Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
[ Bericht 0% gewijzigd door GuRBuH op 23-01-2012 15:57:51 ]
Kan niet op de webappquote:
hahahaquote:Op maandag 23 januari 2012 15:56 schreef Kamikazie het volgende:
Longcat is niet slecht, er is gewoon niemand die minder goed is.
quote:Op maandag 23 januari 2012 15:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hahaha
slechte wedstrijd van mijn kant, die bronze koreanen zijn toch best slecht
Jawel, ShhhitzRaidz hahaha die gozer van Twitch tv hahahaquote:Op maandag 23 januari 2012 15:56 schreef Kamikazie het volgende:
Longcat is niet slecht, er is gewoon niemand die minder goed is.
Ga iemand anders bashenquote:Op maandag 23 januari 2012 15:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat was de enige die goed speelde ja
zijn die er dan?quote:Op maandag 23 januari 2012 15:59 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Ik ga mensen van mijn eigen niveau pownen
Heeft FIFA ook een gehandicaptenleague ja?quote:Op maandag 23 januari 2012 15:59 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Ik ga mensen van mijn eigen niveau pownen
Oh snap.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heeft FIFA ook een gehandicaptenleague ja?
Dagelijkse kostquote:Op maandag 23 januari 2012 16:08 schreef Dudeweiser het volgende:
3-0 voor 30ste minuut, disconnect iehomootje.
Laatst kreeg ik van een kerel een berichtje: Game freeze, im not going. Hij heeft het 3 uur volgehouden., Ben zelf lekker een filmpje gaan kijken maar. Vreselijk irritantquote:Op maandag 23 januari 2012 16:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en een vastloper in het opstellingenscherm. Even vergeten dat dat altijd gebeurt
Nee, ik heb een paar keer clubs gedaan, en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik het kut vind.quote:
Jammerquote:Op maandag 23 januari 2012 16:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, ik heb een paar keer clubs gedaan, en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik het kut vind.
Ik net ook ineens, maar daarom spelen ik normaal ook nooit eind vd middag..dan wordt het hier in huis nogal drukquote:
Pieter en Van der Wiel als CB in een team met 3 verdedigersquote:Op maandag 23 januari 2012 16:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Iemand hier Insane FC?Heel NL-team met 3 verdedigers, Pieters, Donk en van der Wiel.
Het is wel een Nederlander in ieder geval.
Vergeet ik echt élke keerquote:Op maandag 23 januari 2012 16:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en een vastloper in het opstellingenscherm. Even vergeten dat dat altijd gebeurt
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 23 januari 2012 17:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Uitleg met wat stats zou wel handig zijn.
Nou, hoe goed zijn die CB's, flankspelers met skills? Etc.quote:
Die Portugezen daar zijn waardeloos, en Insua is een baas.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:32 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Lelijk dat je een Argentijnse LB hebt.
Da Costa is al 150+ wedstrijden een hele complete verdediger gebleken. Redelijke pace, sterk in de lucht en op de grond. RB Nelson is vooral snel, maar heeft ook een goede pass in huis. Die andere CB is wel ok, maar ze hebben verder niet heel veel en door Insua moet hij in de Liga Portuguesa. Die IF op het middenveld is Adrien Silva, hele goede allround middenvelder. Spits Vaz Te IF, heb met de gewone gespeeld en die vond ik goed. Eliseu is snel, 4* skills en 4* weak foot geloof ik. Targinho RW is 3 om 3, omdat er helaas geen linkspoten zijn daar.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nou, hoe goed zijn die CB's, flankspelers met skills? Etc.
quote:Op maandag 23 januari 2012 17:48 schreef S0nic het volgende:
Heerlijk dit, iemand met Aglablalahoer en Bent in de spits stuurt mijn berichtje dat ik denk dat ik goed ben en een pace whore ben
quote:Spartak Moscow agree deal with Everton for Diniyar Bilyaletdinov
Russian international looks set for a move back home after struggling for first-team football this season, making just seven league starts from a possible 22
Surequote:
Ja.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kan ik de beoordeling van m'n team omlaag halen door klotespelers op de bank te zetten?
Koreaanse bronzesquote:Op maandag 23 januari 2012 18:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kan ik de beoordeling van m'n team omlaag halen door klotespelers op de bank te zetten?
Die Bilyaletdinov is zo goedkoop voor zijn stats. 82 shooting, maar ja, 71 pace betekent bijna automatisch dat hij bijna niks waard isquote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 18:10 schreef Toefjes het volgende:
Kandji is echt de grootste baas die FUT ooit gehad heeft. 68 wedstrijden , 127 goals. En dat voor 250 coins
sowieso!quote:
Ik welquote:
Doe je toch niet, deja vu met laucasquote:
Sowieso toernooien doenquote:Op maandag 23 januari 2012 19:01 schreef S0nic het volgende:
WIl je gewoon ff een enkele wedstrijd online spelen..
Iedereen peert hem gelijkStelletje lafaards als ze 100 chem zien en goede stats zijn ze al weg. Dan maar toernooien.
Ze kunnen waarschijnlijk wel die gold player premiums uitbrengen maar transfers op tijd posten kunnen ze niet. Hoe weet ik dan welke packs ik moet openen?quote:Op maandag 23 januari 2012 18:59 schreef GuRBuH het volgende:
Zal me verbazen wat voor smoes ze bij EA nu weer hebben voor het niet voortijdig posten van transfers
Ja soms welquote:Op maandag 23 januari 2012 19:04 schreef S0nic het volgende:
Hebben jullie ook trouwens ook zo vaak dat je met rechter stick langs de keeper gaat en je speler valt maar er niks aan de hand is
Afgelopen vrijdag was er toch al een happy hour, dus het is opzich wel logisch als er vandaag geen is.quote:
had ik ook een tijdje geledenquote:Op maandag 23 januari 2012 19:10 schreef Rijst het volgende:
WTF!! Achievment unlocked. Find a TOTW player in your pack.
Maar ik zit geeneens een IF IN !!!!!
ja maar gaan we nou clubben of wat? 8 uur doen?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:10 schreef Rijst het volgende:
WTF!! Achievment unlocked. Find a TOTW player in your pack.
Maar ik zit geeneens een IF IN !!!!!
GJE was boosquote:Op maandag 23 januari 2012 19:18 schreef Reemi het volgende:
Bedankt voor het wachten mannenBekijk het lekker
Als ik te lang wacht zeuren mensen ookquote:Op maandag 23 januari 2012 19:18 schreef Reemi het volgende:
Bedankt voor het wachten mannenBekijk het lekker
Houdoequote:Op maandag 23 januari 2012 19:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als ik te lang wacht zeuren mensen ook
Doei
Tuurlijk joh, daarom wacht je normaal altijd een kwartier in de lobbyquote:Op maandag 23 januari 2012 19:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als ik te lang wacht zeuren mensen ook
Doei
Omdat er nu 6 wachtten ipv 2quote:Op maandag 23 januari 2012 19:24 schreef Reemi het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, daarom wacht je normaal altijd een kwartier in de lobbyIk stuurde nog wel een bericht dat me ps3 vastliep
Gefeliciteerdquote:Op maandag 23 januari 2012 19:27 schreef vandermar het volgende:
Ik kan niet clubben want mijn vader is jarig.
Soms. Ik krijg regelmatig 3 zeldzame badges of kits, dus dan heb je er helemaal niks aan.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Is het handig om over te stappen naar 750c bronze packs als je die bronze pack methode gebruikt.
Ik vind die 750c packs niet zo goed. Die Jumbos eerst ook niet maar vanmiddag had ik ineens geluk met Oduro en Gobern. Maar die van 750c zijn denk ik op dit moment de slechtste bronze packs om te kopen.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Is het handig om over te stappen naar 750c bronze packs als je die bronze pack methode gebruikt.
lucky bastards zijn wequote:Op maandag 23 januari 2012 19:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Fc Leverworst gaat hard jweetzz
Karmaaquote:
15min, wut?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:32 schreef poker4lifee het volgende:
15 min blessuretijd pfoe gelukkig gewonnen
Volgens dat lijstje data releasen ze vandaag weer een batch, maar idd nog geen spelerslijst gezien..quote:Op maandag 23 januari 2012 19:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Blijkbaar is het om 8 uur (Nederlandse tijd) happy hour dus misschien ook transfers? Ik heb nog geen 1 nieuwe transfer gevonden en er is ook nog niks over gepost op het EA forum.
quote:Op maandag 23 januari 2012 19:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ok ik kap ermee. Jullie hoeve niet op me te wachten.
gewoon ff restarten joh, doen wij ookquote:Op maandag 23 januari 2012 19:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ok ik kap ermee. Jullie hoeve niet op me te wachten.
achja ik heb eigenlijk toch geen huiswerkquote:Op maandag 23 januari 2012 19:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
gewoon ff restarten joh, doen wij ook
Ach, EA doet weken over het oplossen van problemen met het normale deel van het spel, dus dit is gewoon normaal.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:53 schreef GuRBuH het volgende:
Ik begin me steeds meer te ergeren aan de incompetentie van EA. Ik bedoel, als je de boel niet klaar hebt prima maar geef dat dan even aan. Ik vind die transfers in FUT erg leuk omdat je dan nieuwe combo's kunt maken en als zij dan een datum stellen dan moeten ze zich daar ook aan houden. Anders kunnen ze dat schema beter laten en gewoon zeggen dat ze het doen wanneer het hen uitkomt
Dat is dus het probleem.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ach, EA doet weken over het oplossen van problemen met het normale deel van het spel, dus dit is gewoon normaal.
+1quote:Op maandag 23 januari 2012 20:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
_______________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je bedoeld die snelle negers in een team?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Klote pacehoeren slaan ook al toe op clubs
Zwarte jumbos.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:11 schreef Longcat. het volgende:
Maar eh wat voor soort pakjes kopen jullie meestal?/Hoogste kans op een IF te scoren
Linkje?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:09 schreef Rijst het volgende:
Kon het weer niet laten maar heb weer een nieuw team. Het speelt fantastisch.
quote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:43 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er een zwart pakje?
geil pakjequote:Op maandag 23 januari 2012 20:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sinds Catwoman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |