Die van Sarajevo gaan nog net niet ver genoeg.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat boeit niemand meer wat. Die koop je gewoon op de markt in Sarajevo.
Meneer Braun, kom maar terug als je alle plannen uitgewerkt hebt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, maar Esses werkt voor mij. Dat uranium gaan we straks combineren..
Spring jij dan ook on boat?quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Meneer Braun, kom maar terug als je alle plannen uitgewerkt hebt.
Wil jij ook je eigen topic ofzo?quote:
quote:
Wil jij klappen ofzo?quote:
Kom ze maar brengenquote:
Kom ze maar halen grootbek!quote:
Wel willen uitdelen maar de ballen niet hebben om ze te brengen.quote:
De jeugd van tegenwoordig, geen enkel fatsoenquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wel willen uitdelen maar de ballen niet hebben om ze te brengen.
quote:
Hey, ik doe al moeite door ze dan te geven. Mag hij ook wel moeite doen! Moet van twee kanten komen!quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wel willen uitdelen maar de ballen niet hebben om ze te brengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
Afspreken in Lunteren.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:15 schreef Esses het volgende:
[..]
Hey, ik doe al moeite door ze dan te geven. Mag hij ook wel moeite doen! Moet van twee kanten komen!
quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:21 schreef Esses het volgende:
De hieronder genoemde tekst is een van de aanbieders van chemische energie binnen de bom van Sam. Laat dit soort dingen ook nooit aan een bioloog overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
ja. Wil jij ook je eigen topic ofzo? Jongejonge HYPOCRIET!quote:
In tegenstelling tot jou post ik alleen maar aanheidquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:38 schreef Esses het volgende:
[..]
ja. Wil jij ook je eigen topic ofzo? Jongejonge HYPOCRIET!
quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:21 schreef Esses het volgende:
De hieronder genoemde tekst is een van de aanbieders van chemische energie binnen de bom van Sam. Laat dit soort dingen ook nooit aan een bioloog overJonge! In planten levert dat enzym wel 1 ATP per 4 protonen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Super sterke bom wordt dat!![]()
Aanheid?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:40 schreef m.k het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou post ik alleen maar aanheid
Ook al ben jij een braaf topic reporter. Ook voor jou gelden regels.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |