SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
quote:Op maandag 23 januari 2012 14:04 schreef DuTank het volgende:
Ik doe zeer professioneel foetusverwijderingen. Je blijft dan ook nog eens anoniem.
Doe ik ook. Mijn vriendinnen denken dat ik van kleerhangers gemaakt ben! (Jimmy Carrquote:Op maandag 23 januari 2012 14:04 schreef DuTank het volgende:
Ik doe zeer professioneel foetusverwijderingen. Je blijft dan ook nog eens anoniem.
Dude, koop een leven!quote:
quote:
En als je weet waar je die kan kopen, hou me dan op de hoogtequote:
Zin in augurken?quote:
Al minder.quote:
Nee, ik denk dat zelfs als ik ooit zwanger ben ik daar geen zin in heb.quote:
Barriequote:
Dat ook, maar het interesseert me vooral geen holquote:
Begrijpelijk.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:39 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat ook, maar het interesseert me vooral geen hol
Hertentamen. Als ik het niet haal moet ik dat vak volgend jaar weer gaan volgenquote:Op maandag 23 januari 2012 19:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Begrijpelijk.Is het voor een tentamen?
Dat is al helemaal niks. Succes in ieder geval.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:43 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hertentamen. Als ik het niet haal moet ik dat vak volgend jaar weer gaan volgen
Dankjequote:Op maandag 23 januari 2012 19:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat is al helemaal niks. Succes in ieder geval.
Die theorie over bedrijfsvormen vind ik nog niet zo erg. Het probleem ontstaat vooral bij annuïteiten, opslagmethoden, blablabla. Alles heeft 83459322312943 verschillende namen, en 21324134 verschillende manier om iets te berekenen, wat ze dan ook nog op een vreemde manier doenquote:Op maandag 23 januari 2012 19:46 schreef bijdehand het volgende:
Als iemand ooit vragen heeft over vennootschappen...
Wanneer heb je je her?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:47 schreef DeJori het volgende:
[..]
Die theorie over bedrijfsvormen vind ik nog niet zo erg. Het probleem ontstaat vooral bij annuïteiten, opslagmethoden, blablabla. Alles heeft 83459322312943 verschillende namen, en 21324134 verschillende manier om iets te berekenen, wat ze dan ook nog op een vreemde manier doen
Donderdagquote:
Ik vind het anders akelig dichtbij komenquote:
Wil je woensdag een sensuele massage van me?quote:
Graag. Wat is het praktische verschil (en hoe maak ik het onderscheid) tussen een bedrijfsvorm die een rechtspersoon is en een die dat niet is?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wil je woensdag een sensuele massage van me?
quote:Op maandag 23 januari 2012 19:50 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik vind het anders akelig dichtbij komen
Livestream please?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wil je woensdag een sensuele massage van me?
Scheiding van prive en zakelijk vermogen denk ik. Om een rechtspersoon op te richten moet je ook veel formaliteiten verrichten en anders niet.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:52 schreef DeJori het volgende:
[..]
Graag. Wat is het praktische verschil (en hoe maak ik het onderscheid) tussen een bedrijfsvorm die een rechtspersoon is en een die dat niet is?
Je krijgt 'm wel irlquote:Op maandag 23 januari 2012 19:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Valt nog mee dat je er niet op donderdagochtend mee begint.
[..]
Livestream please?
Zo ben ik nietquote:Op maandag 23 januari 2012 19:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Valt nog mee dat je er niet op donderdagochtend mee begint.
[..]
Livestream please?
SU CASAquote:Op maandag 23 januari 2012 19:55 schreef DeJori het volgende:
[..]
Zo ben ik niet![]()
En je mag komen kijken hoorMi casa es si casa
Was een quote van Harold and Kumarquote:
Not sure if quoting or just stupid...quote:
Morgen?! Ik kan wel, heb school tot half 9quote:Op maandag 23 januari 2012 20:01 schreef BarrieButsers het volgende:
Gaat er morgen trouwens nog gemeet worden? Of moet iedereen leren?
Pas gekeken zeker?quote:
Gisteren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Daarna of gewoon een andere keer?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Morgen?! Ik kan wel, heb school tot half 9
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:05 schreef DeJori het volgende:
[..]
Gisteren.SOG is wel herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Daarna kan ik wel hoor. Wist alleen niet dat er plannen waren. Of wil je stiekem daten en pm je nu iedereen dat ze niet mogen gaan?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Daarna of gewoon een andere keer?
Bij jou komt tie gelijk op het aantal minuten uitquote:
Dat laatste. Niet doorvertellen tegen bdh he.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daarna kan ik wel hoor. Wist alleen niet dat er plannen waren. Of wil je stiekem daten en pm je nu iedereen dat ze niet mogen gaan?
Da's nieuw, dat kan iedereenquote:Op maandag 23 januari 2012 20:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bij jou komt tie gelijk op het aantal minuten uitHendig sjiek
Ik zeg niks. Misschien vindt hij het ook wel leuk, maar dat weet ik niet zeker want daar hebben we het amper over.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat laatste. Niet doorvertellen tegen bdh he.
Alsof jij ooit een kans laat lopen om over barrie te pratenquote:Op maandag 23 januari 2012 20:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's nieuw, dat kan iedereen
[..]
Ik zeg niks. Misschien vindt hij het ook wel leuk, maar dat weet ik niet zeker want daar hebben we het amper over.
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:09 schreef DeJori het volgende:
[..]
Alsof jij ooit een kans laat lopen om over barrie te praten
Vetquote:Op maandag 23 januari 2012 20:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's nieuw, dat kan iedereen
[..]
Ik zeg niks. Misschien vindt hij het ook wel leuk, maar dat weet ik niet zeker want daar hebben we het amper over.
quote:
Achter de link zetten: #t=2m36squote:
Af en toe best makkelijk hoor. Als mensen geen facebook hebben en je geen zin hebt om te smsenquote:
Geen facebook, wel msn ---> 14 jarige sletjesquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Af en toe best makkelijk hoor. Als mensen geen facebook hebben en je geen zin hebt om te smsen
quote:
Bdh!! Snel naar de markt!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:45 schreef roooosje het volgende:
De All you need is Love-caravan staat op de markt!
Als je vrouw bent wil ik je wel koppelen...quote:
... aan mezelfquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je vrouw bent wil ik je wel koppelen...
quote:
Uitermate goed. En is hij voor jou lief geweest?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:30 schreef DeJori het volgende:
HalloHoe heeft de dag jullie vandaag behandeld?
Jawel hoor. Kostencalculatie leren hequote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Uitermate goed. En is hij voor jou lief geweest?
Nou wat ben je goed bezig.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:33 schreef DeJori het volgende:
[..]
Jawel hoor. Kostencalculatie leren he
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |