Hij is net een Zwarte Piet.quote:Op maandag 23 januari 2012 03:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Effe beschaafd gezellig maken.
[ afbeelding ]
Wat een baas
quote:'Janmaat tekent deze week bij Feyenoord'
23 januari 2012
Volgens het Algemeen Dagblad heeft Feyenoord inmiddels en aantal gesprekken achter de rug met de komende zomer transfervrije Daryl Janmaat. De verwachting is dat Feyenoord de 22-jarige back nog deze week kan presenteren als nieuwe aanwinst voor volgend seizoen. Hij zou daarmee de derde zijn na Ruud Vormer en John Goossens.
mocht dat zo zijn, zonder een oordeel over de speler te vellen , zou dit wel een prestatie zijn van MvG..quote:
quote:Trainer Ronald Koeman van Feyenoord wilde zondag na de nederlaag bij VVV-Venlo (2-1) niet speculeren over een snelle rentree van zijn goalgetter John Guidetti. "Dat is nu even totaal onbelangrijk", bromde de oud-international, die zijn boosheid over de Limburgse miskleun goed wist te camoufleren.
Koeman kreeg zaterdagochtend een telefoontje van de clubarts. "Dan weet je dat er iets niet in orde is. John had 40 graden koorts en moest zelfs even naar het ziekenhuis voor de juiste medicatie en diagnose." Bij Guidetti, al goed voor elf competitietreffers, werd amandelontsteking geconstateerd.
De Zweedse huurling van Manchester City kijkt al weken uit naar de klassieker tegen Ajax, zondag in een uitverkochte Kuip. "We zien wel of hij die wedstrijd haalt", sprak Koeman schouderophalend. "John zal er ongetwijfeld alles aan doen om erbij te zijn. Als je leest wat hij allemaal op Twitter zet over dat duel met Ajax, weet je genoeg."
Daar kun je reletief snel van opknappen met een penicillinekuur. Vraag blijft natuurlijk hoe zijn conditie is na die kuur.quote:Op maandag 23 januari 2012 08:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Griepje van Guidetti blijkt een zware amandelontsteking te zijn
Mooi dan kan Leerdam opschuiven naar het middenveld.quote:
In plaats van wie??quote:Op maandag 23 januari 2012 08:41 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Mooi dan kan Leerdam opschuiven naar het middenveld.
Goossens en Vormer dan?quote:Op maandag 23 januari 2012 08:41 schreef Guidetti het volgende:
[..]
En dan de middenlijn volgen richting de zijlijn, en daar een stoeltje warm gaan houdenquote:Op maandag 23 januari 2012 08:41 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Kan er nog steeds niet over uit dat we weer voor gaas gegaan zijn in Venlo. Je zou toch mogen verwachten dat ze na vorig jaar en al die jaren ervoor geleerd hebben dat ze daar een stapje harder moeten zetten om te winnen? Negentien wedstrijden in Venlo, waarvan er maar twee gewonnen zijn. En dat tegen een degradatiekandidaat.quote:Op maandag 23 januari 2012 09:56 schreef Sjapoela het volgende:
In Zweden worden alle wedstrijden van Feijenoord na de winterstop live uitgezonden worden door AT4 (?), en wat zullen ze genoten hebben gisteren![]()
ik verwijt Bakkal en Vlaar meer dan Mokotjo die zich redelik herpakte na een zwak begin.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan er nog steeds niet over uit dat we weer voor gaas gegaan zijn in Venlo. Je zou toch mogen verwachten dat ze na vorig jaar en al die jaren ervoor geleerd hebben dat ze daar een stapje harder moeten zetten om te winnen? Negentien wedstrijden in Venlo, waarvan er maar twee gewonnen zijn. En dat tegen een degradatiekandidaat.![]()
Middenveld was een drama met Mokotje daar. Die had het over zijn kans pakken nu El Ahmadi er niet was. Dat viel echter vies tegen ook voor hem. Verdediging liet zich ook makkelijk in de luren leggen en Anas voorin was ook niet super. Kan de bal goed vasthouden, maar heb buiten een kopbal niet veel van hem gezien. Is ook veel te klein om voorin iets te kunnen betekenen.
nou dan zullen we eerst een spits moeten krijgen volgend jaar. Als je deze wedstrijden wint haal je Europees, nu niet.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:11 schreef Sjapoela het volgende:
Tsja, niet de eerste keer dat we dat zien dit seizoen, zolang het maar bij af en toe een slechte wedstrijd blijft vind ik het prima, volgende week staat er een TOTAAL ander elftal, volgend seizoen een meer gebalanceerd elftal.
Ik heb er vrede mee, kijk eens terug naar vorig seizoen...
Mokotjo en Bruno, kwamen als enige in de buurt van een voldoende. Clasie een 6- , de rest zwaar onvoldoende.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:07 schreef macca728 het volgende:
[..]
ik verwijt Bakkal en Vlaar meer dan Mokotjo die zich redelik herpakte na een zwak begin.
dat neem ik ze nog het meest kwalijk, ze kunnen het wel.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:13 schreef elCholo het volgende:
Dit is zo typisch Feyenoord.
Het had zo mooi kunnen zijn volgende week; 3 punten los van ajax.
Maar het dan verprutsen tegen VVV, want volgende week spelen die koekebakkers weer de sterren van de hemel.
mee eens ja. En Mulder misschien.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:15 schreef elCholo het volgende:
[..]
Mokotjo en Bruno, kwamen als enige in de buurt van een voldoende. Clasie een 6- , de rest zwaar onvoldoende.
Daar heb je gelijk in, maar ik heb het volste vertrouwen in Van Geel, die weet dat ook donders goed. Een spits komt er nog wel.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:15 schreef macca728 het volgende:
[..]
nou dan zullen we eerst een spits moeten krijgen volgend jaar. Als je deze wedstrijden wint haal je Europees, nu niet.
Ik denk dat Mulder, Leerdam had moeten coachen bij het onnodig veroorzaken van die corner, waar het 2e doelpunt uit viel.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:16 schreef macca728 het volgende:
[..]
mee eens ja. En Mulder misschien.
Mokotjo speelde echt enorm bagger.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:15 schreef elCholo het volgende:
[..]
Mokotjo en Bruno, kwamen als enige in de buurt van een voldoende. Clasie een 6- , de rest zwaar onvoldoende.
Het is denk ik ook een beetje, dat het 2 kanten op kan met jonge gasten die een kans krijgen en dat het gisteren de verkeerde kant is uitgevallen voor ons.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:15 schreef macca728 het volgende:
[..]
dat neem ik ze nog het meest kwalijk, ze kunnen het wel.
Maar als je zo niet verdedigt man..... Alle tijd voor die VVV spelers.
ja Mokotjo mist vertrouwen, Schaken en El Ahmadi weten hoe belangrijk dat is.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:29 schreef elCholo het volgende:
[..]
Het is denk ik ook een beetje, dat het 2 kanten op kan met jonge gasten die een kans krijgen en dat het gisteren de verkeerde kant is uitgevallen voor ons.
Huigevoort stond stijf van de zenuwen en werd terrecht gewisseld. Mokotjo en Achahbar kunnen allebij echt wel het niveau aan, maar vooral Mokotjo speelde met de angst om niets fout te doen ipv zijn eigen spel te spelen, mede ook door een slechte start.
De enige die met bravoure speelde was invaller de Triny.
Zo kan je het ook zien, maar dan speelden Vlaar, van Huigenvoort, Leerdam, Mulder, Bakkal, Schaken, Cabral en Achahbar nog een stukje meer bagger.quote:
Leerdam is verdomd belangrijk anders.quote:Op maandag 23 januari 2012 08:55 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
En dan de middenlijn volgen richting de zijlijn, en daar een stoeltje warm gaan houden
Laten we dat dan maar hopen.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:13 schreef elCholo het volgende:
[..] want volgende week spelen die koekebakkers weer de sterren van de hemel.
Leerdam is een beetje de Emanuelson van Feyenoord. Hele nuttige speler, maar te allround dus eigenlijk ook te matig voor een vaste positie.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:40 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Leerdam is verdomd belangrijk anders.
repeat van de wedstrijd tegen GA eigenlijk. Mel El Ahmadi en guidetti had je ook verloren.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Laten we dat dan maar hopen.
Want als dit het niveau is zonder El-Amahdi en Guidetti dan krijg je volgende week gewoon klop.
Je begint met 2-1 achter aan de tweede helft tegen een degradatiekandidaat, en weet in 45 minuten één goede kans te creëeren. Armetieriger kan het haast niet.
Al scheelt het natuurlijk wel dat er volgende week 48.000 fanatieke supporters om het veld zitten.
quote:Neem je sjaal mee naar de Klassieker!
Feyenoord en de Feyenoord Supporters Vereniging (FSV) roepen alle supporters die aanstaande zondag de wedstrijd tussen Feyenoord en Ajax bezoeken op om hun Feyenoord-sjaal mee te nemen naar De Kuip. Op deze manier is de sfeer in De Kuip optimaal en worden de spelers gesteund om een goed resultaat te boeken tegen Ajax.
In verband met de actie zijn vanaf aanstaande vrijdag, 27 januari, tot en met de wedstrijddag alle sjaals in de Feyenoord Fanshops en de Feyenoord Fanshop online, verkrijgbaar voor 10 euro per stuk (met uitzondering van de Pima-sjaals en de business sjaal).
Staat er trouwens nog een bespreking met de club gepland over zaterdag?quote:Op maandag 23 januari 2012 11:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar staat op Feyenoord Rotterdam Elite i.p.v. gewoon Feyenoord Rotterdam.
Lelijk...quote:Op maandag 23 januari 2012 11:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het niet ken...quote:Op maandag 23 januari 2012 11:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Que? Volg je even niet.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Staat er trouwens nog een bespreking met de club gepland over zaterdag?
Neem aan dat ze die zooi alleen niet op de velden willen hebben. Wat terecht is.
twitter:superguidetti twitterde op maandag 23-01-2012 om 10:48:06Morning tweeps tuff day yesterday ! But allready feeling a bit better back 2 the hospital at 3 thanks 2 the medical team and the club.. reageer retweet
twitter:superguidetti twitterde op maandag 23-01-2012 om 10:48:39Top work and all the support from u guys i hope and belive i will be fit for sundays game
and what a game it will be
reageer retweet
Ik begreep dat er dit jaar overleg was tussen de club en supporters over de laaste training voor de klassieker. Is dat overleg al geweest?quote:
Heb daar niks van meegekregen, kan het je dus niet zeggen.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik begreep dat er dit jaar overleg was tussen de club en supporters over de laaste training voor de klassieker. Is dat overleg al geweest?
Jullie gaan winnen van Ajaxquote:Op maandag 23 januari 2012 11:31 schreef Gert het volgende:
twitter:superguidetti twitterde op maandag 23-01-2012 om 10:48:06Morning tweeps tuff day yesterday ! But allready feeling a bit better back 2 the hospital at 3 thanks 2 the medical team and the club.. reageer retweet
twitter:superguidetti twitterde op maandag 23-01-2012 om 10:48:39Top work and all the support from u guys i hope and belive i will be fit for sundays game
and what a game it will be
reageer retweet
op de twitters van de doodzieke Guidetti natuurlijk !!quote:Op maandag 23 januari 2012 11:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En waarop basseer je dit grenzeloos vetrouwen?
Ik vind Leerdam eigenlijk bijna altijd wel iets tekort komen, wanneer hij een heel goede wedstrijd speelt voor hem, dan is het inderdaad een nuttige speler, hebben de aanvallende tegenstanders moeite met hem en kan hij ook aanvallend wat brengen.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Leerdam is een beetje de Emanuelson van Feyenoord. Hele nuttige speler, maar te allround dus eigenlijk ook te matig voor een vaste positie.
Amenquote:Op maandag 23 januari 2012 11:55 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik vind Leerdam eigenlijk bijna altijd wel iets tekort komen, wanneer hij een heel goede wedstrijd speelt voor hem, dan is het inderdaad een nuttige speler, hebben de aanvallende tegenstanders moeite met hem en kan hij ook aanvallend wat brengen.
Maar hij speelt ook gewoon vaak matige wedstrijden, zoals gisteren uitermate slecht was, waarbij hij bij de 1-1 10 meter van zijn man af stond, hij stond op de achterlijn toen zijn man de bal aannam, onbegrijpelijk!
Dat tezamen met nog zo een ontzettend domme pass van rechts bij de lijn naar het midden (proberend Vlaar te bereiken oid) die onderschept wordt en ook bijna een doelpunt opleverde.
Hij komt gewoon regelmatig tekort en doet soms hele domme dingen. Ik vind het een prima all-rounder als invaller, maar hij verdient nog altijd geen basisplaats bij mij hoor..
Doe maar zoquote:Op maandag 23 januari 2012 13:01 schreef Helpmefok het volgende:
Belangrijkheid in ons elftal:
1) Ahmadi
2) Clasie
3) Guidetti
4) Leerdam.
Zonder-fucking-twijfel.
Uhm nee. Ik snap de liefde voor Clasie (is mijn nummer 4), maar met alle respect: zonder Guidetti zouden we nooit van ons leven scorend vermogen hebben. Absoluut de belangrijkste speler in ons elftal, heeft altijd twee mannetjes om zich heen waarmee die de rest van het elftal ademruimte geeft.quote:
Misschien kan ik wat voor je betekenen? Dat je mij machtigt om ze op te halen voor je ofzo, dat ik ze zondag aan je verstrek om 11 uur ergens op 't plein?quote:Op maandag 23 januari 2012 13:15 schreef DonRaja het volgende:
Ik moet mijn kaartjes nog ophalen voor a.s. zondag, doe dit liever niet op de zondag zelf.
Dat wordt dus een halve dag verlof nemen om vanuit Brussel naar Rotterdam te pendelen...
Dikkequote:Op maandag 23 januari 2012 13:01 schreef Helpmefok het volgende:
Mensen die niet snappen dat Leerdam gister kut speelde omdat hij op links stond.
Mensen die niet snappen dat Leerdam na Guidetti en Ahmadi de belangrijkste speler op het veld is.
Mensen die niet snappen dat Ahmadi zo goed rendeert juist OMDAT Leerdam zo 'vooruit' speelt, ongelofelijk balvast is en Ahmadi op zijn wenken bediend. En daarnaast nog de beste onderschepper is van het elftal.
LEerdam is ZO belangrijk, de wedstrijd Feijenoord - PSV werd niet gewonnen door Ahmadi op het middenveld, maar door LEERDAM op rechtsback. Élke keer als Ahmadi de bal verloor / dreigde te verliezen was daar een goede actie van Leerdam om Ahmadi te helpen. De kracht van het middenveld werd bezegeld door Leerdam.
Belangrijkheid in ons elftal:
1) Guidetti
2) Ahmadi (volgorde over 1 en 2 wil ik nog best bediscussiëren)
3) Leerdam.
Zonder-fucking-twijfel.
Kan dat? Ok cool, als ik niets geregeld krijg met mijn pa PM ik je even voor de details.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Misschien kan ik wat voor je betekenen? Dat je mij machtigt om ze op te halen voor je ofzo, dat ik ze zondag aan je verstrek om 11 uur ergens op 't plein?.
Dus jij beoordeelt hem op één moment in één wedstrijd waar het hele elftal kut stond, ZONDER dat hij de terugwerkende steun van Ahmadi had, een baken van rust op het middenveld? Niet echt terecht.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:19 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dikkedan voor mij
![]()
Leerdam zijn fouten waren afeglopen wedstrijd waren allemaal in de eerste helft, toen hij gewoon op rechts stond, doe mij een plezier en kijk even hoe hij zijn mannetje laat lopen terwijl hij 2X!!! kijkt waar hij is, maar ervoor kiest om hem niet te dekken, waardoor hij 10 sec later de bal geheel vrijstaan kan inschieten en Leerdam hulpeloos op de 5m-lijn staat toe te kijken. Kijk dat, en bevestig dan nog eens dat Leerdam zo goed verdedigt, hij snapt er namelijk ECHT NIET ZO VEEL VAN!!
Clasie kán de gaten dichtlopen OMDAT Leerdam al in eerste instantie zorgt dat de bal in het bezit van Feijenoord blijft, waardoor meer spelers op hem / Ahmadi afkomen. Dáárdoor ontstaan gaten (die Clasie goed opvult).quote:Verder heeft hij als hij mee naar voren komt heel vaak een slechte voorzet, en is de drijvende kracht achter El Ahmadi eerder Clasie, die de gaten dicht loopt.
Dat zie je dan anders dan een groot deel van dit topic.quote:Leerdam kan in de achtervolging van een flankspeler de bal goed veroveren, en kan een aanspeelpunt zijn voor een kaats op het middenveld, maar het is zeker niet een van de betere spelers op het veld, echt niet.
Dít is wél waar, de 'aanvallende motor' is het bovenstaande drietal. Maar de kracht van Ahmadi is echt grotendeels toe te schrijven aan de ruggensteun van Leerdam, en dáárdoor wordt het voor Clasie ook weer makkelijker om met Ahmadi een wisselwerking te hebben.quote:Guidetti, El Ahamadi en Clasie houden het elftal draaiende, en Vlaar is nog altijd de organiserende man in de verdediging.
De slechte wedstrijden van Leerdam zijn op 2 vingers te tellen.quote:Als Leerdam een GOEDE wedstrijd speelt is hij inderdaad van toegevoegde waarde, zoals tegen PSV, maar de doorsnee wedstrijden die hij speelt is hij gewoon een van de vele...
Weet het niet maar ik neem aan van wel toch?quote:Op maandag 23 januari 2012 13:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kan dat? Ok cool, als ik niets geregeld krijg met mijn pa PM ik je even voor de details.
Is een beetje een kip/ei discussie mannen, duidelijk is dat beide spelers erg belangrijk zijn voor het team.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dus jij beoordeelt hem op één moment in één wedstrijd waar het hele elftal kut stond, ZONDER dat hij de terugwerkende steun van Ahmadi had, een baken van rust op het middenveld? Niet echt terecht.
[..]
Clasie kán de gaten dichtlopen OMDAT Leerdam al in eerste instantie zorgt dat de bal in het bezit van Feijenoord blijft, waardoor meer spelers op hem / Ahmadi afkomen. Dáárdoor ontstaan gaten (die Clasie goed opvult).
Is dus een werking vanuit Leerdam.
[..]
Dat zie je dan anders dan een groot deel van dit topic.
[..]
Dít is wél waar, de 'aanvallende motor' is het bovenstaande drietal. Maar de kracht van Ahmadi is echt grotendeels toe te schrijven aan de ruggensteun van Leerdam, en dáárdoor wordt het voor Clasie ook weer makkelijker om met Ahmadi een wisselwerking te hebben.
[..]
De slechte wedstrijden van Leerdam zijn op 2 vingers te tellen.
Ok, ik check het even.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Weet het niet maar ik neem aan van wel toch?. Gewoon een beetje slijmen
Volgens mij moest je je barcodenummer doorgeven in dat geval.
Same here. Ik was vorig jaar zelfs blij toen Swerts kwam (:')!!!!!)quote:Op maandag 23 januari 2012 13:28 schreef ace_eleven het volgende:
Ach ja, wat El Ahmadi betreft zijn we t eens, wat Leerdam betreft minder. Ik zie hem wel vaker fouten maken, en ik denk dat zijn invloed op het middenveld beperkter is dan wat hierboven geschetst wordt.
Maar goed, ik ben in ieder geval blij dat hij veel beter speelt dan voorgaande seizoenen, toen ergerde ik me echt aan hem, misschien heb ik daar nog wel een wrok tegen hem aan overgehouden.
Kijk, Clasie is natuurlijk een buitengewoon exceptioneel talent. Vergeet die Deense neus, onze speler is meer waardquote:Op maandag 23 januari 2012 13:28 schreef ace_eleven het volgende:
Ach ja, wat El Ahmadi betreft zijn we t eens, wat Leerdam betreft minder. Ik zie hem wel vaker fouten maken, en ik denk dat zijn invloed op het middenveld beperkter is dan wat hierboven geschetst wordt.
Maar goed, ik ben in ieder geval blij dat hij veel beter speelt dan voorgaande seizoenen, toen ergerde ik me echt aan hem, misschien heb ik daar nog wel een wrok tegen hem aan overgehouden.
Hoi Marioquote:Op maandag 23 januari 2012 13:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Same here. Ik was vorig jaar zelfs blij toen Swerts kwam (:')!!!!!)
Als je aan Swerts denkt leer je Leerdam in eens heel erg waarderen hoor. Maar dat Leerdam fouten maakt en af en toe slordig speelt kunnen we hem niet eens kwalijk nemen, hij is ook nog een jonge gast. Hij heeft veel potentie, maar is gewoon wisselvallig, komt wel goed met verloop van tijd denk ik.
quote:Op maandag 23 januari 2012 13:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kijk, Clasie is natuurlijk een buitengewoon exceptioneel talent. Vergeet die Deense neus, onze speler is meer waard. De jongen die de grootste transfer gaat worden in ons huidige elftal (non-huurspelers) is vanzelfsprekend eindbaas Clasie (tenzij Ahmadi bijtekent tot 2018 ofzo
).
Desondanks overdrijf ik nu lekker een beetje om te laten zien dat het met Leerdam eigenlijk hartstikke meevalt. Het lag gisteren allemaal niet echt aan hem, zegmaar..
Hij zit daar wel erg dicht tegenaan, en heeft naar mijn mening meer potentie dan Strootman.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:57 schreef Tarado het volgende:
[..]Clasie is zeker goed, jammer dat hij wat klein van stuk is wat toch een nadeel is voor een CVM (internationaal gezien) ik vind die vergelijking met Eriksen dan ook niet de juiste, je moet hem eigenlijk met Strootman vergelijken en op dat niveau zit hij nog niet
Mee eens.quote:
Clasie is zich wel al richting een niveau aan het ontwikkelen dat hij Eredivisie-niveau ontstijgt. Het is echt een geweldige speler man.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:57 schreef Tarado het volgende:
[..]Clasie is zeker goed, jammer dat hij wat klein van stuk is wat toch een nadeel is voor een CVM (internationaal gezien) ik vind die vergelijking met Eriksen dan ook niet de juiste, je moet hem eigenlijk met Strootman vergelijken en op dat niveau zit hij nog niet
Kwaliteit beste Happel. 2 of 3 spelers die er niet zijn en je hebt een elftal dat nauwelijks beter is dan VVV. Bewijst wederom dat we ons niet moeten blindstaren op die ge-wel-dige jeugd van ons. Tot zover komen alle smaakmakers de afgelopen jaren steeds van buitenaf (Ryo, Guidetti, Bakkal). Eigenlijk is al met al de enige echte revelatie dit seizoen die Clasie geweest.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan er nog steeds niet over uit dat we weer voor gaas gegaan zijn in Venlo. Je zou toch mogen verwachten dat ze na vorig jaar en al die jaren ervoor geleerd hebben dat ze daar een stapje harder moeten zetten om te winnen? Negentien wedstrijden in Venlo, waarvan er maar twee gewonnen zijn. En dat tegen een degradatiekandidaat.![]()
Middenveld was een drama met Mokotje daar. Die had het over zijn kans pakken nu El Ahmadi er niet was. Dat viel echter vies tegen ook voor hem. Verdediging liet zich ook makkelijk in de luren leggen en Anas voorin was ook niet super. Kan de bal goed vasthouden, maar heb buiten een kopbal niet veel van hem gezien. Is ook veel te klein om voorin iets te kunnen betekenen.
Vorig seizoen De Vrij, nu BMIquote:Op maandag 23 januari 2012 14:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kwaliteit beste Happel. 2 of 3 spelers die er niet zijn en je hebt een elftal dat nauwelijks beter is dan VVV. Bewijst wederom dat we ons niet moeten blindstaren op die ge-wel-dige jeugd van ons. Tot zover komen alle smaakmakers de afgelopen jaren steeds van buitenaf (Ryo, Guidetti, Bakkal). Eigenlijk is al met al de enige echte revelatie dit seizoen die Clasie geweest.
Volgens mij heeft vak U geen vaste zitplaatsen.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:20 schreef Guidetti het volgende:
Heeft van vak U vaste zitplaatsen? Of gaat iedereen zitten op een plek die vrij is?
Zijn allebei aardige verdedigers. Maar zeker nog niet van het niveau dat ze eredivisie aan het ontgroeien zijn.quote:
Het heeft met kwaliteit te maken, ja. Desondanks hadden ze een wedstrijd als gisteren gewoon moeten en kunnen winnen. VVV zat er fel op en Feyenoord moest het spel maken, iets wat ze nog steeds niet kunnen. Daar moet je op kunnen inspelen als selectie en trainer.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kwaliteit beste Happel. 2 of 3 spelers die er niet zijn en je hebt een elftal dat nauwelijks beter is dan VVV. Bewijst wederom dat we ons niet moeten blindstaren op die ge-wel-dige jeugd van ons. Tot zover komen alle smaakmakers de afgelopen jaren steeds van buitenaf (Ryo, Guidetti, Bakkal). Eigenlijk is al met al de enige echte revelatie dit seizoen die Clasie geweest.
En die bal hadden ze gewoon uit moeten trappen. Door dat ze perse door wilden spelen toen die gast op de grond lag maakten ze bewust of onbewust het publiek/klappervee en die spelers wakker.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Het heeft met kwaliteit te maken, ja. Desondanks hadden ze een wedstrijd als gisteren gewoon moeten en kunnen winnen. VVV zat er fel op en Feyenoord moest het spel maken, iets wat ze nog steeds niet kunnen. Daar moet je op kunnen inspelen als selectie en trainer.
Ik heb eigenlijk liever Ooijer dan een geïmproviseerde verdediger die wél kan rennen. Lekker Fernandez tegen Ooijertje zetten.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:04 schreef DonRaja het volgende:
Ooijer ook al geblesseerd, ze houden niet echt verdedigers over in Duivendrecht...
Ik denk dat ze alleen nog jeugdspelers over hebben naast Jantje...quote:Op maandag 23 januari 2012 15:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk liever Ooijer dan een geïmproviseerde verdediger die wél kan rennen. Lekker Fernandez tegen Ooijertje zetten.
Nu komt er alleen maar jeugd bij in hun selectie. Zijn een stuk gretiger natuurlijk.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk liever Ooijer dan een geïmproviseerde verdediger die wél kan rennen. Lekker Fernandez tegen Ooijertje zetten.
Maar zo'n Ooijertje zou geweldig zijn man. Dat is gegarandeerd een goal of een rode kaart van Fernandez, want die kan hem nooit van z'n leven bijhouden.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Nu komt er alleen maar jeugd bij in hun selectie. Zijn een stuk gretiger natuurlijk.
Ik vind Ajax-jeugd in de aanval veel gevaarlijker dan Ajax-jeugd in de verdediging eerlijk gezegd... Wanneer hebben zij voor het laatst een fatsoenlijke verdediger afgeleverd?quote:Op maandag 23 januari 2012 15:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Nu komt er alleen maar jeugd bij in hun selectie. Zijn een stuk gretiger natuurlijk.
Inderdaad. Vooral omdat VVV er na de 0-1 zelf ook helemaal niet in leek te geloven dat er nog wat te halen viel. Maar toen, langzaam maar zeker, voelde je het wedstrijdbeeld kantelen. Door de gemakzucht bij Feyenoord werd VVV weer in het zadel geholpen. En er was niet genoeg kwaliteit en karakter in de ploeg om dat weer recht te trekken.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Na die 1-0 leek het eerlijk gezegd een vrij gemakkelijke middag te worden.
Is geblesseerd: Geblesseerd: Alderweireld, Ooijer, Sigthorsson, Silva, Boilesen, Van der Wiel, Boerrigter.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar zo'n Ooijertje zou geweldig zijn man. Dat is gegarandeerd een goal of een rode kaart van Fernandez, want die kan hem nooit van z'n leven bijhouden.
ja dat zeiden op Rijnmond ook gelijk, zo dom dat publiek op te jutten, de wedstrijd kantelde gelijk.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En die bal hadden ze gewoon uit moeten trappen. Door dat ze perse door wilden spelen toen die gast op de grond lag maakten ze bewust of onbewust het publiek/klappervee en die spelers wakker.
Na die 1-0 leek het eerlijk gezegd een vrij gemakkelijke middag te worden.
Dat we die hebben kunnen laten gaan.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:04 schreef zoekeenleven het volgende:
Bruins op de proef bij glascow rangers
Geeft maar weer eens aan hoe ver de Schotse competitie is afgezakt.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:04 schreef zoekeenleven het volgende:
Bruins op de proef bij glascow rangers
Lengte zegt echt niet zoveel, Makelélé is ook een ukkie, Davids ook. Allebei CVM's.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:57 schreef Tarado het volgende:
nee kwaliteit genoeg, het voetbalgogme ontbreekt en bij sommige gewoon de instellingquote:Op maandag 23 januari 2012 16:40 schreef Grifte het volgende:
Vanavond El-Ahmadi, benieuwd of die speelt.
Ik lees hier veel dat we gewoon kwaliteit ontbraken gister, maar dat VVV was toch echt niet kwalitatief beter dan Feyenoord of wel dan?
Uchebo speelde Vlaar en Huig aardig zoek andersquote:Op maandag 23 januari 2012 16:40 schreef Grifte het volgende:
Vanavond El-Ahmadi, benieuwd of die speelt.
Ik lees hier veel dat we gewoon kwaliteit ontbraken gister, maar dat VVV was toch echt niet kwalitatief beter dan Feyenoord of wel dan?
Uchebo speelde gister niet. Jij bedoelt Nwofor oid. Het was iig een negert.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Uchebo speelde Vlaar en Huig aardig zoek andersEn scorend vermogen was ook niet of nauwelijks aanwezig nu Guidetti afwezig was.
quote:Op maandag 23 januari 2012 17:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Uchebo speelde Vlaar en Huig aardig zoek anders
Weet niet waar jij naar hebt zitten kijken...quote:Op maandag 23 januari 2012 17:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Uchebo speelde Vlaar en Huig aardig zoek andersEn scorend vermogen was ook niet of nauwelijks aanwezig nu Guidetti afwezig was.
Persoonlijk zou ik als Feijenoord eens gaan kijken naar Godee van Sparta, ook een transfervrije jonge aanvaller, misschien een contract voor een jaar. Aangezien Guidetti vrijwel zeker vertrekt na een seizoen.quote:Feyenoord aast op Junker
Na Ruud Vormer hoopt Feyenoord ook Mads Junker transfervrij over te nemen van Roda JC. De Deense spits (30) heeft sowieso niet te klagen over belangstelling. Volgens Sporten.dk hebben verschillende clubs uit Denemarken en zelfs een Premier Leagueclub interesse. 'Het is leuk dat er zoveel belangstelling voor me is', zegt Junker. 'Vooral omdat ik dit seizoen niet zo veel scoor. Ik speel in een wat andere rol. Maar ik heb al wel acht assists op mijn naam staan.'
Ja die jaquote:Op maandag 23 januari 2012 17:10 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Uchebo speelde gister niet. Jij bedoelt Nwofor oid. Het was iig een negert.
Mwoah, ik snap de beweegredenen van de club best wel.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:09 schreef Maastoren het volgende:
Laatste training zaterdag schijnt in de Kuip te zijn.
Was al ontkracht door Martin van Geel.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:26 schreef H.M.Murdock het volgende:
Was dit al voorbij gekomen?
[..]
Persoonlijk zou ik als Feijenoord eens gaan kijken naar Godee van Sparta, ook een transfervrije jonge aanvaller, misschien een contract voor een jaar. Aangezien Guidetti vrijwel zeker vertrekt na een seizoen.
Vlaar liet wel een paar keer enorm zijn mannetje lopen zegquote:Op maandag 23 januari 2012 17:36 schreef ace_eleven het volgende:
Naast Clasie heb je gewoon nog een controlerende speler nodig (El Ahmadi) waardoor je wat meer kan controleren op t middenveld.
Ik vond t wel jammer om te zien dat Achahbar het niet waar kon maken, maar met een wat betere aanvoer vanaf t middenveld zou hij ook beter gefunctioneerd hebben..
Volgens mij was t toch vooral de tekortkoming van Mokotjo waardoor we de slag op t middenveld verloren en dus de hele wedstrijdcontrole, heel vaak naar achteren opendraaien zonder veel durf. Dat de flanken ook ernstig teleurstelden hielp natuurlijk ook niet.
Nja, kutpot, maar snel proberen te vergeten...
Ik vond t trouwens wel fijn te zien dat er weer eens een lange cross-pass van Vlaar aan kwam, die op Bakkal, zal m ook wel weer wat vertrouwen geven...
Zal toch niet, hè...twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 23-01-2012 om 19:10:07De clubarts van #Feyenoord twijfelt of John Guidetti op tijd fit is voor de Klassieker van komende zondag. #feyaja reageer retweet
Twijfel is nee.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:11 schreef Happel het volgende:
Zal toch niet, hè...twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 23-01-2012 om 19:10:07De clubarts van #Feyenoord twijfelt of John Guidetti op tijd fit is voor de Klassieker van komende zondag. #feyaja reageer retweet
Kankerzooiquote:Op maandag 23 januari 2012 19:11 schreef Happel het volgende:
Hij is ook echt precies tijdens beide klassiekers ziek als dat zo isquote:Op maandag 23 januari 2012 19:11 schreef Happel het volgende:
Vast wel. Die verdediging wordt gek van Schaken en Fernandez die maar blijven rennen en jagen, kan niet anders. En dan is het aan Koeman om of nog een draver (Cissé) in de basis te zetten of een pingelaartje als Cabral.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:19 schreef Grifte het volgende:
Gvd, hopen dat Fernandez weer zo goed speelt als toen Ajax-uit
Mijne ook.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:33 schreef Muto het volgende:
Als je met Cisse speelt tegenover Ligeon, dan verdedig je EN Sulejmani beter en je kunt die kleine Ligeon aanvallend onder druk zetten.
Mijn voorkeur gaat sowieso uit naar Cisse boven Cabral.
quote:Op maandag 23 januari 2012 19:33 schreef Muto het volgende:
Als je met Cisse speelt tegenover Ligeon, dan verdedig je EN Sulejmani beter en je kunt die kleine Ligeon aanvallend onder druk zetten.
Mijn voorkeur gaat sowieso uit naar Cisse boven Cabral.
Lijkt steeds meer een gevalletje Biseswar te worden.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:41 schreef Stokstaart het volgende:
Koeman zal inmiddels ook wel redelijk klaar zijn met meneer Cabral.
Ik vind dat het juist de vraag is of hij wel genoeg talent heeft om zich door te ontwikkelen. En ik vrees van niet, want hij doet nog precies hetzelfde als een half jaar geleden. Hij ziet het spel gewoon niet, hij ziet alleen de man voor z'n neus.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:42 schreef Paul-89 het volgende:
Desondanks heb ik nog wel voldoende vertrouwen in Cabral's talent de vraag is alleen wat gaat hij er zelf mee/aan doen.
Als je veel zelfkritiek hebt en hard wilt werken is daar echt wel wat aan te doen, maar als je dat niet hebt zal het kwakkelen blijven.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind dat het juist de vraag is of hij wel genoeg talent heeft om zich door te ontwikkelen. En ik vrees van niet, want hij doet nog precies hetzelfde als een half jaar geleden. Hij ziet het spel gewoon niet, hij ziet alleen de man voor z'n neus.
Schaken speelde zondag ook slecht, maar bleef dreigend en leverde tenminste nog één puike voorzet af die een goal had moeten zijn.
Zelfs één goede assist heeft Cabral niet geproduceerd.
Ik durf best te zeggen dat z'n basisplaats dit weekend op de tocht staat.quote:Koeman zal inmiddels ook wel redelijk klaar zijn met meneer Cabral.
Zal er een beetje aan liggen of de Vrij weer fit is. Neem aan dat Swerts niet de voorkeur krijgt boven Mokotjo.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:11 schreef H.M.Murdock het volgende:
Ben benieuwd of Mokotjo nog een kans krijgt of dat Leerdam doorschuift naar het middenveld.
Die zullen wel met 2-1 winnen. En op doelsaldo doorgaan en vervolgens elke wedstrijd verlening zodat we een geradbraakte El Ahmadi terug krijgen. Maar hopen dat Marokko snel eruit vliegt.quote:
Wie staan daar op het middenveld dan?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:57 schreef Muto het volgende:
Marokko 2-1 verloren. Karim heel de wedstrijd op de bankt.
Kharja, Belhanda, Boussoufaquote:Op maandag 23 januari 2012 21:58 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Wie staan daar op het middenveld dan?
Nog 1 keer verliezen en hij kan terugquote:Op maandag 23 januari 2012 21:57 schreef Muto het volgende:
Goed nieuwsquote:Op maandag 23 januari 2012 21:57 schreef Muto het volgende:
Kan hij mooi spelen zondagquote:Op maandag 23 januari 2012 22:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nog 1 keer verliezen en hij kan terug
Nee, en van welk geld?quote:Op maandag 23 januari 2012 23:24 schreef Marktplaatsman het volgende:
Kunnen we Bas Dost niet halen als Guidetti weg is
En de transfersom dan?quote:Op maandag 23 januari 2012 23:25 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
Het salaris van Biseswar dat niet meer betaalt hoeft te worden
En de aankoopsom van 5 miljoen+ ?quote:Op maandag 23 januari 2012 23:25 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
Het salaris van Biseswar dat niet meer betaalt hoeft te worden
Europa League geldquote:Op maandag 23 januari 2012 23:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En de aankoopsom van 5 miljoen+ ?
Zullen we dat eerst maar eens zien te halen?quote:Op maandag 23 januari 2012 23:32 schreef Stokstaart het volgende:
Wel weer zin in een beetje Europees voetbal.
Al vrees ik nu alweer voor de uit-wedstrijden
pakt mijn clubkaart niet, is toch de code rechtsboven?quote:Op maandag 23 januari 2012 23:33 schreef Caland het volgende:
Staan nog 3 kaarten op viagogo trouwens voor zondag, voor de mensen die nog kaarten nodig hebben.
Kan Cabral eindelijk terug naar de A-selectiequote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:22 schreef TC03 het volgende:
Wesley Verhoek is transfervrij na dit seizoen. Zou hij ook op Van Geel's lijstje staan?
Saai wedstrijd weinig kansen in de eerste helft, tweede helft niet gezien.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:57 schreef Muto het volgende:
Vraag ik me dan ook af. Wel mooi dat ze verloren hebben.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:58 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Wie staan daar op het middenveld dan?
In elk geval geen fastfood dusquote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:34 schreef Paul-89 het volgende:
Guidetti heeft geen koorts meer, maar kan vooralsnog alleen maar vloeibaar voedsel eten. Blijft dus onzeker.
Milkshakes en Mcflurry is nog steeds mogelijk hoorquote:
Natuurlijk zijn ze nergens op gebaseerd, enkel op wat tweets dat hij naar Vapiano's ging, waar ze gewoon pasta verkopen wat juist vaak gegeten wordt door topsporters.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:05 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Milkshakes en Mcflurry is nog steeds mogelijk hoorAlhoewel ik twijfel if al die verhalen wel waar zijn.
Dat'ie Rusland als optie ziet vind ik nog wel het meest tragischequote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:06 schreef TC03 het volgende:
'Bakkal denkt aan stap naar buitenland'
Gaat hij daar ook verstoppertje spelen tegen degradatiekandidaten?
quote:Meespelen Nelom tegen Ajax hoogst twijfelachtig
Het Algemeen Dagblad meldt dat het meespelen van Miquel Nelom tegen Ajax komende zondag hoogst twijfelachtig is. De linksback kampt nog steeds met een bovenbeenblessure, waar hij als jeugdspeler al veel hinder van ondervond.
quote:De Vrij hervat training, kans groot op rentree in klassieker
Stefan de Vrij heeft volgens het Algemeen Dagblad groen licht gekregen van de medische staf om de training op het veld te hervatten. Feyenoord zou er op rekenen dat de centrale verdediger tegen Ajax zondag zijn rentree kan gaan maken. Mede gezien de blessure bij Nelom zou dat een enorme meevaller voor Ronald Koeman betekenen.
Ik snap echt niet wat er leuk is aan de Russische competitiequote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:11 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat'ie Rusland als optie ziet vind ik nog wel het meest tragische
Het vele geld wat je er betaalt krijgt natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat er leuk is aan de Russische competitie
Die bloedmooie vrouwen in combinatie met al die lelijke mannen, maken het leven daar ook wel aangenaam, aldus Fernando Ricksen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat er leuk is aan de Russische competitie
Voor de rest is het een droevige bijeenkomst op de Noordpoolquote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Het vele geld wat je er betaalt krijgt natuurlijk.
Aha.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor de rest is het een droevige bijeenkomst op de Noordpool
Doei Otmanquote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:06 schreef TC03 het volgende:
'Bakkal denkt aan stap naar buitenland'
Gaat hij daar ook verstoppertje spelen tegen degradatiekandidaten?
Ik geef hem eigenlijk geen ongelijkquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Doei Otman![]()
Graag of niet. Hij zal "in deze fase van zijn carrièrre" ongetwijfeld een flink salaris willen hebben en dat blijkt-ie gewoon niet waard.
Ik zou ook kiezen voor het buitenland in zijn geval moet ik eerlijk zeggen, zeker wanneer er wat leuks langskomt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Doei Otman![]()
Graag of niet. Hij zal "in deze fase van zijn carrièrre" ongetwijfeld een flink salaris willen hebben en dat blijkt-ie gewoon niet waard.
Hoe laat?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Aha.
Zaterdag gewoon op varkenoord trouwens
half 11quote:
Hij heeft anders wel bijgedragen aan onze wederopstanding.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Doei Otman![]()
Ik ook niet hoor. Gezien de aankopen tot nu toe wordt het dringen op het middenveld volgend seizoen en Bakkal zou maar zo een van de zwakkere broeders kunnen blijken en op de bank belanden.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:02 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Ik geef hem eigenlijk geen ongelijk
Mwah, er zijn een aantal spelers die op onverklaarbare wijze altijd als eerste op het wedstrijdformulier staan. Bakkal is daar één van, bij gebrek aan beter...dat wel. Eigenlijk heb ik hem alleen in de topwedstrijden goed zien spelen tot nu toe.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Gezien de aankopen tot nu toe wordt het dringen op het middenveld volgend seizoen en Bakkal zou maar zo een van de zwakkere broeders kunnen blijken en op de bank belanden.
Ik vind hem tegenvallen. Hij is te vaak te flets. En hij wordt 27 en wil gaan cashen. Tja... dan scheiden de wegen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:10 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Hij heeft anders wel bijgedragen aan onze wederopstanding.
Ik val hem niet af. Hij is alleen lang niet zo goed als men doet voorkomen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:13 schreef Guidetti het volgende:
Gaan we nou met z'n alle Bakkel afvallen?
Jij toch niet?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:13 schreef Guidetti het volgende:
Gaan we nou met z'n alle Bakkel afvallen?
Wat moeten we daar mee?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Misschien kunnen we dan volgend seizoen Ozyakup huren
Vilhena is net 17.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:15 schreef Muto het volgende:
Jongens, we hebben Vilhena. En anders ga je met wat meer afstand tussen de aanval en verdediging spelen met Clasie - Vormer - Goossens.
(Ervan uitgaande dat Karim vertrekt)
Als Vormer het goed oppakt dan zie ik dat niet direct als een flinke stap terug. Door het aantrekken van Vormer kan Clasie wat meer naar voren gaan spelen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Clasie - Vormer - Goossens is, op papier, toch wel een flinke stap terug. Hoop dat die 2 me positief gaan verrassen.
Mwoah, wel iets meer scorender vermogen en wat meer strijd. Misschien dat de opbouw wel wat slechter is.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Clasie - Vormer - Goossens is, op papier, toch wel een flinke stap terug. Hoop dat die 2 me positief gaan verrassen.
Ik denk eerder aan:quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dat zou ook kunnen, ja. Maar ik verwacht dat ze Karim wel gaan proberen te slijten voor een aantal miljoentjes. Maar het feit dat Van Geel zei dat Goossens op de hele rechterflank kan spelen, zei inderdaad wel iets.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:23 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Ik denk eerder aan:
Goossens rechter flank
Clasie-Vormer-Karim
Janmaat rechtsback.
En dan 4-1-2-3 spelen. Opkomende backs etc
Ja klopt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:25 schreef Caland het volgende:
Hele linkerflank ja. Goossens is stijf links.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:24 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen, ja. Maar ik verwacht dat ze Karim wel gaan proberen te slijten voor een aantal miljoentjes. Maar het feit dat Van Geel zei dat Goossens op de hele rechterflank kan spelen, zei inderdaad wel iets.
Goossens is links...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:23 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Ik denk eerder aan:
Goossens rechter flank
Clasie-Vormer-Karim
Janmaat rechtsback.
Is dat zo ja? Wist ik niet, dacht dat ik hem vorig seizoen wel eens op de rechterflank zag spelen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:25 schreef Caland het volgende:
Hele linkerflank ja. Goossens is stijf links.
Dit zou wel mooi zijn inderdaad. Hopen dat Karim nog een jaartje bijtekent.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:23 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Ik denk eerder aan:
Goossens rechter flank
Clasie-Vormer-Karim
Janmaat rechtsback.
Dat valt wel mee hoor. Hij zal ook vaak dan achter de spits of in de spits moeten komen. Zie je bij NEC nu ook, hij beweegt heel veel in en rondom de zestien.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:32 schreef Caland het volgende:
Verder is Goossens imo niet explosief genoeg om in dit systeem op de linksbuiten te komen staan.
Dat zou dus beteken dat hij toch op het middenveld komt om samen met Vormer Bakkal EN Karim te vervangen? Hoop echt niet dat ze beiden weggaan.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:32 schreef Caland het volgende:
Verder is Goossens imo niet explosief genoeg om in dit systeem op de linksbuiten te komen staan.
Ik zie daar dan liever een snelle speler met een actie staan. Goossens meer voor het middenveld.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. Hij zal ook vaak dan achter de spits of in de spits moeten komen. Zie je bij NEC nu ook, hij beweegt heel veel in en rondom de zestien.
Dan moet je een snelle speler gaan halen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie daar dan liever een snelle speler met een actie staan. Goossens meer voor het middenveld.
Ryo voor 1,5 jaar huren met optie tot koopquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:38 schreef Muto het volgende:
[..]
Dan moet je een snelle speler gaan halen.
Cissé - Fernandez - Schaken dus zondag?quote:Guyon Fernandez weer inzetbaar
Guyon Fernandez zat tegen VVV zijn laatste wedstrijd van zijn schorsing uit. De aanvaller werd begin november voor zes wedstrijden geschorst na een slaande beweging in de wedstrijd tegen NEC. Hij zou zondag zijn rentree kunnen maken tegen Ajax.
Dit zal afhangen van de fitheid van John Guidetti, die last heeft van zijn keelamandelen. "Ik hoop dat John snel beter is. Hij is heel belangrijk voor onze ploeg. Bovendien is de wedstrijd tegen Ajax na de nederlaag tegen VVV nog belangrijker geworden dan die al was."
Fernandez speelde gisteren mee met Jong Feyenoord/Excelsior tegen Jong AZ. "Het was lang geleden dat ik een volledige wedstrijd heb gespeeld, dus dat was lekker. Helemaal omdat we ook nog wonnen. Ik zat er voor mijn gevoel nog niet helemaal doorheen aan het eind, dus dat is een goed teken."
Oh wacht, het spitsenprobleem voor zondag is opgelostquote:Verlies tegen VVV ondanks scorende Bruno
VVV-Feyenoord was in de aanloop er naar toe een veelbesproken wedstrijd. Meer dan een wedstrijd tussen de nummer 5 en 18 van de Eredivisie aanleiding toe gaf. Van de in totaal 18 ontmoetingen in Venlo wist Feyenoord echter slechts twee maal te winnen. Na vanmiddag is dit nog onveranderd ondanks een scorende Bruno Martins Indi. Alle eerdere wedstrijden waarin Martins Indi wist te scoren werden door Feyenoord winnend afgesloten. Door die statistiek werd dus een dikke streep gezet.
Feyenoord begon voortvarend. Het resulteerde in het doelpunt voor Bruno Martins Indi. Met zijn voeten nog wel. Als kopsterke verdediger is hij bij vrije trappen en corners steevast voorin te vinden. Maar dat Bruno het scoren met de voet nog niet verleerd is bleek vanmiddag wel. Zijn carrière in de Feyenoord jeugd startte hij overigens als spits. Dus misschien een alternatief volgende week mocht Guidetti onvoldoende hersteld zijn voor De Klassieker tegen Ajax in De Kuip?
Martins Indi Man of the Match
De Feyenoord spitsen die vanmiddag op het veld stonden lieten het in ieder geval afweten, net als de rest van het team. Eigenlijk wist alleen Bruno Martins Indi een voldoende te scoren. De andere spelers speelden veel te veel naar achteren, terwijl er voldoende mogelijkheden waren om meer vooruit te spelen. In de kleedkamer heeft Ronald Koeman een hartig woordje met ze gesproken. Aanstaande zondag zullen we tijdens De Klassieker Feyenoord-Ajax zien of het heeft geholpen.
Ze konden op vloeibaar voedsel ook naar de maan vliegen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Cissé - Fernandez - Schaken dus zondag?
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze konden op vloeibaar voedsel ook naar de maan vliegen.
Wat een geniale stukjes blijven het tochquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh wacht, het spitsenprobleem voor zondag is opgelost
Ga er maar vanuit dat 'ie niet meedoet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:26 schreef J2T het volgende:
Hoe staat het met Guidetti? Gaat hij nou meedoen zondag?
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:55 schreef Guidetti het volgende:
Stanley Brard heeft zojuist een contract gekregen voor onbepaalde tijd
quote:Stanley Brard langer bij Feyenoord
Feyenoord en hoofd jeugdopleiding Stanley Brard hebben overeenstemming bereikt over een contract voor onbepaalde tijd. De huidige verbintenis met Brard liep medio 2012 af. Brard is blij met de nieuwe overeenkomst. ‘Dit zorgt voor continuïteit in de opleiding van Feyenoord’, zegt hij. ‘Ik heb het erg naar mijn zin op Varkenoord, dus ik ben blij dat ik langer aan de club verbonden kan blijven.’
Technisch directeur Martin van Geel is tevreden dat met de nieuwe overeenkomst met Brard de continuïteit binnen de jeugdopleiding gewaarborgd blijft. ‘Onder leiding van Stanley heeft de jeugdopleiding van Feyenoord zich ontwikkeld tot één van de beste van Nederland’, zegt Van Geel. ‘Er zijn de afgelopen jaren enorm veel talenten doorgebroken. Stanley werkt met enorm veel ambitie, drive en passie op Varkenoord, samen met een club mensen waar ook veel continuïteit in zit. Voor beide partijen is dit een overeenkomst waar we verder mee kunnen.’
Brard is sinds 2006 hoofd jeugdopleiding bij Feyenoord. De oud-Feyenoorder was voor die tijd op Varkenoord werkzaam als coördinator van de voetbalschool en hoofd jeugdscouting. Brard mocht als hoofd jeugdopleiding zowel in 2010 als in 2011 de Rinus Michels Award voor beste jeugdopleiding van Nederland in ontvangst nemen.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh wacht, het spitsenprobleem voor zondag is opgelost
Hij had toch alleen tegen Willem II gescoord en verder nog nooit?quote:Alle eerdere wedstrijden waarin Martins Indi wist te scoren werden door Feyenoord winnend afgesloten. Door die statistiek werd dus een dikke streep gezet.
Wat een heerlijk team was dat. Dat seizoen stond er een team die echt kampioen had kunnen worden.quote:
Met spelers als Gibbs en Ostlund word je geen kampioen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat een heerlijk team was dat. Dat seizoen stond er een team die echt kampioen had kunnen worden.
(AD)quote:
'Herdenking overleden fan tijdens Feyenoord - Ajax'
Tijdens de Klassieker tussen Feyenoord en Ajax aanstaande zondag zal het publiek opnieuw een overleden supporter herdenken in de twaalfde minuut. Eerder zong De Kuip tijdens de wedstrijd tegen PSV een doodzieke fan toe. De toeschouwers hielden toen massaal hun sjaals omhoog en zongen 'You'll never walk alone'.
Dit keer zullen de fans Michèl Kraaij herdenken, een Feyenoord-fan die onlangs op 23-jarige leeftijd overleed door een nog onbekende bacterie. Dat meldt de supporterswebsite FR12.nl. Hij bezocht al van kinds af aan wedstrijden van Feyenoord in De Kuip, samen met zijn vader. De laatste keer dat Kraaij in het stadion was, was uitgerekend tijdens de thuiswedstrijd tegen PSV, waarbij de supporters van beide clubs op indrukwekkende wijze de overleden Feyenoord-fan Djee herdachten.
De vader van Michèl zal zondag bij de wedstrijd aanwezig zijn, als hij daar emotioneel toe in staat is.
Zit wat in..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:46 schreef Caland het volgende:
Heel triest natuurlijk, maar heb het idee dat we de laatste tijd elke thuiswedstrijd wel weer voor iemand een herdenking aan het houden zijn. De kracht ervan raak je dan kwijt.
Die komt ook weer langs binnenkort, de herdenking voor alle overleden supporters.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:49 schreef Gert het volgende:
Het gevaar van inflatie ligt wel op de loer ja.
En er is ook een jaarlijkse herdenking voor alle overleden supporters, vorig jaar thuis tegen VVV..
Vitesse thuis, 12-2 toch?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Die komt ook weer langs binnenkort, de herdenking voor alle overleden supporters.
Misschien wil MvG hier ook even naar kijken. Leuke optie voor volgend jaar.quote:Steve McClaren haalt bij FC Twente mogelijk een oude bekende binnen.
De coach werkte bij VfL Wolfsburg samen met Aleksandr Hleb en de Engelsman zou de Wit-Rus ook naar Enschede willen halen. De dertigjarige linkshalf heeft een aflopend contract bij Barcelona, waar hij geen toekomst heeft. De voormalig speler van onder meer VfL Wolfsburg, VfB Stuttgart en Arsenal wordt ook gevolgd door Lokomotiv Moskou. Hleb traint momenteel mee bij FC Augsburg. (Legionnaire)
bron: http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=157300
Verliest z'n effect idd. Het is heel treurig dat mensen op jonge leeftijd of aan een ernstige ziekte overlijden, maar als er elke maand zo'n herdenking plaats gaat vinden hebben mensen er ook niet zoveel boodschap meer aan.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:08 schreef Muto het volgende:
Herdenken vind ik prima, maar het wordt wel iets teveel.
Doe maar niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien wil MvG hier ook even naar kijken. Leuke optie voor volgend jaar.
Zijn jaar salarisquote:
Denk dat het niet zozeer elke keer aan die dooddoener 'inzet' ligt, maar meer aan een kwaliteit die je doorgaans als speler alleen kunt krijgen door veel wedstrijden te spelen: weten wat wel en wat niet kan in bepaalde situaties in bepaalde fases van een wedstrijd.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:22 schreef inZanity het volgende:
Zondag moet er gewonnen worden. En het kan me niet schelen of El Ahmadi en misschien zelfs Guidetti niet mee doet, dat zooitje wat er op dit moment bij Ajax staat is niet veel beter.. Met dezelfde beleving en lef als de uitwedstrijd en de overinningen op PSV en Twente moet je ze gewoon kunnen pakken. Al zou het met Guidetti erbij natuurlijk wel een heel stuk makkelijker worden. Nee ik ben absoluut niet bang voor zondag alleen een gezonde dosis (gebruikelijke) spanning, heb zelfs vertrouwen in een goede afloop.
Verder is het eeuwig zonde dat we zondag niet 'gewoon' gewonnen hebben want dan had je bij winst zelfs al een gat kunnen slaan met Ajax. Was weer ouderwets ongeinspireerde bagger. Slappe hap! En als ik dan allemaal excuses en gezeur hier lees.. Dit had niks met kwaliteit of het missen van spelers te maken, dit was gewoon een kwestie van inzet. De inzet ontbrak en dan kan je zelfs van een VVV op je broek krijgen. Hopelijk is het voor de spelers een extra motivatie om het zondag wel goed te doen zodat ze het nog een béétje recht kunnen zetten. Maar als je bovenin mee wilt gaan doen zul je toch echt dit soort potjes moeten gaan winnen. Hopelijk ziet Koeman dat ook in..
Wijze woorden.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:22 schreef inZanity het volgende:
Zondag moet er gewonnen worden. En het kan me niet schelen of El Ahmadi en misschien zelfs Guidetti niet mee doet, dat zooitje wat er op dit moment bij Ajax staat is niet veel beter.. Met dezelfde beleving en lef als de uitwedstrijd en de overinningen op PSV en Twente moet je ze gewoon kunnen pakken. Al zou het met Guidetti erbij natuurlijk wel een heel stuk makkelijker worden. Nee ik ben absoluut niet bang voor zondag alleen een gezonde dosis (gebruikelijke) spanning, heb zelfs vertrouwen in een goede afloop.
Verder is het eeuwig zonde dat we zondag niet 'gewoon' gewonnen hebben want dan had je bij winst zelfs al een gat kunnen slaan met Ajax. Was weer ouderwets ongeinspireerde bagger. Slappe hap! En als ik dan allemaal excuses en gezeur hier lees.. Dit had niks met kwaliteit of het missen van spelers te maken, dit was gewoon een kwestie van inzet. De inzet ontbrak en dan kan je zelfs van een VVV op je broek krijgen. Hopelijk is het voor de spelers een extra motivatie om het zondag wel goed te doen zodat ze het nog een béétje recht kunnen zetten. Maar als je bovenin mee wilt gaan doen zul je toch echt dit soort potjes moeten gaan winnen. Hopelijk ziet Koeman dat ook in..
Ik denk serieus dat je beter een afgetrainde 2e klasser kan nemen dan van Beukering.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:30 schreef zoekeenleven het volgende:
Van Beukering is nog steeds tranfervrij
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat je beter een afgetrainde 2e klasser kan nemen dan van Beukering.
Kwaliteiten: Aanspeelpunt, koppen, vrije trapquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat je beter een afgetrainde 2e klasser kan nemen dan van Beukering.
Geweldig.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:31 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Kwaliteiten: Aanspeelpunt, koppen, vrije trap
Klinkt aantrekkelijk niet?
Heb je de wedstrijd gezien? Ja? Dan had je gezien dat het puur aan de inzet lag.. Gewoon slappe hap. Niets meer en niets minder. Dat gemekker om kwaliteit.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Denk dat het niet zozeer elke keer aan die dooddoener 'inzet' ligt, maar meer aan een kwaliteit die je doorgaans als speler alleen kunt krijgen door veel wedstrijden te spelen: weten wat wel en wat niet kan in bepaalde situaties in bepaalde fases van een wedstrijd.
Als ik dan zo'n Cabral elke keer ingespeeld ziet worden en hij 10 keer achter elkaar met de bal meebeweegt en er op gokt dat de verdediger geen blok zal zetten oid en 10 keer de bal verliest, terwijl hij ook eens in de bal kan komen lopen en kan kaatsen en zo balbezit houden dan is dat gewoon dom spelen. Zeker als er grote ruimtes tussen verdediging en aanval liggen. Dan steekt de tegenpartij zo een half veld over.
Zelfde geldt voor zo'n Mokotjo. Die zie je af en toe ook dingen doen die of geweldig kunnen uitpakken, maar 9 van de 10 keer gewoon dom en gevaarlijk balverlies opleveren.
De trainer zal op dat soort dingen heus wel hameren, maar blijkbaar moeten ze dat toch in de praktijk ondervinden voor ze het door gaan krijgen.
Nee toch? Die zit al een jaar in Indonesie dacht ik.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:30 schreef zoekeenleven het volgende:
Van Beukering is nog steeds tranfervrij
Zondag had echt wel met kwaliteit te maken. Huig en Achahbar waren onzichtbaar en speelden een matige wedstrijd.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:40 schreef inZanity het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd gezien? Ja? Dan had je gezien dat het puur aan de inzet lag.. Gewoon slappe hap. Niets meer en niets minder. Dat gemekker om kwaliteit.We hebben een ploeg die veel en veel beter kan dan die bagger die ze zondag hebben laten zien. Tegen topploegen kunnen ze het wel en tegen een VVV of een Go Ahead niet, dat komt gewoon omdat ze denken dat ze dat zonder enige moeite ook wel lukt. We hebben al jaren een ploeg die de kantjes er vanaf loopt en dit jaar is dat aanzienlijk verbeterd maar toch zie je dat in sommige wedstrijden opeens weer terug. En ik snap heus wel dat het er niet zomaar uit kan maar om het dan maar op 'een gebrek aan kwaliteit' te gooien of iets dergelijk is lariekoek. Deze spelers moeten gewoon wat beter gemotiveerd worden tegen ploegjes die niet zo groot zijn als een PSV of Ajax. En dat is bovenal een taak van Koeman.
Cabral lijkt me duidelijk. Denk dat iedereen m'n mening wel kent als het over Cabral gaat.. En zondag was wederom één groot dieptepunt. Wmb de rest van het seizoen op de bank zetten en alleen laten spelen als het we écht niemand meer hebben. Die jongen is het gewoon niet en zal het ook nooit worden ook.. Snap echt nog steeds niet dat er zoveel mensen zijn die hem maar blijven verdedigen..
hij staat nogsteeds op transfervrijevoetballers.nlquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee toch? Die zit al een jaar in Indonesie dacht ik.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zondag had echt wel met kwaliteit te maken.
Oh ja absoluut. Maar bij Feyenoord is het contrast nog veel te groot, en dat krijg je natuurlijk ook niet zomaar uit dat weet ik ook wel. Maar in één seizoenshelft winnen van PSV, Twente en gelijk tegen Ajax en tegelijkertijd verliezen van een VVV en een Go Ahead... Dat moet echt nog veel meer een middenweg in gevonden worden.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:45 schreef Paul-89 het volgende:
Toch blijf je zulke wedstrijden als tegen VVV gewoon houden, vrijwel iedere club ter wereld heeft er zulke wedstrijden tussenzitten. Ik geloof er niet zo in dat je zoiets eruit kunt krijgen.
Gespartel van van huijgevoort had echt wel met kwaliteit te maken. Mokotjo die niet kon controleren ook. Achahbar die daardoor geen aanvoer kreeg en zelf ook niets kon forceren, ook.quote:
Jep, zondag had nooit meer fout mogen gaan na de 0-1, beetje vergelijkbaar met Utrecht uit. Te passief na een voorsprong.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Oh ja absoluut. Maar bij Feyenoord is het contrast nog veel te groot, en dat krijg je natuurlijk ook niet zomaar uit dat weet ik ook wel. Maar in één seizoenshelft winnen van PSV, Twente en gelijk tegen Ajax en tegelijkertijd verliezen van een VVV en een Go Ahead... Dat moet echt nog veel meer een middenweg in gevonden worden.
En Cabral, die hond, had die bal natuurlijk gewoon buiten moeten spelen. Onsportief gedrag zegquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jep, zondag had nooit meer fout mogen gaan na de 0-1, beetje vergelijkbaar met Utrecht uit. Te passief na een voorsprong.
Dan nog moet je gewoon van VVV kunnen winnen, zeker als je zoals Paul al zegt met 0-1 voorkomt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gespartel van van huijgevoort had echt wel met kwaliteit te maken. Mokotjo die niet kon controleren ook. Achahbar die daardoor geen aanvoer kreeg en zelf ook niets kon forceren, ook.
3 zwakke schakels op cruciale plekken.
Ik hoop dat je sarcastisch bent?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En Cabral, die hond, had die bal natuurlijk gewoon buiten moeten spelen. Onsportief gedrag zeg
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:56 schreef Merkie het volgende:
Vier onbetwiste basisspelers die er niet bij waren, dat kunnen wij gewoon niet echt hebben met onze smalle bezetting.
Nee niet. Wedstrijd kantelde na dat incident namelijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dan nog moet je gewoon van VVV kunnen winnen, zeker als je zoals Paul al zegt met 0-1 voorkomt.
[..]
Ik hoop dat je sarcastisch bent?
Maar dat is wel een van de redenen. Zeker Guidetti werd heel erg gemist. De aansluiting middenveld - aanval was compleet wegquote:
Dit had ons ook met een volledige selectie kunnen overkomen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:56 schreef Merkie het volgende:
Vier onbetwiste basisspelers die er niet bij waren, dat kunnen wij gewoon niet echt hebben met onze smalle bezetting.
Precies.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:56 schreef Merkie het volgende:
Ook dat. Als je de statistieken uit vs thuis tegenover elkaar zet is het echt belachelijk hoeveel verschil daar in zit trouwens.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dit had ons ook met een volledige selectie kunnen overkomen.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee niet. Wedstrijd kantelde na dat incident namelijk.
Tuurlijk win je niet ff op je dooie gemakje bij VVV uit. Vandaar dat het ook aan de inzet ligt. met een beetje inzet moet je daar gewoon kunnen winnen, zelfs als je een paar belangrijke mensen mist misschien zelfs juist dan. Tuurlijk het kan altijd een keertje misgaan maar normaal gesproken heb je gewoon de kwaliteiten in huis om van ze te kunnen winnen. Onderschatting en (een gebrek aan) inzet is de enige reden dat je hier punten laat liggen en niet omdat je kwaliteit mist of zulks gelul. Dat is overigens ook precies de reden waarom PSV en Ajax daar niet wonnen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En ff op je doie gemak bij VVV winnen lukte PSV en Ajax ook niet. Laat staan ons met een veredeld B-elftal. Snap niet waar je die arrogantie vandaan haalt..... 2 overwinningen tegen 8 9 nederlagen hebben we daar behaald.
Guidetti en El Ahmadi zijn enorm belangrijke schakels voor ons. Die kun je niet zomaar even vervangen voor 2 jeugdspelers en dan verwachten dat je evengoed zo'n toch al lastige wedstrijd wint. Begin was aardig en je komt zelfs voor. VVV leek nergens op speelden alsof ze met liefde naar de slachtbank geleid wilden worden. Na dat opstootje werden ze wakker. Natuurlijk hoef je die bal niet uit te spelen, maar kan me genoeg wedstrijden herinneren waarbij iemand van Feyenoord op de grond lag en men de bal even uittikkte . 5 minuten verder spelen alsof er niets aan de hand is is gewoon onsportief. Al heb je technisch gezien gelijk dat het aan de scheidsrechter is.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hou toch op man. Zolang de scheidsrechter niet fluit ALTIJD door spelen. Ik irriteer me mateloos als een Feyenoorder de bal in het verleden uitspeelde omdat een tegenstander weer eens op de grond lag.. Dat dat Limburgs schijtpubliek vervolgens Cabral uit gaat lopen fluiten geeft alleen maar aan hoe triest dat publiek is. En daar zou je je als speler al helemaal niks van aan moeten trekken, sterker nog het zou je moeten motiveren om dat volk stil te krijgen..
[..]
Tuurlijk win je niet ff op je dooie gemakje bij VVV uit. Vandaar dat het ook aan de inzet ligt. met een beetje inzet moet je daar gewoon kunnen winnen, zelfs als je een paar belangrijke mensen mist misschien zelfs juist dan. Tuurlijk het kan altijd een keertje misgaan maar normaal gesproken heb je gewoon de kwaliteiten in huis om van ze te kunnen winnen. Onderschatting en (een gebrek aan) inzet is de enige reden dat je hier punten laat liggen en niet omdat je kwaliteit mist of zulks gelul. Dat is overigens ook precies de reden waarom PSV en Ajax daar niet wonnen.
Het is een gebrek aan kwaliteit in de zin dat spelers zo'n wedstrijd nog niet kunnen lezen. Speel je zonder je sterkhouder (El Ahmadi) en zonder je tweede belangrijkste speler (Guidetti) en je vervangt deze 2 door spelers die dat inzicht (nog) niet hebben (weten wat er op bepaalde momenten in een wedstrijd gevraagd wordt) dan krijg je zo'n beeld als afgelopen zondag. In die zin is het wel degelijk een gebrek aan kwaliteit.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:40 schreef inZanity het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd gezien? Ja? Dan had je gezien dat het puur aan de inzet lag.. Gewoon slappe hap. Niets meer en niets minder. Dat gemekker om kwaliteit.We hebben een ploeg die veel en veel beter kan dan die bagger die ze zondag hebben laten zien. Tegen topploegen kunnen ze het wel en tegen een VVV of een Go Ahead niet, dat komt gewoon omdat ze denken dat ze dat zonder enige moeite ook wel lukt. We hebben al jaren een ploeg die de kantjes er vanaf loopt en dit jaar is dat aanzienlijk verbeterd maar toch zie je dat in sommige wedstrijden opeens weer terug. En ik snap heus wel dat het er niet zomaar uit kan maar om het dan maar op 'een gebrek aan kwaliteit' te gooien of iets dergelijk is lariekoek. Deze spelers moeten gewoon wat beter gemotiveerd worden tegen ploegjes die niet zo groot zijn als een PSV of Ajax. En dat is bovenal een taak van Koeman.
Cabral lijkt me duidelijk. Denk dat iedereen m'n mening wel kent als het over Cabral gaat.. En zondag was wederom één groot dieptepunt. Wmb de rest van het seizoen op de bank zetten en alleen laten spelen als het we écht niemand meer hebben. Die jongen is het gewoon niet en zal het ook nooit worden ook.. Snap echt nog steeds niet dat er zoveel mensen zijn die hem maar blijven verdedigen..
Ik snap echt niet waarom je met zo'n stelligheid onze argumenten verwerpt en alleen maar op die inzet hamert.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hou toch op man. Zolang de scheidsrechter niet fluit ALTIJD door spelen. Ik irriteer me mateloos als een Feyenoorder de bal in het verleden uitspeelde omdat een tegenstander weer eens op de grond lag.. Dat dat Limburgs schijtpubliek vervolgens Cabral uit gaat lopen fluiten geeft alleen maar aan hoe triest dat publiek is. En daar zou je je als speler al helemaal niks van aan moeten trekken, sterker nog het zou je moeten motiveren om dat volk stil te krijgen..
[..]
Tuurlijk win je niet ff op je dooie gemakje bij VVV uit. Vandaar dat het ook aan de inzet ligt. met een beetje inzet moet je daar gewoon kunnen winnen, zelfs als je een paar belangrijke mensen mist misschien zelfs juist dan. Tuurlijk het kan altijd een keertje misgaan maar normaal gesproken heb je gewoon de kwaliteiten in huis om van ze te kunnen winnen. Onderschatting en (een gebrek aan) inzet is de enige reden dat je hier punten laat liggen en niet omdat je kwaliteit mist of zulks gelul. Dat is overigens ook precies de reden waarom PSV en Ajax daar niet wonnen.
En, niet onbelangrijk, niémand in het elftal die de boel wist op te poken, voor een vuurtje wist te zorgen, uitstraalde dat er toch godverdomme niet verloren ging worden van de nummer laatst.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gespartel van van huijgevoort had echt wel met kwaliteit te maken. Mokotjo die niet kon controleren ook. Achahbar die daardoor geen aanvoer kreeg en zelf ook niets kon forceren, ook.
3 zwakke schakels op cruciale plekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |