abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 januari 2012 @ 22:33:23 #1
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_107120378

Altijd al op eigen houtje door het Star Wars-universum willen zwerven? Planeten als Coruscant, Tatooine en Korriban willen bezoeken? De zwakkeren aan je lightsaber rijgen als Sith Warrior, of ze juist in bescherming nemen als nobele Jedi Knight? Dan is dit je kans. Want je haalt het complete Star Wars-universum in huis met de massively multiplayer online role-playing game Star Wars: The Old Republic.

Duizenden jaren voor de geboorte van Anakin Skywalker verscheurde een oorlog tussen het duistere Sith Empire en de Republic het universum. Na de vernietiging van de Jedi-tempel op Coruscant wordt een wapenstilstand afgekondigd. Maar de vrede hangt aan een zijden draadje. Licht en duister kunnen tenslotte niet vreedzaam naast elkaar bestaan. Kies jouw kant en bepaal het lot van The Old Repubic.

Star Wars: The Old Republic geeft je de mogelijkheid het universum vanuit verschillende perspectieven te verkennen. Kies voor jouw karakter uit één van de 8 beschikbare klassen: van Sith Warrior tot smokkelaar, van Jedi Consolar tot premiejager, alle typische Star Wars oermodellen zijn beschikbaar. Elke klasse heeft zijn eigen wapens en eigenschappen en volgt een unieke verhaallijn.

Ontwikkelaar BioWare heeft een indrukwekkend cv als het op role playing games aankomt, met titels als Baldur's Gate, Mass Effect, Dragon Age: Origins en niet te vergeten Star Wars: Knights of the Old Republic, dat de toon zet voor Star Wars: The Old Republic. Deze eerste MMORPG van BioWare is nu al het duurste project ooit van uitgever Electronic Arts. Dat belooft een flinke disturbance in the Force.

Ruim 3500 jaar vóór de opkomst van Darth Vader handhaafde de Galactic Republic vrijheid en orde in de galaxy. Mede met hulp van de Jedi was de republiek meerdere generaties lang veilig en vreedzaam... Tot nu. Het is driehonderd jaar nadat Revan zijn voormalige apprentice Darth Malak versloeg en zijn reis begon richting de Unknown Regions (Knights of the Old Republic, 2003). Iedereen in de republiek was in de veronderstelling dat de Sith nu eindelijk definitief waren uitgeroeid en de onderdrukking tot het verleden behoorde. Niets bleek minder waar. Na een voorbereiding van maar liefst driehonderd jaar lieten de Sith weer van zich horen toen ze op die bewuste dag, met een enorme vloot aan oorlogsschepen en een leger waar zelfs de Jedi niet tegen opgewassen waren, terugkeerden om hun wraak te uiten en de macht naar zich toe te trekken. Coruscant, hoofdplaneet van de Galactic Republic, werd grotendeels vernietigd (Sacking of Coruscant) en de republiek had geen andere keus dan het tekenen van het Treaty of Coruscant. Dit verdrag hield in dat de republiek al haar troepen (inclusief de Jedi) terug moest trekken en alle bondgenoten moest overgeven aan de Sith.

Classes
Planets
Allegiances
Timeline
Biographies
Inhabitants
Starships

Official Website Star Wars: The Old Republic
http://www.swtor.com/
De MMO-Champion van Star Wars: The Old Republic
http://darthhater.com/

Guilds
We hebben zelf geen guild, maar we doen mee met twee andere grote guilds. Een Republic en een Empire guild.
No Win Scenario
Een internationale guild waar veel mensen van FOK! aan meedoen.
Faction: Galactic Republic
Server: Legions of Lettow - PVP English
Site: http://www.nowinscenario.co.uk/
Crimson Order
Een Nederlandse guild waar veel mensen van FOK! aan meedoen.
Faction: Sith Empire
Server: Lord Calypho - RP-PVP English
Site: www.crimson-order.nl/

Lijst met characters van FOK!kers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op elke fokker past een bril.
  zondag 22 januari 2012 @ 22:49:13 #2
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_107121277
Ik sta niet goed in die wiki zie ik :')
  zondag 22 januari 2012 @ 22:52:37 #3
256666 leeell
I know you're lonely
pi_107121497

Datacron hunt met crimson :')

10 man op een platformpje :')
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_107122253
quote:
2s.gif Op zondag 22 januari 2012 22:52 schreef leeell het volgende:
[ afbeelding ]

Datacron hunt met crimson :')

10 man op een platformpje :')
En dan bijna vallen op het moment dat ik bij de datacron ben _O-
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  zondag 22 januari 2012 @ 23:16:07 #5
256666 leeell
I know you're lonely
pi_107122698

Holocron-Hunt taxi-trein
pi_107122964
Ik moet nog 1 datacron en dat is die +10, maar die was zo gebugged als de tering :(
pi_107123715
gvd, speel een dik goede pot huttball, staan we op het punt te winnen wordt ik uit de game gekicked
pi_107124296
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 23:37 schreef Pixell het volgende:
gvd, speel een dik goede pot huttball, staan we op het punt te winnen wordt ik uit de game gekicked
ik stond te winnen in Voidstar en kon niet meer bewegen in de respawnlocatie :') weg medals, weg valor.
pi_107124413
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 23:51 schreef Morthill het volgende:

[..]

ik stond te winnen in Voidstar en kon niet meer bewegen in de respawnlocatie :') weg medals, weg valor.
Echt frustrerend :P
  maandag 23 januari 2012 @ 01:00:20 #10
126783 pjats
The Pjatser
pi_107126359
Mijn Bounty Hunter heeft eindelijk Chapter 1 afgerond en meteen maar even 3 alts aangemaakt om mijn verslaving te stillen. Een gun slinger, een sith juggernaut en een sniper. Op dit moment zijn ze allemaal rond level 10/11 en zitten ze op de fleet. Klaar voor het eerste flashpoint :D
  maandag 23 januari 2012 @ 03:39:46 #11
339055 JediSimons
Star Wars: The Old Republic
pi_107128017
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 01:00 schreef pjats het volgende:
Mijn Bounty Hunter heeft eindelijk Chapter 1 afgerond en meteen maar even 3 alts aangemaakt om mijn verslaving te stillen. Een gun slinger, een sith juggernaut en een sniper. Op dit moment zijn ze allemaal rond level 10/11 en zitten ze op de fleet. Klaar voor het eerste flashpoint :D
BH is _O_

41 Powertech Pyrotech hierzo. Weet nog niet of ik tank of DPS ga op 50. :?
pi_107128530
Hmm, heb nu mijn sith warrior marauder op 26, en mijn sith inquisiter assassin tank op 27, weet niet welke leuker is :(
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
pi_107128969
Ben nu 35 op m'n Sniper terwijl m'n Sorc op level 39 stof staat te vangen.
Ik moet zeggen dat ik rond level 28 op m'n Snipert wel even een dipje had.. het schoot niet op. (of ik was gewoon aan het falen, ook mogelijk)

Maar nu gaat het allemaal weer prima en zit de vaart er weer in. :D
Ik wil 50. Nu.
pi_107129317
Idem, had het wel gehad met questen op 41 Commando. Nu alleen an het Pvpen en heb volle 40 PVP set of betere epics. Vind PVP ni steeds leuker maar ga binnenkort wel verder. Heb nu toch een vol lvl rested exp :D
Heb daarnaast nog een 19 sorc die bijna full 20 PVP heeft klaarliggen, valor 19 ook.
pi_107129323
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 08:56 schreef DaFan het volgende:
Idem, had het wel gehad met questen op 41 Commando. Nu alleen an het Pvpen en heb volle 40 PVP set of betere epics. Vind PVP nog steeds leuker maar ga binnenkort wel verder. Heb nu toch een vol lvl rested exp :D
Heb daarnaast nog een 19 sorc die bijna full 20 PVP heeft klaarliggen, valor 19 ook.
pi_107129329
Faal, dubbel
pi_107129392
Jammer dat er zoveel assasins zijn :P
hardcoholic
pi_107129903
Vanavond weer eens verder op mn sniper :) Hele weekend niet gespeeld dus ik zal aardig rested zijn :)
pi_107130860
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 08:56 schreef DaFan het volgende:
Idem, had het wel gehad met questen op 41 Commando. Nu alleen an het Pvpen en heb volle 40 PVP set of betere epics. Vind PVP ni steeds leuker maar ga binnenkort wel verder. Heb nu toch een vol lvl rested exp :D
Dat rested XP is veel meer dan een level. Wat je verdient met monsters verslaan is minimaal, zeker op de hogere levels. Toen ik terugkwam van een weekje vakantie had ik 50% rested, maar pas een level of 10! later was ik niet meer rested. XP verdien je met questen, verkennen, lore, etc.
pi_107132103
Ach, lower level wil dat rested xp nog wel wat hebben. maar zodra je 23K krijgt voor een ingeleverde quest doet die 200xp extra per kill niet zo gek veel meer nee.

Gisteravond weer 2 flashpoints gedaan met de Guild. blijft toch wel heel erg leuk. En zowaar geen moeite gehad met healers te vinden deze keer. Krijg het idee dat het qua classes wat meer uit begint te balanceren.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_107132307
Spijtig genoeg heb ik mijn account gecancelled.
De server (Kellian Jarro) is zo goed als dood.

Er is 1 raid guild op de server en 's avonds worden er misschien 1 of 2 lvl 50 FP gedaan.
Built for Speed
pi_107132391
Ze moeten inderdaad wel met server transfers gaan komen.
Maar dat zal ongetwijfeld wel gebeuren over niet al te lange tijd.
pi_107132593
Mijn server (the progenitor) dan weer geen last van, maar dat ligt waarschijnlijk aan het feit dat er weinig RP-PVE servers zijn. Gisteravond continue 200+ man op de fleet alleen al.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 23 januari 2012 @ 11:26:08 #24
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_107132649
Hier bij darth calypho is de server ook best vol
pi_107132712
Ja, in het begin was alles overbezet en toen wilde iedereen ruimere servers en dit is exact wat BW wilde voorkomen. Dan maar wat servers dichtgooien en desnoods verplichte transfers.
  maandag 23 januari 2012 @ 11:29:08 #26
256666 leeell
I know you're lonely
pi_107132761
zelfs in mijn leveling zone op vosss liep er 36 man
pi_107132931
Ja mag niet klagen ook, gemiddelde wachttijd voor WZ is 5 min dus dat is prima.
Gisteren Colicoid gedaan, wat een domme FP met die turrets. En die puzzels erna, maar goed toch eruit gekomen. Voor de rest echt enorm simpele FP.
pi_107133510
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 11:34 schreef DaFan het volgende:
Ja mag niet klagen ook, gemiddelde wachttijd voor WZ is 5 min dus dat is prima.
Gisteren Colicoid gedaan, wat een domme FP met die turrets. En die puzzels erna, maar goed toch eruit gekomen. Voor de rest echt enorm simpele FP.
Ik vond het juist een leuke en originele FP :D
  maandag 23 januari 2012 @ 11:52:34 #29
256666 leeell
I know you're lonely
pi_107133516
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 11:52 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik vond het juist een leuke en originele FP :D
dit :D
  maandag 23 januari 2012 @ 12:03:59 #30
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_107133849
Ik vind cademimu wel vervel0nd :@
pi_107133976
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 12:03 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind cademimu wel vervel0nd :@
Ja.. is er iets met die laatste boss gebeurd?
Op mn sorc ging ie zo neer.. easy tactics.

En toen ik em van de week deed werden we keer op keer geraped door die vlammen.. terwijl we er niet eens onder stonden. :')
  maandag 23 januari 2012 @ 12:09:38 #32
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_107134013
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 12:08 schreef ApoclysmX het volgende:

[..]

Ja.. is er iets met die laatste boss gebeurd?
Op mn sorc ging ie zo neer.. easy tactics.

En toen ik em van de week deed werden we keer op keer geraped door die vlammen.. terwijl we er niet eens onder stonden. :')
Had em gisteren gedaan, ging wel instant dood met die gare vlammen, maar zat dan ook als een gekke te concentreren op t healen ipv die gare raketten :'(
pi_107134292
Ja... ik weet niet wat het is, maar het lijkt wel alsof ze dat gevecht moeilijker gemaakt hebben.
Stond best een eind bij die vlammen vandaan en alsnog werd ik zwaar verbrand. ;p
pi_107135305
Cara - Davos zie ik TE vaak in WZ's, en hij/zij heeft het altijd op mij gemunt :P

Aiv - Sniper
pi_107141448
Gister weer te lang doorgegaan :') maar 's nachts winnen we echt alles! En het ging ook zo lekker op een gegeven moment. Potje huttball 3x gescoord, lekker btje rondleapen door de map :D:D
  maandag 23 januari 2012 @ 16:53:18 #36
321876 Cherna
Fuck the System
pi_107143527
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 03:39 schreef JediSimons het volgende:

[..]

BH is _O_

41 Powertech Pyrotech hierzo. Weet nog niet of ik tank of DPS ga op 50. :?
Hier ook een PT BH met AP spec. De slechtste spec maar wel leuk om te spelen. Had ook nog een IA(sniper) aangemaakt tot level 25 maar dat beviel me niet.
Ga wel nog een trooper proberen. Tja ik hou het toch meer op een melee class met allerlei gadgets en blasters of rifles
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  maandag 23 januari 2012 @ 17:19:39 #37
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_107144403
Ik vond BH Merc helemaal niks tbh. Tot level 16 gekomen, maar dat hele heat-systeem kon ik niet mee in sync komen.

Inquisitor Sorc vind ik ook niet leuk, alleen maar lightning is boring for some reason.

Scoundrel vind ik echt ubergaaf, stealthen en schieten ftw. Ook Jedi Guardian bevalt me heel erg prima.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  maandag 23 januari 2012 @ 17:22:54 #38
279054 WARE_HEIDEN
pi_107144512
ik ga stoppen ik speel teveel en er ontbreekt naar mijn mening teveel en teveel bugs (beetje tegenstrijdig ik weet het :P )

iemand een accie kopen? lvl 50 trooper, paar champion items en andere epics en 33 valor PM maar
pi_107144734
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 17:22 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
ik ga stoppen ik speel teveel en er ontbreekt naar mijn mening teveel en teveel bugs (beetje tegenstrijdig ik weet het :P )

iemand een accie kopen? lvl 50 trooper, paar champion items en andere epics en 33 valor PM maar
waarom je account niet bewaren :{ straks wil je weer spelen als alle bugs eruit zijn en er veel content is, en dan moet je opnieuw beginnen
pi_107145795
Huttbal, we kwamen snel 0-1 achter, maar lang niet alles verloren. Toen plots kon de tegenstander gewoon moeiteloos de 2, 3 en 4 binnentikken. Vroeg ik of iemand nog aan het spelen was, kreeg doodleuk nee als antwoord :')

Ons team leverde maar 1 aanval af, 6-1 verliezen blijft toch een schande.
pi_107146765
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 18:08 schreef Morthill het volgende:
Huttbal, we kwamen snel 0-1 achter, maar lang niet alles verloren. Toen plots kon de tegenstander gewoon moeiteloos de 2, 3 en 4 binnentikken. Vroeg ik of iemand nog aan het spelen was, kreeg doodleuk nee als antwoord :')

Ons team leverde maar 1 aanval af, 6-1 verliezen blijft toch een schande.
Dan gewoon zoveel mogelijk rammen hoor. Ook al verlies ik 5-0 ga ik gewoon door met jagen :P die bal kijk ik dan niet meer naar.
  maandag 23 januari 2012 @ 18:46:44 #42
321876 Cherna
Fuck the System
pi_107147033
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2012 18:39 schreef DaFan het volgende:

[..]

Dan gewoon zoveel mogelijk rammen hoor. Ook al verlies ik 5-0 ga ik gewoon door met jagen :P die bal kijk ik dan niet meer naar.
lol. Soms heb je pugs dan loopt het gewoon niet. Gisteren speelde ik een partij Alderaan. En wegens goed teamwork had ik 0 deaths maar ook 0 kills. We stonden met 2 man een turret te verdedigen en we hebben niet een vijand gezien. Ik haalde zo wel een zooitje objects points.
Velen snappen niet dat je maar 2 turrets nodig hebt. Gek is dat. Heb dat vaak genoeg meegemaakt dan heb je twee turrets dan nog probeert men de derde ook nog ff te nemen. En op dat moment gaat het vaak mis en wordt het een chaos en rnet iedereen maar van turret naar turrets.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  maandag 23 januari 2012 @ 18:47:56 #43
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_107147080
Ik vind Voidstar eigenlijk de enige leuke WZ. Daar wordt teamwork echt beloond en het is bijna altijd spannend.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_107149023
Eindelijk level 50 :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:P
Putin for President _O_
pi_107150382
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 18:46 schreef Cherna het volgende:

[..]

lol. Soms heb je pugs dan loopt het gewoon niet. Gisteren speelde ik een partij Alderaan. En wegens goed teamwork had ik 0 deaths maar ook 0 kills. We stonden met 2 man een turret te verdedigen en we hebben niet een vijand gezien. Ik haalde zo wel een zooitje objects points.
Velen snappen niet dat je maar 2 turrets nodig hebt. Gek is dat. Heb dat vaak genoeg meegemaakt dan heb je twee turrets dan nog probeert men de derde ook nog ff te nemen. En op dat moment gaat het vaak mis en wordt het een chaos en rnet iedereen maar van turret naar turrets.
Naja, heb ook wel gezien dat je dan tegen premade plots 8 reps over je heen krijgt, met een groepje van 2 houd je dat niet lang vol en als je east/west hebt is dat naar. Laatst wel gewonnen toen we nog 25 over hadden of zo terwijl we toen ik binnenkwam 350-450 stonden.
quote:
14s.gif Op maandag 23 januari 2012 18:47 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind Voidstar eigenlijk de enige leuke WZ. Daar wordt teamwork echt beloond en het is bijna altijd spannend.
Heb de laatste tijd juist tegenovergestelde, nooit spannend. Enige keer dat we wonnen bugde de WZ en ging winst naar de reps.
pi_107158430
Lekker avondje gehad :)
Sorc is lvl 20, mis nog 1 PVP-item (wrist) die haal ik morgen. Dan heb ik ook mn Duelist titel want Valor 20 :)
Elk rondje ~200k dmg, net beste potje gespeeld Hutball, 43 kills, 1 death (met 12s op de klok :') ) en ~60k heal.
pi_107159450
Ik zit juist echt non-stop in verliezende teams, ook als ik tegen empire moet met Huttbal :{ Heb elke dag iets van 15 WZ's nodig voor mijn daily's. Als het aan mij ligt, waarom ben ik dan wel altijd degene met de hoogste defense voor het in leven houden van de balbezitters :?
  maandag 23 januari 2012 @ 22:32:30 #48
256666 leeell
I know you're lonely
pi_107159738
founder title is binnen
  maandag 23 januari 2012 @ 22:38:34 #49
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_107160086
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 18:46 schreef Cherna het volgende:

[..]

De middelste heeft volgens mij wel een hogere damage output dan de buitenste.
quote:
2s.gif Op maandag 23 januari 2012 22:32 schreef leeell het volgende:
founder title is binnen
Top :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  maandag 23 januari 2012 @ 22:51:44 #50
256666 leeell
I know you're lonely
pi_107160833
quote:
8s.gif Op maandag 23 januari 2012 22:38 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

De middelste heeft volgens mij wel een hogere damage output dan de buitenste.

[..]

Top :')
inderdaad :')
  maandag 23 januari 2012 @ 23:11:40 #51
126783 pjats
The Pjatser
pi_107161879
Mijn nieuwe chars voor in de OP.

The Red Eclipse
Pjats: Zigenth - Sniper
Pjats: Ashling - Sith Juggernaut

Kellian Jarro
Pjats: Xigenth - Gun Slinger
Pjats: Xagonth - Jedi Guardian
  maandag 23 januari 2012 @ 23:35:34 #52
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_107163005
Twee topics terug al gemeld voor OP, maar nog niet geplaatst.
Nogmaals. :)

Sluis Shipyards
ImMaxa: Jurbeso - Sith Juggernaut
ImMaxa: Vincer - Commando
You know, I've learned something today
  dinsdag 24 januari 2012 @ 01:39:12 #53
339055 JediSimons
pi_107166480
Net potje Hutball. Ging lekker totdat ik steeds in aanraking kwam met een IA Operative. Wat een ziekelijke damage doen die.

Na het potje ff in contact gekomen met die IA via whisper. En hij gaf zelf toe dat IA gewoon OP zijn op dit moment. :P
pi_107167711
Zou ik ook in de OP mogen?

Lord Calypho
Jorwol - Lolin - Sniper

Zijn er trouwens nog eisen om die guild te joinen waar veel Fok!kers lid van zijn?
pi_107168070
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 06:46 schreef Jorwol het volgende:
Zou ik ook in de OP mogen?

Lord Calypho
Jorwol - Lolin - Sniper

Zijn er trouwens nog eisen om die guild te joinen waar veel Fok!kers lid van zijn?
Je moet even bukken voor ricko, maar is zo voorbij, en daarna wel je hele swtor leven plezier!
pi_107168274
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 07:39 schreef DrParanoid het volgende:

[..]

Je moet even bukken voor ricko, maar is zo voorbij, en daarna wel je hele swtor leven plezier!
_O_
pi_107168316
Fuck yeah founder titel is binnen hoor !! _O_
pi_107168476
Gisteren een heerlijk potje Huttbal gespeeld. Top damage/Kills/Killing Blows. Alles ging goed en alles wat ik wist te raken ging neer :) Niet slecht voor een lvl 19 sniper, vooral niet als je af en toe voor 3.5+k damage doet per schot :) Potje daarna was een ander verhaal daar was ik vooral goed in dood gaan :P
pi_107168480
Ik ga ook altijd hard door bij verlies, snap alleen nog steeds niet waarom ik soms MVP stemmen krijg, zou ik dan minder noobish zijn dan ik dacht :P
In Tyler We Trusted
pi_107168541
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 08:23 schreef Questular het volgende:
Gisteren een heerlijk potje Huttbal gespeeld. Top damage/Kills/Killing Blows. Alles ging goed en alles wat ik wist te raken ging neer :) Niet slecht voor een lvl 19 sniper, vooral niet als je af en toe voor 3.5+k damage doet per schot :) Potje daarna was een ander verhaal daar was ik vooral goed in dood gaan :P
Met een Sniper kan je inderdaad hard slopen.
Soms is et echt een shooting gallery, de ene na de ander gaat neer.
Maar er zijn inderdaad ook potjes dan word je constant geraped door van die klote melee'ers die et dan wel op je gemunt lijken te hebben. :p
pi_107169102
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 08:06 schreef DaFan het volgende:
Fuck yeah founder titel is binnen hoor !! _O_
krijg je deze titel pas als je 30 dagen free zijn afgelopen ?
pi_107169116
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 09:02 schreef Questular het volgende:

[..]

krijg je deze titel pas als je 30 dagen free zijn afgelopen ?
Yesh.
pi_107170683
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 12:56 schreef Aivac het volgende:
Cara - Davos zie ik TE vaak in WZ's, en hij/zij heeft het altijd op mij gemunt :P

Aiv - Sniper
Haha, hoe is het aan de Empire zijde?
Ik schijn best wel gehaat te worden door de Sith daar ;(

Zocht je niet op hoor, maar dat zal ik vanaf nu wel gaan doen O+
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_107170716
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 01:39 schreef JediSimons het volgende:
Net potje Hutball. Ging lekker totdat ik steeds in aanraking kwam met een IA Operative. Wat een ziekelijke damage doen die.

Na het potje ff in contact gekomen met die IA via whisper. En hij gaf zelf toe dat IA gewoon OP zijn op dit moment. :P
1.1.1

quote:
Imperial Agent

Operative

Acid Blade: Now provides 30% armor penetration while active.
Jarring Strike: This ability now knocks the target down for 1.5 seconds.
Hidden Strike: The damage output of this ability has been decreased by approximately 20% to control burst damage and because it was enabling significantly faster than intended kills in PvP.
Ze krijgen een lekkere nerf.

[ Bericht 20% gewijzigd door S1gnum op 24-01-2012 10:28:31 ]
pi_107170791
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 10:17 schreef S1gnum het volgende:

[..]

1.1.1

[..]

Heel erg overkill voor de Operatives door het gezeur van Inquisitors/Sages. Begrijpelijk, dat is 80% van de populatie, maar ze schieten te ver door met die armor debuff nerf. Zorgt ervoor dat ik nu zo'n 15% minder dmg ga doen in de Warzones. In principe worden we nu een Burst DPS class zonder Burst. Blijft jammer -O-
pi_107170806
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 10:17 schreef S1gnum het volgende:

[..]

1.1.1

[..]

Operative ja, questular had het over sniper.

En operative hoeft ook niet generfed te worden, ze hebben hoge burst, maar als ze dat lossen op 1 enemy is alles weg en worden ze hard gepwned als ze tegen 2 mensen staan.
pi_107170820
Ik vind het sowieso overbodig dat Operatives generfed worden.
Tuurlijk zit ik ook wel eens te vloeken als ik weer ge-abused word door een Operative echter is dit gewoon de manier waarop deze class werkt.

Ze moeten niet luisteren naar de huilies op het officiële forum.
pi_107170863
Dat uitbalanceren zal nog wel ff doorgaan, volgende patch zullen er wel weer andere classes generfed worden.
pi_107170882
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 10:24 schreef Ceased2Be het volgende:
Dat uitbalanceren zal nog wel ff doorgaan, volgende patch zullen er wel weer andere classes generfed worden.
Marauder moet hard generfed worden!
pi_107171020
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 10:22 schreef DrParanoid het volgende:

[..]

Operative ja, questular had het over sniper.

En operative hoeft ook niet generfed te worden, ze hebben hoge burst, maar als ze dat lossen op 1 enemy is alles weg en worden ze hard gepwned als ze tegen 2 mensen staan.
Ik had de verkeerde post gequote ;)

Ik ben het overigens eens met de nerf, het is echt belachelijk dat je in 2-3 hits 15k health in rook op ziet gaan. Je kan ook nog eens niets terug doen, want je bent uiteraard chain CC'ed. Mocht je toch een kans zien dan gaat de operative gewoon vrolijk in stealth en probeert hij het later nog een keer. Idiote class.
pi_107171120
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 10:30 schreef S1gnum het volgende:

[..]

Ik ben het overigens eens met de nerf, het is echt belachelijk dat je in 2-3 hits 15k health in rook op ziet gaan. Je kan ook nog eens niets terug doen, want je bent uiteraard chain CC'ed. Mocht je toch een kans zien dan gaat de operative gewoon vrolijk in stealth en probeert hij het later nog een keer. Idiote class.
ha, 1 vs 1 ben je inderdaad de sjaak, maar verder zijn ze niet super :)
pi_107171314
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 10:25 schreef DrParanoid het volgende:

[..]

Marauder moet hard generfed worden!
Hoe dat zo? Marauders zijn een class die al sinds de beta zwakker zijn dan de rest. Juggs kunnen ook wel een PvP Buff gebruiken :Y (eigenlijk alle tank-classes)
pi_107171397
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 10:40 schreef Morthill het volgende:

[..]

Hoe dat zo? Marauders zijn een class die al sinds de beta zwakker zijn dan de rest. Juggs kunnen ook wel een PvP Buff gebruiken :Y (eigenlijk alle tank-classes)
Marauders pwnen te hard, te veel slows en DOT's!
pi_107171721
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 10:30 schreef S1gnum het volgende:

[..]

Dit is gewoon heel erg slechte damage control van Bioware.
De issue is het design van de class.
Ze waren designed om burst te doen in korte tijd, bijvoorbeeld de healer bezig houden en dan weer verdwijnen. De burst was door stimms abusen op lowbies belachelijk hoog, maar dat is sinds vorige patch gefixed en komt nu in full T2 gear niet boven 5k uit.
Toch wordt de burst alsnog weggehaald en het gekke is; zelfs de sustained dps wordt nog extra generfed.

Dus je krijgt nu een Burst class zonder Burst en zonder sustained DPS. De Scoundrel zn sustained DPS is namelijk echt om te huilen en by far de slechtste van alle classes.

De overall damage die een Scoundrel doet, is gewoon gelijk aan die van een Tracer Missile spammende BH, of een dottende Sorcerer. De Scoundrel zn sustained DPS is namelijk echt om te huilen en by far de slechtste van alle classes.
Maar omdat een slimme Scoundrel (en daar zijn er weinig van) je opzoekt op je zwaktste moment, namelijk als je midden in een gevecht zit, krijgt men zonder combat log vaak de indruk dat alle damage van hem komt.

Bijvoorbeeld het enige wat een goede sorcerer in gelijkwaardige gear moest doen is rustig blijven en me kiten. (ik heb geen gapcloser) Maar 90% raakt in paniek en rent weg. Free Backstabs. Dus omdat nu iedere BH/Sorcerer op het forum (zo'n 70% van de populatie) de makkelijke optie wil, heeft Bioware de class nu zo goed als nutteloos (in PVP én PVE) gemaakt. Een Assassin heeft nu bijvoorbeeld dezelfde burst, veel hogere sustained damage én vééél meer utility in bijvoorbeeld Huttball. Geen reden meer om Scoundrel te rollen, dus de class heeft een redesign nodig.
pi_107171809
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 08:28 schreef ApoclysmX het volgende:

[..]

Met een Sniper kan je inderdaad hard slopen.
Soms is et echt een shooting gallery, de ene na de ander gaat neer.
Maar er zijn inderdaad ook potjes dan word je constant geraped door van die klote melee'ers die et dan wel op je gemunt lijken te hebben. :p
Ik neem aan dat jij dus ook sniper speelt. Als je toevallig ook marksman specced ben dan wil ik graag weten welke abilities jij veel gebruikt in pvp. Ik beperkt me nu meestal tot ambush, snipe, af en toe een grenade en dat slow shot.
pi_107172393
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 10:56 schreef Questular het volgende:

[..]

Ik neem aan dat jij dus ook sniper speelt. Als je toevallig ook marksman specced ben dan wil ik graag weten welke abilities jij veel gebruikt in pvp. Ik beperkt me nu meestal tot ambush, snipe, af en toe een grenade en dat slow shot.
Ik speel inderdaad Marksmanship, maar mijn build word meer een 50/50 build.
Jij hebt nog een paar abilities niet die ik gebruik maar ik zal mijn rotatie even benoemen.

Shatter shot (voor 20% armor debuff) > 100% crit instant Snipe > Ambush (1,5 cast tijd door snipe crit) > Explosive Probe direct erachter aan > Followtrough en dan Snipe, Snipe, Followtrough en Takedown. :D

Maar ik heb nu Series of Shots er net bij, even kijken waar ik die tussen ga prakken.

edit: Het is vaak ook al redelijk afgelopen na die Ambush / Explosive probe.. vaak kan je dan al meteen een Takedown doen. ;p
pi_107172610
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 10:53 schreef Cara het volgende:
Bijvoorbeeld het enige wat een goede sorcerer in gelijkwaardige gear moest doen is rustig blijven en me kiten. (ik heb geen gapcloser) Maar 90% raakt in paniek en rent weg. Free Backstabs. Dus omdat nu iedere BH/Sorcerer op het forum (zo'n 70% van de populatie) de makkelijke optie wil, heeft Bioware de class nu zo goed als nutteloos (in PVP én PVE) gemaakt. Een Assassin heeft nu bijvoorbeeld dezelfde burst, veel hogere sustained damage én vééél meer utility in bijvoorbeeld Huttball. Geen reden meer om Scoundrel te rollen, dus de class heeft een redesign nodig.
pi_107172959
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 11:12 schreef ApoclysmX het volgende:

[..]

Jij hebt nog een paar abilities niet die ik gebruik maar ik zal mijn rotatie even benoemen.

Shatter shot (voor 20% armor debuff) > 100% crit instant Snipe > Ambush (1,5 cast tijd door snipe crit) > Explosive Probe direct erachter aan > Followtrough en dan Snipe, Snipe, Followtrough en Takedown. :D

Maar ik heb nu Series of Shots er net bij, even kijken waar ik die tussen ga prakken.

edit: Het is vaak ook al redelijk afgelopen na die Ambush / Explosive probe.. vaak kan je dan al meteen een Takedown doen. ;p
Kijk Takedown die ben ik helemaal vergeten, toch maar eens gaan gebruiken :)
pi_107173342
quote:

[..]

Series of shots is leuk om te bursten. Dat gaat als volgt; 100% crit buff, Snipe, Ambush, Snipe, Snipe, Target Acquired, Series of shots, Rapid fire, Series of Shots, Series of Shots.

Target Acquired i.c.m. een stack van 3 Sniper volley's geeft je een gigantische alacrity. Die 3 Series of Shots vliegen er dan doorheen.
pi_107174303
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 11:42 schreef S1gnum het volgende:

[..]

Series of shots is leuk om te bursten. Dat gaat als volgt; 100% crit buff, Snipe, Ambush, Snipe, Snipe, Target Acquired, Series of shots, Rapid fire, Series of Shots, Series of Shots.

Target Acquired i.c.m. een stack van 3 Sniper volley's geeft je een gigantische alacrity. Die 3 Series of Shots vliegen er dan doorheen.
En je energy ook gok ik? :D
pi_107175228
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 12:12 schreef ApoclysmX het volgende:

[..]

En je energy ook gok ik? :D
Nope, Target Acquired geeft energy terug vanwege de set bonus op m'n gear :)
pi_107175267
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 12:40 schreef S1gnum het volgende:

[..]

Nope, Target Acquired geeft energy terug vanwege de set bonus op m'n gear :)
Oh nice. ^^
Maargoed, eerst nog maar even 14 leveltjes door rammen voordat dat aan de orde is. :D
pi_107176319
Zo te zien moet ik nog aardig aan mn rotation werken en komen er nog leuke abilities mijn kant op tijdens het levellen. Bedankt voor de info :)

S1gnum heb jij toevallig een voorbeeld van je build/spec online staan?
pi_107177658
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 10:16 schreef Cara het volgende:

[..]

Haha, hoe is het aan de Empire zijde?
Ik schijn best wel gehaat te worden door de Sith daar ;(

Zocht je niet op hoor, maar dat zal ik vanaf nu wel gaan doen O+
Geen idee, heb ze nog nooit over je gehoord. Je naam viel me gewoon op omdat wij 5x achter elkaar in dezelfde WZ zaten en wij elkaar elke keer onbewust opzochten.

Gister ook weer zo'n Soundrel(?)/operative die me de hele godsganze avond zat te hunten. Waar ik normaal wel kan winnen als iemand de jump krijgt. Kun je tegen operatives echt helemaal niets -_- En stunnen maakt in dit spel ook geen poep uit. Lijkt altijd alsof anderen 50 stun removes hebben, en IA maar 1.

Ik zie je vanzelf wel weer ^^

quote:
Bij mij is het over het algemeen: Ambush -> Snipe -> followtrough -> take down oftewel 2/3 seconden :P (misschien dat ik idd nog een SoS erbij moet doen, kan me zo niet herinneren) maar dan is het ook wel afgelopen haha. Deze class vermaakt mij wel ^^

(Waarom ik niet eerst snipe doe? Mensen rennen meestal gelijk weg/naar je toe als je ze raakt. En op deze manier komt alles in 1 keer en hebben ze nog minder tijd. Als je de snipe talent op instant na het in cover gaan. En je doet eerst Ambush ipv snipe, is je snipe nog steeds instant)
  dinsdag 24 januari 2012 @ 13:50:56 #85
126783 pjats
The Pjatser
pi_107177804
Vandaag geen 1.1.1 update, maar 1.1.0B. Dus nog geen nerf voor Operatives/Scoundrel. Zie: http://www.swtor.com/node/313454

Maar wel andere nieuws en behoorlijk goed als de patch goed werkt.
quote:
General:
◦Implemented optimizations to improve performance on Republic and Imperial Fleets.

Classes and Combat:
◦Significantly improved the delay when activating player abilities, particularly when in lower framerate situations. This allows for improved ability responsiveness in hectic combat situations.

Operations:

General
◦Operations will no longer allow more than 16 Operations Group members to enter concurrently.

Karagga's Palace
◦Operations Groups will no longer be forced to reset the Operation if the group wipes when attempting to defeat G4-B3 Heavy Fabricator.
◦Fixed an exploit that would allow players to repeatedly loot the chest after defeating Jarg and Sorno.

Miscellaneous Bug Fixes:
◦Fixed an issue that could cause graphical inconsistencies, which most often manifested as random screen "flickering."
Zie vetgedrukte gedeelte *O*
pi_107177923
Laat ze is die level 50 flashpoints fixen op hardmode. Word er gek van. Ik heb nog geen 1 keer Directive 7 op HM kunnen doen. Brakke bugs elke keer.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 14:08:08 #87
256666 leeell
I know you're lonely
pi_107178489
mooie fixes :D
pi_107178580
Eerst zien dan geloven! :P
Maargoed, ik heb maar een nieuwe laptop besteld want op sommige momenten was et niet leuk meer qua fps drops.

Mn desktop heeft er verder geen problemen mee, maar dat is ook niet zo raar. ^^
pi_107179107
PvP = werk. Dagelijks echt minstens 10 potjes nodig om mijn 3 overwinningen binnen te slepen. Huttbal verlies ik in de regel 6-1, omdat medespelers drukker zijn met medals scoren dan met het spel. Tegen de reps altijd een healertekort, waardoor er niet doorheen te beuken is.
pi_107179243
Bij ons valt dat gelukkig wel mee.
Huttball verloren we voorheen vaak.. maar nu is dat de omgekeerde wereld, i like!
pi_107179291
Ja, bij mij andersom. Ik won 9 van de 10 potjes, maar nu vrijwel niks meer. Zo kom ik natuurlijk nooit aan mijn pvpgear.
pi_107179308
Het word tijd dat je volledige premades kan maken! :D
pi_107179437
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 14:32 schreef ApoclysmX het volgende:
Het word tijd dat je volledige premades kan maken! :D
Ja leuk voor mensen zoals ik, finaal geslacht worden omdat je volledig kansloos bent tegen premades.

Als ze dat willen, moet er echt een scheiding komen tussen random PvP en premade.
pi_107179632
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 14:36 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ja leuk voor mensen zoals ik, finaal geslacht worden omdat je volledig kansloos bent tegen premades.

Als ze dat willen, moet er echt een scheiding komen tussen random PvP en premade.
Ja, dat zou inderdaad wel mooier zijn. Absoluut.
Maar.. als je 50 bent dan is et toch alleen maar leuker als je met een hele guild groep een beetje kan gaan pvpen? ^^
pi_107179648
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 13:47 schreef Aivac het volgende:

[..]

Geen idee, heb ze nog nooit over je gehoord. Je naam viel me gewoon op omdat wij 5x achter elkaar in dezelfde WZ zaten en wij elkaar elke keer onbewust opzochten.

Gister ook weer zo'n Soundrel(?)/operative die me de hele godsganze avond zat te hunten. Waar ik normaal wel kan winnen als iemand de jump krijgt. Kun je tegen operatives echt helemaal niets -_- En stunnen maakt in dit spel ook geen poep uit. Lijkt altijd alsof anderen 50 stun removes hebben, en IA maar 1.

Ik zie je vanzelf wel weer ^^

[..]
Hehe ik krijg aardig wat berichtjes van lvl 1 anonieme republic alts dat Scoundrels OP zijn, vandaar ^^

Ik heb totaal geen moeite met gunslingers nee, maar die zijn volgens mij wel het meest toe aan een buff van alle classes. Ben wel een keer ge-2shot met 17k HP door een Gunslinger, maar dat vertrouw ik niet zo. Gank je later :p
pi_107179749
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 14:42 schreef ApoclysmX het volgende:

[..]

Ja, dat zou inderdaad wel mooier zijn. Absoluut.
Maar.. als je 50 bent dan is et toch alleen maar leuker als je met een hele guild groep een beetje kan gaan pvpen? ^^
Natuurlijk, daarom, PvP voor premades zodat je met je guild kunt meedoen aan rankings enzo, en random PvP. Guild vs Guild en echt Player vs Player
  dinsdag 24 januari 2012 @ 14:44:55 #97
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_107179754
Dat scoundrels OP zijn?

Zijn scoundrels Original Posters?
  dinsdag 24 januari 2012 @ 14:46:19 #98
256666 leeell
I know you're lonely
pi_107179829
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 14:44 schreef RickoKun het volgende:
Dat scoundrels OP zijn?

Zijn scoundrels Original Posters?
overpowered valt mee, hoge burst damage, meer zodra de burst voorbij is kunnen ze niets
pi_107180535
Ben blij dat ik de afgelopen tijd elke dag ff naar Ilum ben geweest voor de daily/weekly
tegenwoordig moet je daadwerkelijk kills maken voor deze quests :')
  dinsdag 24 januari 2012 @ 15:05:16 #100
256666 leeell
I know you're lonely
pi_107180564
deze patch _O_

geen ability delay meer _O_

skills chainen _O_

Global cooldown gefixt en responsief _O_
pi_107180583
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 14:42 schreef Cara het volgende:Gank je later :p
Kan interessant worden. (of zwaar kansloos voor mij :P)
  dinsdag 24 januari 2012 @ 15:13:22 #102
126783 pjats
The Pjatser
pi_107180816
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 15:05 schreef leeell het volgende:
deze patch _O_

skills chainen _O_

Even kleine correctie. Ability delay is verbeterd, niet opgelost. Tenminste als ik de reacties op het forum lees. Maar dat gaven ze al aan, dat het niet in 1 keer werd opgelost.
pi_107181168
quote:
deze patch _O_

skills chainen _O_

geen ability delay meer, wat bedoel je hier precies mee?
  dinsdag 24 januari 2012 @ 15:35:02 #104
279335 Pixell
Natte Doos
pi_107181474
Hebben ze ook de damage registratie gefixt? Dat AoE abilities gewoon geen dmg doen af en toe is zwaar frustrerend!

Maar dat haal ik hier niet uit volgens mij.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 15:59:37 #105
256666 leeell
I know you're lonely
pi_107182274
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 15:13 schreef pjats het volgende:

[..]

Even kleine correctie. Ability delay is verbeterd, niet opgelost. Tenminste als ik de reacties op het forum lees. Maar dat gaven ze al aan, dat het niet in 1 keer werd opgelost.
heb iig geen last meer (al is mijn niet zo delay-gevaarlijk als sniper oid.)

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 15:24 schreef Questular het volgende:

[..]

geen ability delay meer, wat bedoel je hier precies mee?
geen pauzes tussen skills en slechte casts ed.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 16:02:40 #106
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_107182364
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 15:35 schreef Pixell het volgende:
Hebben ze ook de damage registratie gefixt? Dat AoE abilities gewoon geen dmg doen af en toe is zwaar frustrerend!

Maar dat haal ik hier niet uit volgens mij.
Oh heb ik weinig last vAn met mn BH
  dinsdag 24 januari 2012 @ 16:50:35 #107
256666 leeell
I know you're lonely
pi_107184031
21 x een earpiece RE'en voordat ik de blue kreeg

was het de verkeerde RE met defense rating

zit onderhand op nummer 11 zonder een blue
pi_107184369
*kuch* al zeker 50x een blauwe offhand uit elkaar getrokken; nog geen paarse *kuch*
  dinsdag 24 januari 2012 @ 17:00:49 #109
256666 leeell
I know you're lonely
pi_107184391
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:00 schreef Roellie80 het volgende:
*kuch* al zeker 50x een blauwe offhand uit elkaar getrokken; nog geen paarse *kuch*
zo'n rate van blue - purple OK weetje

maar green - blue, ondertussen 30 stuks :(
  dinsdag 24 januari 2012 @ 17:12:29 #110
279335 Pixell
Natte Doos
pi_107184840
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:00 schreef leeell het volgende:

[..]

zo'n rate van blue - purple OK weetje

maar green - blue, ondertussen 30 stuks :(
Wacht maar, epic -> legendary, dan ben je lang bezig jonguh
  dinsdag 24 januari 2012 @ 17:14:17 #111
256666 leeell
I know you're lonely
pi_107184914
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:12 schreef Pixell het volgende:

[..]

:')
  dinsdag 24 januari 2012 @ 17:20:19 #112
256666 leeell
I know you're lonely
pi_107185165
HOPPA , heb de critical versie binnen :D
  woensdag 25 januari 2012 @ 10:26:30 #113
51794 Rahl
pi_107210052
quote:
deze patch _O_

skills chainen _O_

Was er een patch gisteren?
last.fm
pi_107210180
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 10:26 schreef Rahl het volgende:

[..]

[quote]2s.gif Op woensdag 25 januari 2012 10:33 schreef leeell het volgende:

[..]

ja

[ Bericht 13% gewijzigd door DrParanoid op 25-01-2012 10:36:10 ]
  woensdag 25 januari 2012 @ 10:33:32 #115
256666 leeell
I know you're lonely
pi_107210257
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 10:26 schreef Rahl het volgende:

[..]

ja
  woensdag 25 januari 2012 @ 14:18:06 #116
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_107217369
  woensdag 25 januari 2012 @ 14:23:25 #117
256666 leeell
I know you're lonely
pi_107217542
pi_107219742
  woensdag 25 januari 2012 @ 16:02:09 #119
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_107220631
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:12 schreef Pixell het volgende:

[..]

Ik doe die shit nauwelijks nigga, weggegooid geld yo jijweethettoch
pi_107224395
quote:
She is amazing with à lightsaber, haha ik ging kapot vh lachen _O-
  woensdag 25 januari 2012 @ 17:41:26 #121
256666 leeell
I know you're lonely
pi_107224404
nog 20k xp tot 50 :D
pi_107225083
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2012 17:41 schreef Pixell het volgende:

[..]

She is amazing with à lightsaber, haha ik ging kapot vh lachen _O-
pi_107225136
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 18:01 schreef Morthill het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_107225224
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 18:03 schreef Pixell het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_107225331
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 18:05 schreef Morthill het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  woensdag 25 januari 2012 @ 18:10:05 #126
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_107225378
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 15:37 schreef Morthill het volgende:

[..]

Humor -1
Hoezo dat? Je bent er mee eens dat wanneer iemand een (negatieve) mening heeft hij gewoon zijn mond moet houden? :')

En welk verhaal vinden jullie 't leukst? Ik heb er nog een aantal dagen opzitten en verveel me een beetje.
pi_107225544
quote:
8s.gif Op woensdag 25 januari 2012 18:10 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Hoezo dat? Je bent er mee eens dat wanneer iemand een (negatieve) mening heeft hij gewoon zijn mond moet houden? :')

En welk verhaal vinden jullie 't leukst? Ik heb er nog een aantal dagen opzitten en verveel me een beetje.
Ik heb het verhaal van de Knight helemaal uitgespeeld en die beviel me prima, je wordt echt een steeds coolere Jedi. Van Padawan tot Obi Wan zeg maar. Sith warrior en Agent de eerste 2 planeten gedaan en van die twee is de agent wat mij betreft het vetst. Is wat subtieler dan die van de warrior. Die is meer van, ok wanneer kan ik mijn master doodmaken. Agent is wat intrigerender.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_107225596
quote:
8s.gif Op woensdag 25 januari 2012 18:10 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

:{ hoe in de naam van alles wat heilig is kom je tot die conclusie en dat is niet retorisch bedoeld. Wat zijn de redeneerstappen die je leiden van het niet leuk vinden van de zogenaamde humor in een filmpje naar het vinden dat iemand niet moet reageren als hij een (negatieve) mening heeft?
  woensdag 25 januari 2012 @ 18:23:11 #129
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_107225881
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 18:14 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Ik heb het verhaal van de Knight helemaal uitgespeeld en die beviel me prima, je wordt echt een steeds coolere Jedi. Van Padawan tot Obi Wan zeg maar. Sith warrior en Agent de eerste 2 planeten gedaan en van die twee is de agent wat mij betreft het vetst. Is wat subtieler dan die van de warrior. Die is meer van, ok wanneer kan ik mijn master doodmaken. Agent is wat intrigerender.
Ik ben niet echt een type dat graag melee classes speelt en dat cover systeem van de Smuggler / Agent vind ik maar vervelend. Iemand die een Jedi Consuler heeft gespeeld?
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 18:15 schreef Morthill het volgende:

[..]

:{ hoe in de naam van alles wat heilig is kom je tot die conclusie en dat is niet retorisch bedoeld. Wat zijn de redeneerstappen die je leiden van het niet leuk vinden van de zogenaamde humor in een filmpje naar het vinden dat iemand niet moet reageren als hij een (negatieve) mening heeft?
Omdat dat in dat filmpje werd gezegd en daar werd grappen over gemaakt. En wanneer iemand in dit topic postte dat iemand iets slecht vond moffelde jij het al snel weg, of het was iemand anders, ik herinner mij niet alles.
  woensdag 25 januari 2012 @ 18:25:47 #130
51794 Rahl
pi_107225976
quote:
8s.gif Op woensdag 25 januari 2012 18:23 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Ik ben niet echt een type dat graag melee classes speelt en dat cover systeem van de Smuggler / Agent vind ik maar vervelend. Iemand die een Jedi Consuler heeft gespeeld?

Als Scoundrel/Operative gebruik je nooit cover. Dat stealthen all the way.
last.fm
pi_107226095
quote:
8s.gif Op woensdag 25 januari 2012 18:23 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

[..]

Omdat dat in dat filmpje werd gezegd en daar werd grappen over gemaakt. En wanneer iemand in dit topic postte dat iemand iets slecht vond moffelde jij het al snel weg, of het was iemand anders, ik herinner mij niet alles.
Bedoel je met 'dat' kritiek op de game, iets wat ik hier zelf ook met enige regelmaat uit?

Het ging me om de humor in de game die ik gewoon echt niet inzie, met als dieptepunt de lightsaber-dildograp. De kritiek heb ik niet eens inhoudelijk op zitten letten.
  woensdag 25 januari 2012 @ 18:29:16 #132
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_107226118
Heb Sith Warrior op lvl 33 en Trooper op 12. Verhaal van beide vind ik prima, al is Trooper pas net interessant geworden door een leuke pottwist. :) Wil nu eerst act 1 uitspelen met warrior ivm legacy.
  woensdag 25 januari 2012 @ 18:31:18 #133
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_107226195
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 18:25 schreef Rahl het volgende:

[..]

Als Scoundrel/Operative gebruik je nooit cover. Dat stealthen all the way.
Hm, dan kan ik dat wel proberen.
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 18:28 schreef Morthill het volgende:

[..]

Bedoel je met 'dat' kritiek op de game, iets wat ik hier zelf ook met enige regelmaat uit?

Het ging me om de humor in de game die ik gewoon echt niet inzie, met als dieptepunt de lightsaber-dildograp. De kritiek heb ik niet eens inhoudelijk op zitten letten.
Die dildograp vond ik zelf ook niet echt een hoogtepunt maar toen ik dat gedeelte van 'My specs are - A dell mouse' moest ik toch behoorlijk hard lachen :')
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 18:29 schreef ImMaxa het volgende:
Heb Sith Warrior op lvl 33 en Trooper op 12. Verhaal van beide vind ik prima, al is Trooper pas net interessant geworden door een leuke pottwist. :) Wil nu eerst act 1 uitspelen met warrior ivm legacy.
Wat is de verhaallijn van Trooper zo ongeveer? Ik heb zelf al een Bounty Hunter dus voor mij zal de gameplay ongeveer 't zelfde blijven tenzij ik Commando ga.
pi_107226399
quote:
8s.gif Op woensdag 25 januari 2012 18:31 schreef 2Happy4U het volgende:

Die dildograp vond ik zelf ook niet echt een hoogtepunt maar toen ik dat gedeelte van 'My specs are - A dell mouse' moest ik toch behoorlijk hard lachen :')

.
Daar had ik wel iets van 'oh mijn God, je monitor en je muis posten, *facepalm*'
  woensdag 25 januari 2012 @ 18:37:38 #135
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_107226442
quote:
8s.gif Op woensdag 25 januari 2012 18:31 schreef 2Happy4U het volgende:

Wat is de verhaallijn van Trooper zo ongeveer? Ik heb zelf al een Bounty Hunter dus voor mij zal de gameplay ongeveer 't zelfde blijven tenzij ik Commando ga.
Ben natuurlijk pas op lvl 12, dus weet alleen het begin.
SPOILER
  woensdag 25 januari 2012 @ 18:38:12 #136
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_107226471
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 18:36 schreef Morthill het volgende:

[..]

Daar had ik wel iets van 'oh mijn God, je monitor en je muis posten, *facepalm*'
Uhu :P Maar nu genoeg offtopic :@

Echt niemand die Consuler heeft gespeeld? Ik zou wel Inquisitor kunnen gaan maar ik heb geen zin om die missies nog eens te spelen.
  woensdag 25 januari 2012 @ 18:39:29 #137
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_107226523
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 18:37 schreef ImMaxa het volgende:

[..]

Ben natuurlijk pas op lvl 12, dus weet alleen het begin.
SPOILER
SPOILER
  woensdag 25 januari 2012 @ 18:43:50 #138
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_107226699
quote:
8s.gif Op woensdag 25 januari 2012 18:39 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Ook grappig trouwens, de mannelijke trooper is ingesproken door de stemacteur die ook de dwerg Varric uit Dragon Age II deed. De vrouwelijke trooper is Jennifer Hale, ofwel Fem. Shepard uit Mass Effect (plus Bastila Shan uit Knights of the Old Republic)

[ Bericht 9% gewijzigd door ImMaxa op 25-01-2012 18:49:20 ]
pi_107226809
Gister trouwens mijn eerste 2 HMs als tank gedaan, was wel 'uitdagend' :)
pi_107227763
Trooper story schijnt wel leuk te zijn inderdaad!
De leukste story's schijnen die van de Bounty Hunter en Imperial Agent te zijn, en de minst leuke de Jedi Consular en Sith Inquisitor. Maarja daar heeft iedereen weer een andere mening over ;)
pi_107227793
Trooper is wel ok idd, heb verder alleen Inq gedaan en die was zozo.
pi_107227811
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 19:10 schreef LeaderRoel het volgende:
Trooper story schijnt wel leuk te zijn inderdaad!
De leukste story's schijnen die van de Bounty Hunter en Imperial Agent te zijn, en de minst leuke de Jedi Consular en Sith Inquisitor. Maarja daar heeft iedereen weer een andere mening over ;)
Heb een Consular op 10, en het verhaal kan me nog niet echt boeien. Maar bij de Knight werd het ook pas toffer op latere levels.
  woensdag 25 januari 2012 @ 19:13:55 #143
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_107227913
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 19:11 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Heb een Consular op 10, en het verhaal kan me nog niet echt boeien. Maar bij de Knight werd het ook pas toffer op latere levels.
Wat is het verhaal zover?
En ik heb BH al gespeeld dus qua gameplay zoek ik ook weer wat anders :@
pi_107228009
quote:
8s.gif Op woensdag 25 januari 2012 19:13 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Wat is het verhaal zover?
En ik heb BH al gespeeld dus qua gameplay zoek ik ook weer wat anders :@
SPOILER: Consular
  woensdag 25 januari 2012 @ 19:24:51 #145
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_107228346
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 19:16 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

SPOILER
pi_107228470
Jedi Knight is echt awesome, gaat over massavernietigingswapens en de slechtste Siths die je je maar kan voorstellen _O_
pi_107228742
Kan je trouwens Lord Zash romancen als Inquisitor zijnde :@
pi_107229519
quote:
8s.gif Op woensdag 25 januari 2012 19:24 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

SPOILER
pi_107229606
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 19:34 schreef LeaderRoel het volgende:
Kan je trouwens Lord Zash romancen als Inquisitor zijnde :@
[ afbeelding ]
Ik met mijn agent wel met een lelijke sith lord gewipt.
pi_107230194
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 18:43 schreef ImMaxa het volgende:

[..]

SPOILER
Ook grappig trouwens, de mannelijke trooper is ingesproken door de stemacteur die ook de dwerg Varric uit Dragon Age II deed. De vrouwelijke trooper is Jennifer Hale, ofwel Fem. Shepard uit Mass Effect (plus Bastila Shan uit Knights of the Old Republic)
En Satele Shan uit TOR zelf natuurljik
pi_107232385
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 19:53 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Ik met mijn agent wel met een lelijke sith lord gewipt.
Ja klopt, Darth Lachris toch? :P
Darth Zhorrid komt meer over als een ontiegelijk verwend kind :(
pi_107234312
elke man paalt Lachris, duh :P

maar wie is er inmiddels al met zijn companions bezig?
  woensdag 25 januari 2012 @ 21:49:42 #153
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_107235410
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 18:08 schreef Pixell het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Waarom doet dit me aan Ricko denken :? :')
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_107235812
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 21:26 schreef Morthill het volgende:

Al een paar keer gedaan met Kira Carsen, schijt aan de Jedi Code :@
pi_107235861
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2012 21:57 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

Al een paar keer gedaan met Kira Carsen, schijt aan de Jedi Code :@
Daarom ben ik dan ook Sith :7

SPOILER
pi_107236042
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 21:58 schreef Morthill het volgende:

[..]

Daarom ben ik dan ook Sith :7

SPOILER
Als je als Jedi zijnde de liefde bedrijft met Kira krijg je raar genoeg geen Dark Side points, keuze is dus snel gemaakt :P
  woensdag 25 januari 2012 @ 22:57:40 #157
256666 leeell
I know you're lonely
pi_107239422
Hard-Modes :) / :{
Raids :)
PvP :O
Datacrons :z
ilum _O- 8)7 :r

Wat te doen :')
pi_107239568
Net geragequit bij een WZ, god wat was mijn team een drama, ik kan er echt niet tegen als mensen niet een beetje verstand kunnen tonen..
  woensdag 25 januari 2012 @ 23:02:46 #159
256666 leeell
I know you're lonely
pi_107239708
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 23:00 schreef Pixell het volgende:
Net geragequit bij een WZ, god wat was mijn team een drama, ik kan er echt niet tegen als mensen niet een beetje verstand kunnen tonen..
ik zag je post toevallig nog op het forum

heeft je huttball alweer een vloer?
pi_107239792
quote:
2s.gif Op woensdag 25 januari 2012 23:02 schreef leeell het volgende:

[..]

ik zag je post toevallig nog op het forum

heeft je huttball alweer een vloer?
Ja, wat was dat een drama gister :D gingen mensen ook nog eens de bal naar mij passen omdat ik tank ben _O- ik zag helemaal niks :P
pi_107241398
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2012 22:01 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

Als je als Jedi zijnde de liefde bedrijft met Kira krijg je raar genoeg geen Dark Side points, keuze is dus snel gemaakt :P
Het is ook niet echt een zuivere dark side-keuze natuurlijk. Liefde is een pad dat kan leiden naar de dark side, jaloezie enzo. Maar Revan was ook na zijn huwelijk met Bastila een light side jedi en volgens mij is Leia nooit een dark jedi geworden.
  woensdag 25 januari 2012 @ 23:47:18 #162
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_107242094
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 23:34 schreef Morthill het volgende:

[..]

Het is ook niet echt een zuivere dark side-keuze natuurlijk. Liefde is een pad dat kan leiden naar de dark side, jaloezie enzo. Maar Revan was ook na zijn huwelijk met Bastila een light side jedi en volgens mij is Leia nooit een dark jedi geworden.
De vraag is dan of Leia überhaupt Force sensitive was.
pi_107242316
quote:
6s.gif Op woensdag 25 januari 2012 23:47 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

De vraag is dan of Leia überhaupt Force sensitive was.
Tsss, ken je lore :{w ze is door Luke getraind als Jedi
  woensdag 25 januari 2012 @ 23:52:00 #164
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_107242380
Ik heb het niet zo op EU.
pi_107242693
quote:
10s.gif Op woensdag 25 januari 2012 23:52 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb het niet zo op EU.
ik heb het nooit gelezen, maar het is canonized, dus ze was force sensitive. Bovendien, waarom zouden Yoda en Obi-Wan over haar beginnen als ze toch niet force sensitive was? Laatstgenoemde was dood en een met de Force, die kon dus direct checken of ze sensitive was ;)

En ik ben een nerd en ga dus maar slapen voor het erger wordt.
  donderdag 26 januari 2012 @ 00:39:15 #166
126783 pjats
The Pjatser
pi_107244483
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 21:26 schreef Morthill het volgende:

Mijn BH heeft haar niet gepaald. Die heeft wat tegen Sith. Mijn IA zal dat denk ik wel doen. Maar goed, die pakt bijna alle flirt opties :P

Mijn Trooper heeft al een relatie met Elara, die ik eerst een ander kapsel heb gegeven :P
En mijn BH zit achter Mako aan, maar dat wil nog niet vlotten ondanks meer dan 8000 affection. Moet wat verder zijn dan net chapter 1, denk ik.
pi_107246700
na de patch kan ik met geen enkele alt mijn space ship in, en de lift naar het vip gedeelte doet het niet (heb al quest log en quest rewards gecleared), vette shit bioware! Redelijk gamebreaking dit, kan dus alleen FP's en WZ's doen.
pi_107247912
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 07:30 schreef DrParanoid het volgende:
na de patch kan ik met geen enkele alt mijn space ship in, en de lift naar het vip gedeelte doet het niet (heb al quest log en quest rewards gecleared), vette shit bioware! Redelijk gamebreaking dit, kan dus alleen FP's en WZ's doen.
je bent niet de enige met het probleem
pi_107249118
*O* OH MIJN GOD, JAAAAAAAAAAAA *O*

quote:
As thanks for being one of the first players to join Star Wars™: The Old Republic™, your account* has been granted the exclusive "Founder" title.
fapfapfap
pi_107249503
Gisteren een flashpoint gedaan en als sniper marksman knal je echt door je "energy" heen. En het lijkt ook niet echt heel snel terug te komen... jammer want in het begin doe je goed damage en erna ben je maar wat auto fire aan het doen zodat je enery weer terug komt.
  donderdag 26 januari 2012 @ 10:29:27 #171
126783 pjats
The Pjatser
pi_107249758
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 10:20 schreef Questular het volgende:
Gisteren een flashpoint gedaan en als sniper marksman knal je echt door je "energy" heen. En het lijkt ook niet echt heel snel terug te komen... jammer want in het begin doe je goed damage en erna ben je maar wat auto fire aan het doen zodat je enery weer terug komt.
Hoe lager je energie komt, hoe langer het duurt voordat het terug komt. Je moet dus je autofire tussendoor weven, zodat je energiepeil hoog blijft en dus hogere regeneratie van energie blijft houden.
pi_107249813
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 10:20 schreef Questular het volgende:
Umm, energy managen, part of the game, lees eens wat guides over rotatie op bijvoorbeeld www.sithwarrior.com en dan boven aan op imperial agent klikken.

Je moet zorgen dat je energy niet onder een bepaald punt komt (40 ofzo, of 60 weet het niet meer) dan is je energy regen het hoogst en doe je dus meer damage overall. Je moet tussendoor wat attack gebruiken die geen energy kost, en je moet bijvoorbeeld een instant cast doen nadat je een charge skill doet, dus: instant cast, charge skill (snipe bijv)(tijdens het casten blijft je energy regennen), instant cast
pi_107249992
Begin wel een beetje klaar te raken met dit spel,

Vind het maar moeilijk elke keer een groep te vinden die uberhaupt iets anders wil doen dan BT.
Wanneer je de FP's een keer hardmode gedaan hebt is er geen uitdaging meer

Eigenlijk is er niks vernieuwends. Jammer..
pi_107250050
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 10:37 schreef Roellie80 het volgende:

Vind het maar moeilijk elke keer een groep te vinden die uberhaupt iets anders wil doen dan BT.

Tja, spel is net een maand uit, wat wil je.
pi_107250188
quote:

Incl de operations bedoel je? Ja, ik vind het niet heel gek. Je bent dan toch 200 a 250 uur verder. De meerderheid doet dat niet in een maand.

In maart komt er weer nieuwe content.
pi_107252853
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 10:31 schreef DrParanoid het volgende:

[..]

Umm, energy managen, part of the game, lees eens wat guides over rotatie op bijvoorbeeld www.sithwarrior.com en dan boven aan op imperial agent klikken.

Je moet zorgen dat je energy niet onder een bepaald punt komt (40 ofzo, of 60 weet het niet meer) dan is je energy regen het hoogst en doe je dus meer damage overall. Je moet tussendoor wat attack gebruiken die geen energy kost, en je moet bijvoorbeeld een instant cast doen nadat je een charge skill doet, dus: instant cast, charge skill (snipe bijv)(tijdens het casten blijft je energy regennen), instant cast
Dank, thuis eens checken :)
pi_107254347
quote:

Dan ga je ook best rap als je alles al hebt gezien, zelf heb ik nog maar 2 HMs gedaan en geen OPS, maar ben nu vooral gefocused op het halen van rank 60 met pvp...zit nu bijna op 50!
pi_107255076
Ik klok 200 uur met m'n main en het net 3 flashpoints gedaan en nog totaal geen pvp...
  donderdag 26 januari 2012 @ 13:44:42 #179
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_107256338
Ik doe ook geen heroics eigenlijk tijdens het levelen, verder alles wat ik te pakken kan krijgen. Is een heroic 2+ goed te doen in je eentje (plus companion) als je tactisch te werk gaat?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_107256471
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2012 12:47 schreef Pixell het volgende:
Dan ga je ook best rap als je alles al hebt gezien, zelf heb ik nog maar 2 HMs gedaan en geen OPS, maar ben nu vooral gefocused op het halen van rank 60 met pvp...zit nu bijna op 50!
Heb alleen Karraga's palace nog niet gezien. De rest is klaar.

Het valt me vooral tegen dat wanneer ik op de imp.fleet ben. Met nog 150-200 andere spelers er zo vaak niemand reageert of opzoek is naar een groep om wat te doen.En wanneer je dan een groepje bij elkaar hebt is er altijd wel iemand die over gear gaat zeiken, of over loot gaat janken of een hoop ander gezeur.

Ik ben dat niet gewend. OF het komt doordat ik nu op een EU server zit, OF het zijn de WoW overstappers.
pi_107257304
quote:
14s.gif Op donderdag 26 januari 2012 13:44 schreef jogy het volgende:
Ik doe ook geen heroics eigenlijk tijdens het levelen, verder alles wat ik te pakken kan krijgen. Is een heroic 2+ goed te doen in je eentje (plus companion) als je tactisch te werk gaat?
Ik heb het geprobeerd en het was niet echt een succes ;)
  donderdag 26 januari 2012 @ 14:17:20 #182
126783 pjats
The Pjatser
pi_107257464
quote:
14s.gif Op donderdag 26 januari 2012 13:44 schreef jogy het volgende:
Alleen die op je eerste planeet. Daarna worden ze moeilijker. Volgens mij wordt aangeraden om het alleen te proberen met iemand erbij of als je wat leveltjes hoger bent.
  donderdag 26 januari 2012 @ 15:00:18 #183
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_107259035
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 14:13 schreef Questular het volgende:

[..]

Ik heb het geprobeerd en het was niet echt een succes ;)
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 14:17 schreef pjats het volgende:

[..]

Alleen die op je eerste planeet. Daarna worden ze moeilijker. Volgens mij wordt aangeraden om het alleen te proberen met iemand erbij of als je wat leveltjes hoger bent.
Check check. Ik ga het gewoon proberen. Op een gegeven moment was ik volgens mij op de tweede planeet per ongeluk een heroic gedeelte ingehuppelt waar er opeens twee elite en twee strong mandelorians om me heen stonden, op het nippertje overleeft (onvoorbereidt) en mijn companion was wel haske dood. naja, kijken of ik tactisch genoeg kan spelen om het te overleven. Vast niet :P.
Vrijheid
  donderdag 26 januari 2012 @ 15:03:40 #184
256666 leeell
I know you're lonely
pi_107259191
eerste hardmodes gedaan, gelijk 2 columni setpieces en 2 purple setpieces
pi_107261030
quote:
14s.gif Op donderdag 26 januari 2012 15:00 schreef jogy het volgende:

[..]

[..]

Check check. Ik ga het gewoon proberen. Op een gegeven moment was ik volgens mij op de tweede planeet per ongeluk een heroic gedeelte ingehuppelt waar er opeens twee elite en twee strong mandelorians om me heen stonden, op het nippertje overleeft (onvoorbereidt) en mijn companion was wel haske dood. naja, kijken of ik tactisch genoeg kan spelen om het te overleven. Vast niet :P.
Op zich kun je die eerste mobs vaak nog wel hebben, maar meestal komt er dan nog zo'n bazige baas die je niet aan kunt in je eentje :s)
  donderdag 26 januari 2012 @ 16:02:46 #186
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_107261441
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 15:53 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Op zich kun je die eerste mobs vaak nog wel hebben, maar meestal komt er dan nog zo'n bazige baas die je niet aan kunt in je eentje :s)
Goed punt ja. Naja, niet geschoten is altijd mis.
Vrijheid
pi_107264147
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 15:53 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Al merk ik wel dat mijn healing agent een champion kan neerhalen waar mijn juggernaut echt faalde. Dus hangt ook van je class af.
  donderdag 26 januari 2012 @ 17:48:45 #188
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_107265007
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 17:19 schreef Morthill het volgende:

[..]

Al merk ik wel dat mijn healing agent een champion kan neerhalen waar mijn juggernaut echt faalde. Dus hangt ook van je class af.
Straks krijg ik volgens mij een healing companion en ik ben zelf een shadow consular dus wie weet kan ik em goed genoeg bij me houden terwijl mijn companion me healt als het nodig is.
Vrijheid
pi_107265680
quote:
14s.gif Op donderdag 26 januari 2012 17:48 schreef jogy het volgende:

[..]

Straks krijg ik volgens mij een healing companion en ik ben zelf een shadow consular dus wie weet kan ik em goed genoeg bij me houden terwijl mijn companion me healt als het nodig is.
Die van de Juggernaut trekt veel te veel aggro :') ik kon amper tanken als er meer dan twee vijanden waren met die gast.
  donderdag 26 januari 2012 @ 18:52:04 #190
51794 Rahl
pi_107266687
quote:
14s.gif Op donderdag 26 januari 2012 17:48 schreef jogy het volgende:

[..]

Of je zoekt een groepje terwijl je quest ;).
last.fm
pi_107274133
goed, ik kap nu ook gewoon maar met PvP :') elk potje huttbal is hetzelfde, als je achterkomt gaan medespelers nog maar wat zitten aankloten voor medals met als gevolg dat er nog maar 2 spelers bezig zijn met proberen te scoren. Winnen levert verdomme in elk opzicht meer op, ben ik de enige die dat inziet?
  donderdag 26 januari 2012 @ 21:22:20 #192
256666 leeell
I know you're lonely
pi_107274150
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 21:22 schreef Morthill het volgende:
goed, ik kap nu ook gewoon maar met PvP :') elk potje huttbal is hetzelfde, als je achterkomt gaan medespelers nog maar wat zitten aankloten voor medals met als gevolg dat er nog maar 2 spelers bezig zijn met proberen te scoren. Winnen levert verdomme in elk opzicht meer op, ben ik de enige die dat inziet?
dit, doe het ook niet meer
pi_107274321
quote:
2s.gif Op donderdag 26 januari 2012 21:22 schreef leeell het volgende:

[..]

dit, doe het ook niet meer
Het is zo pijnlijk. Je ziet tegenstanders met drie man richting goal rennen, healer die goed zijn werk doet, 1 speler vooruit om de bal af te vangen, dus wat gebeurt er als ik vervolgens 1 van de spelers van zijn pad afduw? Dan staat er gewoon een tegenstander klaar voor een jump of pass.

En wat stelt mijn team daar tegenover? Geen healer, alleen ik als tank die damage probeert op te vangen, maar ik ga ook snel dood als ik door 6 man gebeukt wordt. En mijn team is dan doodleuk bezig met de overige twee vijanden dood maken voor een medal :r
  donderdag 26 januari 2012 @ 21:26:45 #194
256666 leeell
I know you're lonely
pi_107274370
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 21:25 schreef Morthill het volgende:

[..]

Het is zo pijnlijk. Je ziet tegenstanders met drie man richting goal rennen, healer die goed zijn werk doet, 1 speler vooruit om de bal af te vangen, dus wat gebeurt er als ik vervolgens 1 van de spelers van zijn pad afduw? Dan staat er gewoon een tegenstander klaar voor een jump of pass.

En wat stelt mijn team daar tegenover? Geen healer, alleen ik als tank die damage probeert op te vangen, maar ik ga ook snel dood als ik door 6 man gebeukt wordt. En mijn team is dan doodleuk bezig met de overige twee vijanden dood maken voor een medal :r
het concept huttball werkt niet

goed spelen (in de trand van winnen) wordt niet beloond

dom lopen rammen op knoppen om zoveel mogelijk schade/healing te doen wel
pi_107274445
quote:
2s.gif Op donderdag 26 januari 2012 21:26 schreef leeell het volgende:

[..]

het concept huttball werkt niet

goed spelen (in de trand van winnen) wordt niet beloond

dom lopen rammen op knoppen om zoveel mogelijk schade/healing te doen wel
Het is een teamsport en als je als teams samenwerkt, dan is het leuk, absoluut. Maar dat gebeurt dus alleen met premades, met als gevolg dat je je meer dan de helft van de tijd zit te ergeren aan je medespelers.

Ik begin Alderaan meer te waarderen en daar had ik een grafhekel aan.
  donderdag 26 januari 2012 @ 21:28:46 #196
256666 leeell
I know you're lonely
pi_107274495
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 21:27 schreef Morthill het volgende:

[..]

Het is een teamsport en als je als teams samenwerkt, dan is het leuk, absoluut. Maar dat gebeurt dus alleen met premades, met als gevolg dat je je meer dan de helft van de tijd zit te ergeren aan je medespelers.

Ik begin Alderaan meer te waarderen en daar had ik een grafhekel aan.
Alderaan kan je als individu veel doen

in je eentje een oost of west kanon verdedigen kan best als je goed samenspeelt (vooral als je stealth heb)

kan je de vijand lang genoeg bezig houden voor reinforcements van je eigen zijde

of ninjacappen van een kanon alleen
pi_107274617
klopt, mijn enige winst vandaag was op Alderaan

verder een 0-6 1-6 en 2-6 nederlaag geleden in Huttbal :N
pi_107276241
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 21:31 schreef Morthill het volgende:
klopt, mijn enige winst vandaag was op Alderaan

verder een 0-6 1-6 en 2-6 nederlaag geleden in Huttbal :N
Ik snap sowieso nooit bijvoorbeeld de objective score in games, ze moeten hier sowieso wat mee doen..
  vrijdag 27 januari 2012 @ 00:24:23 #199
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_107282129
Ik heb één keer Huttbal gedaan.
begrep er geen klote van , vond het daarom waarschijnlijk ook geen reet aan.
Ik ben inmiddels overleden
pi_107284490
quote:
13s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 00:24 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb één keer Huttbal gedaan.
begrep er geen klote van , vond het daarom waarschijnlijk ook geen reet aan.
Als je eenmaal begrijpt hoe het werkt en je hebt 2 redelijk capabele teams is het heel erg leuk! Zolang je iegen team beetje capabel is ook nog wel :P
pi_107285457
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 06:43 schreef DaFan het volgende:

[..]

Als je eenmaal begrijpt hoe het werkt en je hebt 2 redelijk capabele teams is het heel erg leuk! Zolang je iegen team beetje capabel is ook nog wel :P
Capabele teams ben ik nog niet vaak tegen gekomen. Meestal gaat 90% van mijn team zoveel mogelijk kills proberen binnen te halen wat meestal resulteerd in een aardig verlies. Healing ben ik nog niet 1x tegengekomen in Huttbal. En van cover hebben ze nog nooit gehoord. Het voelt een beetje als WSG in WoW waarin, op mijn server, de alliance ook niet snapte dat je wint door punten binnen te halen.
pi_107285691
Misschien spelen jullie gewoon op een faal server? ;p
Bij mij valt het de laatste tijd erg mee en win toch echt regelmatig.
pi_107285763
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 09:04 schreef ApoclysmX het volgende:
Misschien spelen jullie gewoon op een faal server? ;p
Bij mij valt het de laatste tijd erg mee en win toch echt regelmatig.
Wellicht, maar veel waarschijnlijker juist niet. Veel tegen premades spelen zorgt dat je voornamelijk verliest. Actieve server is kut voor de minder actieve spelers.

Als iedereen zou zuigen zou ik gewoon 50% wninen.
pi_107286050
Het is ook wel een beetje handig wanneer je in een team komt met een tank/healer in plaats van enkel 8 Sith light armored dps-ers.

Ook moet je een beetje geluk hebben dat de tegenstanders flink losgaan op tanks in plaats van zich te focussen op healers and light armored dps-ers.

Heb gisteren Eternety Vault weer gedaan, vind het toch wel een leuke eindbaas, beetje buggy, maar wel leuke gameplay :)
pi_107286248
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 06:43 schreef DaFan het volgende:

[..]

Tja, dat zijn ze meestal niet :P. Ik had gisteren geloof ik 2 uit 8 gewonnen. Soms zijn mensen gewoon ZO dom dat je er helemaal naar van wordt.
Gister hadden wij net de ballcarrier vermoord op zo'n platform niet ver van onze goallijn. Bal gaat naar een marauder, die blijft staan, gooit niet naar iemand anders ook al heeft ie 50% health. Wordt aangevallen, loopt zelfs terug naar onze goallijn (nu nog maar 15% oid), blijft nog steeds staan, wordt opnieuw aangevallen nu door 1 sentinel, die wint natuurlijk, krijgt de bal en scoort. Hij had de bal bijna een minuut lang en niets van het bovenstaande gebeurde snel achter elkaar :').

De afdruk van mijn facepalm staat nog steeds op mijn voorhoofd.
pi_107286358
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 09:34 schreef sammeh het volgende:

[..]

Tja, dat zijn ze meestal niet :P. Ik had gisteren geloof ik 2 uit 8 gewonnen. Soms zijn mensen gewoon ZO dom dat je er helemaal naar van wordt.
Gister hadden wij net de ballcarrier vermoord op zo'n platform niet ver van onze goallijn. Bal gaat naar een marauder, die blijft staan, gooit niet naar iemand anders ook al heeft ie 50% health. Wordt aangevallen, loopt zelfs terug naar onze goallijn (nu nog maar 15% oid), blijft nog steeds staan, wordt opnieuw aangevallen nu door 1 sentinel, die wint natuurlijk, krijgt de bal en scoort. Hij had de bal bijna een minuut lang en niets van het bovenstaande gebeurde snel achter elkaar :').

De afdruk van mijn facepalm staat nog steeds op mijn voorhoofd.
Zo een soort momenten komen helaas te vaak voor. Laatst had een medespeler de bal en ik liep met hem mee om cover te geven. Op een gegeven moment komen er 3 tegenstanders aan. Dus ik probeerde met een aantal CC mogelijkheden ze net lang genoeg bezig te houden om onze carrier levende te houden. 1 tegen 3 is iets wat je als Sniper niet echt lang volhoud maar gelukkig wist onze carrier de bal naar mij te gooien toen ik nog ongeveer op 5% health zat...
pi_107291020
Karagga's palace gisteren gecleared, wat een buggy fight was dat. Bijna full Columni geared :)
pi_107291298
Die mensen daar bij BioWare zijn wel heel erg streng, moet je dit eens lezen... :')
http://www.insidegamer.nl(...)vanwege-internetgrap
  vrijdag 27 januari 2012 @ 13:27:14 #209
279335 Pixell
Natte Doos
pi_107292846
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 12:41 schreef LeaderRoel het volgende:
Die mensen daar bij BioWare zijn wel heel erg streng, moet je dit eens lezen... :')
http://www.insidegamer.nl(...)vanwege-internetgrap
Oud nieuws, is hier al voorbij gekomen.

Repost -1
  vrijdag 27 januari 2012 @ 16:19:41 #210
194233 Friday12
Originele kloon
pi_107298544
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 12:32 schreef S1gnum het volgende:
Karagga's palace gisteren gecleared, wat een buggy fight was dat. Bijna full Columni geared :)
Karagga zelf is niet erg buggy eerder die ervoor
pi_107298659
Misschien toch s proberen 50 te worden met m'n trooper ipv alleen maar te Pvpen. OPs lijken me wel leuk...
pi_107303080
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:19 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Karagga zelf is niet erg buggy eerder die ervoor
Random aggro reset, vortex op twee personen tegelijk, vortex op de tank etc. Op een gegeven moment hadden we een wipe en bij terugkomst waren alle mobs terug in de instance. Door een foute pull hadden weer een wipe en bij terugkomst waren ineens alle mobs weer weg. Heel apart.

Welke bedoel je overigens? Die droid bij de vuilverbranding?
pi_107304267
Ik mag nu naar Tatooine met mijn Imperial Agent, heb die planeet al eens gehad met mijn Jedi Knight, wordt saai...
  vrijdag 27 januari 2012 @ 19:20:16 #214
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_107304298
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 19:19 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik mag nu naar Tatooine met mijn Imperial Agent, heb die planeet al eens gehad met mijn Jedi Knight, wordt saai...
Dat is compleet anders.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 01:05:37 #215
126783 pjats
The Pjatser
pi_107318162
Morgen een nieuwe patch. Op dit moment nog geen idee hoe laat. http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=242968

quote:
We are working on getting a patch deployed to address various issues and we expect it to deploy in the early hours of the morning tomorrow (CST) and take no longer than four hours. We will update with more details once we get them.

There will be notifications that the servers will be going down before the patch is put in place, so please keep an eye out for these.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 01:59:14 #216
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_107319270
Vraagje.

Ik krijg zo nu en dan van andere spelers een boost (Force Valor bvb); als ik ze voorbij loop, of als ik net in gevecht was en zij kwamen voorbij. En een aantal bleven, na me dat gegeven te hebben, in mijn richting staren, alsof ze dus ook wat van mij verwachten. Ik heb dan wel 'Lucky Shots', wat 60min een verhoogde kans op critical hits geeft. Maar als ik die gebruik, is het alleen voor mezelf en m'n companion. Dus is er toevallig een manier om te kunnen selecteren op wie je zo'n boost toepast? Ik kan het niet vinden, nl. :P
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  zaterdag 28 januari 2012 @ 02:02:10 #217
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_107319319
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 01:59 schreef The_Substitute het volgende:
Vraagje.

Ik krijg zo nu en dan van andere spelers een boost (Force Valor bvb); als ik ze voorbij loop, of als ik net in gevecht was en zij kwamen voorbij. En een aantal bleven, na me dat gegeven, in mijn richting staren, alsof ze dus ook wat van mij verwachten. Ik heb dan wel 'Lucky Shots', wat 60min een verhoogde kans op critical hits geeft. Maar als ik die gebruik, is het alleen voor mezelf en m'n companion. Dus is er toevallig een manier om te kunnen selecteren op wie je zo'n boost toepast? Ik kan het niet vinden, nl. :P
Gewoon die andere speler selecteren.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 02:06:47 #218
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_107319402
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 02:02 schreef Fir3fly het volgende:
Gewoon die andere speler selecteren.
Ok, dat had ik al geprobeerd.

Maar zo simpel dus. :@

Thx.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 02:09:55 #219
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_107319444
Ik neem aan dat je Gunslinger bent, maar desondanks: zo moet je ook healen.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 02:11:36 #220
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_107319472
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 02:09 schreef Fir3fly het volgende:
Ik neem aan dat je Gunslinger bent, maar desondanks: zo moet je ook healen.
Voor het geval dat je sawbones gekozen hebt, bedoel je?

Maar ok, onthoud ik.
pi_107321095
Server down for maintenance in 2 minutes. Ben benieuwd hoe lang ze offline zijn op een zaterdag. Dit is natuurlijk geen lekkere tijd voor ze.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 09:19:42 #222
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_107321216
Tot 13.00u.
pi_107322046
Ik vind het nou wel irritant worden. Als ze elke week 8 uur down zijn en dan nog 2wekelijks 4 uur is dat bijna 40 uur in de maand op tijden dat EU spelers gewoon zouden moeten kunnen spelen. Het is geen piektijd maar toch niet echt het rustigste moment.
Als ik 40 uur in de maand niet op kom dagen bij de baas hoef ik geen vergoeding te verwchten hoor :P
pi_107322251
dit weekend toch niet beschikbaar om te spelen, dus ze patchen maar een eind weg :P
pi_107322458
Bah alweer downtime :r

Gewoon europa negeren en geen nacht team inhuren :(
hardcoholic
pi_107324360
de hele zaterdagochtend vind ik toch wel een beetje jammer.
pi_107324602
Is idd jammer maar blijkbaar geven ze niet om service daar in Amerika voor alle spelers. Doe dan een aparte server update voor Europa wat later
hardcoholic
  zaterdag 28 januari 2012 @ 13:02:42 #228
51794 Rahl
pi_107325583
SWTOR twitterde op zaterdag 28-01-2012 om 13:00:53 We'll be extending the #SWTOR maintenance, no current ETA. We will let you know when the servers are live. Thank you for your patience. reageer retweet
En we zijn extended. Ik ga Skyrim spelen.
last.fm
pi_107325708
Blegh, slecht dit hoor.
pi_107326156
The Force is not strong in this one ;(

Dan maar eens braaf de afwas doen :7
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 28 januari 2012 @ 13:28:52 #231
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_107326294
dit is ook zo'n goeie grap:

quote:
The #SWTOR forums have temporarily been set to read-only mode. We apologize for any inconvenience.
oftewel, ze weten dat ze de wind van voren krijgen met zo'n kutactie om overdag in het weekend de servers down te gooien.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_107326318
Dacht ook nog even snel een paar uurtjes mee te kunnen pakken voor straks de weekend-verplichtingen erin hakken... maar nee dus.
Ja, ik generaliseer.
pi_107326348
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 13:28 schreef Tokus het volgende:
dit is ook zo'n goeie grap:

[..]

oftewel, ze weten dat ze de wind van voren krijgen met zo'n kutactie om overdag in het weekend de servers down te gooien.
Idd, het staat al niet erg professioneel om geen reden op te geven voor het read-only maken van het forum.
pi_107326621
Het is tijdens elke downtime zo als ik Twitter goed volg, dus ik zie het probleem niet.

Het is gewoon omdat mensen anders nonstop gaan whinen van 'waarom duurt het zo laaaaaaang'
pi_107328114
Servers zijn er weer.
pi_107329925
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 14:34 schreef Ceased2Be het volgende:
Servers zijn er weer.
Topickill :{w
  zaterdag 28 januari 2012 @ 15:54:20 #237
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_107330129
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 13:41 schreef Morthill het volgende:
Het is tijdens elke downtime zo als ik Twitter goed volg, dus ik zie het probleem niet.

Het is gewoon omdat mensen anders nonstop gaan whinen van 'waarom duurt het zo laaaaaaang'
Maakt niet uit, dat doen ze hier wel :').
pi_107333136
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 15:54 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Maakt niet uit, dat doen ze hier wel :').
hier heeft bioware er geen last van dat het op een officiele site staat :P
pi_107335363
gister na het hockey weer veelste laat thuis en ook iets te veel drank kwam ik op het briljante idee om 5u 's nachts pvp daily te gaan doen :')

edit: het was wel gelukt om 3 WZs te winnen trouwens, niet door mijn hulp but w.e :P
  zaterdag 28 januari 2012 @ 19:04:04 #240
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_107335419
quote:
12s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 15:47 schreef STING het volgende:

[..]

Topickill :{w
:D
  zaterdag 28 januari 2012 @ 19:58:04 #241
51794 Rahl
pi_107336912
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:02 schreef Pixell het volgende:
gister na het hockey weer veelste laat thuis en ook iets te veel drank kwam ik op het briljante idee om 5u 's nachts pvp daily te gaan doen :')

edit: het was wel gelukt om 3 WZs te winnen trouwens, niet door mijn hulp but w.e :P
Herkenbaar +10 :D.
last.fm
pi_107346214
Zo, ik heb de laatste paar dagen (Misschien weken), een beetje lopen te kijken of deze mmorpg een poging waard is,maar moet toch even mijn mening aan de fokkers vragen, zal ik deze game leuke vinden, aangezien ik Mass Effect,Kotor1&2 ook leuk vond, en Dragon Age vond ik ook geweldig.

Ook heb ik een probleem dat mijn ouders me de account niet willen betalen (Dus de eerste 40-60 euro, maandelijks kan ik namelijk wel bepalen) zo weet een van jullie hiervoor een goedkopere manier?

dankjewel voor jullie hulp alvast, Tom :D
pi_107346286
Lastig te zeggen omdat qua gameplay dit veel dichter bij World of Warcraft ligt dan bij KotOR en zeker Mass Effect. De verhalen zijn goed en meeslepend en zeker als je goed in de lore zit is het een feest van herkenning, maar je moet je afvragen of je 100+ uur in 1 playthrough wil stoppen en of je het erg vindt dat veel playthroughs toch veel op elkaar lijken.
pi_107346627
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 23:58 schreef Morthill het volgende:
Lastig te zeggen omdat qua gameplay dit veel dichter bij World of Warcraft ligt dan bij KotOR en zeker Mass Effect. De verhalen zijn goed en meeslepend en zeker als je goed in de lore zit is het een feest van herkenning, maar je moet je afvragen of je 100+ uur in 1 playthrough wil stoppen en of je het erg vindt dat veel playthroughs toch veel op elkaar lijken.
Zelf heb ik Dragon Age 2x achter elkaar uitgespeeld, en dat was vooral om andere resultaten en details te kunnen zien, dus ik ben bestwel meer een story gamers dan echt iemand die wat met combat heeft :), dankje voor de info :D
pi_107352597
quote:
15s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 23:56 schreef tomy800 het volgende:
Zo, ik heb de laatste paar dagen (Misschien weken), een beetje lopen te kijken of deze mmorpg een poging waard is,maar moet toch even mijn mening aan de fokkers vragen, zal ik deze game leuke vinden, aangezien ik Mass Effect,Kotor1&2 ook leuk vond, en Dragon Age vond ik ook geweldig.

Ook heb ik een probleem dat mijn ouders me de account niet willen betalen (Dus de eerste 40-60 euro, maandelijks kan ik namelijk wel bepalen) zo weet een van jullie hiervoor een goedkopere manier?

dankjewel voor jullie hulp alvast, Tom :D
Ik denk dat als je kotor 1 en 2 tof vond je deze ook zlt waarderen. In mijn ogen is dit kotor 3, 4 en 5. Voor een goedkope manier om deze te kopen denk ik niet dat er veel mogelijkheden zijn op dit moment. Zijn nog geen aanbiedingen dus de goedkoopste is 45 euro(?).
pi_107359695
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 10:26 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Ik denk dat als je kotor 1 en 2 tof vond je deze ook zlt waarderen. In mijn ogen is dit kotor 3, 4 en 5. Voor een goedkope manier om deze te kopen denk ik niet dat er veel mogelijkheden zijn op dit moment. Zijn nog geen aanbiedingen dus de goedkoopste is 45 euro(?).
Allemaal bedankt FOK mensen, ik heb eindelijk me ma overgehaald om het spel te halen, wel moet ik wachten tot eind Februari (salaris enzovoort).

Alsnog bedankt voor de kleine maar nuttige hulp :)

(Stomme ik typte per ongeluk hoop in plaats van hulp)

[ Bericht 3% gewijzigd door tomy800 op 29-01-2012 19:48:00 ]
pi_107360326
quote:
15s.gif Op zondag 29 januari 2012 14:07 schreef tomy800 het volgende:

[..]

Allemaal bedankt FOK mensen, ik heb eindelijk me ma overgehaald om het spel te halen, wel moet ik wachten tot eind Februari (salaris enzovoort).

Alsnog bedankt voor de kleine maar nuttige hoop :)
Oke dan, veel plezier ermee!
Ga je op Lord Calypho met Empire spelen? ;)
pi_107366280

Serieus? wtf :')
Putin for President _O_
pi_107368003
oud nieuws...
pi_107368805
Derde keer dat het hier gepost wordt in zeker twee topics :D
  zondag 29 januari 2012 @ 19:23:45 #251
279335 Pixell
Natte Doos
pi_107371477
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 17:45 schreef Morthill het volgende:
Derde keer dat het hier gepost wordt in zeker twee topics :D
beetje jammer idd
pi_107391792
Gisteravond nog een flashpoint gedaan en daarna de eerste worldboss van Hoth.
16 Man Operation... ge-wel-dig :D
  maandag 30 januari 2012 @ 08:52:32 #253
279335 Pixell
Natte Doos
pi_107392059
quote:
14s.gif Op maandag 30 januari 2012 08:23 schreef Ceased2Be het volgende:
Gisteravond nog een flashpoint gedaan en daarna de eerste worldboss van Hoth.
16 Man Operation... ge-wel-dig :D
Gister ook HM gedaan, esseles, maar faalde op de 2e baas, want die boss doet snipe en dan 1shot ie iemand mee en dat doet ie soms achter elkaar waardoor ik het qua interrupts niet bij hou..
pi_107393668
Afgelopen zaterdag van 38 tot 39 alleen maar PvP gedaan en echt geen enkele match verloren.. geen grapje. Volledige guild groep van 4 man en bij sommige potjes met toeval 6 man van de guild. :D
pi_107395972
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 10:16 schreef ApoclysmX het volgende:
Afgelopen zaterdag van 38 tot 39 alleen maar PvP gedaan en echt geen enkele match verloren.. geen grapje. Volledige guild groep van 4 man en bij sommige potjes met toeval 6 man van de guild. :D
Tsja, voordeel van premades :)
pi_107395993
Het wordt pas interessant als je zelf tegenover een premade staat.
Conscience do cost.
pi_107396006
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 11:55 schreef Morthill het volgende:

[..]

Yep.. en downie tegenstanders.
edit: we hebben ook wel een paar keer tegenover een premade gestaan.
pi_107404522
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 11:55 schreef Morthill het volgende:

[..]

Word bedoelt met Premade : Mensen die charrs hebben voordat de officiele launch waren (Was toch een extra die mensen die gepre-order hadden toch?)
  maandag 30 januari 2012 @ 16:14:20 #259
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_107404596
quote:
15s.gif Op maandag 30 januari 2012 16:12 schreef tomy800 het volgende:

[..]

Word bedoelt met Premade : Mensen die charrs hebben voordat de officiele launch waren (Was toch een extra die mensen die gepre-order hadden toch?)
Neen. Premade Warzones zijn gewoon mensen die als groep joinen en dus ook echt samenwerken.
pi_107404611
quote:
15s.gif Op maandag 30 januari 2012 16:12 schreef tomy800 het volgende:

[..]

Nee, een premade is een groepje mensen wat van te voren in een groep zit, dan queuen voor warzones. Meestal mensen die vaker samen spelen, dus op elkaar ingespeeld zijn, die ook nog eens communiceren via teamspeak / ventrilo etc.

Oftewel, een goed groepje :)
pi_107404664
Nee premade Is een groep die als group queued voor WZs en met Vent bv makkelijker kan communiceren. Meestal kansloos verhaal als je tegen zon groep staat met randoms / downies / mouthbreathers / droolers :P
Edit: gvd
  maandag 30 januari 2012 @ 16:16:09 #262
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_107404672
De achtergrond van www.torhead.com :D :').
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  maandag 30 januari 2012 @ 16:34:58 #263
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_107405403
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 16:16 schreef Salamando het volgende:
De achtergrond van www.torhead.com :D :').
Wtf is dat nou weer voor faal. :')
pi_107406648
Daar moet Blizzard toch wel dik voor betaald hebben lijkt me?
  maandag 30 januari 2012 @ 17:16:23 #265
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_107406936
Is gewoon van dezelfde makers als Wowhead. En dus inderdaad een betaalde advertentie.
  maandag 30 januari 2012 @ 17:16:54 #266
339055 JediSimons
pi_107406956
M'n BH Powertech tank is 49. Nog 1 level, maar moet nog veel voor school doen

frustrerend :')
pi_107408926
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 17:16 schreef JediSimons het volgende:
M'n BH Powertech tank is 49. Nog 1 level, maar moet nog veel voor school doen

frustrerend :')
Welke skill tree gebruik je bij Powertech? Ik wil ook een Powertech aanmaken maar weet nog niet hoe en wat :P
  maandag 30 januari 2012 @ 18:21:29 #269
339055 JediSimons
pi_107409238
Als tank ga je in de richting van Shield Tech.

Voor leveling, PVE en PVP zou ik voor Pyrotech gaan. De Powertech advanced class is op dit
moment echt geweldig om te spelen.

Levelen als Pyrotech is een eitje, PVE doe je voldoende damage en als je een beetje goed bent in PVP sta je altijd met Pyrotech in de top 3. ( 8 - 10 medailles per match)

Powertech was altijd beetje de underdog AC. Spelers kozen al snel voor de BH Mercenary omdat dual guns = pew pew. Als Merc. ben je zeg maar een turret. Je staat op 1 positie en je doet damage. Powertech is meer mobile en heeft een veel betere survivability. Powertech is de laatste tijd veel populairder geworden. En dat merk ik ook in PVP matches. Soms sta ik met 5 andere lowb Powertechs in een PVP match. :P

Advanced Prototype is op dit moment iets slechter dan Pyrotech. Alhoewel Advanced Prototype een betere heat management heeft, doe je uiteindelijk veel minder damage dan een Pyrotech.

Maar als je eenmal je heat op gevoel kunt controleren, dan ben je een baas met de Pyrotech spec.

Maar ik heb er voor gekozen om de laatste 3 levels als Shieldtech te levelen. Om alvast te wennen voor end-game PVE. (en wat PVP). Tot nu bevalt het uitstekend. Ik doe wel minder DPS, maar ik haal nog steeds 8 - 10 medailles per match in PVP.

En Grappje + Jet Charge. _O_ Vooral in Huttball. Daar ben je heer en meester.

[ Bericht 8% gewijzigd door JediSimons op 30-01-2012 18:27:20 ]
pi_107409698
quote:
Dat is een vreemde bug
pi_107410034
Zijn er eigenlijk al wat SWTOR memes verschenen? :D
pi_107410062
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 18:21 schreef JediSimons het volgende:

Voor leveling, PVE en PVP zou ik voor Pyrotech gaan. De Powertech advanced class is op dit

Levelen als Pyrotech is een eitje, PVE doe je voldoende damage en als je een beetje goed bent in PVP sta je altijd met Pyrotech in de top 3. ( 8 - 10 medailles per match)

Powertech was altijd beetje de underdog AC. Spelers kozen al snel voor de BH Mercenary omdat dual guns = pew pew. Als Merc. ben je zeg maar een turret. Je staat op 1 positie en je doet damage. Powertech is meer mobile en heeft een veel betere survivability. Powertech is de laatste tijd veel populairder geworden. En dat merk ik ook in PVP matches. Soms sta ik met 5 andere lowb Powertechs in een PVP match. :P

Advanced Prototype is op dit moment iets slechter dan Pyrotech. Alhoewel Advanced Prototype een betere heat management heeft, doe je uiteindelijk veel minder damage dan een Pyrotech.

Maar als je eenmal je heat op gevoel kunt controleren, dan ben je een baas met de Pyrotech spec.

Maar ik heb er voor gekozen om de laatste 3 levels als Shieldtech te levelen. Om alvast te wennen voor end-game PVE. (en wat PVP). Tot nu bevalt het uitstekend. Ik doe wel minder DPS, maar ik haal nog steeds 8 - 10 medailles per match in PVP.

Bedankt, ik ga het binnenkort uitproberen! ^O^
pi_107411842
quote:
2s.gif Op maandag 30 januari 2012 16:14 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Neen. Premade Warzones zijn gewoon mensen die als groep joinen en dus ook echt samenwerken.
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 16:14 schreef DrParanoid het volgende:

[..]

Nee, een premade is een groepje mensen wat van te voren in een groep zit, dan queuen voor warzones. Meestal mensen die vaker samen spelen, dus op elkaar ingespeeld zijn, die ook nog eens communiceren via teamspeak / ventrilo etc.

Oftewel, een goed groepje :)
Dankje, is er trouwens al een grote class verschil, zoals veel (Wannabe) Jedi's/siths?
Ben namelijk zo'n type die graag de minst populaire class wilt spelen :$

[ Bericht 0% gewijzigd door tomy800 op 30-01-2012 19:32:53 (Typaids.) ]
pi_107412268
Imperial Agent wordt schijnbaar het minst gespeeld.
pi_107412360
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 19:41 schreef Sjiznit het volgende:
Imperial Agent wordt schijnbaar het minst gespeeld.
Is daar enige reden voor? (Gewoon beetje verbaast)
pi_107412492
Geen idee, denk dat die het minst bekend is. Geen enkel character van de films is een IA terwijl voor alle andere classes wel wat iconen te noemen zijn.

Edit: ik moet zeggen dat ik me prima vermaak met mijn male agent. Voelt als het coolere broertje van James Bond. Alles wippen wat los en vast zit en mensen neerknallen als ze irritant zijn.
pi_107413154
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 18:45 schreef LeaderRoel het volgende:
Genoeg maar die mag ik hier niet meer posten.
pi_107413263
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 18:45 schreef LeaderRoel het volgende:
I used to be a Jedi Knight, but then I took a Lightsaber to the knee.
Oh wacht ;(
pi_107413468
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 19:46 schreef Sjiznit het volgende:
Geen idee, denk dat die het minst bekend is. Geen enkel character van de films is een IA terwijl voor alle andere classes wel wat iconen te noemen zijn.

Edit: ik moet zeggen dat ik me prima vermaak met mijn male agent. Voelt als het coolere broertje van James Bond. Alles wippen wat los en vast zit en mensen neerknallen als ze irritant zijn.
Ah, zelf denk ik wel om een healer te gaan worden, ben altijd wel een support type geweest. *O*
pi_107414050
Mijn alt bij Empire wordt ook healer, main op Rep weet ik nog niet
pi_107414200
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 20:00 schreef STING het volgende:

[..]

Oh wacht ;(
Op gekke wijzen vind ik deze variatie wel grappig :D
pi_107415858
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 20:00 schreef STING het volgende:

[..]

Oh wacht ;(
Nou ik kan me nog herinneren dat bij het begin van het Agent verhaal zo'n man tegen je zegt van: "I used to be an operative like you, but bla bla bla verwondingen ofzo." Zal wel zeker weer een speelse grap van BioWare zijn :D
pi_107416198
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2012 20:54 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

Nou ik kan me nog herinneren dat bij het begin van het Agent verhaal zo'n man tegen je zegt van: "I used to be an operative like you, but bla bla bla verwondingen ofzo." Zal wel zeker weer een speelse grap van BioWare zijn :D
Bioware heeft geloof ik sinds Mass Effect veel grappen in zijn spel, maar dit is mijn mening so I'm not certain...
pi_107423560
Bring out the gimp.
  maandag 30 januari 2012 @ 23:31:59 #285
339055 JediSimons
pi_107424663
Yeah level 50 *O*
  dinsdag 31 januari 2012 @ 00:25:36 #286
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_107427179
Kut, mijn telefoon geflashed en nu kan ik dus niet inloggen omdat die security key app om een serial vraag die ik alleen maar kan krijgen door op m'n account in te loggen :'). En ik had een volledige backup gedaan ;(.

Customer support maar mailen dan.
pi_107432462
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 18:21 schreef JediSimons het volgende:

Ik ben zelf een powertech aan het levelen en heb besloten om gewoon volledig in de shield tech tree te gaan. Er is altijd wel een tank nodig voor heroics dus ik ga er best wel lekker snel door heen. Mako + tank zijn is ook erg makkelijk in pve, je kan veel mobs tanken en elites zijn een eitje.

Ik speel ook pvp (ben nu lvl 24) en sta meestal bovenaan met DPS maar zeker met medals. Ik zet gewoon guard aan op een healer of iemand waar men flink op in zitten te hakken en voila..

• Shield – 5k Protection
• Protector – 50K Protection (thanks meatballz/adlarn)
• Guardian – 2k Protection since last death
• Paladin – 10k Protection since last death

En dan hoor je "Player X is Unbeatable" als je 4 medals krijgt zonder dood te gaan.

Vervolgens pak ik ook:
• Quick Draw – Getting a killing blow on one player
• Combatant – Dealing 75k damage

En bij Alderaan:
• Defender – Earning 1k Defender Points
• Warden – Earning 3k Defender Points

Nu ben ik nog maar lvl 24 maar pak steeds minsten 6 medals per game (tenzij je echt in elkaar gehakt wordt door een premade)

En dan heb je meestal een gold ranking en als je dan toch verliest maakt het niet zo veel uit want je krijgt toch meer XP met die medals.

En tot nu toe heb ik het erg naar mijn zin. Zit alleen ff te kijken welke secondary skill ik wil hebben. Power/surge etc.
pi_107432910
Critical en surge ftw :D
PVP ook alleen met m'n sorc. Lvl 25 met max 25 valor nu (capped), en volle 40 PVP set ligt al klaar :D
Straks de wapens kopen met expertise mods erop, en oranje gear kaufen en ze daar in drukken. Schijnt toch 4% op te leveren vanaf lvl 34.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 12:32:55 #289
256666 leeell
I know you're lonely
pi_107436612
Alacrity is een gebroken stat
altijd crit en surge kiezen boven alacrity
pi_107436638
quote:
13s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 00:25 schreef Fir3fly het volgende:
Kut, mijn telefoon geflashed en nu kan ik dus niet inloggen omdat die security key app om een serial vraag die ik alleen maar kan krijgen door op m'n account in te loggen :'). En ik had een volledige backup gedaan ;(.

Customer support maar mailen dan.
Blij dat ik nog een semi-analoge keygen heb
  dinsdag 31 januari 2012 @ 16:41:35 #291
256666 leeell
I know you're lonely
pi_107445394
servers zijn up
pi_107450621
Hehe, een maand nadat ik met mijn Jedi Knight het verhaal af had toch maar even level 50 geworden. Was alweer verslaafd aan een ander char :D Knight heeft een maand lang op 49.8 gestaan
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 31 januari 2012 @ 21:26:30 #293
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_107457303
"speak with commander Fett". Als mission objective.....

Ze proberen wel erg hard om het spel aan de films te linken, maar daarmee verpesten ze voor de fans juist teveel.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  dinsdag 31 januari 2012 @ 21:48:11 #294
256666 leeell
I know you're lonely
pi_107458358
nu een sith assasin DPS gerolled, ga stealth spec doen, bevalt ontzettend tot zover

jammer dat Khem Val zo'n brabbelende nietsnut is
  dinsdag 31 januari 2012 @ 21:50:33 #295
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_107458465
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 21:48 schreef leeell het volgende:
nu een sith assasin DPS gerolled, ga stealth spec doen, bevalt ontzettend tot zover

jammer dat Khem Val zo'n brabbelende nietsnut is
Neger alsjeblieft. Hij tankt alles bij elkaar, hij is ook een stuk beter wanneer je Sorcerer bent.
pi_107458654
Hail the Khem
In Tyler We Trusted
  dinsdag 31 januari 2012 @ 22:19:43 #297
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_107459949
Moar liek:

Khem FAAAL, AMiRITE?!?!? :D :D :D !!!!!!!!!!!111111111heinzzzz

...mensen? Hey?
  dinsdag 31 januari 2012 @ 22:29:08 #298
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_107460480
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 22:19 schreef RickoKun het volgende:
Moar liek:

Khem FAAAL, AMiRITE?!?!? :D :D :D !!!!!!!!!!!111111111heinzzzz

...mensen? Hey?
heheheheheheheeheheheee
pi_107466358
Patch heeft weer wat leuke bugs met zich meegebracht :)
pi_107468674
Zoals? Heb zelf al bijna week niet gespeeld door drukte en omdat ik even wat andere games wilde doen :)
pi_107468712
Anderen trouwens ook mail gekregen dat Bioware feedback wil van de community? :D diezelfde community waar schijnbaar niet naar wordt geluisterd als ik de fora mag geloven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')