abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 januari 2012 @ 22:33:23 #1
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_107120378

Altijd al op eigen houtje door het Star Wars-universum willen zwerven? Planeten als Coruscant, Tatooine en Korriban willen bezoeken? De zwakkeren aan je lightsaber rijgen als Sith Warrior, of ze juist in bescherming nemen als nobele Jedi Knight? Dan is dit je kans. Want je haalt het complete Star Wars-universum in huis met de massively multiplayer online role-playing game Star Wars: The Old Republic.

Duizenden jaren voor de geboorte van Anakin Skywalker verscheurde een oorlog tussen het duistere Sith Empire en de Republic het universum. Na de vernietiging van de Jedi-tempel op Coruscant wordt een wapenstilstand afgekondigd. Maar de vrede hangt aan een zijden draadje. Licht en duister kunnen tenslotte niet vreedzaam naast elkaar bestaan. Kies jouw kant en bepaal het lot van The Old Repubic.

Star Wars: The Old Republic geeft je de mogelijkheid het universum vanuit verschillende perspectieven te verkennen. Kies voor jouw karakter uit één van de 8 beschikbare klassen: van Sith Warrior tot smokkelaar, van Jedi Consolar tot premiejager, alle typische Star Wars oermodellen zijn beschikbaar. Elke klasse heeft zijn eigen wapens en eigenschappen en volgt een unieke verhaallijn.

Ontwikkelaar BioWare heeft een indrukwekkend cv als het op role playing games aankomt, met titels als Baldur's Gate, Mass Effect, Dragon Age: Origins en niet te vergeten Star Wars: Knights of the Old Republic, dat de toon zet voor Star Wars: The Old Republic. Deze eerste MMORPG van BioWare is nu al het duurste project ooit van uitgever Electronic Arts. Dat belooft een flinke disturbance in the Force.

Ruim 3500 jaar vóór de opkomst van Darth Vader handhaafde de Galactic Republic vrijheid en orde in de galaxy. Mede met hulp van de Jedi was de republiek meerdere generaties lang veilig en vreedzaam... Tot nu. Het is driehonderd jaar nadat Revan zijn voormalige apprentice Darth Malak versloeg en zijn reis begon richting de Unknown Regions (Knights of the Old Republic, 2003). Iedereen in de republiek was in de veronderstelling dat de Sith nu eindelijk definitief waren uitgeroeid en de onderdrukking tot het verleden behoorde. Niets bleek minder waar. Na een voorbereiding van maar liefst driehonderd jaar lieten de Sith weer van zich horen toen ze op die bewuste dag, met een enorme vloot aan oorlogsschepen en een leger waar zelfs de Jedi niet tegen opgewassen waren, terugkeerden om hun wraak te uiten en de macht naar zich toe te trekken. Coruscant, hoofdplaneet van de Galactic Republic, werd grotendeels vernietigd (Sacking of Coruscant) en de republiek had geen andere keus dan het tekenen van het Treaty of Coruscant. Dit verdrag hield in dat de republiek al haar troepen (inclusief de Jedi) terug moest trekken en alle bondgenoten moest overgeven aan de Sith.

Classes
Planets
Allegiances
Timeline
Biographies
Inhabitants
Starships

Official Website Star Wars: The Old Republic
http://www.swtor.com/
De MMO-Champion van Star Wars: The Old Republic
http://darthhater.com/

Guilds
We hebben zelf geen guild, maar we doen mee met twee andere grote guilds. Een Republic en een Empire guild.
No Win Scenario
Een internationale guild waar veel mensen van FOK! aan meedoen.
Faction: Galactic Republic
Server: Legions of Lettow - PVP English
Site: http://www.nowinscenario.co.uk/
Crimson Order
Een Nederlandse guild waar veel mensen van FOK! aan meedoen.
Faction: Sith Empire
Server: Lord Calypho - RP-PVP English
Site: www.crimson-order.nl/

Lijst met characters van FOK!kers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op elke fokker past een bril.
  zondag 22 januari 2012 @ 22:49:13 #2
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_107121277
Ik sta niet goed in die wiki zie ik :')
  zondag 22 januari 2012 @ 22:52:37 #3
256666 leeell
I know you're lonely
pi_107121497

Datacron hunt met crimson :')

10 man op een platformpje :')
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_107122253
quote:
2s.gif Op zondag 22 januari 2012 22:52 schreef leeell het volgende:
[ afbeelding ]

Datacron hunt met crimson :')

10 man op een platformpje :')
En dan bijna vallen op het moment dat ik bij de datacron ben _O-
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  zondag 22 januari 2012 @ 23:16:07 #5
256666 leeell
I know you're lonely
pi_107122698

Holocron-Hunt taxi-trein
pi_107122964
Ik moet nog 1 datacron en dat is die +10, maar die was zo gebugged als de tering :(
pi_107123715
gvd, speel een dik goede pot huttball, staan we op het punt te winnen wordt ik uit de game gekicked
pi_107124296
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 23:37 schreef Pixell het volgende:
gvd, speel een dik goede pot huttball, staan we op het punt te winnen wordt ik uit de game gekicked
ik stond te winnen in Voidstar en kon niet meer bewegen in de respawnlocatie :') weg medals, weg valor.
pi_107124413
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 23:51 schreef Morthill het volgende:

[..]

ik stond te winnen in Voidstar en kon niet meer bewegen in de respawnlocatie :') weg medals, weg valor.
Echt frustrerend :P
  maandag 23 januari 2012 @ 01:00:20 #10
126783 pjats
The Pjatser
pi_107126359
Mijn Bounty Hunter heeft eindelijk Chapter 1 afgerond en meteen maar even 3 alts aangemaakt om mijn verslaving te stillen. Een gun slinger, een sith juggernaut en een sniper. Op dit moment zijn ze allemaal rond level 10/11 en zitten ze op de fleet. Klaar voor het eerste flashpoint :D
  maandag 23 januari 2012 @ 03:39:46 #11
339055 JediSimons
Star Wars: The Old Republic
pi_107128017
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 01:00 schreef pjats het volgende:
Mijn Bounty Hunter heeft eindelijk Chapter 1 afgerond en meteen maar even 3 alts aangemaakt om mijn verslaving te stillen. Een gun slinger, een sith juggernaut en een sniper. Op dit moment zijn ze allemaal rond level 10/11 en zitten ze op de fleet. Klaar voor het eerste flashpoint :D
BH is _O_

41 Powertech Pyrotech hierzo. Weet nog niet of ik tank of DPS ga op 50. :?
pi_107128530
Hmm, heb nu mijn sith warrior marauder op 26, en mijn sith inquisiter assassin tank op 27, weet niet welke leuker is :(
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
pi_107128969
Ben nu 35 op m'n Sniper terwijl m'n Sorc op level 39 stof staat te vangen.
Ik moet zeggen dat ik rond level 28 op m'n Snipert wel even een dipje had.. het schoot niet op. (of ik was gewoon aan het falen, ook mogelijk)

Maar nu gaat het allemaal weer prima en zit de vaart er weer in. :D
Ik wil 50. Nu.
pi_107129317
Idem, had het wel gehad met questen op 41 Commando. Nu alleen an het Pvpen en heb volle 40 PVP set of betere epics. Vind PVP ni steeds leuker maar ga binnenkort wel verder. Heb nu toch een vol lvl rested exp :D
Heb daarnaast nog een 19 sorc die bijna full 20 PVP heeft klaarliggen, valor 19 ook.
pi_107129323
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 08:56 schreef DaFan het volgende:
Idem, had het wel gehad met questen op 41 Commando. Nu alleen an het Pvpen en heb volle 40 PVP set of betere epics. Vind PVP nog steeds leuker maar ga binnenkort wel verder. Heb nu toch een vol lvl rested exp :D
Heb daarnaast nog een 19 sorc die bijna full 20 PVP heeft klaarliggen, valor 19 ook.
pi_107129329
Faal, dubbel
pi_107129392
Jammer dat er zoveel assasins zijn :P
hardcoholic
pi_107129903
Vanavond weer eens verder op mn sniper :) Hele weekend niet gespeeld dus ik zal aardig rested zijn :)
pi_107130860
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 08:56 schreef DaFan het volgende:
Idem, had het wel gehad met questen op 41 Commando. Nu alleen an het Pvpen en heb volle 40 PVP set of betere epics. Vind PVP ni steeds leuker maar ga binnenkort wel verder. Heb nu toch een vol lvl rested exp :D
Dat rested XP is veel meer dan een level. Wat je verdient met monsters verslaan is minimaal, zeker op de hogere levels. Toen ik terugkwam van een weekje vakantie had ik 50% rested, maar pas een level of 10! later was ik niet meer rested. XP verdien je met questen, verkennen, lore, etc.
pi_107132103
Ach, lower level wil dat rested xp nog wel wat hebben. maar zodra je 23K krijgt voor een ingeleverde quest doet die 200xp extra per kill niet zo gek veel meer nee.

Gisteravond weer 2 flashpoints gedaan met de Guild. blijft toch wel heel erg leuk. En zowaar geen moeite gehad met healers te vinden deze keer. Krijg het idee dat het qua classes wat meer uit begint te balanceren.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_107132307
Spijtig genoeg heb ik mijn account gecancelled.
De server (Kellian Jarro) is zo goed als dood.

Er is 1 raid guild op de server en 's avonds worden er misschien 1 of 2 lvl 50 FP gedaan.
Built for Speed
pi_107132391
Ze moeten inderdaad wel met server transfers gaan komen.
Maar dat zal ongetwijfeld wel gebeuren over niet al te lange tijd.
pi_107132593
Mijn server (the progenitor) dan weer geen last van, maar dat ligt waarschijnlijk aan het feit dat er weinig RP-PVE servers zijn. Gisteravond continue 200+ man op de fleet alleen al.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 23 januari 2012 @ 11:26:08 #24
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_107132649
Hier bij darth calypho is de server ook best vol
pi_107132712
Ja, in het begin was alles overbezet en toen wilde iedereen ruimere servers en dit is exact wat BW wilde voorkomen. Dan maar wat servers dichtgooien en desnoods verplichte transfers.
  maandag 23 januari 2012 @ 11:29:08 #26
256666 leeell
I know you're lonely
pi_107132761
zelfs in mijn leveling zone op vosss liep er 36 man
pi_107132931
Ja mag niet klagen ook, gemiddelde wachttijd voor WZ is 5 min dus dat is prima.
Gisteren Colicoid gedaan, wat een domme FP met die turrets. En die puzzels erna, maar goed toch eruit gekomen. Voor de rest echt enorm simpele FP.
pi_107133510
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 11:34 schreef DaFan het volgende:
Ja mag niet klagen ook, gemiddelde wachttijd voor WZ is 5 min dus dat is prima.
Gisteren Colicoid gedaan, wat een domme FP met die turrets. En die puzzels erna, maar goed toch eruit gekomen. Voor de rest echt enorm simpele FP.
Ik vond het juist een leuke en originele FP :D
  maandag 23 januari 2012 @ 11:52:34 #29
256666 leeell
I know you're lonely
pi_107133516
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 11:52 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik vond het juist een leuke en originele FP :D
dit :D
  maandag 23 januari 2012 @ 12:03:59 #30
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_107133849
Ik vind cademimu wel vervel0nd :@
pi_107133976
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 12:03 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind cademimu wel vervel0nd :@
Ja.. is er iets met die laatste boss gebeurd?
Op mn sorc ging ie zo neer.. easy tactics.

En toen ik em van de week deed werden we keer op keer geraped door die vlammen.. terwijl we er niet eens onder stonden. :')
  maandag 23 januari 2012 @ 12:09:38 #32
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_107134013
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 12:08 schreef ApoclysmX het volgende:

[..]

Ja.. is er iets met die laatste boss gebeurd?
Op mn sorc ging ie zo neer.. easy tactics.

En toen ik em van de week deed werden we keer op keer geraped door die vlammen.. terwijl we er niet eens onder stonden. :')
Had em gisteren gedaan, ging wel instant dood met die gare vlammen, maar zat dan ook als een gekke te concentreren op t healen ipv die gare raketten :'(
pi_107134292
Ja... ik weet niet wat het is, maar het lijkt wel alsof ze dat gevecht moeilijker gemaakt hebben.
Stond best een eind bij die vlammen vandaan en alsnog werd ik zwaar verbrand. ;p
pi_107135305
Cara - Davos zie ik TE vaak in WZ's, en hij/zij heeft het altijd op mij gemunt :P

Aiv - Sniper
pi_107141448
Gister weer te lang doorgegaan :') maar 's nachts winnen we echt alles! En het ging ook zo lekker op een gegeven moment. Potje huttball 3x gescoord, lekker btje rondleapen door de map :D:D
  maandag 23 januari 2012 @ 16:53:18 #36
321876 Cherna
Fuck the System
pi_107143527
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 03:39 schreef JediSimons het volgende:

[..]

BH is _O_

41 Powertech Pyrotech hierzo. Weet nog niet of ik tank of DPS ga op 50. :?
Hier ook een PT BH met AP spec. De slechtste spec maar wel leuk om te spelen. Had ook nog een IA(sniper) aangemaakt tot level 25 maar dat beviel me niet.
Ga wel nog een trooper proberen. Tja ik hou het toch meer op een melee class met allerlei gadgets en blasters of rifles
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  maandag 23 januari 2012 @ 17:19:39 #37
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_107144403
Ik vond BH Merc helemaal niks tbh. Tot level 16 gekomen, maar dat hele heat-systeem kon ik niet mee in sync komen.

Inquisitor Sorc vind ik ook niet leuk, alleen maar lightning is boring for some reason.

Scoundrel vind ik echt ubergaaf, stealthen en schieten ftw. Ook Jedi Guardian bevalt me heel erg prima.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  maandag 23 januari 2012 @ 17:22:54 #38
279054 WARE_HEIDEN
pi_107144512
ik ga stoppen ik speel teveel en er ontbreekt naar mijn mening teveel en teveel bugs (beetje tegenstrijdig ik weet het :P )

iemand een accie kopen? lvl 50 trooper, paar champion items en andere epics en 33 valor PM maar
pi_107144734
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 17:22 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
ik ga stoppen ik speel teveel en er ontbreekt naar mijn mening teveel en teveel bugs (beetje tegenstrijdig ik weet het :P )

iemand een accie kopen? lvl 50 trooper, paar champion items en andere epics en 33 valor PM maar
waarom je account niet bewaren :{ straks wil je weer spelen als alle bugs eruit zijn en er veel content is, en dan moet je opnieuw beginnen
pi_107145795
Huttbal, we kwamen snel 0-1 achter, maar lang niet alles verloren. Toen plots kon de tegenstander gewoon moeiteloos de 2, 3 en 4 binnentikken. Vroeg ik of iemand nog aan het spelen was, kreeg doodleuk nee als antwoord :')

Ons team leverde maar 1 aanval af, 6-1 verliezen blijft toch een schande.
pi_107146765
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 18:08 schreef Morthill het volgende:
Huttbal, we kwamen snel 0-1 achter, maar lang niet alles verloren. Toen plots kon de tegenstander gewoon moeiteloos de 2, 3 en 4 binnentikken. Vroeg ik of iemand nog aan het spelen was, kreeg doodleuk nee als antwoord :')

Ons team leverde maar 1 aanval af, 6-1 verliezen blijft toch een schande.
Dan gewoon zoveel mogelijk rammen hoor. Ook al verlies ik 5-0 ga ik gewoon door met jagen :P die bal kijk ik dan niet meer naar.
  maandag 23 januari 2012 @ 18:46:44 #42
321876 Cherna
Fuck the System
pi_107147033
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2012 18:39 schreef DaFan het volgende:

[..]

Dan gewoon zoveel mogelijk rammen hoor. Ook al verlies ik 5-0 ga ik gewoon door met jagen :P die bal kijk ik dan niet meer naar.
lol. Soms heb je pugs dan loopt het gewoon niet. Gisteren speelde ik een partij Alderaan. En wegens goed teamwork had ik 0 deaths maar ook 0 kills. We stonden met 2 man een turret te verdedigen en we hebben niet een vijand gezien. Ik haalde zo wel een zooitje objects points.
Velen snappen niet dat je maar 2 turrets nodig hebt. Gek is dat. Heb dat vaak genoeg meegemaakt dan heb je twee turrets dan nog probeert men de derde ook nog ff te nemen. En op dat moment gaat het vaak mis en wordt het een chaos en rnet iedereen maar van turret naar turrets.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  maandag 23 januari 2012 @ 18:47:56 #43
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_107147080
Ik vind Voidstar eigenlijk de enige leuke WZ. Daar wordt teamwork echt beloond en het is bijna altijd spannend.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_107149023
Eindelijk level 50 :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:P
Putin for President _O_
pi_107150382
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 18:46 schreef Cherna het volgende:

[..]

lol. Soms heb je pugs dan loopt het gewoon niet. Gisteren speelde ik een partij Alderaan. En wegens goed teamwork had ik 0 deaths maar ook 0 kills. We stonden met 2 man een turret te verdedigen en we hebben niet een vijand gezien. Ik haalde zo wel een zooitje objects points.
Velen snappen niet dat je maar 2 turrets nodig hebt. Gek is dat. Heb dat vaak genoeg meegemaakt dan heb je twee turrets dan nog probeert men de derde ook nog ff te nemen. En op dat moment gaat het vaak mis en wordt het een chaos en rnet iedereen maar van turret naar turrets.
Naja, heb ook wel gezien dat je dan tegen premade plots 8 reps over je heen krijgt, met een groepje van 2 houd je dat niet lang vol en als je east/west hebt is dat naar. Laatst wel gewonnen toen we nog 25 over hadden of zo terwijl we toen ik binnenkwam 350-450 stonden.
quote:
14s.gif Op maandag 23 januari 2012 18:47 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind Voidstar eigenlijk de enige leuke WZ. Daar wordt teamwork echt beloond en het is bijna altijd spannend.
Heb de laatste tijd juist tegenovergestelde, nooit spannend. Enige keer dat we wonnen bugde de WZ en ging winst naar de reps.
pi_107158430
Lekker avondje gehad :)
Sorc is lvl 20, mis nog 1 PVP-item (wrist) die haal ik morgen. Dan heb ik ook mn Duelist titel want Valor 20 :)
Elk rondje ~200k dmg, net beste potje gespeeld Hutball, 43 kills, 1 death (met 12s op de klok :') ) en ~60k heal.
pi_107159450
Ik zit juist echt non-stop in verliezende teams, ook als ik tegen empire moet met Huttbal :{ Heb elke dag iets van 15 WZ's nodig voor mijn daily's. Als het aan mij ligt, waarom ben ik dan wel altijd degene met de hoogste defense voor het in leven houden van de balbezitters :?
  maandag 23 januari 2012 @ 22:32:30 #48
256666 leeell
I know you're lonely
pi_107159738
founder title is binnen
  maandag 23 januari 2012 @ 22:38:34 #49
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_107160086
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 18:46 schreef Cherna het volgende:

[..]

De middelste heeft volgens mij wel een hogere damage output dan de buitenste.
quote:
2s.gif Op maandag 23 januari 2012 22:32 schreef leeell het volgende:
founder title is binnen
Top :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  maandag 23 januari 2012 @ 22:51:44 #50
256666 leeell
I know you're lonely
pi_107160833
quote:
8s.gif Op maandag 23 januari 2012 22:38 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

De middelste heeft volgens mij wel een hogere damage output dan de buitenste.

[..]

Top :')
inderdaad :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')