Afspreken in Lunteren.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:15 schreef Esses het volgende:
[..]
Hey, ik doe al moeite door ze dan te geven. Mag hij ook wel moeite doen! Moet van twee kanten komen!
quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:21 schreef Esses het volgende:
De hieronder genoemde tekst is een van de aanbieders van chemische energie binnen de bom van Sam. Laat dit soort dingen ook nooit aan een bioloog overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
ja. Wil jij ook je eigen topic ofzo? Jongejonge HYPOCRIET!quote:
In tegenstelling tot jou post ik alleen maar aanheidquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:38 schreef Esses het volgende:
[..]
ja. Wil jij ook je eigen topic ofzo? Jongejonge HYPOCRIET!
quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:21 schreef Esses het volgende:
De hieronder genoemde tekst is een van de aanbieders van chemische energie binnen de bom van Sam. Laat dit soort dingen ook nooit aan een bioloog overJonge! In planten levert dat enzym wel 1 ATP per 4 protonen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Super sterke bom wordt dat!![]()
Aanheid?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:40 schreef m.k het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou post ik alleen maar aanheid
Ook al ben jij een braaf topic reporter. Ook voor jou gelden regels.quote:
En nu kappen ERWIN! :pquote:
Jij ook.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, nee, nee.. je hebt het verkeerd. Ik ben ERWIN niet.
Die post altijd bagger.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:58 schreef ErwinRommel het volgende:
Willen jullie dat ik bagger ga posten? Is zo gedaan!
Correct en tevens juist.quote:
Moet je halen.quote:
Jij zou stoppen lafaard!quote:
Maandag weer inloggen. Dna ben je vroeg genoeg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |