quote:Op maandag 23 januari 2012 09:50 schreef Deepfreeze het volgende:
NTS, hopelijk valt het mee met jou, en wordt draakje op het CB goedgekeurd.. Maar zou fijn zijn als die krampjes zouden verdwijnen zeg!
En eenvoor alle spookjes en mama's die het nodig hebben
Daan was gisteravond lekker bezig. Manlief had hem om 11 uur een flesje gegeven. Maar uiteindelijk sliep hij pas om 2 uur, na nog een beetje melk en aandacht.. Daarna om half 6 weer een fles, en de slaap pas een uur na afloop van de fles gevat, liggend op mijn borstkas.
En nu ligt hij te snurken, 10 minuten nadat de fles op was..
quote:Op maandag 23 januari 2012 10:03 schreef cleany het volgende:
Wow DML praat puck al? en balen van de nacht![]()
Laatste tijd kwijlt Evan heel veel en we kwamen er achter dat er een boventandje door kwam :-). Hij wilt ook steeds meer zelf doen...tanden poetsen en eten.
Hij heeft aan 3 of 4 flessen voeding genoeg, eet fruit, brood en avondhapje (nu lust hij ineens wel alles).
Hij groeit bijna uit z'n Maxi Cosi en wil zelf proberen te zitten en staan, maar slaat waarschijnlijk het kruipen over en probeert steeds meer te zeggen.
Wat gaat het allemaal hard!
quote:Op maandag 23 januari 2012 10:04 schreef laiveneertiekje het volgende:
cleany, ik dacht ook even dat Bartje kruipen over ging slaan, omdat hij al wel kan staan/zitten, maar geen neiging tot kruipen had.. 3 keer raden waar meneer nu heel hard mee bezig is...
quote:Op maandag 23 januari 2012 10:05 schreef cleany het volgende:
Kruipen blijkbaar...ze kunnen verrassende dingen doen
quote:Op maandag 23 januari 2012 10:10 schreef laiveneertiekje het volgende:
Gisteren wist hij zichzelf vooruit te sleuren op de vloer, maar ik zie hem nu ook steeds vaker op handen en knieën, dus zodra hij doorkrijgt hoe hij vooruit moet dan is ie weg!
quote:Op maandag 23 januari 2012 10:11 schreef NotTheSame het volgende:
Puck's (en mama's en papa's) dramanacht![]()
...
Daan ook een rommelnachtje!
Tandjes voor Evan!
Bartje wil kruipen!
We zijn weer terug van het CB en... surprise, surprise, Draak is in een week tijd 240gram aangekomen! Ze weegt nu 3270gram en is 48cm!
Vanmorgen, net voor we gingen, wel helaas weer om kunnen kleden wegens projectielspugen. CB ziet er geen probleem in, eens kijken wat morgen de huisarts weer zegt...
Zometeen weer de auto in voor de gyn en dan gaan we vanmiddag eens de lk bellen, want ik ben toch niet van plan om nog maanden m'n voedingen te kolven... Diep respect voor Jipster, want jij doet/deed dat wel, toch?
Eet en drink je wel genoeg?quote:Op maandag 23 januari 2012 13:10 schreef Take_A_Picture het volgende:
Pffff het voelt alsof ik zweef, zo duizelig ben ik. Beetje slaapgebrek ofzo?? En op zich ging het best wel goed vannacht. Ze werd maar 2 keer wakker.
Zo'n ukje gewoon altijd lekker oppakken en niet laten huilen. Hij is nog zo kleinquote:Op maandag 23 januari 2012 13:29 schreef Kyara het volgende:
1e weekend met Midas thuis gehad. Is nog wel wennen om huiltjes en zo te herkennen. Wanneer laten huilen en wanneer oppakken en zo. We moeten elkaar nog even leren kennen zeg maar.
Maar wel superblij om met z'n drietjes bij elkaar te zijn
+1!quote:Op maandag 23 januari 2012 14:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zo'n ukje gewoon altijd lekker oppakken en niet laten huilen. Hij is nog zo klein. Je kan hem nog niet verwennen.
Midas is voor dit gebeuren inderdaad nog veel te klein. Ik pakte Marieke tot twee weken terug inderdaad bij elk huiltje op. Als ze niet al de hele tijd bij mijn vriend of mij lag dan tenminstequote:Op maandag 23 januari 2012 14:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar SB jouw meisje is alweer twee maandjes en ga je nu aanleren in bed te slapen.
Midas is zo jong. Ik zou hem persoonlijk vooral gewoon lekker dichtbij je houden voor nu. Dat mopperen om te leren zelf in slaap te vallen e.d. dat komt over een aantal weken wel. Maar dat is mijn mening.
Als ze zo klein zijn dan kun je ze ook niet 'verwennen', zeg maar. Voor een goede hechting is het dan juist van belang zo'n kleintje te troosten. Het verband is dan echt nog niet gelegd tussen: huilen en uit bed halen/ troosten. Mijn advies zou dus ook zijn: nooit laten huilen op die leeftijd. En als ze dan huilen, dan in elk geval terwijl je erbij bent. Als het wat gemopper is, dan is het wat anders natuurlijk, kan het net zo goed zijn dat ze even later lekker in slaap vallen.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:21 schreef tweeoogje het volgende:
Ik pak mn kleine meisje ook altijd op. veul te zielig om te laten huilen nog, vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |