgen nog wel even naar kijken.
Nog even een vraagje, ik las iets over FUT Happy Hour, maar de enige manier om er achter te komen wanneer dat is, is door naar die podcast te luisteren?
* per sequote:Op dinsdag 24 januari 2012 06:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dikke homo's die er persé op letten. Anale zuigkutten zijn het
@EASPORTSFIFA op twitter post het altijd.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 03:03 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Ik zal er morgen nog wel even naar kijken.
Nog even een vraagje, ik las iets over FUT Happy Hour, maar de enige manier om er achter te komen wanneer dat is, is door naar die podcast te luisteren?
ik kreeg een tijdje terug het uit- en het thuisshirt van Westham in 1 packquote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik krijg te vaak een Sydney FC kit in een bronze pack.
1 keer kreeg ik 2x achter elkaar 2 kits van een club in een pack. Niet 2x dezelfde club, dat zou te toevallig zijn.
Jou Koreaan loopt bijna af zeker? AVW66?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:50 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
ik kreeg een tijdje terug het uit- en het thuisshirt van Westham in 1 pack
Je moet Menez kopen, tevens heb ik nog wel een Llorris 4321 in mijn tradepile. Als je op de PS3 zit 4.3K BINquote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:24 schreef paul1501 het volgende:
[ afbeelding ]
Suggesties om dit team te verbeteren? Bastos verpest de chem. nogal, maar wie zou ik er in de plaats kunnen zetten?
Verder: Sagna voor Fanny? Lloris voor Mandanda?
zekers, hij staat nu op ongeveer 38K, maar als hij niet hoger wordt heb ik al een goede trade offer staanquote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:56 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Jou Koreaan loopt bijna af zeker? AVW66?
Toch niet Neymar + Robinho in kutformaties? Dat bied iemand steeds op de mijnequote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:33 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
zekers, hij staat nu op ongeveer 38K, maar als hij niet hoger wordt heb ik al een goede trade offer staan
die heb ik ook gehad jaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:34 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Toch niet Neymar + Robinho in kutformaties? Dat bied iemand steeds op de mijne
Trade offer geaccepteerd of?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:35 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
die heb ik ook gehad ja
maar ik heb ook nog andere.
Jep. Ik vond 38K iets te weinig, ook al had ik daar wel winst mee gehaald.quote:
Sinds gisteravond ofzo.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:18 schreef el-blanchito het volgende:
@Gurbuh
Heb je ook een IF Wernbloom? Ik pik er net eentje op voor 36K en ik zie er nu ook eentje van jou staanHeb je hem al lang erop staan of niet? dan weet ik welke prijs ik moet hanteren
ik zit er aan te denken om die van jou ook te kopen en dan de prijs op 90K te zetten. Iemand anders heeft de andere 2 staan op 100K ongeveer. Zo kunnen we zelf dus de prijs bepalenquote:
Je moet de prijs ook niet te hoog maken want dan wil niemand hem meer, zo extreem goed is hij ook weer niet vind ik zelf.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:33 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
ik zit er aan te denken om die van jou ook te kopen en dan de prijs op 90K te zetten. Iemand anders heeft de andere 2 staan op 100K ongeveer. Zo kunnen we zelf dus de prijs bepalen
ach, als er op de hele wereld maar 2 gekken zijn, is dat voor mij genoeg. Ik had een andere IF Koreaan ook verkocht voor 95Kquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:42 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Je moet de prijs ook niet te hoog maken want dan wil niemand hem meer, zo extreem goed is hij ook weer niet vind ik zelf.
Klopt, hij is ook voor 50 a 60K gegaan, hij is niet voor niks zo goedkoop nu.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:42 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Je moet de prijs ook niet te hoog maken want dan wil niemand hem meer, zo extreem goed is hij ook weer niet vind ik zelf.
Hehe tja daar kun je altijd op hopen inderdaadquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:44 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
ach, als er op de hele wereld maar 2 gekken zijn, is dat voor mij genoeg. Ik had een andere IF Koreaan ook verkocht voor 95K
Anders kan ik hem ook nog gebruiken voor trade offers. Een silver IF van 74 ziet er toch altijd waardevol uitquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, hij is ook voor 50 a 60K gegaan, hij is niet voor niks zo goedkoop nu.
Jij bent broer van Jasper ofnietquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:42 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
ja precies. Dan zal z'n prijs misschien wel weer verder omhoog gaanquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:49 schreef GuRBuH het volgende:
Als EA ooit nog eens transfers gaat doen, en dan ook die van Wernbloom dan krijgt die weer wat aandacht
dat zou best eens kunnen kloppen jaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:50 schreef Rubenunited het volgende:
[..]
Jij bent broer van Jasper ofniet?
Dacht ik al, ik zit bij hem in de klas. Ik herkende je naam van Manutd forum, heeftie wel es wat van je laten zien..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:55 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
dat zou best eens kunnen kloppen ja
Sinouh verkoop ik ook altijd duur als ik hem in een pakje heb.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand ging gisteren een Marokko team maken, en er blijkt maar 1 RB te zijn en 1 GK. De RB is Ammi en de GK Sinouh, dus omdat die de enige op die positie zijn zijn die wel wat waard. Sinouh heb ik gisteren gekocht voor 600 ofzo en verkocht voor 2500
net even eentje opgepikt voor 400cquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:57 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Sinouh verkoop ik ook altijd duur als ik hem in een pakje heb.
Ja ik heb jou username daar ook wel eens rond zien zwerven inderdaad.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:57 schreef Rubenunited het volgende:
[..]
Dacht ik al, ik zit bij hem in de klas. Ik herkende je naam van Manutd forum, heeftie wel es wat van je laten zien..
ook nog een Ammi toevallig?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:59 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Ja ik heb jou username daar ook wel eens rond zien zwerven inderdaad.
@el-blanchito: ik wil net zeggen inderdaad, ik zie er hier een voor mijn ogen verdwijnen
Japan is niet heel populair denk ik, omdat er geen CB's van zijn. Marokko word nog wel redelijk veel gemaakt volgens mij.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er zijn vast wel meer spelers die duur zijn omdat het de enige uit dat land is op een positie, er is ook maar 1 Japanse GK die wordt gepricefixed naar 4k ofzo. Maar hij verkoopt nooit voor die prijs.
Hij is niet rare.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:04 schreef Toefjes het volgende:
Vd Wiel, enige gouden RB uit Nederland. Hij een price-fix actie waardig?
Met een groepje best te doen. Alleen onbegonnen werk idd.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:06 schreef DutchSL het volgende:
Een non shiny gold pricefixenveel succes
quote:Microsoft zou van plan zijn om de virtuele munteenheid Microsoft Points af te schaffen. De punten worden gebruikt om te betalen in de onlinewinkels van Xbox Live, Games for Windows Live, Windows Live Gallery en Zune.
Microsoft PointsWebsite Inside Mobile Apps heeft uit zijn bronnen vernomen dat de softwaregigant nog voor het einde van 2012 van Microsoft Points af wil. In plaats van met punten zal afgerekend kunnen worden met exacte bedragen in de lokale valuta. Aangeschafte punten worden omgezet. Of de prepaid kraskaarten blijven bestaan wordt niet vermeld. Bij de vraag om een officiële reactie van Microsoft kreeg de site te horen dat het bedrijf niet reageert op geruchten en speculatie.
Er zijn letterlijk duizenden kaarten van en gouden Nederlanders / Nederlandse competitie is sowieso niet zo populair, behalve bij Nederlanders en daar hebben de meesten hem toch al. En vanwege het feit dat hij non-shiny is gaat hij voortdurend uit pakjes komen en dus steeds instroom, die mensen zetten hem er dan toch goedkoper op dan jou.. (sowieso als je met groepjes gaat price-fixen heb je altijd wel een paar gasten die ze er goedkoper dan de afgesproken prijs opzetten).quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met een groepje best te doen. Alleen onbegonnen werk idd.
Heb wel een tijdje in vd Wiel kaartjes gehandeld, voor onder de 500 (in 4-4-1-1, 4-2-3-1, 4-3-2-1 etc) a 600 (deze alleen in de beste formaties 4-4-2., 4-3-3, 4-1-2-1-2) inkopen, en voor het dubbele verkopen. liep op zich best aardig. Misschien een idee voor iemand, op zich heb ik de coins niet meer nodigquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Er zijn letterlijk duizenden kaarten van en gouden Nederlanders / Nederlandse competitie is sowieso niet zo populair, behalve bij Nederlanders en daar hebben de meesten hem toch al. En vanwege het feit dat hij non-shiny is gaat hij voortdurend uit pakjes komen en dus steeds instroom, die mensen zetten hem er dan toch goedkoper op dan jou.. (sowieso als je met groepjes gaat price-fixen heb je altijd wel een paar gasten die ze er goedkoper dan de afgesproken prijs opzetten)
Mooi, dan moeten mensen als ze (gold) packs willen kopen echt moeite doen door wedstrijden te spelen en winst te maken. Ik vraag me af hoe de markt er uit zou zien als je in FUT12 geen MSP kon kopen..quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 06:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dikke homo's die er persé op letten. Anale zuigkutten zijn het
Ehm, je kunt met gewoon geld dan nog steeds pakjes kopen net als op de PS3.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mooi, dan moeten mensen als ze (gold) packs willen kopen echt moeite doen door wedstrijden te spelen en winst te maken. Ik vraag me af hoe de markt er uit zou zien als je in FUT12 geen MSP kon kopen..
Ze gaan gewoon voor hetzelfde betaalmodel als bij de PS hoor. Je betaalt dan alleen in euro's voor een pakje, niet meer eerst euro's voor MSP en dan MSP voor een pakje.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mooi, dan moeten mensen als ze (gold) packs willen kopen echt moeite doen door wedstrijden te spelen en winst te maken. Ik vraag me af hoe de markt er uit zou zien als je in FUT12 geen MSP kon kopen..
De meeste mensen vinden hem slecht (3* skills, geen uberpace etc), maar ik vind hem erg goed. Sterk, balvast, goed schot, goede kopper.. doet het erg goed voor mij, de NIF daarvoor ook.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:29 schreef Lindgren. het volgende:
IF Soldado voor 20k.. Is hij de coins waard?
Hmm. Ik ga 't niet doen denk ik. Mijn coins zijn al schaars..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De meeste mensen vinden hem slecht (3* skills, geen uberpace etc), maar ik vind hem erg goed. Sterk, balvast, goed schot, goede kopper.. doet het erg goed voor mij, de NIF daarvoor ook.
Zal dus wel bij je speelstijl moeten passen. SIF Higuain zijn velen ook negatief over terwijl ik hem de beste gold spits vind die ik heb gehad.
Ja, dat bedoel ik. Ik heb Reyes, maar ik zoek dus een oplossing om Balotelli op 9 te krijgen. Is een BPL-RW met enkele link dan genoeg? Aangezien Arteta en Meireiles erachter staan (+Balotelli dus..)quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:38 schreef DutchSL het volgende:
Het probleem is dat als je die lege positie invult met bv. Navas of Reyes ofzo dat Balotelli dan van 9 naar 7 chemistry gaat.
Ik denk dat je met Theo Walcott er wel komt dankzij Arteta.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Ik heb Reyes, maar ik zoek dus een oplossing om Balotelli op 9 te krijgen. Is een BPL-RW met enkele link dan genoeg?
Walcott!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik denk dat je met Theo Walcott er wel komt dankzij Arteta.
Tsja, Senna speelde dus al niet, bij mij speelde Meireiles aan de linkerkant (Driedubbele link met Arteta, Mata en José Enrique op linksback)quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:43 schreef DutchSL het volgende:
Ik zou dan trouwens Senna en Arteta nog omdraaien, Mata heeft die link met Arteta niet nodig en Senna is wel heel erg traag.
Of je zoekt een andere Spaanse CM i.p.v .Senna.
Granero is nog altijd beter dan Senna of Raul Garciaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tsja, Senna speelde dus al niet, bij mij speelde Meireiles aan de linkerkant (Driedubbele link met Arteta, Mata en José Enrique op linksback)
Granero krijgt er bijvoorbeeld gewoon 9 chemistry, maarja, dan speel je wel met Granero.
Als je Senna goed positioneert kan hij makkelijk mee op VMC. Je hebt niet op elke positie pace nodig.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Granero is nog altijd beter dan Senna of Raul Garcia![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |