FOK!forum / Werk, Geldzaken, Recht en de Beurs / Betaalrekening met makkelijk overschrijven
PiRANiAmaandag 23 januari 2012 @ 11:22
Ik ben ING inmiddels zat. Ik kan regelmatig niet bij mijn geld door storingen.

Ik was wel blij met de TAN-codes via SMS. Dat schijnen andere banken niet te hebben.

Welke bank is goed én makkelijk met inloggen? Volgens mij heb ik verder weinig eisen aan een betaalrekening. Sparen doe ik er toch niet.
motorbloempjemaandag 23 januari 2012 @ 11:24
Rabo?
PiRANiAmaandag 23 januari 2012 @ 11:25
quote:
19s.gif Op maandag 23 januari 2012 11:24 schreef motorbloempje het volgende:
Rabo?
Wellicht. Er zijn geen banken zonder randomreader/identifier/... behalve ING ben ik bang?
PiRANiAmaandag 23 januari 2012 @ 11:25
Oh, iDeal is wel een eis, net als een overstapservice. Maar dat hebben 'de groten' allemaal volgens mij.
fruityloopmaandag 23 januari 2012 @ 11:25
Afgelopen weekend had de ABN onderhoud, dus 1 dag vertraging naar de Rabobank, 2 weken geleden had de Rabo een storing in hun android app. Volgens mij heeft elke bank wel eens een storing, of periodiek onderhoud?
motorbloempjemaandag 23 januari 2012 @ 11:26
Dat is ook de voornaamste reden dat ik bij de ING blijf, de tancodes per sms: kan wáár ik ook ben, want telefoon gaat altijd mee, internetbankieren.

Moet hij het wel doen ja, maar ik moet zeggen dat ik wrsch minder vaak 'bij mijn geld moet kunnen': meeste gaat bij mij automatisch met ingeplande overboekingen etc.
Its-Jojo-4youmaandag 23 januari 2012 @ 11:26
Steeds meer banken hebben een app waarmee je zelfs zonder randomreader of andere apparaten je rekening kan beheren op je telefoon. Rabo in iedere geval.
sangermaandag 23 januari 2012 @ 11:26
Storingen? Nog nooit iets van gemerkt....
anbonimaandag 23 januari 2012 @ 11:27
Volgens mij ontkom je niet aan de challenge/response logins voor 'n betaalrekening. Aegon heeft wel een login met alleen een wachtwoord, maar dat zijn alleen spaarrekeningen met vaste tegenrekening.
motorbloempjemaandag 23 januari 2012 @ 11:27
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 11:26 schreef sanger het volgende:
Storingen? Nog nooit iets van gemerkt....
Indien niet sarcastich: op 't moment ligt internetbankieren er bijvoorbeeld weer uit.
PiRANiAmaandag 23 januari 2012 @ 11:27
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 11:26 schreef sanger het volgende:
Storingen? Nog nooit iets van gemerkt....
Dit weekend twee keer, vanochtend een keer, nu nog steeds. Vorige week ook twee keer.

SPOILER
Of was je sarcastisch? :+
leolinedancemaandag 23 januari 2012 @ 11:27
ING is prima, nooit last van storingen als ik ze nodig heb.
Onderhoud doen ze 's nachts.

Gewoon bij ING blijven dus ^O^
PiRANiAmaandag 23 januari 2012 @ 11:27
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 11:27 schreef anboni het volgende:
Volgens mij ontkom je niet aan de challenge/response logins voor 'n betaalrekening. Aegon heeft wel een login met alleen een wachtwoord, maar dat zijn alleen spaarrekeningen met vaste tegenrekening.
Oh, heb je zelfs voor inloggen zo'n reader nodig? :o
PiRANiAmaandag 23 januari 2012 @ 11:28
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 11:27 schreef leolinedance het volgende:
ING is prima, nooit last van storingen als ik ze nodig heb.
Onderhoud doen ze 's nachts.

Gewoon bij ING blijven dus ^O^
De geplande storingen heb ik dan ook weinig last van, het zijn de keren dat ze er ongepland storing is.
leolinedancemaandag 23 januari 2012 @ 11:28
quote:
3s.gif Op maandag 23 januari 2012 11:27 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Dit weekend twee keer, vanochtend een keer, nu nog steeds. Vorige week ook twee keer.

SPOILER
Of was je sarcastisch? :+
Uitzondering. Ik ben er vandaag al 3x op geweest.
PiRANiAmaandag 23 januari 2012 @ 11:30
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 11:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Uitzondering. Ik ben er vandaag al 3x op geweest.
Ik ook. Maar nu lukt het niet. Ik kon er vorige week ook al meerdere keren niet op. Dat vind ik simpelweg niet acceptabel.
anbonimaandag 23 januari 2012 @ 11:31
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 11:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Steeds meer banken hebben een app waarmee je zelfs zonder randomreader of andere apparaten je rekening kan beheren op je telefoon. Rabo in iedere geval.
Ohja, ABN heeft ook een bankier app die je volgens mij ook kunt gebruiken om naar derden over te maken met alleen een pincode (tot een instelbaar maximum, daarboven heb je alsnog de edentifier nodig). Ik gebruik 'm zelf alleen om m'n saldo te controleren en in geval van nood van m'n spaarrekening af te halen, dus ik weet niet precies wat de details zijn voor overboeken naar derden.

Wat ik me trouwens wel afvraag: maak je echt zovaak geld over dat het niet 24x7 beschikbaar zijn van telebankieren een reden is om over te stappen? Ik maak echt hooguit 1 keer per maand gebruik van telebankieren en nog minder van die app op m'n telefoon.
leolinedancemaandag 23 januari 2012 @ 11:31
quote:
3s.gif Op maandag 23 januari 2012 11:30 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Ik ook. Maar nu lukt het niet. Ik kon er vorige week ook al meerdere keren niet op. Dat vind ik simpelweg niet acceptabel.
Dan ga je naar een bank waarvan je denkt dat deze beter is. Alle banken hebben hier weleens last van. ING heeft zelden storingen.
PiRANiAmaandag 23 januari 2012 @ 11:31
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 11:31 schreef anboni het volgende:

[..]

Ohja, ABN heeft ook een bankier app die je volgens mij ook kunt gebruiken om naar derden over te maken met alleen een pincode (tot een instelbaar maximum, daarboven heb je alsnog de edentifier nodig). Ik gebruik 'm zelf alleen om m'n saldo te controleren en in geval van nood van m'n spaarrekening af te halen, dus ik weet niet precies wat de details zijn voor overboeken naar derden.

Wat ik me trouwens wel afvraag: maak je echt zovaak geld over dat het niet 24x7 beschikbaar zijn van telebankieren een reden is om over te stappen? Ik maak echt hooguit 1 keer per maand gebruik van telebankieren en nog minder van die app op m'n telefoon.
Ik kijk minimaal één keer per dag eigenlijk.
Deetchmaandag 23 januari 2012 @ 11:32
ASN kun je inloggen zonder random reader (met password) je krijgt ook nog rente op je betaalrekening. Heeft ook iDeal en goede rente op spaarrekening.
ASN spaarrekening is zonder random reader over boeken naar vaste tegen rekening.

Rabo is ook inloggen met Random reader, zelden last van storingen overigens

Voor zover ik weet heeft alleen ING nog TAN via sms.
PiRANiAmaandag 23 januari 2012 @ 11:32
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 11:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan ga je naar een bank waarvan je denkt dat deze beter is. Alle banken hebben hier weleens last van. ING heeft zelden storingen.
Mijn ervaring is dat het vaak is en ik hoop dat andere mensen mij een bank aan kunnen raden die minder vaak onbeschikbaar is.
mainedollmaandag 23 januari 2012 @ 11:33
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 11:31 schreef anboni het volgende:

[..]

Ohja, ABN heeft ook een bankier app die je volgens mij ook kunt gebruiken om naar derden over te maken met alleen een pincode (tot een instelbaar maximum, daarboven heb je alsnog de edentifier nodig). Ik gebruik 'm zelf alleen om m'n saldo te controleren en in geval van nood van m'n spaarrekening af te halen, dus ik weet niet precies wat de details zijn voor overboeken naar derden.

Wat ik me trouwens wel afvraag: maak je echt zovaak geld over dat het niet 24x7 beschikbaar zijn van telebankieren een reden is om over te stappen? Ik maak echt hooguit 1 keer per maand gebruik van telebankieren en nog minder van die app op m'n telefoon.
Bij de ABN kan je idd geld via je app overmaken zonder apparaatje, maar alleen naar rekeningnummers die je eerder al gebruikt hebt. Als je naar een onbekend rekeningnummer wilt overboeken, moet je alsnog die e.dentifier gebruiken.
Verder werkt die app trouwens prima, je kan nu ook opdrachten agenderen :)
PiRANiAmaandag 23 januari 2012 @ 11:37
ING = inloggen zonder apparaatje, overmaken met SMS/lijst, heeft app
ASN = inloggen zonder apparaatje, overmaken met apparaatje, geen app :{.
ABN = inloggen met apparaatje, overmaken met apparaatje, heeft app
Rabo = inloggen met apparaatje, overmaken met apparaatje, heeft app
fruityloopmaandag 23 januari 2012 @ 11:41
quote:
3s.gif Op maandag 23 januari 2012 11:37 schreef PiRANiA het volgende:
ING = inloggen zonder apparaatje, overmaken met SMS/lijst, heeft app
ASN = inloggen zonder apparaatje, overmaken met apparaatje, geen app :{.
ABN = inloggen met apparaatje, overmaken met apparaatje, heeft app
Rabo = inloggen met apparaatje, overmaken met apparaatje, heeft app
Bij de ABN kan je je randomreader (type II) ook via USB koppelen aan je pc, dan vult die de response/TAN codes automatisch in op de goede plekken tijdens het telebankieren. Kan handig zijn, maar ik ben er persoonlijk geen fan van.
Kevindinhinhomaandag 23 januari 2012 @ 11:42
quote:
3s.gif Op maandag 23 januari 2012 11:37 schreef PiRANiA het volgende:
ING = inloggen zonder apparaatje, overmaken met SMS/lijst, heeft app
ASN = inloggen zonder apparaatje, overmaken met apparaatje, geen app :{.
ABN = inloggen met apparaatje, overmaken met apparaatje, heeft app
Rabo = inloggen met apparaatje, overmaken met apparaatje, heeft app
Bij Rabobank kun je ook gewoon overschrijven en inloggen zonder apparaatje met Mobielbankieren. Hier heb je geen app voor nodig..
Dennis101maandag 23 januari 2012 @ 11:42
Ik zit zelf ook bij de ING en ik stoor mij ook wel eens aan die storingen, maar als ik zie wat voor vage inlogmethodes of overschrijf manieren andere banken erop na houden wil ik toch liever bij de ING blijven.
mscholmaandag 23 januari 2012 @ 11:50
quote:
5s.gif Op maandag 23 januari 2012 11:22 schreef PiRANiA het volgende:
Ik ben ING inmiddels zat. Ik kan regelmatig niet bij mijn geld door storingen.

Ik was wel blij met de TAN-codes via SMS. Dat schijnen andere banken niet te hebben.

Welke bank is goed én makkelijk met inloggen? Volgens mij heb ik verder weinig eisen aan een betaalrekening. Sparen doe ik er toch niet.
regelmatig? dan banieker je echt op de verkeerde momenten...
ik zit regelmatig na 0:00 online (en dat is zeg maar de tijd dat ze werkzaamheden uitvoeren) en de keren dat ik last had van storingen zijn nog steeds, na zo'n 6+ jaar op 1 hand te tellen...
PiRANiAmaandag 23 januari 2012 @ 11:51
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 11:50 schreef mschol het volgende:

[..]

regelmatig? dan banieker je echt op de verkeerde momenten...
ik zit regelmatig na 0:00 online (en dat is zeg maar de tijd dat ze werkzaamheden uitvoeren) en de keren dat ik last had van storingen zijn nog steeds, na zo'n 6+ jaar op 1 hand te tellen...
Ik heb deze maand aan één hand niet genoeg :+.
PiRANiAmaandag 23 januari 2012 @ 11:55
arnoldotten twitterde op maandag 23-01-2012 om 11:53:57 Hmmm. #ING website ligt er weer eens uit. reageer retweet
moniqueelshove twitterde op maandag 23-01-2012 om 11:54:17 #ING ligt Er weer uit storing! !!!!?????????? reageer retweet
AnnetteVDuinen twitterde op maandag 23-01-2012 om 11:48:55 Weer storing bij #ING Tweede dag op rij ........ I rest my case reageer retweet
BartvanEijck twitterde op maandag 23-01-2012 om 11:45:31 #ING, staat voor Is Niet Gebruikervriendelijk. Internet bankieren weeeer uit de lucht. reageer retweet
SvDordt twitterde op maandag 23-01-2012 om 11:54:54 Kut #ing met hun klote gezeik, voor de zoveelste keer problemen met #internetbankieren ! #overstapservice #kuting reageer retweet
Conclusie: het gebeurt vaak. Ik wil dus weten of een andere bank beter is, niet of er ING blijven lullen ;)
RemcoDelftmaandag 23 januari 2012 @ 11:56
Ik ben sinds kort (ook) klant bij ASN: kost een euro per maand, en heeft een randomreaderding waar je niet je pinpas bij nodig hebt. Ideaal omdat-ie zo altijd naast m'n computer ligt. Het wordt lastiger als je hem ook mee wil nemen. Inloggen kan zonder dat ding.

Bij ING heb ik TAN-codes op papier (en encrypted vrijwel altijd bij me op m'n laptop). Juist per SMS is een security-risk sinds ze passworden ook per SMS versturen, en je dus vrijwel alles bij je hebt (wat gestolen kan worden) om mee te gaan overboeken.

ING is inderdaad ronduit knullig met hun downtime: hele dagen liggen ze plat!
En ze zijn superirritant met het verwerken van bij- en afschrijvingen: het saldo wordt niet gelijktijdig met de mutaties bijgewerkt, mutaties zijn soms een uur later weer uit de lijst, om er daarna weer bij te staan. En ze houden zich niet aan de volgorde, waarbij je bij meerdere transacties niet alleen naar de bovenste kan kijken, maar de hele lijst weer door moet zoeken...
SeLangmaandag 23 januari 2012 @ 12:00
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 11:27 schreef leolinedance het volgende:
ING is prima, nooit last van storingen als ik ze nodig heb.
Onderhoud doen ze 's nachts.

Gewoon bij ING blijven dus ^O^
Hij ligt momenteel plat :')
PiRANiAmaandag 23 januari 2012 @ 12:03
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 11:56 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik ben sinds kort (ook) klant bij ASN: kost een euro per maand, en heeft een randomreaderding waar je niet je pinpas bij nodig hebt. Ideaal omdat-ie zo altijd naast m'n computer ligt. Het wordt lastiger als je hem ook mee wil nemen. Inloggen kan zonder dat ding.

Bij ING heb ik TAN-codes op papier (en encrypted vrijwel altijd bij me op m'n laptop). Juist per SMS is een security-risk sinds ze passworden ook per SMS versturen, en je dus vrijwel alles bij je hebt (wat gestolen kan worden) om mee te gaan overboeken.

ING is inderdaad ronduit knullig met hun downtime: hele dagen liggen ze plat!
En ze zijn superirritant met het verwerken van bij- en afschrijvingen: het saldo wordt niet gelijktijdig met de mutaties bijgewerkt, mutaties zijn soms een uur later weer uit de lijst, om er daarna weer bij te staan. En ze houden zich niet aan de volgorde, waarbij je bij meerdere transacties niet alleen naar de bovenste kan kijken, maar de hele lijst weer door moet zoeken...
ASN ziet er goed uit. De laatste problemen die je beschrijft van ING herken ik ook. Is dat bij ASN geen probleem?
En ASN is inloggen met wachtwoord, dat is prettig. Alleen (nog) geen app zo te zien?
SeLangmaandag 23 januari 2012 @ 12:07
Dat platliggen van ING kost gewoon handen vol geld! Ik zit net midden in een overboeking van 50k. Als die storing me een dag renteverlies kost dan is dat gewoon ¤5 verlies! Daar kun je een dikke pizza van kopen! :(
leolinedancemaandag 23 januari 2012 @ 12:07
quote:
14s.gif Op maandag 23 januari 2012 11:55 schreef PiRANiA het volgende:
arnoldotten twitterde op maandag 23-01-2012 om 11:53:57 Hmmm. #ING website ligt er weer eens uit. reageer retweet
moniqueelshove twitterde op maandag 23-01-2012 om 11:54:17 #ING ligt Er weer uit storing! !!!!?????????? reageer retweet
AnnetteVDuinen twitterde op maandag 23-01-2012 om 11:48:55 Weer storing bij #ING Tweede dag op rij ........ I rest my case reageer retweet
BartvanEijck twitterde op maandag 23-01-2012 om 11:45:31 #ING, staat voor Is Niet Gebruikervriendelijk. Internet bankieren weeeer uit de lucht. reageer retweet
SvDordt twitterde op maandag 23-01-2012 om 11:54:54 Kut #ing met hun klote gezeik, voor de zoveelste keer problemen met #internetbankieren ! #overstapservice #kuting reageer retweet
Conclusie: het gebeurt vaak. Ik wil dus weten of een andere bank beter is, niet of er ING blijven lullen ;)
Tsja misschien een keer 2 dagen op rij gezeik. Kan gebeuren, ict probleempje zoals ieder bedrijf daar weleens last van heeft. Op de lange termijn is ING zo slecht nog niet, doet het bijna altijd. Maar wij klagen al als het 2 dagen op rij niet goed werkt in 5-10 jaar.
SeLangmaandag 23 januari 2012 @ 12:08
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 12:07 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Tsja misschien een keer 2 dagen op rij gezeik. Kan gebeuren, ict probleempje zoals ieder bedrijf daar weleens last van heeft. Op de lange termijn is ING zo slecht nog niet, doet het bijna altijd. Maar wij klagen al als het 2 dagen op rij niet goed werkt in 5-10 jaar.
We praten hier wel over een bankapplicatie he, niet over Facebook....
RemcoDelftmaandag 23 januari 2012 @ 12:10
quote:
14s.gif Op maandag 23 januari 2012 12:03 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

ASN ziet er goed uit. De laatste problemen die je beschrijft van ING herken ik ook. Is dat bij ASN geen probleem?
En ASN is inloggen met wachtwoord, dat is prettig. Alleen (nog) geen app zo te zien?
Ik neem aan dat ASN geen typische ING-problemen heeft. Ik heb tot nog toe geen ongeregeldheden in m'n mutaties gezien (maar ook nog niet veel mutaties gehad).

Wat dat inloggen met wachtwoord betreft:
-Zet je Firefox-settings op een encrypted partitie (mount bij login)
-Maak een bookmark genaamd "Firefox remember password" die linkt naar:
1javascript:(function(){var%20ca,cea,cs,df,dfe,i,j,x,y;function%20n(i,what){return%20i+"%20"+what+((i==1)?"":"s")}ca=cea=cs=0;df=document.forms;for(i=0;i<df.length;++i){x=df[i];dfe=x.elements;if(x.onsubmit){x.onsubmit="";++cs;}if(x.attributes["autocomplete"]){x.attributes["autocomplete"].value="on";++ca;}for(j=0;j<dfe.length;++j){y=dfe[j];if(y.attributes["autocomplete"]){y.attributes["autocomplete"].value="on";++cea;}}}alert("Removed%20autocomplete=off%20from%20"+n(ca,"form")+"%20and%20from%20"+n(cea,"form%20element")+",%20and%20removed%20onsubmit%20from%20"+n(cs,"form")+".%20After%20you%20type%20your%20password%20and%20submit%20the%20form,%20the%20browser%20will%20offer%20to%20remember%20your%20password.")})();
-Ga naar de website van je bank
-Klik de password-bookmark aan
-Firefox vraagt of-ie je password mag onthouden :7
Resultaat: ik kan zonder KeePassX te openen toch inloggen met 160 bit password :)
Nadeel: ik kan nooit zonder passwordmanager inloggen omdat ik zowel username als password echt niet uit m'n hoofd ga leren :)
Dennis101maandag 23 januari 2012 @ 12:10
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 12:07 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Tsja misschien een keer 2 dagen op rij gezeik. Kan gebeuren, ict probleempje zoals ieder bedrijf daar weleens last van heeft. Op de lange termijn is ING zo slecht nog niet, doet het bijna altijd. Maar wij klagen al als het 2 dagen op rij niet goed werkt in 5-10 jaar.
ING ligt er wel wat vaker uit (naast de geplande werkzaamheden).
leolinedancemaandag 23 januari 2012 @ 12:12
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 12:00 schreef SeLang het volgende:

[..]

Hij ligt momenteel plat :')
Ja und? Zoals iemand eerder al zei zijn de storingen bij ING de laatste jaren op één hand te tellen. En ja ik log dagelijks in. Andere banken liggen óók weleens plat.

quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 12:08 schreef SeLang het volgende:

[..]

We praten hier wel over een bankapplicatie he, niet over Facebook....
Waar heb jij het nou over :?
RemcoDelftmaandag 23 januari 2012 @ 12:12
quote:
8s.gif Op maandag 23 januari 2012 12:07 schreef SeLang het volgende:
Dat platliggen van ING kost gewoon handen vol geld! Ik zit net midden in een overboeking van 50k. Als die storing me een dag renteverlies kost dan is dat gewoon ¤5 verlies! Daar kun je een dikke pizza van kopen! :(
En als je net dat ene aandeel wat 7% stijgt mist kost het je 700 pizza's...

quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 12:08 schreef SeLang het volgende:

[..]

We praten hier wel over een bankapplicatie he, niet over Facebook....
Facebook doet het wel altijd O-)
eleusismaandag 23 januari 2012 @ 12:13
quote:
3s.gif Op maandag 23 januari 2012 11:27 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Oh, heb je zelfs voor inloggen zo'n reader nodig? :o
Wees blij, het is de veiligste manier!
RemcoDelftmaandag 23 januari 2012 @ 12:13
Tijdens de huidige ING-storing doet de "MSN Buddy" het nog wel: saldo/mutaties zijn te raadplegen. Maar meestal ligt die er ook uit.
mscholmaandag 23 januari 2012 @ 12:13
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 12:13 schreef eleusis het volgende:

[..]

Wees blij, het is de veiligste manier!
de meest idiotproof manier bedoel je...
Dennis101maandag 23 januari 2012 @ 12:14
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 12:12 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ja und? Zoals iemand eerder al zei zijn de storingen bij ING de laatste jaren op één hand te tellen. En ja ik log dagelijks in. Andere banken liggen óók weleens plat.
Dit jaar alleen al 3x...
RemcoDelftmaandag 23 januari 2012 @ 12:15
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 12:13 schreef mschol het volgende:

[..]

de meest idiotproof manier bedoel je...
Tot blijkt dat een stel Roemenen valse "random readers" in kantoren dumpt, die massaal gebruikt worden, en de Roemenen daarna de gewenste data eraf halen...
Ik ben groot fan van gewoon een password voor login. En mensen die nog steeds hun betaalgegevens prijsgeven als er per email om gevraagd wordt, moeten dat nodig eens zelf gaan bekostigen.
SeLangmaandag 23 januari 2012 @ 12:17
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 12:12 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

En als je net dat ene aandeel wat 7% stijgt mist kost het je 700 pizza's...

Nachtmerrie :Y. Zoals ik al eerder heb gezegd is het grootste probleem met ING de 50k daglimiet. Daarom heb ik bij de meeste spaarrekeningen de tegenrekening nu omgezet naar Rabo. Van de rekeningen met geld erop heeft alleen mijn MoneYou rekening nog ING als tegenrekening.
SeLangmaandag 23 januari 2012 @ 12:22
ING :(

F5-F5-F5-F5-F5-F5-F5-F5-F5-F5-F5-F5-F5-F5-F5-F5-F5-F5-F5-F5-F5-F5-F5-F5-F5 :')
Dagonetmaandag 23 januari 2012 @ 12:24
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 11:31 schreef anboni het volgende:

Wat ik me trouwens wel afvraag: maak je echt zovaak geld over dat het niet 24x7 beschikbaar zijn van telebankieren een reden is om over te stappen? Ik maak echt hooguit 1 keer per maand gebruik van telebankieren en nog minder van die app op m'n telefoon.
Dat vraag ik me ook al een tijdje af, mensen die een reader vervelend vinden want dan moeten ze die altijd meenemen.

Hoevaak kíjken mensen op hun rekening via internet en waarom?
Ik kijk eens per maand om geld naar m'n spaarrekening om te gooien en verder heb ik het niet nodig.
Dennis101maandag 23 januari 2012 @ 12:25
quote:
14s.gif Op maandag 23 januari 2012 12:24 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook al een tijdje af, mensen die een reader vervelend vinden want dan moeten ze die altijd meenemen.

Hoevaak kíjken mensen op hun rekening via internet en waarom?
Ik kijk eens per maand om geld naar m'n spaarrekening om te gooien en verder heb ik het niet nodig.
Ik zit er meestal meerdere keren per week op, voor overschrijvingen, saldo checken, schuiven met spaargeld of wat administratie bij houden.
RemcoDelftmaandag 23 januari 2012 @ 12:26
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 12:22 schreef SeLang het volgende:
ING :(

F5-F5-F5-F5-F5-F5-F5-F5-F5-F5-F5-F5-F5-F5-F5-F5-F5-F5-F5-F5-F5-F5-F5-F5-F5 :')
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/check4change/ :)

Iets met dikke stront en een trechter, maar ING doet het weer (even)!
H_Tmaandag 23 januari 2012 @ 12:34
quote:
14s.gif Op maandag 23 januari 2012 11:55 schreef PiRANiA het volgende:
arnoldotten twitterde op maandag 23-01-2012 om 11:53:57 Hmmm. #ING website ligt er weer eens uit. reageer retweet
moniqueelshove twitterde op maandag 23-01-2012 om 11:54:17 #ING ligt Er weer uit storing! !!!!?????????? reageer retweet
AnnetteVDuinen twitterde op maandag 23-01-2012 om 11:48:55 Weer storing bij #ING Tweede dag op rij ........ I rest my case reageer retweet
BartvanEijck twitterde op maandag 23-01-2012 om 11:45:31 #ING, staat voor Is Niet Gebruikervriendelijk. Internet bankieren weeeer uit de lucht. reageer retweet
SvDordt twitterde op maandag 23-01-2012 om 11:54:54 Kut #ing met hun klote gezeik, voor de zoveelste keer problemen met #internetbankieren ! #overstapservice #kuting reageer retweet
Conclusie: het gebeurt vaak.
Dat zijn meerdere tweets over dezelfde storing he ;)
gohan16maandag 23 januari 2012 @ 12:35
Zo makkelijk (en onveilig) als bij de ING zul je het bij een andere bank niet vinden. Ik heb ABN en gebruik nu voornamelijk mn iphone app. Je moet voor de internetsite wel met de reader inloggen. Voor de app alleen een eigen code. Hiermee kun je saldo checken en overmaken. Overmaken zonder reader kan alleen naar rekeningen waarnaar je eerder al naar hebt gestort in de afgelopen 18 maanden. Verder kun je een limiet instellen van 50-750 per dag. Daarboven heb je weer de reader nodig.

Overmaken van en naar spaarrekening is overigens geen enkel probleem en zonder limiet.
PiRANiAmaandag 23 januari 2012 @ 12:35
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 12:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Dat zijn meerdere tweets over dezelfde storing he ;)
Het zijn meerdere mensen die allemaal 'weer' en 'voor de zoveelste keer' problemen hebben ;).
SeLangmaandag 23 januari 2012 @ 12:38
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 12:26 schreef RemcoDelft het volgende:


Iets met dikke stront en een trechter, maar ING doet het weer (even)!
Het is gelukt ^O^
ING mag weer dicht :D
mscholmaandag 23 januari 2012 @ 12:38
quote:
3s.gif Op maandag 23 januari 2012 12:35 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Het zijn meerdere mensen die allemaal 'weer' en 'voor de zoveelste keer' problemen hebben ;).
gelukkig klagen nederlanders al gauw over "alweer" en"de zoveelste keer" als er 2 dagen achtereen in een jaar storing is...
Internetbankieren voor consumenten is imho geen high-availibility app die dus gegarandeerd 99,999% van de tijd up moet zijn.. zakelijke klanten kunnen hun bankzaken op andere manieren regelen..
H_Tmaandag 23 januari 2012 @ 12:40
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 12:38 schreef mschol het volgende:

[..]

gelukkig klagen nederlanders al gauw over "alweer" en"de zoveelste keer" als er 2 dagen achtereen in een jaar storing is...
Internetbankieren voor consumenten is imho geen high-availibility app die dus gegarandeerd 99,999% van de tijd up moet zijn.. zakelijke klanten kunnen hun bankzaken op andere manieren regelen..
Dit. ING heeft wel eens een storing, maar ik heb er niet dusdanig veel last van dat ik daarom wil overstappen naar een andere bank. Je kan ook Saldolijn aanvragen, dan kan je in noodgevallen telefonisch nog wel het een en ander regelen mocht je echt haast hebben.
PiRANiAmaandag 23 januari 2012 @ 12:48
Er waren hele dagen dat ING het niet deed. Nu werkt het weer niet.
Dennis101maandag 23 januari 2012 @ 12:50
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 12:38 schreef mschol het volgende:

[..]

gelukkig klagen nederlanders al gauw over "alweer" en"de zoveelste keer" als er 2 dagen achtereen in een jaar storing is...
Internetbankieren voor consumenten is imho geen high-availibility app die dus gegarandeerd 99,999% van de tijd up moet zijn.. zakelijke klanten kunnen hun bankzaken op andere manieren regelen..
Jij vind misschien van niet, voor andere mensen is het reden om te gaan kijken naar een andere bank. Feit is dat ING vaker last heeft van storingen dan andere banken. Indien je veel waarde hecht aan de uptime van internetbankieren kan ik mij voorstellen dat je met de ING ondertussen wel klaar bent.
Yashaaaaamaandag 23 januari 2012 @ 12:53
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 11:42 schreef Kevindinhinho het volgende:

[..]

Bij Rabobank kun je ook gewoon overschrijven en inloggen zonder apparaatje met Mobielbankieren. Hier heb je geen app voor nodig..
Ook alleen maar als je al eens geld aan die persoon over gemaakt hebt, heb je dat nog nooit gedaan moet je toch de randomreader erbij pakken.
mscholmaandag 23 januari 2012 @ 12:57
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 12:50 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Jij vind misschien van niet, voor andere mensen is het reden om te gaan kijken naar een andere bank. Feit is dat ING vaker last heeft van storingen dan andere banken. Indien je veel waarde hecht aan de uptime van internetbankieren kan ik mij voorstellen dat je met de ING ondertussen wel klaar bent.
ooit aan gedacht dat je vaker van ING storingen hoort doordat er meer gebruikers zijn?
ING heeft (volgens wikipedia) ongeveer 9 miljoen klanten...
dat is meer als 50% van de nederlandse bevolking..
Dennis101maandag 23 januari 2012 @ 12:59
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 12:57 schreef mschol het volgende:

[..]

ooit aan gedacht dat je vaker van ING storingen hoort doordat er meer gebruikers zijn?
ING heeft (volgens wikipedia) ongeveer 9 miljoen klanten...
dat is meer als 50% van de nederlandse bevolking..
Bijna elke storing van elke bank komt wel op een nieuwssite als tweakers of nu.nl (en meestal ook FOK!), dus nee daar ligt het niet aan.
Scarlet_Dragonflymaandag 23 januari 2012 @ 13:00
De SNS bank wordt in deze hele thread overgeslagen. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik meende dat die met een zelfde soort TAN-code / sms systeem werken als de ING.
Rockfiremaandag 23 januari 2012 @ 13:02
Bij de ING zoeken ze nog mensen die ze willen helpen met het oplossen van de problemen ;) :P

Zojuist op webwereld: ing.png
mscholmaandag 23 januari 2012 @ 13:03
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 12:59 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Bijna elke storing van elke bank komt wel op een nieuwssite als tweakers of nu.nl (en meestal ook FOK!), dus nee daar ligt het niet aan.
vaak genoeg gehoord dat er wel storing was maar geen nieuws item..

wat logisch is, want die banken hebben een veel kleiner publiek..
Byte_Memaandag 23 januari 2012 @ 13:04
als je een idevice hebt, met de mobiel bankieren app heb je geen tancodes meer nodig. ik moet erbij zeggen dat ik me wel enigszins zorgen maak om de veiligheid, heb in ieder geval maar vast mijn ipad beveiligd met een pincode. Voor overschrijvingen moet je trouwens nog wel een pincode invoeren, dus het is niet zo dat het helemaal onbeveiligd is.
Dennis101maandag 23 januari 2012 @ 13:06
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:03 schreef mschol het volgende:

[..]

vaak genoeg gehoord dat er wel storing was maar geen nieuws item..

wat logisch is, want die banken hebben een veel kleiner publiek..
Wat is vaak? Welke bank(en)?

Daarbij gaat het mij er vooral om dat de storingen bij ING er redelijk vaak voorkomen, zoals ik al zei dit jaar alleen al 3x (en we zijn pas 3 weken bezig). Vorig jaar kan ik mij ook nog 3 storingen herinneren (los van degene die ik vast en zeker vergeten ben). Nu kan je zeggen dat die 3x per jaar niet boeiend is, maar als dat net op momenten is dat jij overboekingen of wat dan ook wil doen kan dat redelijk irritant zijn.
leolinedancemaandag 23 januari 2012 @ 13:25
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 12:50 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Feit is dat ING vaker last heeft van storingen dan andere banken.
Bron? Of heb jij het bijgehouden over de laatste paar jaar?
leolinedancemaandag 23 januari 2012 @ 13:28
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:06 schreef Dennis101 het volgende:

Nu kan je zeggen dat die 3x per jaar niet boeiend is, maar als dat net op momenten is dat jij overboekingen of wat dan ook wil doen kan dat redelijk irritant zijn.
Dat kan bij andere banken net zo goed voorkomen.
Dennis101maandag 23 januari 2012 @ 13:28
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:25 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Bron? Of heb jij het bijgehouden over de laatste paar jaar?
Dit jaar sowieso, en als je op nieuwsberichten van vorig jaar zoekt kom je er behoorlijk wat tegen van de ING, andere grote banken kom je niet of nauwelijks tegen (al zou het bij kleine banken als ASN/SNS nog zo kunnen zijn dat dat niet in het nieuws komt).
RemcoDelftmaandag 23 januari 2012 @ 13:28
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 12:38 schreef SeLang het volgende:
ING mag weer dicht :D
Geregeld: "Op dit moment zijn er zeer veel bezoekers op Mijn ING. Hierdoor is het nu helaas niet mogelijk om in te loggen. Probeert u het over enkele minuten nogmaals. "
SeLangmaandag 23 januari 2012 @ 13:32
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:28 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Geregeld: "Op dit moment zijn er zeer veel bezoekers op Mijn ING. Hierdoor is het nu helaas niet mogelijk om in te loggen. Probeert u het over enkele minuten nogmaals. "
Vandaag: MoneYou --> ING --> Rabo --> Leasplan Bank

Het geld hangt nu ergens tussen ING en Rabo :7
RemcoDelftmaandag 23 januari 2012 @ 13:39
De capaciteit van ING geeft wel te denken: enkele uren storing ==> daarna overbelasting!
Dit geeft wel aan dat ze bij de kleinste bankrun al plat liggen... Lekker veilig gevoel voor je geld :')
PiRANiAmaandag 23 januari 2012 @ 13:43
ASN aangevraagd. Site en voorwaarden zien er goed uit. "Duurzaam", ach, het klinkt goed in ieder geval. En niet in hoeven loggen met zo'n reader. Ben benieuwd.
LazyDavemaandag 23 januari 2012 @ 13:44
Mijn ervaringen met ING zijn gewoon goed.
PiRANiAmaandag 23 januari 2012 @ 13:45
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:44 schreef LazyDave het volgende:
Mijn ervaringen met ING zijn gewoon goed.
Wat fijn voor je. Mijn ervaringen bij ING niet.
PiRANiAmaandag 23 januari 2012 @ 15:08
Tijd om uw ING-bankrekening op te zeggen

Geenstijl is het met me eens :+.
RemcoDelftmaandag 23 januari 2012 @ 15:20
ING bij inloggen: "Onbekende fout opgetreden" :') :')

Ander kanaal: "ING Buddy kan op dit moment niet bepalen of u zich heeft aangemeld als MSN klant. Onze excuses voor het ongemak, probeert het later nog eens." :') :')
RemcoDelftmaandag 23 januari 2012 @ 15:25
Ondertussen bij ING: Storing verholpen! Ze zijn blijkbaar niet in staat om de foutmeldingen te koppelen aan het automatisch verwijderen van dat faalbericht o|O o|O
RemcoDelftmaandag 23 januari 2012 @ 15:28
quote:
3s.gif Op maandag 23 januari 2012 15:08 schreef PiRANiA het volgende:
Tijd om uw ING-bankrekening op te zeggen

Geenstijl is het met me eens :+.
Ik klikte daar door naar andere ING-fails... En jawel, het bestaat nog steeds:
ING Systeemeisen:
ING ondersteunt:
-Ubuntu 8.04
-Firefox 3
-Google Chrome 2
Allemaal software van 4 jaar geleden dus, die je om veiligheidsredenen allang niet meer moet gebruiken!
Loohcsmaandag 23 januari 2012 @ 15:41
Dagelijks inloggen is voor particulieren ook wel een beetje overdreven imho. Rekeningen hoeven meestal toch niet meteen de volgende dag betaald te worden, dus kan je die 'opsparen' tot je er wat meer hebt lijkt mij. En je hoeft toch ook niet dagelijks geld naar een andere spaarrekening over te maken? Maar het is zeker frustrerend als alles plat ligt net op het moment dat je alle opgespaarde opdrachten wil gaan inplannen.
PiRANiAmaandag 23 januari 2012 @ 15:48
Nu zijn ze weer 'niet beschikbaar'.
themolemaandag 23 januari 2012 @ 16:10
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 15:28 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Ik klikte daar door naar andere ING-fails... En jawel, het bestaat nog steeds:
ING Systeemeisen:
ING ondersteunt:
-Ubuntu 8.04
-Firefox 3
-Google Chrome 2
Allemaal software van 4 jaar geleden dus, die je om veiligheidsredenen allang niet meer moet gebruiken!
:o Als je als bank aan de ene kant zit te vertellen dat mensen hun security op hun computer op order moeten houden kan je moeilijk mensen aanbevelen met browsers uit het jaar 0 te werken. :')
SeLangmaandag 23 januari 2012 @ 16:26
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 15:25 schreef RemcoDelft het volgende:
Ondertussen bij ING: Storing verholpen! Ze zijn blijkbaar niet in staat om de foutmeldingen te koppelen aan het automatisch verwijderen van dat faalbericht o|O o|O
Het geld is trouwens alweer binnen bij de Rabo.
Dat doen ze dan wel weer goed bij ING; ze zijn behoorlijk snel met overboeken.
Scarlet_Dragonflymaandag 23 januari 2012 @ 16:45
quote:
14s.gif Op maandag 23 januari 2012 16:10 schreef themole het volgende:

[..]

:o Als je als bank aan de ene kant zit te vertellen dat mensen hun security op hun computer op order moeten houden kan je moeilijk mensen aanbevelen met browsers uit het jaar 0 te werken. :')
Misschien moet je even kijken wat er precies staat achter de link waar RemcoDelft uit quote. De genoemde (oude) systemen staan echt niet in het lijstje "aanbevolen", maar worden in een tweede lijstje genoemd met wat je echt minimaal nodig hebt om van internetbankieren gebruik te mogen maken.
RemcoDelftmaandag 23 januari 2012 @ 16:56
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 16:45 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:

[..]

Misschien moet je even kijken wat er precies staat achter de link waar RemcoDelft uit quote. De genoemde (oude) systemen staan echt niet in het lijstje "aanbevolen", maar worden in een tweede lijstje genoemd met wat je echt minimaal nodig hebt om van internetbankieren gebruik te mogen maken.
Nee, je leest niet goed: ING ondersteunt geen nieuwere systemen! Voor Mac is Firefox 3 wel aanbevolen...
Tha_Duckmaandag 23 januari 2012 @ 20:19
Ik heb prive Rabo en ASN en bevallen me beiden prima. Rabo is iets sneller en heeft een goede app die meer kan dan saldo checken. Zakelijk ING en dat voldoet ook prima.
poemojnmaandag 23 januari 2012 @ 20:45
Asn heeft voor iphone al wel een saldo-app, maar voor android moeten ze die nog ontwikkelen.
elkravomaandag 23 januari 2012 @ 20:52
Tjonge om nou over te stappen door twee storinkjes deze week...

Iedere bank werkt met banksoftware... iedere software kent storingen. Dus overstappen naar een andere bank maakt niet uit.

Als je nou echt zo veel met geld bezig bent, zorg je dat je twee betaalrekeningen hebt.
PhatBassBoommaandag 23 januari 2012 @ 21:41
Net Rabo aangevraagd. :')
PiRANiAdinsdag 24 januari 2012 @ 13:42
ING is weer down.
RemcoDelftdinsdag 24 januari 2012 @ 13:46
Misschien moeten we ING een bosje bloemen sturen (naar hun antwoordnummer natuurlijk) als het een week zonder problemen werkt...
SeLangdinsdag 24 januari 2012 @ 13:57
Misschien moeten ze binnenkort de weggelopen klanten gaan terug lokken met hoge rentes :9
Dennis101dinsdag 24 januari 2012 @ 17:08
Bizar dat ze er nu weer/nog steeds uitliggen...
GotCdinsdag 24 januari 2012 @ 18:49
Ik ben wel tevreden met de Rabo :) Met de app is het 1x inloggen met je Random Reader, daarna tot een bepaald bedrag zonder RR betalen. Geld overboeken tussen eigen rekeningen heeft een hoger limiet.
Snel qua overboekingen en nog geen storing meegemaakt..
bascrossdinsdag 24 januari 2012 @ 19:08
Jezus. Die teringzooi ligt er gewoon wéér uit.

''Drukte op Mijn ING

Op dit moment zijn er zeer veel bezoekers op Mijn ING. Hierdoor is het nu helaas niet mogelijk om in te loggen. Probeert u het over enkele minuten nogmaals.

Onze excuses voor het ongemak.''

:')
PhatBassBoomdinsdag 24 januari 2012 @ 19:08
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:08 schreef bascross het volgende:
Jezus. Die teringzooi ligt er gewoon wéér uit.

''Drukte op Mijn ING

Op dit moment zijn er zeer veel bezoekers op Mijn ING. Hierdoor is het nu helaas niet mogelijk om in te loggen. Probeert u het over enkele minuten nogmaals.

Onze excuses voor het ongemak.''

:')
Ik kan er gewoon op. :')
bascrossdinsdag 24 januari 2012 @ 19:09
Jij bent één van de ''zeer vele''( :') !!) bezoekers blijkbaar.
PhatBassBoomdinsdag 24 januari 2012 @ 19:14
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:09 schreef bascross het volgende:
Jij bent één van de ''zeer vele''( :') !!) bezoekers blijkbaar.
Ik heb nu serieus 10 keer ingelogd om het te testen en ik krijg geen melding.
bascrossdinsdag 24 januari 2012 @ 19:25
In Chrome, Firefox en IE allemaal dezelfde melding, dus het ligt niet aan mijn browser in ieder geval.
PhatBassBoomdinsdag 24 januari 2012 @ 19:25
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:25 schreef bascross het volgende:
In Chrome, Firefox en IE allemaal dezelfde melding, dus het ligt niet aan mijn browser in ieder geval.
Je hebt Ziggo he?
bascrossdinsdag 24 januari 2012 @ 19:26
Geloof het wel ja, hoezo?
PhatBassBoomdinsdag 24 januari 2012 @ 19:27
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:26 schreef bascross het volgende:
Geloof het wel ja, hoezo?
Zal wel daaraan liggen. Ik heb hier UPC :D _O_
bascrossdinsdag 24 januari 2012 @ 20:18
Zoals verwacht ligt het daar niet aan.

ING :')
RemcoDelftdinsdag 24 januari 2012 @ 20:48
http://www.ing.nl/particu(...)schikbaar/index.aspx :
quote:
Na de storingen van vandaag is Mijn ING geleidelijk weer beschikbaar en werkt iDEAL inmiddels weer volledig. Helaas is de Mobiel Bankieren App vanavond niet beschikbaar.
ING wil u als klant een gecontroleerde, stabiele omgeving aanbieden om online uw bankzaken te kunnen regelen. Om die stabiele omgeving te kunnen waarborgen zit er tijdelijk een maximum op het aantal klanten dat gelijktijdig kan inloggen op Mijn ING. Het kan dus helaas voorkomen dat u niet in één keer kunt inloggen. Ons advies is om het dan na enige tijd nogmaals te proberen. Voor iDEAL geldt genoemd maximum overigens niet. Wij werken hard aan het oplossen van het probleem en bieden onze excuses aan voor het ongemak.
Ondertussen werkt het voorlopig nog niet.

Nog even herhalen uit bovenstaande quote:
quote:
ING wil u als klant een gecontroleerde, stabiele omgeving aanbieden om online uw bankzaken te kunnen regelen.
_O- _O- _O-
Wat kan mij als klant het nou schelen wat ze willen?! Ik interesseer me alleen in wat ze doen/kunnen, en blijkbaar is dat:
quote:
ING is niet in staat om u als klant een gecontroleerde, stabiele omgeving aan te bieden om online uw bankzaken te kunnen regelen.
Oproep
Eigenlijk zou het een geweldige actie zijn om massaal overschrijvingsformulieren te gebruiken: acceptgiro's in een envelop, en m'n oude boekje overschrijvingskaarten ook weer eens invullen. Als ze daar na een week 5 miljoen enveloppen binnenkrijgen, begint er misschien door te dringen dat hun "service" serieus onder de maat is.
PiRANiAdinsdag 24 januari 2012 @ 20:50
Ik zou het wel een mooie actie vinden. Hoe kom ik aan die kaarten?
RemcoDelftdinsdag 24 januari 2012 @ 20:55
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:50 schreef PiRANiA het volgende:
Ik zou het wel een mooie actie vinden. Hoe kom ik aan die kaarten?
Die liggen helemaal onderin een bureaula :7

Serieuzer: http://www.ing.nl/particu(...)talen/overboekingen/ :)
leolinedancewoensdag 25 januari 2012 @ 10:11
Nu ben ik er ook wel een beetje klaar mee :{

quote:
Drukte op Mijn ING

Op dit moment zijn er zeer veel bezoekers op Mijn ING. Hierdoor is het nu helaas niet mogelijk om in te loggen. Probeert u het over enkele minuten nogmaals.

Onze excuses voor het ongemak.
CafeRokerwoensdag 25 januari 2012 @ 10:24
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 10:11 schreef leolinedance het volgende:
Nu ben ik er ook wel een beetje klaar mee :{

[..]

inderdaad. Los daarvan, het is heel irritant dat je toch wel vaak niet kunt inloggen, maar echt heel erg is dat ook weer niet. Maar aangezien ze dat gammele ding kennelijk met kunst en vliegwerk nog niet in de lucht kunnen houden begin ik ook wel een beetje te twijfelen hoe het er aan de beveiligingskant uitziet.

Het is net dat die storingen wat zichtbaarder zijn en daarom meer opvallen, maar als je deze lijn over de hele linie doortrekt ziet dat er niet gunstig uit.
CafeRokerwoensdag 25 januari 2012 @ 10:25
omg, zelfs de webcare kan het niet bijbenen :')

https://twitter.com/ingnl_webcare

quote:
@HEADITUDE er zit tijdelijk een max. op het aantal klanten dat tegelijk kan inloggen. Zie ook http://bit.ly/sGX4Io voor meer info. ^Deniz
leolinedancewoensdag 25 januari 2012 @ 10:41
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 10:24 schreef CafeRoker het volgende:

[..]

inderdaad. Los daarvan, het is heel irritant dat je toch wel vaak niet kunt inloggen, maar echt heel erg is dat ook weer niet. Maar aangezien ze dat gammele ding kennelijk met kunst en vliegwerk nog niet in de lucht kunnen houden begin ik ook wel een beetje te twijfelen hoe het er aan de beveiligingskant uitziet.

Het is net dat die storingen wat zichtbaarder zijn en daarom meer opvallen, maar als je deze lijn over de hele linie doortrekt ziet dat er niet gunstig uit.
1 dag per jaar kan ik nog wel mee leven, omdat ik niet het verleden zelden problemen heb gehad met ING internetbankieren. Maar nu voor de 3e dag op rij is wel erg :{
leolinedancewoensdag 25 januari 2012 @ 10:42
Hij doet het weer, maar voor hoe lang? :{
themolewoensdag 25 januari 2012 @ 10:46
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 10:42 schreef leolinedance het volgende:
Hij doet het weer, maar voor hoe lang? :{
Tot de limiet van aantal klanten weer bereikt is. :')
RemcoDelftwoensdag 25 januari 2012 @ 10:56
Ik zal eens beginnen met een briefje in hun giroenvelop... Verzoekje om dit op te lossen :)
CafeRokerwoensdag 25 januari 2012 @ 11:36
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 10:41 schreef leolinedance het volgende:

[..]

1 dag per jaar kan ik nog wel mee leven, omdat ik niet het verleden zelden problemen heb gehad met ING internetbankieren. Maar nu voor de 3e dag op rij is wel erg :{
Hij ligt er weer uit. Volgens mij is het de vierde dag. -O-
RemcoDelftwoensdag 25 januari 2012 @ 11:47
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 10:25 schreef CafeRoker het volgende:
omg, zelfs de webcare kan het niet bijbenen :')

https://twitter.com/ingnl_webcare

[..]

Hoe kan je als serieus bedrijf nou zo communiceren met je klanten?
@HEADITUDE er zit tijdelijk een max. op het aantal klanten dat tegelijk kan inloggen. Zie ook http://bit.ly/sGX4Io voor meer info. ^Deniz
Dit is toch te knullig voor woorden? Rare &*# tekens halverwege ^!een zin, achterlijke Usernamez, lompe afkortingen en onleesbare URL's waarbij niet direct duidelijk is waar je naar linkt!
O wacht, nu heb ik Twitter samengevat.
Scarlet_Dragonflywoensdag 25 januari 2012 @ 11:54
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 11:36 schreef CafeRoker het volgende:

[..]

Hij ligt er weer uit. Volgens mij is het de vierde dag. -O-
Hmm? Hier werkte het een half uur geleden gewoon hoor... :?
RemcoDelftwoensdag 25 januari 2012 @ 12:00
De site van ING werkt weer even... M'n saldo is toegenomen, m'n mutaties zijn echter nog niet bijgewerkt.
Rockfirewoensdag 25 januari 2012 @ 12:05
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 11:47 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Hoe kan je als serieus bedrijf nou zo communiceren met je klanten?
@HEADITUDE er zit tijdelijk een max. op het aantal klanten dat tegelijk kan inloggen. Zie ook http://bit.ly/sGX4Io voor meer info. ^Deniz
Dit is toch te knullig voor woorden? Rare &*# tekens halverwege ^!een zin, achterlijke Usernamez, lompe afkortingen en onleesbare URL's waarbij niet direct duidelijk is waar je naar linkt!
O wacht, nu heb ik Twitter samengevat.
Welke rare tekens? Het enige rare teken dat ik in die zin zie is de ^ maar die staat gewoon voor zijn naam, zodat je als klant weet wie je vraag heeft beantwoord...