Ja, dat is prachtig uitgewerkt in tegenstellige persoonlijkheden van hem.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:15 schreef Jivis het volgende:
Toffe aflevering verder, maar eigenlijk vind ik de storyline van Van Alden het meest interessant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:02 schreef padlarf het volgende:
Toch zit me nog iets dwars mbt tot MannyWaarom spoilertags? Ontopic: misschien is hij er nu pas achtergekomen dat Manny de dader was? Ik vind Richard te koel om uit frustratie te moorden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:02 schreef marcodej het volgende:
Mooie aflevering, maar merk wel dat ik een hoop verhaallijntjes niet meer helemaal helder heb.
Waarom geen spoilertags?quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:49 schreef Jivis het volgende:
[..]
Waarom spoilertags? Ontopic: misschien is hij er nu pas achtergekomen dat Manny de dader was? Ik vind Richard te koel om uit frustratie te moorden.
het gebeurde wel nadat hij aan de andere duidelijk maakte dat ie het simpeler wil maken en nog maar aan 1 iemand levert en hij liet zien dat hij tegenwoordig een stuk meedogenlozer is dan voorheen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:56 schreef Mirel het volgende:
Zo reactief lijkt me Nucky nou ook weer niet.
Er is wel wat voor te zeggen hoor. Manny vertelde ook aan Nucky dat hij de hele avond bij zijn vrouw zou zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:00 schreef planethugo het volgende:
[..]
het gebeurde wel nadat hij aan de andere duidelijk maakte dat ie het simpeler wil maken en nog maar aan 1 iemand levert en hij liet zien dat hij tegenwoordig een stuk meedogenlozer is dan voorheen.
Bovendien gaf Nucky wel erg snel toe aan de wensen van Manny.
Dat is al zo vaak in meerdere serietopics gezegd, maar de aflevering is uitgezonden en we zijn in het USA topic. Spoilertags hoeven alleen bij informatie over toekomstige afleveringenquote:
Akkoord. ik vind het zelf wel netjes om nog 1 a 2 dagen na de uitzending spoilertags te hanteren. Maar ik snap ook heel goed dat niet iedereen dat met me eens is.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:01 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat is al zo vaak in meerdere serietopics gezegd, maar de aflevering is uitgezonden en we zijn in het USA topic. Spoilertags hoeven alleen bij informatie over toekomstige afleveringen.
Dan heb je een topic vol spoilertagsquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:02 schreef padlarf het volgende:
[..]
Akkoord. ik vind het zelf wel netjes om nog 1 a 2 dagen na de uitzending spoilertags te hanteren. Maar ik snap ook heel goed dat niet iedereen dat met me eens is.
Ok, dan doe ik dat ook.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:09 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dan heb je een topic vol spoilertags. Ik vermijd dit topic gewoon als ik de epi nog niet heb gezien, doen de meesten denk ik
.
Richard is toch Team Commodore?quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:38 schreef planethugo het volgende:
misschien werkt richard gewoon voor nucky en wilde nucky van Manny af omdat hij zijn eigen handeltje wilde en dus lastig werd
dat team is opgeheven zover we weten. Richard is gewoon iemand die het vuile werk voor jimmy opknapte. Na zijn dood zal hij ook werk nodig hebbenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:11 schreef marcodej het volgende:
[..]
Richard is toch Team Commodore?
In de laatste aflevering van seizoen 2 zijn Jimmy en daarmee Richard ook weer 'overgestapt' naar team Nucky.quote:Op woensdag 19 september 2012 09:52 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat team is opgeheven zover we weten. Richard is gewoon iemand die het vuile werk voor jimmy opknapte. Na zijn dood zal hij ook werk nodig hebben
Maar ik neem aan dat dat weer anders is nu Nucky Jimmy heeft neergeknaldquote:Op woensdag 19 september 2012 10:12 schreef padlarf het volgende:
[..]
In de laatste aflevering van seizoen 2 zijn Jimmy en daarmee Richard ook weer 'overgestapt' naar team Nucky.
True. Punt blijft staan dat Richard toen al wist dat Manny de moordenaar was, die was namelijk het aas om Jimmy naar die ontmoeting te lokken.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:16 schreef Jivis het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat dat weer anders is nu Nucky Jimmy heeft neergeknald.
Plus het feit dat Richard zich nu gewoon een beetje verveelt natuurlijk, hij hangt daar maar wat rond in dat bordeel zonder iets omhanden te hebben.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik denk dat het puur uit wraak voor de vrouw van Jimmy is, Richard was daar namelijk bijna de gehele aflevering mee bezig.
dus dan ga je vanzelf mensen doodschieten?quote:Op woensdag 19 september 2012 11:29 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Plus het feit dat Richard zich nu gewoon een beetje verveelt natuurlijk, hij hangt daar maar wat rond in dat bordeel zonder iets omhanden te hebben.
Mee eens, er was een trigger (pun intended), maar was het Gillian of was het Nucky? Hopelijk wordt het duidelijk in de rest van het seizoen.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:30 schreef planethugo het volgende:
[..]
dus dan ga je vanzelf mensen doodschieten?
Richard wel, dat is zijn aard :-).quote:Op woensdag 19 september 2012 11:30 schreef planethugo het volgende:
[..]
dus dan ga je vanzelf mensen doodschieten?
Ik had ook nooit verwacht dat Jimmy zou worden neergeknald..quote:Op woensdag 19 september 2012 11:58 schreef planethugo het volgende:
hoe dan ook vind ik het wel zonde dat Manny zo snel dood is, vind dat altijd een coole acteur. En bovendien was Manny de rede dat Jimmy geliquideerd werd dus je zou verwachten dat Manny nog wel een rol ging spelen.
Maargoed, deze serie zit vol bazen
quote:Op woensdag 19 september 2012 11:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik denk dat het puur uit wraak voor de vrouw van Jimmy is, Richard was daar namelijk bijna de gehele aflevering mee bezig.
Richard is ook echt heel erg goed gespeeld.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:28 schreef fratsman het volgende:
Waarom nou weer Munya omleggen? Vond ik een geweldige vent.Had dan Doyle omgelegd. Met z'n domme lachje.
Die Siciliaan vond ik maar een misselijk mannetje. Wel mooi om te zien dat Nucky, Rothstein, Lansky en Luciano zich niet gek laten maken door die vent. Ben wel benieuwd wat we nog van hem gaan zien.
Richard Harrow blijf ik het meest intrigerende personage vinden. Hoe hij worstelt met zijn emoties en de acties die daaruit voortvloeien.. Hopelijk blijft ie nog een tijdje.
En inderdaad; Graag in aflevering 2 Chalky White!
Vorig seizoen wilde hij zijn eigen handeltje beginnen dus hoelang dat nog duurt? (gelukkig weet ik niet precies hoe het in het echt afgelopen is, en dat wil ik graag zo houdenquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:44 schreef Mirel het volgende:
Luciano luistert goed naar Rothstein, hij wordt steeds netter en maakt zich niet onnodig boos.
Ik kwam er laatst achter dat die er in het echt zo uit zietquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:49 schreef dimmak het volgende:
[..]
Richard is ook echt heel erg goed gespeeld.
En toevallig kwam ik op reddit een plaatje tegen van een echte WW1 soldaat die een deel van z'n gezicht heeft verloren en Richard-style is 'gelijmd'quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:25 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat die er in het echt zo uit ziet.
[ afbeelding ]
Zou die 'oma' er niet goed aan doen om een paar hoertjes voor Richard te regelen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:49 schreef dimmak het volgende:
[..]
Richard is ook echt heel erg goed gespeeld.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:08 schreef Daskaar het volgende:
de fuck..? als ze in dit tempo zo doorgaan blijft er niemand over om naar te kijken rond aflevering 5..
Nelson Van Alden was ook weer geweldig... ik hoop dat hij helemaal de foute tour op gaatquote:Op maandag 17 september 2012 22:32 schreef LuciferRising het volgende:
Wat een aflevering![]()
Toch wel een serie waar ik naar uit keek..
Die scene in de bloemenwinkel
Alles wijst erop dat hij zelf ook in het gangster-gebeuren gaat toetreden. Ben nu al benieuwd naar de confrontatie met die zure kut die zijn 'bazin' wasquote:Op zondag 23 september 2012 19:07 schreef pberends het volgende:
[..]
ik hoop dat hij helemaal de foute tour op gaat.
Maakt niet uit, er vallen toch een hoop dooien.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:02 schreef marcodej het volgende:
Mooie aflevering, maar merk wel dat ik een hoop verhaallijntjes niet meer helemaal helder heb.
quote:Op maandag 24 september 2012 18:24 schreef pberends het volgende:
Gretchen Mol - 64th Primetime Emmy Awards in Los Angeles 09/23/12
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Jimmy's mom.
De drank kwam niet te laat, want Rothstein liet duidelijk tegen Nucky doorschemeren dat de datum een dag te vroeg was.quote:Op maandag 24 september 2012 19:45 schreef ems. het volgende:
Vette aflevering weer. Ben benieuwd naar de reactie van Nucky op het drank-transport-festijn met de brul-italiaan zowel als de reactie van Rothstein op de drank die te laat komt
Eigenlijk vind ik zo ongeveer alles wat gebeurt wel tof op de een of andere manier.
Een goede serie heeft dit soort afleveringen nodig (zoals bij the Sopranos en the Wire ook het geval was).quote:Op maandag 24 september 2012 20:29 schreef Jivis het volgende:
Vond hem saai, echt een tussenaflevering. En waar was Van Alden potverdikkeme.
Eens. Maar dit soort afleveringen zijn altijd een stuk beter te pruimen als je daarna meteen de volgende kunt instarten.quote:Op maandag 24 september 2012 21:20 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Een goede serie heeft dit soort afleveringen nodig (zoals bij the Sopranos en the Wire ook het geval was).
Haha klopt. Ik verwachtte ook dat die pomp bediende het niet zou overlevenquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:41 schreef Jivis het volgende:
Door dat overdreven uitgestreken gezicht van die Rosetti verwacht je gewoon dat die elk moment weer iemand kan vermoorden.
Die pompbediende zelf liep het ook dun door de broek volgens mijquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:06 schreef BasvB het volgende:
[..]
Haha klopt. Ik verwachtte ook dat die pomp bediende het niet zou overleven
quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:34 schreef Mani89 het volgende:
Ik herkende hem eerst niet
[ afbeelding ]
De acteur die de legendarische Milton Waddams speelde in Office Space, zat in deze aflevering.quote:
Zo legendarisch was ie blijkbaar niet, want nog nooit van de beste man of die serie gehoord.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:02 schreef Mani89 het volgende:
De acteur die de legendarische Milton Waddams speelde in Office Space, zat in deze aflevering.
Nee dat ligt echt aan jou. (het was een film overigens)quote:Op donderdag 27 september 2012 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo legendarisch was ie blijkbaar niet, want nog nooit van de beste man of die serie gehoord.
idd, i just need my staplerquote:Op donderdag 27 september 2012 00:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee dat ligt echt aan jou. (het was een film overigens)
quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:19 schreef planethugo het volgende:
Die Rosetti is echt een baas
Door dit soort karakters was The Sopranos ook zo goed
Ik weet niet waarom maar hij doet me aan Robert uit "Everybody loves Raymond" denken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:53 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die kleding ook.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:05 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar hij doet me aan Robert uit "Everybody loves Raymond" denken.
Klopt!quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:05 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar hij doet me aan Robert uit "Everybody loves Raymond" denken.
Gelukkig ken ik dat soort slechte Amerikaanse series niet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:05 schreef fratsman het volgende:
[..]
Diezelfde domme blik die ze op kunnen zetten. Ook de manier van praten.quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:05 schreef fratsman het volgende:
[..]
Blijkbaar ken je de serie wel.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Gelukkig ken ik dat soort slechte Amerikaanse series niet.
Ik ken hem uit geen van de genoemde films of series. Ik meen hem wel te herkennen van Spin City? In ieder geval een komedieserie.quote:Op donderdag 27 september 2012 09:25 schreef planethugo het volgende:
[..]
idd, i just need my stapler
Speelt ook een leuke rol in Justified als een nogal vrije rechter
Mee eens, al heb ik wel genoten van Mrs. Thompson deze aflevering, wat spande zij als een baas die dokter voor haar karretje!quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:18 schreef BasvB het volgende:
Iets mindere aflevering, ondanks Harrow en van Alden
haha wat een scene ja. Heerlijke gast, dat ie Nucky nog maar flink mag irriteren. Zijn ook 2 totaal verschillende gasten. Rosetti probeerde wat grapjes te maken maar Nucky is iemand ie juist zelden lacht.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:17 schreef marcodej het volgende:
Rosetti."Like a monkey or something?"
Tja, op het moment dat ie tegen de pomp aan leunend een sigaretje stond te roken wist ik al dat er iemand de fik in zou gaan. Wel mooi dat ze hem weer neerzetten als een psychopaat na een hele aflevering doen alsof het een schappelijke vent is.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:09 schreef planethugo het volgende:
[..]
haha wat een scene ja. Heerlijke gast, dat ie Nucky nog maar flink mag irriteren. Zijn ook 2 totaal verschillende gasten. Rosetti probeerde wat grapjes te maken maar Nucky is iemand ie juist zelden lacht.
Wel evil hoe hij die corrupte cop ff in de fik zet
zoals ik al eerder zei, dit is net zo een gast als een paar typetjes in The Sopranos. Belust op geld/macht, psychopathisch, impulsief, niet al te snugger en geen respect voor de regels. Heerlijke figurenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:12 schreef padlarf het volgende:
[..]
Tja, op het moment dat ie tegen de pomp aan leunend een sigaretje stond te roken wist ik al dat er iemand de fik in zou gaan. Wel mooi dat ze hem weer neerzetten als een psychopaat na een hele aflevering doen alsof het een schappelijke vent is.
Richard was wel weer koning
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Mirel op 02-10-2012 16:43:32 ]When all else fails, you always have delusion.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:23 schreef Mirel het volgende:
Ik vind Owen ook best top. De manier waarop hij zich gedraagt, zijn manier van spreken. Luciano zal dat ook steeds meer wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nucky vat het heel mooi samen als hij bij hem aan tafel schuift. "It seems like I have offended you. But since you're a man who could find an insult in a bouquet of roses I'm not sure quite how"quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:19 schreef planethugo het volgende:
[..]
zoals ik al eerder zei, dit is net zo een gast als een paar typetjes in The Sopranos. Belust op geld/macht, psychopathisch, impulsief, niet al te snugger en geen respect voor de regels. Heerlijke figuren
idd coole actie van Richard. Denk dat hij nog veel gaat betekenen voor Nucky. Al stapt ie wel snel over de dood van zijn grote vriend heen onder het mom 'he was a soldier'
Ik gok season finalequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik denk dat Nucky Rosetti moet ruimen, anders kan het hem wel eens zijn handel/kop kosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |